als daar reden voor is wel. Voor nu moet je eens lekker in de spiegel kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een toontje lager zingen na 10 wedstrijden
Grote kans is geen nieuws, dat is al een maand zoquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Vers van de Krabby-bode
Idrissi: zo goed als rond
Til: geen optie
Ivanusec: grote kans
Sinisterra: gaat waarschijnlijk naar Benfica of Wolfsburg omdat Leeds wil verkopen
Weinig echt nieuws dus vandaag
Ik ben uit verveling maar naar GijpEgmondKieftJansen of zoiets gaan luisteren want ik kan niet meer leven zonder de grote schrijvert.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk geen vaste beluisteraar van het Dick voor mekaar podcastje.
Welke overigens morgen weer begint!
Lol die Schmidt is wel een Feyenoord fan. Straks Aursnes, Kokcu en Sini bij Benficaquote:Op maandag 14 augustus 2023 19:32 schreef Caland het volgende:
Vers van de Krabby-bode
Idrissi: zo goed als rond
Til: geen optie
Ivanusec: grote kans
Sinisterra: gaat waarschijnlijk naar Benfica of Wolfsburg omdat Leeds wil verkopen
Weinig echt nieuws dus vandaag
Zie laatste alinea. Dat lijkt op interne twijfels omtrent deze transfer.quote:deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb over de komst van Luka Ivanusec staat. Beide partijen hebben afspraken gemaakt, en ook de transfersom levert geen obstakel meer op. Wel moet de 24-jarige Kroaat nog zijn huidige werkgever helpen om de volgende ronde te bereiken in de strijd om een ticket voor de groepsfase van de Champions League.
De deal tussen Feyenoord en Dinamo Zagreb kan alleen stuklopen wanneer de Rotterdammers de stekker eruit trekken. Intern wordt de transfersom rond de tien miljoen euro gezien als een stevige investering. Aangezien het elftal behoefte heeft aan een nieuwe nummer tien en Ivanusec zijn beste periode heeft gehad als linksbuiten, kunnen er twijfels ontstaan of hij direct het niveau omhoog kan tillen als aanvallende middenvelder.
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.quote:Op maandag 14 augustus 2023 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit het stuk van Krabbendam:
[..]
Zie laatste alinea. Dat lijkt op interne twijfels omtrent deze transfer.
Wat moeten we daar nu weer van maken?
Gaat Feyenoord op het laatste moment alsnog afhaken?
Dit is wel ouderwets Krabby taalgebruik inderdaad. "kan" en "kunnen" komen weer tevoorschijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.
Los daarvan heeft het elftal ook behoefte aan een nieuwe linksbuiten en houdt Slot juist van multifunctionele spelers.
JAAA ouderwets KrabbePik gelul. Die is qua idioterie wel ingehaald door ZKA….op alle frontenquote:Op maandag 14 augustus 2023 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als pure speculatie en eigen mening van Krabby.
Los daarvan heeft het elftal ook behoefte aan een nieuwe linksbuiten en houdt Slot juist van multifunctionele spelers.
Als Feyenoord alle touwtjes in handen heeft of die deal met Ivanusec doorgaat kan je dit redelijk ongestraft doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:12 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar zou die Stojkovic vandaag al gekeurd worden. Als wij dat dealtje kapen dan zal Dinamo vast niet meer zo genegen zijn ons van Ivanusec te voorzien.
De speler heeft ook wat te willen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:12 schreef H.FR het volgende:
Blijkbaar zou die Stojkovic vandaag al gekeurd worden. Als wij dat dealtje kapen dan zal Dinamo vast niet meer zo genegen zijn ons van Ivanusec te voorzien.
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusecquote:Feyenoord is opnieuw onderwerp van gesprek in Kroatië. De Rotterdammers hebben zich gemeld voor Stojkovic, zo bevestigt Lokomotiv Zagreb-directeur Bozidar Sikic. ''Het klopt, Stojkovic heeft een aanbieding gekregen van Feyenoord'', aldus Sikic. De aanvallende middenvelder was hard op weg naar Dinamo Zagreb en zou maandag medisch gekeurd worden. Echter, de talentvolle middenvelder kwam niet opdagen.
De medische keuring van Stojkovic bij Dinamo Zagreb staat nu gepland voor dinsdag. ''Ik heb mijn woord aan Dinamo Zagreb gegeven. En als ik mijn woord geef, dan houd ik me daaraan', verduidelijkt Sikic. Ondertussen doet Feyenoord er alles aan om Stojkovic te overtuigen. Onder andere Marino Pusic mengt zich in de situatie en hoopt de 19-jarige rechtspoot te overtuigen. Of Stojkovic dinsdag wel kom opdagen bij Dinamo Zagred is op dit moment niet duidelijk.
De Ivanusec-deal is allang gesloten joh. Te Kloese-masterclass om nu pas concreet te worden voor Stojkovic.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusec
Hopelijk doet Don Kloesoe een steekvestje aan als hij de deal rond maakt maar neem aan dat hij in Mexico wel voor hetere vuren heeft gestaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Ivanusec-deal is allang gesloten joh. Te Kloese-masterclass om nu pas concreet te worden voor Stojkovic.
Feyenoord DOMINEERT Dinamo Zagreb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |