De kaart was ook niet onterecht. Bewust of onbewust is in mijn ogen niet relevant. Dat is alleen relevant met slaande bewegingen e.d. (omdat dat iets zegt over vuil spel zelfs wanneer het niet lukt)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De KNVB en Feyenoord vonden de rode kaart dus niet onterecht.
Hij kwam als een beetje een waus in. Slot moet hem wel vertellen dat hij echt hiermee moet kappen. Totaal onnodig op die plek en dat moment in de wedstrijd, wel beetje controle houden. Voor de rest ben ik heel blij dat hij Pedersen vervangt. Goede aankoop voor goedkoop prijsje.quote:
Ik vond het ook rood, maar vind de willekeur altijd wat vreemd bij dit soort meer ongelukkige momenten. In Eindhoven gebeurde een dag eerder exact hetzelfde en bleef het slechts bij geel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:04 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hij kwam als een beetje een waus in. Slot moet hem wel vertellen dat hij echt hiermee moet kappen. Totaal onnodig op die plek en dat moment in de wedstrijd, wel beetje controle houden. Voor de rest ben ik heel blij dat hij Pedersen vervangt. Goede aankoop voor goedkoop prijsje.
@Oostblokkertquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Announce OostblokBullaude.
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ok, maar je kan nog steeds United(2), Milan(3), Galatasaray(4) pakken, of laten we zeggen Arsenal(2), Lazio(3), Celtic(4).. Dortmund(2), Rangers(3), Sociedad(4)
Wellicht nog steeds haalbare kaarten wanneer je lekker in vorm bent, maar het succes van de EL vorig jaar was echt niet omdat we zoveel beter waren. Het verschil tussen groepwinst en laatste was bizar klein. In de Conf League was dat wel anders.
Dan nog vind ik dat we in de breedte wel sterker zijn geworden in de selectie tov vorig jaar, maar de beste 11 die we hebben zijn minder dan de beste 11 van vorig jaar. Er dan maar vanuit gaan dat we eigenlijk horen te overwinteren is echt naief imho... Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar om net te doen alsof we dit aan onze stand verplicht zijn is echt een ander verhaal.
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rondquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.
Ik ageer alleen volledig tegen opmerkingen dat we bij voorbaat kansloos vierde worden, nul punten gaan halen en dat vrijwel alle deelnemers uit pot 3 en 4 beter zijn want dat is aantoonbare onzin.
Mijn enige punt is dat, als we Newcastle, Lazio en AC Milan ontwijken (misschien Sociedad ik vind hen moeilijk in te schatten qua sterkste), we een serieuze kans hebben om te overwinteren. Dat vind ik een vrij realistische en voorzichtige conclusie.
Real Madrid haalt het altijd wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rond
Maargoed, de Galacticos worden uiteindelijk ook steevast derde op een gouden pik jaartje na om er vervolgens uitgeschopt te worden tegen schijtploegen in de EL. Dus ik zou er ook niet al teveel op hopen, gewoon miljoenen harken, hopelijk (makkelijk) derde worden en dan nog hopen op wat leuke potjes in de EL.
Al uitgeraast na gisteren?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
dit is geen 2 3 wedstrijden
speler stond bijna gelijk weer op en speelde de wedstrijd uit
niet zo veel aan de hand
Duidelijk geen vaste beluisteraar van het Dick voor mekaar podcastje.quote:
Erg mooi. Schandalig dat al die podcastjes niet aan voorbeschouwen doen overigens, ik had er vorige week al 1 gewild.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk geen vaste beluisteren van het Dick voor mekaar podcastje.
Welke overigens morgen weer begint!
Ik word hier zo moe vanquote:
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heeft Zagreb ons iets misdaan dat we een speler kopen en ook maar gelijk hun beoogde opvolger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verworden tot een soort voetbalzonequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
Tja, elke kutscheet krijgt een eigen artikeltje, dan krijg je dat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |