SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
We hebben dit nodig. We komen om in negativiteit en verlangen naar onze oude middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)kkoord-met-feyenoord
Dit is toch al een keer of 3 als nieuws gebracht?
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben dit nodig. We komen om in negativiteit en verlangen naar onze oude middenveld.
Staat dan ook volledig los van het feit dat we verlangen naar ons oude middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ivanusec de oplossing op het middenveld zou zijn omdat dat ook werd aangehaald in het artikel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat dan ook volledig los van het feit dat we verlangen naar ons oude middenveld.
Precies Klaas, goed gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Invanusec op links
paxaio op rechts
stengs aanvallend middenvelder
Er moet volgens mij ook nog een (creatieve) middenvelder worden aangetrokken. Waarschijnlijk alleen als zich een buitenkans voor doet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ivanusec de oplossing op het middenveld zou zijn omdat dat ook werd aangehaald in het artikel.
Ivanusec, Idrissi en een 10 zal het dan nog wel worden.
Neen. Persoonlijk akkoord was er nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
Volgens al die sites was vorige week de deal afgeketst .....quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
Lees wel her en der dat ze hem wat voor het middenveld vinden (waar hij meer potjes heeft gespeeld dan op links). Alleen is pas gaan renderen op links dus ik zou het ook dom vinden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.
Of op 8quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:24 schreef Kerftminister het volgende:
Jup Stengs moet op 10, anders heb je die jongen echt voor niks gehaald.
Komt er ook nog een persoonlijk supertotaalakkoord?quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Neen. Persoonlijk akkoord was er nog niet.
Dat Ivanusec al 365x in het nieuws is geweest heb je dan wel weer gelijk in
Dit blijkt morgen een deelakkoord te zijn geweest,vervolgens moeten er nog 3 deelakkoorden gesloten worden en daarna een totaalakkoord. Vervolgens kan dan het supertotaalakkoord gesloten worden. Wel in concept, want de club heeft ook wat te willen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt er ook nog een persoonlijk supertotaalakkoord?
Nooit kramp gehad?quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Waarom gaat Geertruida liggen in blessure tijd???? waarom gaat hij liggen terwijl hij weet dat deze wedstrijd gewonnen moet worden
Wat is er aan de hand met sommige spelers
Dat doet hij maar in zijn eigen tijdquote:
In zo’n slotfase wel begrijpelijk, al hoef je daar ook weer niet het hele veld voor over te steken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Die lange inworpen is wel weer een goed punt, daar heb ik echt nog nooit een gevaarlijke kans uit zien ontstaan. Begrijp niet dat we daar telkens weer naar op zoek gaan.
Vond ze gevaarlijker dan de corners.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Die lange inworpen is wel weer een goed punt, daar heb ik echt nog nooit een gevaarlijke kans uit zien ontstaan. Begrijp niet dat we daar telkens weer naar op zoek gaan.
Het creëert een man meer-situatie in de zestien (dat je niet hoeft in te werpen naar iemand die eerst nog een voorzet hoeft te geven).quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
aan zo'n gare kutbal langs de zijlijn heb je vaak ook niet zoveelquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kan nooit slechter zijn vermoed ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ivanusec de oplossing op het middenveld zou zijn omdat dat ook werd aangehaald in het artikel.
Ivanusec, Idrissi en een 10 zal het dan nog wel worden.
Vind Wieffer en Zerrouki nog niet sterk samen, maar het zijn ook weer niet precies dezelfde types. Wieffer is meer een allrounder en Zerrouki zit wat meer op passen en schietenquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik blijf het vooral vreemd vinden dat Wieffer gisteren zegt zich nog niet op zijn gemak te voelen op de 8 positie, wat ik volledig begrijp na zijn goede jaar op 6 vorig jaar. Waarom in vredesnaam moest dan zo heel nodig Zerrouki komen? Je had gewoon een ander soort speler moeten halen. Ik snap echt niet dat Slot per sé Zerrouki wilde. Kan best een goede speler zijn, en is het ook denk ik, maar je had een ander type nodig. Als iemand dat begrijpt zou het toch meestertacticus Slot moeten zijn.
Je zou toch denken dat met Zerrouki (in een El Ahmadi rol) wat meer teruggetrokken je het wel kan laten werken. Maar dan moet Wieffer wel die box to box rol oppakken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat die deal al in januari is gesloten, maar meteen met Twente is afgesproken dat ie in de zomer pas zou komen. Ik vind het ook vervelend voor Zerrouki, die nu de dupe wordt van een inschattingsfout.
Ik vind de passing van Zerrouki nog helemaal niet bijzonder. Dat kan Wieffer toch echt beter.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind Wieffer en Zerrouki nog niet sterk samen, maar het zijn ook weer niet precies dezelfde types. Wieffer is meer een allrounder en Zerrouki zit wat meer op passen en schieten
Wieffer heeft m.i. (nog) niet de handelingssnelheid voor de vooruitgeschoven plek. Als hij dat wel kan krijgen dan is hij straks ook 40/45 mln waard, dat is wel het voordeel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat met Zerrouki (in een El Ahmadi rol) wat meer teruggetrokken je het wel kan laten werken. Maar dan moet Wieffer wel die box to box rol oppakken.
Als je Zerrouki een betere 6 vindt, dan moet Wieffer concurreren met Timber. Maar ik verwacht nog geen wisselingen eigenlijk op het middenveld volgende wedstrijd
Wieffer een allrounder? Dat lijkt dus van niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vind Wieffer en Zerrouki nog niet sterk samen, maar het zijn ook weer niet precies dezelfde types. Wieffer is meer een allrounder en Zerrouki zit wat meer op passen en schieten
Als je Zerrouki daar neer zet gebeurt waarschijnlijk exact hetzelfde. En zo niet, dan moet Zerrouki daar dus spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is heel simpel allemaal
als die wieffer op deze manier elke week maar de ballen maar blijft inleveren moet hij gewoon naar de bank
waarom slot nog niet ingegrepen heeft is mij onduidelijk
of je speelt goed of je speelt slecht
wieffer speelt 2 wedstrijden bedroevend
excusses gelden niet meer
gewoon naar de bank als hij zo doorgaat
meer een allrounder dan zerrouki jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wieffer een allrounder? Dat lijkt dus van niet.
vriendelijk verzoek die gozer te negerenquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Pistolero is dus Bombastico.
Een beetje de rapportcijfers van de afgelopen wedstrijd tov de wedstrijden net voor het kampioenschap.quote:
Al zijn oud trainers vinden het ook meer een 8. Wellicht dat het gewoon (nog) niet werkt in deze samenstelling. In Oranje vulde hij dat goed in al was dat tegen wat bakkers en slagers.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meer een allrounder dan zerrouki ja
Nu overschat je Fortuna.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Al zijn oud trainers vinden het ook meer een 8. Wellicht dat het gewoon (nog) niet werkt in deze samenstelling. In Oranje vulde hij dat goed in al was dat tegen wat bakkers en slagers.
Zijn oud-trainers zaten bij Excelsior en de jeugd van Twente, niet echt het niveau waarop wij acteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Al zijn oud trainers vinden het ook meer een 8. Wellicht dat het gewoon (nog) niet werkt in deze samenstelling. In Oranje vulde hij dat goed in al was dat tegen wat bakkers en slagers.
Hij speelde ook helemaal niet als pure 6 vorig jaarquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tegen Italië was het echt genieten. Ze liepen er dwars doorheen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ben ik het wel mee eens verder hoor, ik denk dat hij zich nog flink kan gaan ontwikkelen als controleur in tegenstelling tot een wat aanvallendere rol.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn oud-trainers zaten bij Excelsior en de jeugd van Twente, niet echt het niveau waarop wij acteren.
Volgens mij is handelingssnelheid één van de moeilijkst trainbare elementen van het voetbal. Zelfs Busquets krijgt het moeilijk als je hem verder vooruitgeschoven op het middenveld zet. Ik vind Wieffer eigenlijk alleen in die rol op 6 goed genoeg. In Oranje stond Frenkie de Jong naast hem, die net als Kokcu extreem goed bestand is tegen druk, daarmee trekken ze spelers naar zich toe waardoor er ruimte ontstaat voor Wieffer om in te duiken.
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is ook nog maar 1 potje uiteraard en ik denk uiteraard allemaal veel te simpel, maar het is ook wel zo dat je eigenlijk al begin vorig seizoen wist dat dit het laatste seizoen van Kokcu ging zijn. Ik had dan wel verwacht dat er een lang scoutingstraject zou worden opgezet voor die ene positie. Dat daar nu eigenlijk helemaal niemand voor gehaald is, is dan ook wel gek. Je had in januari al kunnen zien dat je eigenlijk vooral een buitenspeler en 8 moest halen. Inmiddels hebben we een spits, een rechtsback, een tien, 2 man voor 6 en een centrale verdediger erbij.
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.
Wieffer is echt wel een goede spelerquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je Zerrouki daar neer zet gebeurt waarschijnlijk exact hetzelfde. En zo niet, dan moet Zerrouki daar dus spelen.
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.
Ik dacht gisteren nog, met Sini was het een nulletje of twee geworden met al die schietkansen voor Paixao.quote:
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daarquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat gaat lukken.
Je hoofd is pas mislukt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daar
Mijn punt was dan ook niet echt dat Wieffer voor Aursnes is gehaald maar dat er niemand voor Kokcu is gehaald.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).
Dat valt niet uit te sluiten natuurlijk. Maar dit is wel een fijner alternatief vs. Idrissi.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.
Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.
Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Vind je? Ik vind Paixao misschien wel beter op rechts, met o.a. die heerlijke vroege voorzet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
Stuk minder vind ik wel meevallen, al vind ik links ook meer zijn positie. Juist met Santi werkt het weer beter als hij vanaf rechts komt. Mocht Sini komen wat ik niet verwacht kan je zo prima spelen. Een speler die het breed houdt en een speler die naar binnen komt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
Zou je zeggen ja. Nu ben ik nooit echt een volger van vertrokken spelers maar heb vorig seizoen toch best vaak Leeds opgezet om te zien hoe Sini het daar deed (en vooral omdat ik persoonlijk dat gewoon een toffe club vind). Hij was als hij speelde steevast de gevaarlijkste aanvaller op het veld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:30 schreef snabbi het volgende:
Ik ben een groot fan van Sini, maar stiekem als ik er rationeel over denk kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Hij was geweldig in vorm toen hij weg ging en zal dat nu totaal kwijt zijn.
Aan de andere kant, de instinct om de acties proberen te maken... ja ik zie hem wel graag komen.. maar het gaat wel lang duren voor we er blij mee worden.
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
Ik verwacht niet dat we in deCL met kneiterveel ruimte in de rug gaan spelen. Is Trauner juist ijzersterkquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doen
Jij begint je ernsitg zorgen te maken he....quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook. Al is dat wel weer wat anders dan het inschuiven met de bal zoals Geertruida jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook.
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.
Wel eens dat zijn beste positie op links is, maar je selectie mist een kwalitatieve linksbuiten. Als die Kroaat te lang duurt en Sini kan wel, dan snap ik de transfer wel
okequote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.
Daar zou je Sini ook nog wel kwijt kunnen, deed hij bij Leeds ook wel eens (en geloof onder Dickie ook ooit?)quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
ik heb mij hier laten vertellen dat hij een linksbuiten is want daar begon hij pas goed te spelen ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
En om onder de druk uit te voetballen is hij ook goed. Al lijkt Beelen dat ook wel te kunnen. Die verrast me echt positief. Gaat veel minuten maken dit jaar denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat we in deCL met kneiterveel ruimte in de rug gaan spelen. Is Trauner juist ijzersterk
Dat klopt ook, want toen haalde hij een hoger rendement. Maar hij heeft veel potjes op het middenveld gespeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb mij hier laten vertellen dat hij een linksbuiten is want daar begon hij pas goed te spelen ofzo
de kroaat én sini lijkt mij wel extreem
Nee hoor, het is meer dat beide spelers beter zijn vanaf links, maar even los of het kan is het terughalen van Sinisterra een nobrainer, een vrij complete linksbuiten, beetje zoals Noa Lang.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij begint je ernsitg zorgen te maken he....![]()
Ik denk dat Feyenoord ten koste van alles dit jaar kampioen wil worden.
Het gaat allemaal om die CL positie van volgend seizoen. 70 miljoen of meer startgeld....
Paxaio heeft al vaker op rechts gespeeld. in de kampioenswedstrijd maakte hij die goal en stond hij vanaf rechts.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat beide spelers beter zijn vanaf links, maar even los of het kan is het terughalen van Sinisterra een nobrainer, een vrij complete linksbuiten, beetje zoals Noa Lang.
Wellicht zien ze in die Kroaat meer een 10. Het is ook geen typische buitenspeler wat dat betreft, meer een type Berghuis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan jullie dat salaris van Sinisterra echt overnemen voor een 1-jarige huur? Dat lijkt mij toch enigzins overkill als je ook die Kroaat nog steeds wil halen, die op dezelfde positie zou kunnen spelen, en je hebt Paixao nog waar iedereen hier lyrisch over is.
Goede speler natuurlijk, maar met Paixao en die Kroaat zit je toch wel goed?
Ik zou het echt heel raar vinden als ze Ivanusec straks op 10 zetten (ipv linksbuiten) en Stengs op de vleugels(ipv op 10 of 8). Dat zijn nou juist 2 spelers die afgelopen seizoen zijn doorgebroken omdat ze op een andere positie kwamen te staan dan voorheen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht zien ze in die Kroaat meer een 10. Het is ook geen typische buitenspeler wat dat betreft, meer een type Berghuis.
Nouja, Stengs heeft 4 maanden op 8 gestaan ofzo. Zo zwart wit is voetbal gelukkig niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel raar vinden als ze Ivanusec straks op 10 zetten (ipv linksbuiten) en Stengs op de vleugels(ipv op 10 of 8). Dat zijn nou juist 2 spelers die afgelopen seizoen zijn doorgebroken omdat ze op een andere positie kwamen te staan dan voorheen.
Eigenlijk mis je op dit momentde voetballende schakel Gernot Trauner.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En om onder de druk uit te voetballen is hij ook goed. Al lijkt Beelen dat ook wel te kunnen. Die verrast me echt positief. Gaat veel minuten maken dit jaar denk ik.
Dat is dan ook totale onzin.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je op dit momentde voetballende schakel Gernot Trauner.
Maar dat durf ik niet hardop hier te zeggen
Al besproken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Mikos checkt wel gewoon eerst even het nieuwtje in plaats van het hijgerig als BREAKING te melden.
Wat een flopshow is dat 1908 geworden zeg. Het waren twee leuke uurtjes.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:37 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1 krijgt er van langs
moet jij wetenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat je even heel blij en gek gemaakt wordt door 1908 maar dat een echte journalist dat dan binnen 5 minuten even checkt en de wereld uit helpt.
Zou voor mij een reden zijn om 1908.nl niet langer te bezoeken.
Wat ook irritant is; twee keer dezelfde tweet en dan vervolgens een tweet met artikel van 1908 waar de enige bron die tweet is die er al twee keer staat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat je even heel blij en gek gemaakt wordt door 1908 maar dat een echte journalist dat dan binnen 5 minuten even checkt en de wereld uit helpt.
Maar volgens ZKA ligt het allemaal aan onsquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat sowieso met de interesse in Idrissi al. Ivanusec is een linksbuiten, Paixao kan op beide vleugels. Als je dan nog een versterking zoekt voor de vleugels is een rechtsbuiten toch veel logischer?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:47 schreef alopio het volgende:
Het was ook wel bizar geweest van Ivanusec en Sinistera. Had Slot dan willen spelen met Sinistera - Santi - Paixao en dan Ivanusec op 10, Stengs op 8 en Wieffer of Zerrouki op 6?
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hebben wij ook, dan moet je op dequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.
Ik zit op mobielquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, dan moet je op de [ afbeelding ]-knop van je beeldscherm drukken
Kuiptalk is toch weer iemand andersquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
Ja, maar het zou het gerucht van @ZKA weer iets geloofwaardiger maken in plaats van volledig ontkracht.quote:
Binnenland telt blijkbaar nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
Is FIFA regeltjequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet de FIFA eens normaal doen
Geld groeit daar aan de boom.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.
Niet echt hè, begrijp wel dat de spelers niet zo'n trek hebben in een divisie lager maar als je bij zo'n club tekent weet je ook wel dat het risico erin zit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geld groeit daar aan de boom.
Waarom is het altijd VS voor de buitenwereld? Spreken elkaar geregeld, schrijven over het zelfde en hebben vaak verschillende invalshoeken. Alleen maar leuk voor de supporters, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
Wat een visionairquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:47 schreef zoekeenleven het volgende:
Sini erbij zou wel echt goede porno zijn zeg, maar eerst maar eens wachten tot een echte bron het vermeld.
Zitten zij dan ook over bronvermelding te klagen? Of komt dat alleen van jouw kant?quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:57 schreef ZKA het volgende:
[..]
Waarom is het altijd VS voor de buitenwereld? Spreken elkaar geregeld, schrijven over het zelfde en hebben vaak verschillende invalshoeken. Alleen maar leuk voor de supporters, als je het mij vraagt.
Sinisterra deal in leven. Straks meer op de site.
Waarom klagen? Wij refereren altijdquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zitten zij dan ook over bronvermelding te klagen? Of komt dat alleen van jouw kant?
Verdient fors hoor.. maar het speelt in ieder geval, en concreet ook (tussen beide clubs en ook al mer de speler)quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Leeds zou pas 6 spelers hebben verhuurd en derhalve zou Sinisterra mogelijk nog wél voor verhuur in aanmerking komen.
@:zka.
Zou goed nieuws zijn. Dan moet dat wel goed komen lijkt mij.
Zou ik niet zo zeker van zijn. Ongeveer 90% van de clubs is financieel daadkrachtiger dan Feyenoord en we zijn vast niet de enige club in de rij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Leeds zou pas 6 spelers hebben verhuurd en derhalve zou Sinisterra mogelijk nog wél voor verhuur in aanmerking komen.
@:zka.
Zou goed nieuws zijn. Dan moet dat wel goed komen lijkt mij.
Maar dan Sini EN Ivanusec? Dat is best veel (dikke prima want serieuze kwaliteit dan) maar ben wel benieuwd wat Slot dan wilt qua opstelling? Ivanusec en Stengs beiden naar het middenveld?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:27 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verdient fors hoor.. maar het speelt in ieder geval, en concreet ook (tussen beide clubs en ook al mer de speler)
Yep. Én nog vervanger Bullaude, die heb ik ook alquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar dan Sini EN Ivanusec? Dat is best veel (dikke prima want serieuze kwaliteit dan) maar ben wel benieuwd wat Slot dan wilt qua opstelling? Ivanusec en Stengs beiden naar het middenveld?
Lat3en we realistische zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:27 schreef ZKA het volgende:
[..]
Verdient fors hoor.. maar het speelt in ieder geval, en concreet ook (tussen beide clubs en ook al mer de speler)
Koop Ivanusec voor een recordbedrag , haal Siniserra ook voor die positiequote:Op maandag 14 augustus 2023 14:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Ivanusec én Sinisterra een beetje dubbelop vinden, tenzij ze ervan overtuigd zijn dat Ivanusec ook heel goed op 10 kan.
Niet als je niet na één seizoen terug promoveert, dan zit je in de ellende.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geld groeit daar aan de boom.
Ivanusec op 10 of linkshalf kan ook.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Koop Ivanusec voor een recordbedrag , haal Siniserra ook voor die positie
Zet vervolgens Ivanusec op de bank
Ik betwijfel heel erg of Ivanusec op 10 gaat werken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra - Gimenez - Paixao
Ivanusec - Wieffer - Stengs
Hartman - Hancko - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Deze opstelling zou werken denk ik.
Idrissi of KroaatGod?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:29 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Ivanusec én Sinisterra een beetje dubbelop vinden, tenzij ze ervan overtuigd zijn dat Ivanusec ook heel goed op 10 kan.
Krullenbol of normaal kapsel?quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:30 schreef ZKA het volgende:
[..]
Yep. Én nog vervanger Bullaude, die heb ik ook al
quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra - Gimenez - Paixao
Ivanusec - Wieffer - Stengs
Hartman - Hancko - Geertruida - Nieuwkoop
Bijlow
Deze opstelling zou werken denk ik.
Nieuwkoop misschien de andere drie zit nog voldoende ontwikkeling in.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
je wordt van alle kanten onderste boven gelopen op het middenveld met dit elftal zeker in de CL
verdedigend zo zwak
Ik heb het niet over de verdedigers...quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop misschien de andere drie zit nog voldoende ontwikkeling in.
Ben het zowaar met je eens klaas, Gurney blijkt een stevige drinker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
je wordt van alle kanten onderste boven gelopen op het middenveld met dit elftal zeker in de CL
verdedigend zo zwak
Gimenez wil de CL winnen, zie laatste video.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:00 schreef snabbi het volgende:
Waar komt die verwachting vandaan dat we een elftal moeten hebben om te overwinteren in de CL? Ik zie het veel waarschijnlijker dat we in de CL een paar puntjes pakken en een winstpartij en daarna via de EL route verder gaan.
Opnieuw kwalificeren voor volgend jaar is het echte doel in mijn ogen. Je gaat niet gelijk mee in de top.
Abramovich wilde dat ook graag, en die heeft er 8-9 jaar over gedaan met heel wat geld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gimenez wil de CL winnen, zie laatste video.
Eensquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de verdedigers...
ik heb het over die 3 middenvelders
dat is veel te aanvallend
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:00 schreef snabbi het volgende:
Waar komt die verwachting vandaan dat we een elftal moeten hebben om te overwinteren in de CL? Ik zie het veel waarschijnlijker dat we in de CL een paar puntjes pakken en een winstpartij en daarna via de EL route verder gaan.
Opnieuw kwalificeren voor volgend jaar is het echte doel in mijn ogen. Je gaat niet gelijk mee in de top.
Mwah, ik blijf er bij dat je Feyenoord echt overschat en de tegenstanders onderschat. Een 3e plek en Europese overwintering zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.
De CL klinkt intimiderend, maar zo’n beetje alle écht intimiderende tegenstanders zitten in pot 1 bij ons.
@ZKA, gratis titels voor je clickbaitquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:22 schreef Ali_boo het volgende:
'Sinisterra blijkt onhaalbare kaart'' 14-08-2023
"Sinisterra bereikt akkoord met Feyenoord'' 15-08-2023
''Feyenoord bereikt akkoord met Leeds'' 16-08-2023
''Sinisterra wil graag snel naar Feyenoord'' 17-08-2023
''Feyenoord rekent niet meer op Sinisterra'' 18-08-2023
''Idrissi nieuwe aanwinst Feyenoord'' 19-08-2023
Dan leg je de lat te laag. Bijvoorbeeld Young Boys, Kopenhagen, Rode Ster, Celtic, Shakhtar, Zagreb zijn allemaal clubs uit mindere competities die werken met lagere begrotingen en die Europees minder presteren dan wij de laatste twee jaar, als je het objectief meetbaar wil maken. Bovendien hebben de laatste twee seizoenen bewezen dat we Europees van gelijkwaardige en betere tegenstanders winnen (zoals Lazio, Marseille en Union, die we allemaal kunnen tegenkomen).quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf er bij dat je Feyenoord echt overschat en de tegenstanders onderschat. Een 3e plek en Europese overwintering zou al een wereldprestatie zijn.
Er gaan de komende weken dan ook nog genoeg mutaties plaatsvinden vermoed ik zomaar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit account heeft 3-4 primeurs per dag lijkt het wel
't Is gezellig in Zagreb geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ok, maar je kan nog steeds United(2), Milan(3), Galatasaray(4) pakken, of laten we zeggen Arsenal(2), Lazio(3), Celtic(4).. Dortmund(2), Rangers(3), Sociedad(4)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.
De CL klinkt intimiderend, maar zo’n beetje alle écht intimiderende tegenstanders zitten in pot 1 bij ons.
mijn hemelquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
hoeveel namen krijgen we nog![]()
IS dit familie van de grote hristo stojkovic??????
De kaart was ook niet onterecht. Bewust of onbewust is in mijn ogen niet relevant. Dat is alleen relevant met slaande bewegingen e.d. (omdat dat iets zegt over vuil spel zelfs wanneer het niet lukt)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De KNVB en Feyenoord vonden de rode kaart dus niet onterecht.
Hij kwam als een beetje een waus in. Slot moet hem wel vertellen dat hij echt hiermee moet kappen. Totaal onnodig op die plek en dat moment in de wedstrijd, wel beetje controle houden. Voor de rest ben ik heel blij dat hij Pedersen vervangt. Goede aankoop voor goedkoop prijsje.quote:
Ik vond het ook rood, maar vind de willekeur altijd wat vreemd bij dit soort meer ongelukkige momenten. In Eindhoven gebeurde een dag eerder exact hetzelfde en bleef het slechts bij geel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hij kwam als een beetje een waus in. Slot moet hem wel vertellen dat hij echt hiermee moet kappen. Totaal onnodig op die plek en dat moment in de wedstrijd, wel beetje controle houden. Voor de rest ben ik heel blij dat hij Pedersen vervangt. Goede aankoop voor goedkoop prijsje.
@Oostblokkertquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Announce OostblokBullaude.
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ok, maar je kan nog steeds United(2), Milan(3), Galatasaray(4) pakken, of laten we zeggen Arsenal(2), Lazio(3), Celtic(4).. Dortmund(2), Rangers(3), Sociedad(4)
Wellicht nog steeds haalbare kaarten wanneer je lekker in vorm bent, maar het succes van de EL vorig jaar was echt niet omdat we zoveel beter waren. Het verschil tussen groepwinst en laatste was bizar klein. In de Conf League was dat wel anders.
Dan nog vind ik dat we in de breedte wel sterker zijn geworden in de selectie tov vorig jaar, maar de beste 11 die we hebben zijn minder dan de beste 11 van vorig jaar. Er dan maar vanuit gaan dat we eigenlijk horen te overwinteren is echt naief imho... Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar om net te doen alsof we dit aan onze stand verplicht zijn is echt een ander verhaal.
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rondquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.
Ik ageer alleen volledig tegen opmerkingen dat we bij voorbaat kansloos vierde worden, nul punten gaan halen en dat vrijwel alle deelnemers uit pot 3 en 4 beter zijn want dat is aantoonbare onzin.
Mijn enige punt is dat, als we Newcastle, Lazio en AC Milan ontwijken (misschien Sociedad ik vind hen moeilijk in te schatten qua sterkste), we een serieuze kans hebben om te overwinteren. Dat vind ik een vrij realistische en voorzichtige conclusie.
Real Madrid haalt het altijd wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rond
Maargoed, de Galacticos worden uiteindelijk ook steevast derde op een gouden pik jaartje na om er vervolgens uitgeschopt te worden tegen schijtploegen in de EL. Dus ik zou er ook niet al teveel op hopen, gewoon miljoenen harken, hopelijk (makkelijk) derde worden en dan nog hopen op wat leuke potjes in de EL.
Al uitgeraast na gisteren?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
dit is geen 2 3 wedstrijden
speler stond bijna gelijk weer op en speelde de wedstrijd uit
niet zo veel aan de hand
Duidelijk geen vaste beluisteraar van het Dick voor mekaar podcastje.quote:
Erg mooi. Schandalig dat al die podcastjes niet aan voorbeschouwen doen overigens, ik had er vorige week al 1 gewild.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk geen vaste beluisteren van het Dick voor mekaar podcastje.
Welke overigens morgen weer begint!
Ik word hier zo moe vanquote:
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heeft Zagreb ons iets misdaan dat we een speler kopen en ook maar gelijk hun beoogde opvolger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verworden tot een soort voetbalzonequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
Tja, elke kutscheet krijgt een eigen artikeltje, dan krijg je dat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
Jij gaat nog wel een toontje lager zingen na 10 wedstrijdenquote:
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Lekker op tijd gehandeld dan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van![]()
Update | Stojkovic ziet een overstap naar Feyenoord niet zitten, zo meldt het Kroatische medium 24sata maandagmiddag. De talentvolle middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Dinamo Zagreb en vindt het nog te vroeg om een stap te maken naar het buitenland. De verwachting is dat Stojkovic dinsdagochtend gekeurd gaat worden, en daarmee grijpt Feyenoord definitief mis voor Stojkovic.
Geruchten over Ivanusec, Sinisterra en een ander Kroaatje en uiteindelijk worden het Idrissi, Til en El Ghazi.quote:
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Hahahhahahahahhahahaha
[ twitter ]
Wat een shitshow
Balkan, over het algemeen gewoon rustig en genuanceerd volk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zijn ze in Zagreb niet heel haatdragend
Hallo maatquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het over Ajax gaat is het ook (zoals meestal) feitelijk onjuist.
Pusic lost het wel op met z'n Balkanachtergrond!quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergeten
Een schrijnend gebrek aan enige vorm van creativiteit op het middenveld, ik denk dat Kokcu ook echt wel heel goed was en niet zomaar te vervangen is. Mensen onderschatten in mijn ogen ook vaak hoe veel gemakkelijker het voor andere voetballers/middenvelders wordt met zo'n speler erbij, in plaats van dat je nu zelf het spel moet maken. Maar als er op de flanken nog wat bijkomt en op het middenveld gaat dit Feyenoord wel weer een lastig te verslaan collectief worden en gaat het wel weer draaien lijkt mij. De verdediging (met keeper) is wel met enige afstand de beste van NL namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van de selectie van Feyenoord (tot nu toe)?
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een schrijnend gebrek aan enige vorm van creativiteit op het middenveld, ik denk dat Kokcu ook echt wel heel goed was en niet zomaar te vervangen is. Mensen onderschatten in mijn ogen ook vaak hoe veel gemakkelijker het voor andere voetballers/middenvelders wordt met zo'n speler erbij, in plaats van dat je nu zelf het spel moet maken. Maar als er op de flanken nog wat bijkomt en op het middenveld gaat dit Feyenoord wel weer een lastig te verslaan collectief worden en gaat het wel weer draaien lijkt mij. De verdediging (met keeper) is wel met enige afstand de beste van NL namelijk.
Paixao vond ik wel echt heel dreigend ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.
Ik zeg ook niet dat we kansloos zijn, maar ik ageer weer tegen de opmerkingen dat we XYZ moeten halen want anders worden we afgedroogd in de CL. Dat lijkt me niet het doel waar we voor moeten gaan. We moeten gaan voor opnieuw kwalificeren door kampioen of tweede te worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.
Ik ageer alleen volledig tegen opmerkingen dat we bij voorbaat kansloos vierde worden, nul punten gaan halen en dat vrijwel alle deelnemers uit pot 3 en 4 beter zijn want dat is aantoonbare onzin.
Mijn enige punt is dat, als we Newcastle, Lazio en AC Milan ontwijken (misschien Sociedad ik vind hen moeilijk in te schatten qua sterkste), we een serieuze kans hebben om te overwinteren. Dat vind ik een vrij realistische en voorzichtige conclusie.
Ik zou vooral beginnen met dumpen van Alireza en Dilrosun. En vooral niet Idrissi terughalen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.
Dan zien we hem nooit meer terug met zo'n koopoptiequote:Op maandag 14 augustus 2023 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Eze gaat alles op een hoopje spelen daar in Argentinië bij één van de allergrootste clubs ter wereld.
Wie wil Dilrosun hebben met zo’n salaris?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou vooral beginnen met dumpen van Alireza en Dilrosun. En vooral niet Idrissi terughalen.
als daar reden voor is wel. Voor nu moet je eens lekker in de spiegel kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een toontje lager zingen na 10 wedstrijden
Grote kans is geen nieuws, dat is al een maand zoquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Vers van de Krabby-bode
Idrissi: zo goed als rond
Til: geen optie
Ivanusec: grote kans
Sinisterra: gaat waarschijnlijk naar Benfica of Wolfsburg omdat Leeds wil verkopen
Weinig echt nieuws dus vandaag
Ik ben uit verveling maar naar GijpEgmondKieftJansen of zoiets gaan luisteren want ik kan niet meer leven zonder de grote schrijvert.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk geen vaste beluisteraar van het Dick voor mekaar podcastje.
Welke overigens morgen weer begint!
Lol die Schmidt is wel een Feyenoord fan. Straks Aursnes, Kokcu en Sini bij Benficaquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Vers van de Krabby-bode
Idrissi: zo goed als rond
Til: geen optie
Ivanusec: grote kans
Sinisterra: gaat waarschijnlijk naar Benfica of Wolfsburg omdat Leeds wil verkopen
Weinig echt nieuws dus vandaag
Zie laatste alinea. Dat lijkt op interne twijfels omtrent deze transfer.quote:deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec staat. Beide partijen hebben afspraken gemaakt, en ook de transfersom levert geen obstakel meer op. Wel moet de 24-jarige Kroaat nog zijn huidige werkgever helpen om de volgende ronde te bereiken in de strijd om een ticket voor de groepsfase van de Champions League.
De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb kan alleen stuklopen wanneer de Rotterdammers de stekker eruit trekken. Intern wordt de transfersom rond de tien miljoen euro gezien als een stevige investering. Aangezien het elftal behoefte heeft aan een nieuwe nummer tien en Ivanusec zijn beste periode heeft gehad als linksbuiten, kunnen er twijfels ontstaan of hij direct het niveau omhoog kan tillen als aanvallende middenvelder.
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit het stuk van Krabbendam:
[..]
Zie laatste alinea. Dat lijkt op interne twijfels omtrent deze transfer.
Wat moeten we daar nu weer van maken?
Gaat Feyenoord op het laatste moment alsnog afhaken?
Dit is wel ouderwets Krabby taalgebruik inderdaad. "kan" en "kunnen" komen weer tevoorschijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.
Los daarvan heeft het elftal ook behoefte aan een nieuwe linksbuiten en houdt Slot juist van multifunctionele spelers.
JAAA ouderwets KrabbePik gelul. Die is qua idioterie wel ingehaald door ZKA….op alle frontenquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.
Los daarvan heeft het elftal ook behoefte aan een nieuwe linksbuiten en houdt Slot juist van multifunctionele spelers.
Als Feyenoord alle touwtjes in handen heeft of die deal met Ivanusec doorgaat kan je dit redelijk ongestraft doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:12 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar zou die Stojkovic vandaag al gekeurd worden. Als wij dat dealtje kapen dan zal Dinamo vast niet meer zo genegen zijn ons van Ivanusec te voorzien.
De speler heeft ook wat te willen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:12 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar zou die Stojkovic vandaag al gekeurd worden. Als wij dat dealtje kapen dan zal Dinamo vast niet meer zo genegen zijn ons van Ivanusec te voorzien.
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusecquote:Feyenoord is opnieuw onderwerp van gesprek in Kroatië. De Rotterdammers hebben zich gemeld voor Stojkovic, zo bevestigt Lokomotiv Zagreb-directeur Bozidar Sikic. ''Het klopt, Stojkovic heeft een aanbieding gekregen van Feyenoord'', aldus Sikic. De aanvallende middenvelder was hard op weg naar Dinamo Zagreb en zou maandag medisch gekeurd worden. Echter, de talentvolle middenvelder kwam niet opdagen.
De medische keuring van Stojkovic bij Dinamo Zagreb staat nu gepland voor dinsdag. ''Ik heb mijn woord aan Dinamo Zagreb gegeven. En als ik mijn woord geef, dan houd ik me daaraan', verduidelijkt Sikic. Ondertussen doet Feyenoord er alles aan om Stojkovic te overtuigen. Onder andere Marino Pusic mengt zich in de situatie en hoopt de 19-jarige rechtspoot te overtuigen. Of Stojkovic dinsdag wel kom opdagen bij Dinamo Zagred is op dit moment niet duidelijk.
De Ivanusec-deal is allang gesloten joh. Te Kloese-masterclass om nu pas concreet te worden voor Stojkovic.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusec
Hopelijk doet Don Kloesoe een steekvestje aan als hij de deal rond maakt maar neem aan dat hij in Mexico wel voor hetere vuren heeft gestaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Ivanusec-deal is allang gesloten joh. Te Kloese-masterclass om nu pas concreet te worden voor Stojkovic.
Feyenoord DOMINEERT Dinamo Zagreb.
Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wilquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:ZKA, gratis titels voor je clickbait
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wil
Pusic heeft vast nog wel wat vriendjes van vroeger die even langs zijn gegaan bij Stojkovic, Ivanusec en de bijbehorende directeurtjes.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk doet Don Kloesoe een steekvestje aan als hij de deal rond maakt maar neem aan dat hij in Mexico wel voor hetere vuren heeft gestaan.
Rondom Bijlow is het vast stil nu?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wil
Beste keeper van de Eredivisiequote:Op maandag 14 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondom Bijlow is het vast stil nu?
Dat is nog de grootste uitdaging tegenwoordig: een voetballer met een normaal kapsel vindenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?
__________ en Ninoquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?
Ja is wel weg bij Aliquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondom Bijlow is het vast stil nu?
Waar staat dit bericht?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusec
Ook natuurlijk van onze eigen selectie. Ik ben geneigd vorig jaar tweede seizoenshelft als benchmark te zien, maar op dat niveau zitten we (nog) niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rond
Maargoed, de Galacticos worden uiteindelijk ook steevast derde op een gouden pik jaartje na om er vervolgens uitgeschopt te worden tegen schijtploegen in de EL. Dus ik zou er ook niet al teveel op hopen, gewoon miljoenen harken, hopelijk (makkelijk) derde worden en dan nog hopen op wat leuke potjes in de EL.
TRIGGERED.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het wordt ook wel een drukke selectie zo. De tering.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie wil Dilrosun hebben met zo’n salaris?
Idrissi terughalen hoeft van mij ook niet.
Ben benieuwd welke Kroatische media ze allemaal volgen daar om die uitspraken op het spoor te komenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)ddenvelder-stojkovic
Ik ben inmiddels wel zo ver het allemaal nog te lezen maar vooral ter kennisgeving. Het is zo vermoeiend allemaal, we zien wel wat er op 31 augustus van over is geblevenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Kroatische media ze allemaal volgen daar om die uitspraken op het spoor te komen
Dani de Wit wordt onze 10quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ja er wordt inmiddels wel heel erg met namen gesmeten, zal nooit allemaal concreet zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel zo ver het allemaal nog te lezen maar vooral ter kennisgeving. Het is zo vermoeiend allemaal, we zien wel wat er op 31 augustus van over is gebleven.
Dat was vorig seizoen precies hetzelfde. Toen gaf de kwaliteit van de trainer de doorslagquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard is de transfermarkt nog wel effe open en kan er dus nog veel veranderen, maar vooralsnog denk ik dat we hard op weg zijn naar de 3e plek.
Zowel Krabby als Slotgod zelf hebben het de afgelopen dagen goed omschreven; het lukt Feyenoord niet om van bovenaf aan te vullen, in plaats van van onderaf. We hebben simpelweg niet de slagkracht, kunnen of durven het risico niet te nemen om in te zetten op het opnieuw halen van de CL. We moeten het hebben van het collectief, niet van het individu.
Vooralsnog is er niet 1 speler gehaald waarvan je echt zegt “goh, dat we zo’n topper kunnen halen zeg! Die maakt ons (1e 11) direct beter!”. Ivan de verschrikkelijke zou wat dat betreft de eerste kunnen zijn. Sini zou werelds zijn maar zie ik niet gebeuren.
Ondertussen haalt PSV in 1 window een half elftal aan spelers >10m, en ook Ajax is bezig met spelers die voor ons godsonmogelijk zouden zijn.
Dit soort posts doen me altijd beetje denken aan een vriend die na 1 speelronde stopt met de voetbalpoule invullen omdat die bijna laatste stond.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard is de transfermarkt nog wel effe open en kan er dus nog veel veranderen, maar vooralsnog denk ik dat we hard op weg zijn naar de 3e plek.
Zowel Krabby als Slotgod zelf hebben het de afgelopen dagen goed omschreven; het lukt Feyenoord niet om van bovenaf aan te vullen, in plaats van van onderaf. We hebben simpelweg niet de slagkracht, kunnen of durven het risico niet te nemen om in te zetten op het opnieuw halen van de CL. We moeten het hebben van het collectief, niet van het individu.
Vooralsnog is er niet 1 speler gehaald waarvan je echt zegt “goh, dat we zo’n topper kunnen halen zeg! Die maakt ons (1e 11) direct beter!”. Ivan de verschrikkelijke zou wat dat betreft de eerste kunnen zijn. Sini zou werelds zijn maar zie ik niet gebeuren.
Ondertussen haalt PSV in 1 window een half elftal aan spelers >10m, en ook Ajax is bezig met spelers die voor ons godsonmogelijk zouden zijn.
Dat komt ook wel omdat PSV een risico neemt die wij nog niet durven te nemen gezien de CL-plekken volgend jaar. Maar dat is niet onbegrijpelijk, natuurlijk. Ajax liet vorig seizoen zien hoe snel het mis kan gaan als je dure aankopen niet renderen en je de CL misloopt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |