abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210279667
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zijn oud-trainers zaten bij Excelsior en de jeugd van Twente, niet echt het niveau waarop wij acteren.

Volgens mij is handelingssnelheid één van de moeilijkst trainbare elementen van het voetbal. Zelfs Busquets krijgt het moeilijk als je hem verder vooruitgeschoven op het middenveld zet. Ik vind Wieffer eigenlijk alleen in die rol op 6 goed genoeg. In Oranje stond Frenkie de Jong naast hem, die net als Kokcu extreem goed bestand is tegen druk, daarmee trekken ze spelers naar zich toe waardoor er ruimte ontstaat voor Wieffer om in te duiken.
Oh ben ik het wel mee eens verder hoor, ik denk dat hij zich nog flink kan gaan ontwikkelen als controleur in tegenstelling tot een wat aanvallendere rol.

Vind dat we er ook niet te zwaar aan moeten tillen dat zo'n Zerrouki veel geld heeft gekost, net als Timber (al blijkt dat nu toch een stuk minder te zijn dan de genoemde 8). Zijn helemaal geen gekke bedragen in de huidige markt en als Wieffer (of Zerrouki) eens wat potjes mist hoef je niet je hele middenveld om te bouwen. Hoop alleen wel dat Slot snel tot inkeer komt en ze niet allebei opstelt.

Als je straks die Kroaat, Idrissi en wellicht nog een middenvelder erbij hebt kan je pas echt beginnen. Beetje het lot van eredivisieclubs in augustus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279702
Het is ook nog maar 1 potje uiteraard en ik denk uiteraard allemaal veel te simpel, maar het is ook wel zo dat je eigenlijk al begin vorig seizoen wist dat dit het laatste seizoen van Kokcu ging zijn. Ik had dan wel verwacht dat er een lang scoutingstraject zou worden opgezet voor die ene positie. Dat daar nu eigenlijk helemaal niemand voor gehaald is, is dan ook wel gek. Je had in januari al kunnen zien dat je eigenlijk vooral een buitenspeler en 8 moest halen. Inmiddels hebben we een spits, een rechtsback, een tien, 2 man voor 6 en een centrale verdediger erbij.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210279729
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is ook nog maar 1 potje uiteraard en ik denk uiteraard allemaal veel te simpel, maar het is ook wel zo dat je eigenlijk al begin vorig seizoen wist dat dit het laatste seizoen van Kokcu ging zijn. Ik had dan wel verwacht dat er een lang scoutingstraject zou worden opgezet voor die ene positie. Dat daar nu eigenlijk helemaal niemand voor gehaald is, is dan ook wel gek. Je had in januari al kunnen zien dat je eigenlijk vooral een buitenspeler en 8 moest halen. Inmiddels hebben we een spits, een rechtsback, een tien, 2 man voor 6 en een centrale verdediger erbij.
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279739
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.
pi_210279745
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279768
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef H.FR het volgende:

[..]
Als je Zerrouki daar neer zet gebeurt waarschijnlijk exact hetzelfde. En zo niet, dan moet Zerrouki daar dus spelen.
Wieffer is echt wel een goede speler

Maar vraag je af waarom hij vanuit excelsior is doorgestroomd en niet eerder in de top is terecht gekomen.

Ik denk dat het alles met het mentale aspect te maken heeft gehad bij hem.

Waarschijnlijk heeft dat te maken dat hij in het verleden in dezelfde situaties terecht is geweest van wel in vorm of niet in vorm. Blijkbaar zie je dat zo zomerstop veel met zo een persoon kan doen. Je weet ook niet of hij op dit moment persoonlijke problemen heeft die een rol spelen.
Er is teveel op korte termijn met hem gebeurd. De grote aandacht enzovoorts. Nederlands elftal.

Vergelijk het maar met Kenneth Taylor die op dit moment ook geen bal meer raakt...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210279788
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.
pi_210279803
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279809
twitter

Klein beetje klaargekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279812
Feyenoord gaat voor Sinisterra, aldus @zka.

Dat zou leuk zijn :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210279814
Oude bekenden terughalen. Armoede.
pi_210279818
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Klein beetje klaargekomen.
dat zou leuk zijn :)
pi_210279821
Sini, Santi, Paixao

bohh
pi_210279834
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:01 schreef aTypisch het volgende:
Sini, Santi, Paixao

bohh
Ik dacht gisteren nog, met Sini was het een nulletje of twee geworden met al die schietkansen voor Paixao.

Ook precies een speler die Slot bedoelde in de interviews gisteren die je nu mist. Lijkt me alleen een onmogelijke opgave, die speelde zelfs de premier league verdedigers op een hoopje afgelopen seizoen (als hij eens niet geblesseerd was, want dat is wel een kritiek puntje).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210279837
Sinisterra _O_ _O_
Wat een genot zou dat zijn zeg.
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:06:38 #66
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210279877
Kan me niet voorstellen dat dat gaat lukken.
pi_210279899
Goh Luis, dat zou wel echt een giga stunt zijn.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2023 @ 11:10:33 #68
35723 crew  GGMM
pi_210279908
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat gaat lukken.
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daar
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210279910
Dat zou wel een geweldige aanwinst zijn. Als je ook nog die Kroaat voor op 10 kan halen, dan ziet de wereld er opeens heel anders uit.

Maar inmiddels wel een vrij grote selectie toch?
pi_210279917
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.

Hopelijk wordt @ZKA niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:11:52 #71
498282 Scrummie
pi_210279921
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daar
Je hoofd is pas mislukt.
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:12:11 #72
498282 Scrummie
pi_210279927
Gebbetje GGMM, je hebt een mooi hoofd.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2023 @ 11:12:38 #73
35723 crew  GGMM
pi_210279930
:'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_210279963
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).
Mijn punt was dan ook niet echt dat Wieffer voor Aursnes is gehaald maar dat er niemand voor Kokcu is gehaald.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 14 augustus 2023 @ 11:17:36 #75
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210279970
Mare, wie was er ook alweer een fan van Mats Wieffer? Wat speelde die bagger zeg. Damn....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')