Dat valt niet uit te sluiten natuurlijk. Maar dit is wel een fijner alternatief vs. Idrissi.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.
Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:11 schreef Caland het volgende:
Paixao én Sinisterra op de vleugels in de eredivisie is eigenlijk gewoon valsspelen.
Hopelijk wordt @:zka niet wederom in de maling genomen door zaakwaarnemers.
Vind je? Ik vind Paixao misschien wel beter op rechts, met o.a. die heerlijke vroege voorzet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
Stuk minder vind ik wel meevallen, al vind ik links ook meer zijn positie. Juist met Santi werkt het weer beter als hij vanaf rechts komt. Mocht Sini komen wat ik niet verwacht kan je zo prima spelen. Een speler die het breed houdt en een speler die naar binnen komt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra is echt een leuke speler maar ze zijn beide goed vanaf links dus dan moet je toch weer keuzes maken, want Paixao vanaf rechts is een stuk minder.
Zou je zeggen ja. Nu ben ik nooit echt een volger van vertrokken spelers maar heb vorig seizoen toch best vaak Leeds opgezet om te zien hoe Sini het daar deed (en vooral omdat ik persoonlijk dat gewoon een toffe club vind). Hij was als hij speelde steevast de gevaarlijkste aanvaller op het veld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:30 schreef snabbi het volgende:
Ik ben een groot fan van Sini, maar stiekem als ik er rationeel over denk kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Hij was geweldig in vorm toen hij weg ging en zal dat nu totaal kwijt zijn.
Aan de andere kant, de instinct om de acties proberen te maken... ja ik zie hem wel graag komen.. maar het gaat wel lang duren voor we er blij mee worden.
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet. Vind hem vanaf rechts ook goed maar wel op een andere manier. Veel meer de voorzet.
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je de back toch voor, gisteren was Nieuwkoop daar aardig bedreven in, dat lijkt me dan weer niet een speler die het middenveld in kan zoals Geertruida.
Ik verwacht niet dat we in deCL met kneiterveel ruimte in de rug gaan spelen. Is Trauner juist ijzersterkquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Beelen het al invult en Trauner binnen een maandje weer terug is verwacht ik ook wel dat Geert gewoon weer back komt te staan. Voor de eredivisie top, in de CL zou ik niet zo snel met Trauner aantreden.
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Is wel opgeleid als middenvelder en het is volgens mij wel het idee dat hij ook dat wat meer moet of kan gaan doen
Jij begint je ernsitg zorgen te maken he....quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook. Al is dat wel weer wat anders dan het inschuiven met de bal zoals Geertruida jaquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stond zowel in Nederland als België altijd al strak aan de zijlijn geposteerd. Zou gek zijn om dat op zijn leeftijd opeens te veranderen omdat hij dat in de jeugd niet deed.
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd in België, maar ik begreep bij (ik denk) FC Afkicken dat hij daar ook veel in de 16 opdook.
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Paixao was ook prima op rechts met Idrissi op links bijvoorbeeld. Heeft een heerlijke vroege voorzet, maar kan ook op verschillende manieren een mannetje voorbij.
Wel eens dat zijn beste positie op links is, maar je selectie mist een kwalitatieve linksbuiten. Als die Kroaat te lang duurt en Sini kan wel, dan snap ik de transfer wel
okequote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat hij eigenlijk gewoon als een soort rechtsbuiten speelde. Dan duik je wel eens op in de 16.
Daar zou je Sini ook nog wel kwijt kunnen, deed hij bij Leeds ook wel eens (en geloof onder Dickie ook ooit?)quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
ik heb mij hier laten vertellen dat hij een linksbuiten is want daar begon hij pas goed te spelen ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Sini zou in plaats van Idrissi komen en niet ipv Ivanusec. Laatstgenoemde zien ze veel meer als middenvelder (wat ik zelf enigszins vreemd vind, maar oke).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |