abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210279972
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.

Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Dat valt niet uit te sluiten natuurlijk. Maar dit is wel een fijner alternatief vs. Idrissi.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:22:43 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210280000
Bohhh dat zou genieten zijn zeg. Maar die kan vast naar een betere club. In de minuten die hij maakte was hij wel echt heel goed.
pi_210280008
Hoeveel moet dat gaan kosten Sini terug....

ik kan dit eigenlijk niet geloven dat Feyenoord een bedrag van 20 miljoen zou gaan betalen of hij moet gehuurd gaan worden voor een jaar
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:26:11 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210280029
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.

Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
pi_210280050
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
Vind je? Ik vind Paixao misschien wel beter op rechts, met o.a. die heerlijke vroege voorzet.
pi_210280055
Ik ben een groot fan van Sini, maar stiekem als ik er rationeel over denk kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Hij was geweldig in vorm toen hij weg ging en zal dat nu totaal kwijt zijn.

Aan de andere kant, de instinct om de acties proberen te maken... ja ik zie hem wel graag komen.. maar het gaat wel lang duren voor we er blij mee worden.
pi_210280062
quote:

[..]
Stuk minder vind ik wel meevallen, al vind ik links ook meer zijn positie. Juist met Santi werkt het weer beter als hij vanaf rechts komt. Mocht Sini komen wat ik niet verwacht kan je zo prima spelen. Een speler die het breed houdt en een speler die naar binnen komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210280073
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:30 schreef snabbi het volgende:
Ik ben een groot fan van Sini, maar stiekem als ik er rationeel over denk kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Hij was geweldig in vorm toen hij weg ging en zal dat nu totaal kwijt zijn.

Aan de andere kant, de instinct om de acties proberen te maken... ja ik zie hem wel graag komen.. maar het gaat wel lang duren voor we er blij mee worden.
Zou je zeggen ja. Nu ben ik nooit echt een volger van vertrokken spelers maar heb vorig seizoen toch best vaak Leeds opgezet om te zien hoe Sini het daar deed (en vooral omdat ik persoonlijk dat gewoon een toffe club vind). Hij was als hij speelde steevast de gevaarlijkste aanvaller op het veld.

Zijn blessuregevoeligheid moet je alleen wel meenemen, maar ook dat lijkt nogal een Leeds-dingetje te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:34:49 #84
268491 fetX
pi_210280081
quote:

[..]
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.
pi_210280107
Toch liever Idrissi
pi_210280112
GEINTJE NATUURLIJK.

Sini zou wel een natte droom zijn. Benieuwd of dit echt haalbaar gaat zijn
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:38:56 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210280118
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
pi_210280131
quote:

[..]
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.

Wel eens dat zijn beste positie op links is, maar je selectie mist een kwalitatieve linksbuiten. Als die Kroaat te lang duurt en Sini kan wel, dan snap ik de transfer wel
pi_210280134
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210280136
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doen
pi_210280137
Zou erg fijn zijn als Sinistierra komt, zo'n speler heb je nodig om een totale afgang in de CL te voorkomen.
pi_210280140
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.
Ik verwacht niet dat we in deCL met kneiterveel ruimte in de rug gaan spelen. Is Trauner juist ijzersterk
pi_210280142
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doen
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210280145
quote:

[..]
Jij begint je ernsitg zorgen te maken he.... :)
Ik denk dat Feyenoord ten koste van alles dit jaar kampioen wil worden.

Het gaat allemaal om die CL positie van volgend seizoen. 70 miljoen of meer startgeld....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210280153
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook. Al is dat wel weer wat anders dan het inschuiven met de bal zoals Geertruida ja
pi_210280164
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook.
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 augustus 2023 @ 11:44:39 #97
268491 fetX
pi_210280168
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.

Wel eens dat zijn beste positie op links is, maar je selectie mist een kwalitatieve linksbuiten. Als die Kroaat te lang duurt en Sini kan wel, dan snap ik de transfer wel
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
pi_210280170
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.
oke

dan is hij dus meer een vervanger van pedersen :+ akkoord
pi_210280172
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:

[..]
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
Daar zou je Sini ook nog wel kwijt kunnen, deed hij bij Leeds ook wel eens (en geloof onder Dickie ook ooit?)

Roulerengenot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210280173
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:

[..]
ik heb mij hier laten vertellen dat hij een linksbuiten is want daar begon hij pas goed te spelen ofzo

de kroaat én sini lijkt mij wel extreem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')