Ik heb dat sowieso met de interesse in Idrissi al. Ivanusec is een linksbuiten, Paixao kan op beide vleugels. Als je dan nog een versterking zoekt voor de vleugels is een rechtsbuiten toch veel logischer?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:47 schreef alopio het volgende:
Het was ook wel bizar geweest van Ivanusec en Sinistera. Had Slot dan willen spelen met Sinistera - Santi - Paixao en dan Ivanusec op 10, Stengs op 8 en Wieffer of Zerrouki op 6?
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat je even heel blij en gek gemaakt wordt door 1908 maar dat een echte journalist dat dan binnen 5 minuten even checkt en de wereld uit helpt.
Zou voor mij een reden zijn om 1908.nl niet langer te bezoeken.
Dat hebben wij ook, dan moet je op dequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.
Ik zit op mobielquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, dan moet je op de [ afbeelding ]-knop van je beeldscherm drukken
Kuiptalk is toch weer iemand andersquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
Ja, maar het zou het gerucht van @ZKA weer iets geloofwaardiger maken in plaats van volledig ontkracht.quote:
Binnenland telt blijkbaar nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
Is FIFA regeltjequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet de FIFA eens normaal doen
Geld groeit daar aan de boom.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.
Niet echt hè, begrijp wel dat de spelers niet zo'n trek hebben in een divisie lager maar als je bij zo'n club tekent weet je ook wel dat het risico erin zit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geld groeit daar aan de boom.
Waarom is het altijd VS voor de buitenwereld? Spreken elkaar geregeld, schrijven over het zelfde en hebben vaak verschillende invalshoeken. Alleen maar leuk voor de supporters, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |