Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rondquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.
Ik ageer alleen volledig tegen opmerkingen dat we bij voorbaat kansloos vierde worden, nul punten gaan halen en dat vrijwel alle deelnemers uit pot 3 en 4 beter zijn want dat is aantoonbare onzin.
Mijn enige punt is dat, als we Newcastle, Lazio en AC Milan ontwijken (misschien Sociedad ik vind hen moeilijk in te schatten qua sterkste), we een serieuze kans hebben om te overwinteren. Dat vind ik een vrij realistische en voorzichtige conclusie.
Real Madrid haalt het altijd wel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rond
Maargoed, de Galacticos worden uiteindelijk ook steevast derde op een gouden pik jaartje na om er vervolgens uitgeschopt te worden tegen schijtploegen in de EL. Dus ik zou er ook niet al teveel op hopen, gewoon miljoenen harken, hopelijk (makkelijk) derde worden en dan nog hopen op wat leuke potjes in de EL.
Al uitgeraast na gisteren?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
dit is geen 2 3 wedstrijden
speler stond bijna gelijk weer op en speelde de wedstrijd uit
niet zo veel aan de hand
Duidelijk geen vaste beluisteraar van het Dick voor mekaar podcastje.quote:
Erg mooi. Schandalig dat al die podcastjes niet aan voorbeschouwen doen overigens, ik had er vorige week al 1 gewild.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk geen vaste beluisteren van het Dick voor mekaar podcastje.
Welke overigens morgen weer begint!
Ik word hier zo moe vanquote:
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heeft Zagreb ons iets misdaan dat we een speler kopen en ook maar gelijk hun beoogde opvolger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verworden tot een soort voetbalzonequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
Tja, elke kutscheet krijgt een eigen artikeltje, dan krijg je dat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:58 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwtjes worden allemaal wel snel de kop in gedrukt
Jij gaat nog wel een toontje lager zingen na 10 wedstrijdenquote:
Doe dit nou niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Lekker op tijd gehandeld dan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van![]()
Update | Stojkovic ziet een overstap naar Feyenoord niet zitten, zo meldt het Kroatische medium 24sata maandagmiddag. De talentvolle middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Dinamo Zagreb en vindt het nog te vroeg om een stap te maken naar het buitenland. De verwachting is dat Stojkovic dinsdagochtend gekeurd gaat worden, en daarmee grijpt Feyenoord definitief mis voor Stojkovic.
Geruchten over Ivanusec, Sinisterra en een ander Kroaatje en uiteindelijk worden het Idrissi, Til en El Ghazi.quote:
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Hahahhahahahahhahahaha
[ twitter ]
Wat een shitshow
Balkan, over het algemeen gewoon rustig en genuanceerd volk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zijn ze in Zagreb niet heel haatdragend
Hallo maatquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het over Ajax gaat is het ook (zoals meestal) feitelijk onjuist.
Pusic lost het wel op met z'n Balkanachtergrond!quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |