Ik heb het niet over de verdedigers...quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop misschien de andere drie zit nog voldoende ontwikkeling in.
Ben het zowaar met je eens klaas, Gurney blijkt een stevige drinker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
je wordt van alle kanten onderste boven gelopen op het middenveld met dit elftal zeker in de CL
verdedigend zo zwak
Gimenez wil de CL winnen, zie laatste video.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:00 schreef snabbi het volgende:
Waar komt die verwachting vandaan dat we een elftal moeten hebben om te overwinteren in de CL? Ik zie het veel waarschijnlijker dat we in de CL een paar puntjes pakken en een winstpartij en daarna via de EL route verder gaan.
Opnieuw kwalificeren voor volgend jaar is het echte doel in mijn ogen. Je gaat niet gelijk mee in de top.
Abramovich wilde dat ook graag, en die heeft er 8-9 jaar over gedaan met heel wat geld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gimenez wil de CL winnen, zie laatste video.
Eensquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de verdedigers...
ik heb het over die 3 middenvelders
dat is veel te aanvallend
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:00 schreef snabbi het volgende:
Waar komt die verwachting vandaan dat we een elftal moeten hebben om te overwinteren in de CL? Ik zie het veel waarschijnlijker dat we in de CL een paar puntjes pakken en een winstpartij en daarna via de EL route verder gaan.
Opnieuw kwalificeren voor volgend jaar is het echte doel in mijn ogen. Je gaat niet gelijk mee in de top.
Mwah, ik blijf er bij dat je Feyenoord echt overschat en de tegenstanders onderschat. Een 3e plek en Europese overwintering zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.
De CL klinkt intimiderend, maar zo’n beetje alle écht intimiderende tegenstanders zitten in pot 1 bij ons.
@ZKA, gratis titels voor je clickbaitquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:22 schreef Ali_boo het volgende:
'Sinisterra blijkt onhaalbare kaart'' 14-08-2023
"Sinisterra bereikt akkoord met Feyenoord'' 15-08-2023
''Feyenoord bereikt akkoord met Leeds'' 16-08-2023
''Sinisterra wil graag snel naar Feyenoord'' 17-08-2023
''Feyenoord rekent niet meer op Sinisterra'' 18-08-2023
''Idrissi nieuwe aanwinst Feyenoord'' 19-08-2023
Dan leg je de lat te laag. Bijvoorbeeld Young Boys, Kopenhagen, Rode Ster, Celtic, Shakhtar, Zagreb zijn allemaal clubs uit mindere competities die werken met lagere begrotingen en die Europees minder presteren dan wij de laatste twee jaar, als je het objectief meetbaar wil maken. Bovendien hebben de laatste twee seizoenen bewezen dat we Europees van gelijkwaardige en betere tegenstanders winnen (zoals Lazio, Marseille en Union, die we allemaal kunnen tegenkomen).quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf er bij dat je Feyenoord echt overschat en de tegenstanders onderschat. Een 3e plek en Europese overwintering zou al een wereldprestatie zijn.
Er gaan de komende weken dan ook nog genoeg mutaties plaatsvinden vermoed ik zomaar.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit account heeft 3-4 primeurs per dag lijkt het wel
't Is gezellig in Zagreb geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ok, maar je kan nog steeds United(2), Milan(3), Galatasaray(4) pakken, of laten we zeggen Arsenal(2), Lazio(3), Celtic(4).. Dortmund(2), Rangers(3), Sociedad(4)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft vooral te maken met de vooralsnog matige bezetting in pot 3 en 4. Als we Lazio, Milan en Newcastle ontwijken tref je in principe twee ploegen die je onder je zou kunnen houden. Dat is allemaal EL-kwaliteit.
De CL klinkt intimiderend, maar zo’n beetje alle écht intimiderende tegenstanders zitten in pot 1 bij ons.
mijn hemelquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mijn hemel
hoeveel namen krijgen we nog![]()
IS dit familie van de grote hristo stojkovic??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |