Was niet overal droog. Heb wel een regenboog gezien (en hele donkere luchten) dus ergens was er regen hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier is het ook droog gebleven. Zit niet in het Westland, maar ook niet heel ver daar vandaan.
Weinig vertrouwen in de boot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:19 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in het Westland op een boot gezeten en het is wonder boven wonder de hele tijd droog gebleven
Of in de schipper.quote:
Ze stond dus net naast me. Lekker ongemakkelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.
En dan ook eens nog zonder fietsverlichting rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:30 schreef Redefine het volgende:
Wielrenners zijn niet voor het donker thuis vandaag.
Voortaan maar van die losse fietslampjes kopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En dan ook eens nog zonder fietsverlichting rijden.
Waardeloos dit, hadden met de weersvoorspelling toch gewoon het schema aan moeten passen en eerder moeten starten, al was het maar een half uurtje. Had iedereen in ieder geval nog kunnen zien waar ze heen gingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
Een kwade Evenepoel. Al heeft hij deze keer gelijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
Een kwade Evenepoel. Al heeft hij deze keer gelijk.
Als je dat weer ziet, dan moet je inderdaad wel wat aan kunnen passen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waardeloos dit, hadden met de weersvoorspelling toch gewoon het schema aan moeten passen en eerder moeten starten, al was het maar een half uurtje. Had iedereen in ieder geval nog kunnen zien waar ze heen gingen
Ja dat zijn inderdaad wel toffequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Janey Jacke, Tabitha, Chelseaboy en Megan Schoonbrood. Vooral Janey en Tabitha lijken me erg leuk
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh! Je bent nu veel bij dinges?
Okee ik neem alles terug wat ik over Megan zeiquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Megan Schoonboord deed een ESFmedley met impossible dream, one more night en Invisible
Oeh spannend! Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende week voor het eerst samen op vakantieHeel benieuwd hoe dat gaat (maar ik denk wel goed
)
Ik zit nu zelfs in zijn huis terwijl hij in een voetbalstadion zit
Thanks! Komt vast goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh spannend! Veel plezier alvast.![]()
Je bent praktisch al ingetrokken zo te horen.
De Nederlanders schijnen heel goed te zijn in de wissels op de estafette. En er ook heel veel op te trainen. Daar blijkt vooralsnog weinig van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik binnen kwam hoorde ik mijn moeder vloeken op de atletiek.
Het lukt tegenwoordig wel om ze in leven te houden, dus het antwoord is jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, zojuist twee kamerplanten () gekocht, een Monstera Deliciosa en een Philodendron Scandens Micans.
Nu had ik al een Sansevieria en een Calathea, en wil nog wat leuke kleine vetplantjes. Beetje bij beetje wordt het hier gewoon een jungle.Verder de buren nog geluidsoverlast bezorgt met de klopboor om wat dingen te kunnen ophangen aan de muur.
![]()
Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |