Oh ben ik het wel mee eens verder hoor, ik denk dat hij zich nog flink kan gaan ontwikkelen als controleur in tegenstelling tot een wat aanvallendere rol.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn oud-trainers zaten bij Excelsior en de jeugd van Twente, niet echt het niveau waarop wij acteren.
Volgens mij is handelingssnelheid één van de moeilijkst trainbare elementen van het voetbal. Zelfs Busquets krijgt het moeilijk als je hem verder vooruitgeschoven op het middenveld zet. Ik vind Wieffer eigenlijk alleen in die rol op 6 goed genoeg. In Oranje stond Frenkie de Jong naast hem, die net als Kokcu extreem goed bestand is tegen druk, daarmee trekken ze spelers naar zich toe waardoor er ruimte ontstaat voor Wieffer om in te duiken.
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is ook nog maar 1 potje uiteraard en ik denk uiteraard allemaal veel te simpel, maar het is ook wel zo dat je eigenlijk al begin vorig seizoen wist dat dit het laatste seizoen van Kokcu ging zijn. Ik had dan wel verwacht dat er een lang scoutingstraject zou worden opgezet voor die ene positie. Dat daar nu eigenlijk helemaal niemand voor gehaald is, is dan ook wel gek. Je had in januari al kunnen zien dat je eigenlijk vooral een buitenspeler en 8 moest halen. Inmiddels hebben we een spits, een rechtsback, een tien, 2 man voor 6 en een centrale verdediger erbij.
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je met een lang scoutingstraject zomaar even de beste voetballer van de eredivisie vervangt natuurlijk. Kan me best indenken dat als je al vroeg de beschikking hebt over Zerrouki, Wieffer, Timber, hockeyhoofd, Bullaude, Milambo en er lang de hoop was dat je Szymanski binnenboord kon houden je niet meteen op zoek gaat. Ook omdat je je middenveld sowieso al anders ging indelen zonder Kokcu.
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee dat Kokcu niet 1 op 1 te vervangen is lijkt me evident voor een Eredivisie clubje. Maar bij Aursnes en Senesi (en wellicht bij Santi > Ueda en Sini > Ivanusec) is dat ook gelukt, al zal daar ook wel een factor geluk bij zitten. Maar bij Kokcu heb ik niet het idee dat er uberhaupt een gokje genomen werd. Er is gewoon niemand.
Wieffer is echt wel een goede spelerquote:Op maandag 14 augustus 2023 09:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je Zerrouki daar neer zet gebeurt waarschijnlijk exact hetzelfde. En zo niet, dan moet Zerrouki daar dus spelen.
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Aursnes toch ook niet, we hebben ruim een half jaar zonder 6 gespeeld.
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn vervanger was er wel, alleen geblesseerd waardoor die pas in januari ofzo echt doorbrak. Wifi was ook wel beetje geluk maar er was iig iemand gehaald had ik het idee.
Ik dacht gisteren nog, met Sini was het een nulletje of twee geworden met al die schietkansen voor Paixao.quote:
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daarquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat gaat lukken.
Je hoofd is pas mislukt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch totaal mislukt daar
Mijn punt was dan ook niet echt dat Wieffer voor Aursnes is gehaald maar dat er niemand voor Kokcu is gehaald.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt mee eens, Slot heeft een geruime tijd ongeveer in elke persconferentie geroepen dat er geen echte vervanger voor Aursnes is gehaald. Zelfs nadat Wieffer doorbrak nog geloof ik (want dat was het argument om toch nog voor Zerrouki te gaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |