Doe dit nou niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Ik sluit het niet uitquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Lekker op tijd gehandeld dan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van![]()
Update | Stojkovic ziet een overstap naar Feyenoord niet zitten, zo meldt het Kroatische medium 24sata maandagmiddag. De talentvolle middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Dinamo Zagreb en vindt het nog te vroeg om een stap te maken naar het buitenland. De verwachting is dat Stojkovic dinsdagochtend gekeurd gaat worden, en daarmee grijpt Feyenoord definitief mis voor Stojkovic.
Geruchten over Ivanusec, Sinisterra en een ander Kroaatje en uiteindelijk worden het Idrissi, Til en El Ghazi.quote:
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergetenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
Hahahhahahahahhahahaha
[ twitter ]
Wat een shitshow
Balkan, over het algemeen gewoon rustig en genuanceerd volk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk zijn ze in Zagreb niet heel haatdragend
Hallo maatquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het over Ajax gaat is het ook (zoals meestal) feitelijk onjuist.
Pusic lost het wel op met z'n Balkanachtergrond!quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Zagreb is nu ziedend. Ivanusec kunnen we vergeten
Een schrijnend gebrek aan enige vorm van creativiteit op het middenveld, ik denk dat Kokcu ook echt wel heel goed was en niet zomaar te vervangen is. Mensen onderschatten in mijn ogen ook vaak hoe veel gemakkelijker het voor andere voetballers/middenvelders wordt met zo'n speler erbij, in plaats van dat je nu zelf het spel moet maken. Maar als er op de flanken nog wat bijkomt en op het middenveld gaat dit Feyenoord wel weer een lastig te verslaan collectief worden en gaat het wel weer draaien lijkt mij. De verdediging (met keeper) is wel met enige afstand de beste van NL namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van de selectie van Feyenoord (tot nu toe)?
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een schrijnend gebrek aan enige vorm van creativiteit op het middenveld, ik denk dat Kokcu ook echt wel heel goed was en niet zomaar te vervangen is. Mensen onderschatten in mijn ogen ook vaak hoe veel gemakkelijker het voor andere voetballers/middenvelders wordt met zo'n speler erbij, in plaats van dat je nu zelf het spel moet maken. Maar als er op de flanken nog wat bijkomt en op het middenveld gaat dit Feyenoord wel weer een lastig te verslaan collectief worden en gaat het wel weer draaien lijkt mij. De verdediging (met keeper) is wel met enige afstand de beste van NL namelijk.
Paixao vond ik wel echt heel dreigend ja.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.
Ik zeg ook niet dat we kansloos zijn, maar ik ageer weer tegen de opmerkingen dat we XYZ moeten halen want anders worden we afgedroogd in de CL. Dat lijkt me niet het doel waar we voor moeten gaan. We moeten gaan voor opnieuw kwalificeren door kampioen of tweede te worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die woorden gebruik ik vooralsnog niet, valt ook weinig zinnigs over te zeggen totdat de loting bekend is. Maakt nogal uit of je Newcastle of Klaksvik uit pot 4 krijgt natuurlijk.
Ik ageer alleen volledig tegen opmerkingen dat we bij voorbaat kansloos vierde worden, nul punten gaan halen en dat vrijwel alle deelnemers uit pot 3 en 4 beter zijn want dat is aantoonbare onzin.
Mijn enige punt is dat, als we Newcastle, Lazio en AC Milan ontwijken (misschien Sociedad ik vind hen moeilijk in te schatten qua sterkste), we een serieuze kans hebben om te overwinteren. Dat vind ik een vrij realistische en voorzichtige conclusie.
Ik zou vooral beginnen met dumpen van Alireza en Dilrosun. En vooral niet Idrissi terughalen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eens, ja. Ik ben niet zo blij met het middenveld op dit moment. Kokcu is sowieso niet te vervangen maar je moet wel een soortgelijk type hebben. En voorin, tsja. Nog steeds hetzelfde probleem op de vleugel(s) als vorig jaar al heeft Paixao wel weer een stapje gezet.
Dan zien we hem nooit meer terug met zo'n koopoptiequote:Op maandag 14 augustus 2023 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Eze gaat alles op een hoopje spelen daar in Argentini bij n van de allergrootste clubs ter wereld.
Wie wil Dilrosun hebben met zo’n salaris?quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou vooral beginnen met dumpen van Alireza en Dilrosun. En vooral niet Idrissi terughalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |