En om onder de druk uit te voetballen is hij ook goed. Al lijkt Beelen dat ook wel te kunnen. Die verrast me echt positief. Gaat veel minuten maken dit jaar denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat we in deCL met kneiterveel ruimte in de rug gaan spelen. Is Trauner juist ijzersterk
Dat klopt ook, want toen haalde hij een hoger rendement. Maar hij heeft veel potjes op het middenveld gespeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb mij hier laten vertellen dat hij een linksbuiten is want daar begon hij pas goed te spelen ofzo
de kroaat én sini lijkt mij wel extreem
Nee hoor, het is meer dat beide spelers beter zijn vanaf links, maar even los of het kan is het terughalen van Sinisterra een nobrainer, een vrij complete linksbuiten, beetje zoals Noa Lang.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij begint je ernsitg zorgen te maken he....![]()
Ik denk dat Feyenoord ten koste van alles dit jaar kampioen wil worden.
Het gaat allemaal om die CL positie van volgend seizoen. 70 miljoen of meer startgeld....
Paxaio heeft al vaker op rechts gespeeld. in de kampioenswedstrijd maakte hij die goal en stond hij vanaf rechts.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, het is meer dat beide spelers beter zijn vanaf links, maar even los of het kan is het terughalen van Sinisterra een nobrainer, een vrij complete linksbuiten, beetje zoals Noa Lang.
Wellicht zien ze in die Kroaat meer een 10. Het is ook geen typische buitenspeler wat dat betreft, meer een type Berghuis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan jullie dat salaris van Sinisterra echt overnemen voor een 1-jarige huur? Dat lijkt mij toch enigzins overkill als je ook die Kroaat nog steeds wil halen, die op dezelfde positie zou kunnen spelen, en je hebt Paixao nog waar iedereen hier lyrisch over is.
Goede speler natuurlijk, maar met Paixao en die Kroaat zit je toch wel goed?
Ik zou het echt heel raar vinden als ze Ivanusec straks op 10 zetten (ipv linksbuiten) en Stengs op de vleugels(ipv op 10 of 8). Dat zijn nou juist 2 spelers die afgelopen seizoen zijn doorgebroken omdat ze op een andere positie kwamen te staan dan voorheen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht zien ze in die Kroaat meer een 10. Het is ook geen typische buitenspeler wat dat betreft, meer een type Berghuis.
Nouja, Stengs heeft 4 maanden op 8 gestaan ofzo. Zo zwart wit is voetbal gelukkig niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel raar vinden als ze Ivanusec straks op 10 zetten (ipv linksbuiten) en Stengs op de vleugels(ipv op 10 of 8). Dat zijn nou juist 2 spelers die afgelopen seizoen zijn doorgebroken omdat ze op een andere positie kwamen te staan dan voorheen.
Eigenlijk mis je op dit momentde voetballende schakel Gernot Trauner.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
En om onder de druk uit te voetballen is hij ook goed. Al lijkt Beelen dat ook wel te kunnen. Die verrast me echt positief. Gaat veel minuten maken dit jaar denk ik.
Dat is dan ook totale onzin.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je op dit momentde voetballende schakel Gernot Trauner.
Maar dat durf ik niet hardop hier te zeggen
Al besproken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ah, Mikos checkt wel gewoon eerst even het nieuwtje in plaats van het hijgerig als BREAKING te melden.
Wat een flopshow is dat 1908 geworden zeg. Het waren twee leuke uurtjes.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:37 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1 krijgt er van langs
moet jij wetenquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat je even heel blij en gek gemaakt wordt door 1908 maar dat een echte journalist dat dan binnen 5 minuten even checkt en de wereld uit helpt.
Zou voor mij een reden zijn om 1908.nl niet langer te bezoeken.
Wat ook irritant is; twee keer dezelfde tweet en dan vervolgens een tweet met artikel van 1908 waar de enige bron die tweet is die er al twee keer staat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Wel irritant dat je even heel blij en gek gemaakt wordt door 1908 maar dat een echte journalist dat dan binnen 5 minuten even checkt en de wereld uit helpt.
Maar volgens ZKA ligt het allemaal aan onsquote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat sowieso met de interesse in Idrissi al. Ivanusec is een linksbuiten, Paixao kan op beide vleugels. Als je dan nog een versterking zoekt voor de vleugels is een rechtsbuiten toch veel logischer?quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:47 schreef alopio het volgende:
Het was ook wel bizar geweest van Ivanusec en Sinistera. Had Slot dan willen spelen met Sinistera - Santi - Paixao en dan Ivanusec op 10, Stengs op 8 en Wieffer of Zerrouki op 6?
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hebben wij ook, dan moet je op dequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
1908 heeft tenminste dark mode. Dat duurt hier een eeuwigheid.
Ik zit op mobielquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook, dan moet je op de [ afbeelding ]-knop van je beeldscherm drukken
Kuiptalk is toch weer iemand andersquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
Ja, maar het zou het gerucht van @ZKA weer iets geloofwaardiger maken in plaats van volledig ontkracht.quote:
Binnenland telt blijkbaar nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik tel wel 7 uitleenbeurten bij Leeds.
#ItsOver
Is FIFA regeltjequote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Sorryquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus. Die FA moet echt eens normaal doen met hun regeltjes.
#ItsHappening
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet de FIFA eens normaal doen
Geld groeit daar aan de boom.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leeds moet eens normaal doen, gaat ze een berg geld kosten als ze niet meteen weer promoveren.
Niet echt hè, begrijp wel dat de spelers niet zo'n trek hebben in een divisie lager maar als je bij zo'n club tekent weet je ook wel dat het risico erin zit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geld groeit daar aan de boom.
Waarom is het altijd VS voor de buitenwereld? Spreken elkaar geregeld, schrijven over het zelfde en hebben vaak verschillende invalshoeken. Alleen maar leuk voor de supporters, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gouka vs. @:zka
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |