SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
We hebben dit nodig. We komen om in negativiteit en verlangen naar onze oude middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)kkoord-met-feyenoord
Dit is toch al een keer of 3 als nieuws gebracht?
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben dit nodig. We komen om in negativiteit en verlangen naar onze oude middenveld.
Staat dan ook volledig los van het feit dat we verlangen naar ons oude middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ivanusec de oplossing op het middenveld zou zijn omdat dat ook werd aangehaald in het artikel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat dan ook volledig los van het feit dat we verlangen naar ons oude middenveld.
Precies Klaas, goed gezien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Invanusec op links
paxaio op rechts
stengs aanvallend middenvelder
Er moet volgens mij ook nog een (creatieve) middenvelder worden aangetrokken. Waarschijnlijk alleen als zich een buitenkans voor doet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat Ivanusec de oplossing op het middenveld zou zijn omdat dat ook werd aangehaald in het artikel.
Ivanusec, Idrissi en een 10 zal het dan nog wel worden.
Neen. Persoonlijk akkoord was er nog niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
Volgens al die sites was vorige week de deal afgeketst .....quote:Op maandag 14 augustus 2023 07:47 schreef H.FR het volgende:
Lees wel her en der dat ze hem wat voor het middenveld vinden (waar hij meer potjes heeft gespeeld dan op links). Alleen is pas gaan renderen op links dus ik zou het ook dom vinden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ivanusec is alleen geen nummer 10 en het zou redelijk dom zijn om hem daar straks neer te zetten. Gewoon op linksbuiten met die jongen.
Of op 8quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:24 schreef Kerftminister het volgende:
Jup Stengs moet op 10, anders heb je die jongen echt voor niks gehaald.
Komt er ook nog een persoonlijk supertotaalakkoord?quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Neen. Persoonlijk akkoord was er nog niet.
Dat Ivanusec al 365x in het nieuws is geweest heb je dan wel weer gelijk in
Dit blijkt morgen een deelakkoord te zijn geweest,vervolgens moeten er nog 3 deelakkoorden gesloten worden en daarna een totaalakkoord. Vervolgens kan dan het supertotaalakkoord gesloten worden. Wel in concept, want de club heeft ook wat te willen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt er ook nog een persoonlijk supertotaalakkoord?
Nooit kramp gehad?quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Waarom gaat Geertruida liggen in blessure tijd???? waarom gaat hij liggen terwijl hij weet dat deze wedstrijd gewonnen moet worden
Wat is er aan de hand met sommige spelers
Dat doet hij maar in zijn eigen tijdquote:
In zo’n slotfase wel begrijpelijk, al hoef je daar ook weer niet het hele veld voor over te steken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Die lange inworpen is wel weer een goed punt, daar heb ik echt nog nooit een gevaarlijke kans uit zien ontstaan. Begrijp niet dat we daar telkens weer naar op zoek gaan.
Vond ze gevaarlijker dan de corners.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Die lange inworpen is wel weer een goed punt, daar heb ik echt nog nooit een gevaarlijke kans uit zien ontstaan. Begrijp niet dat we daar telkens weer naar op zoek gaan.
Het creëert een man meer-situatie in de zestien (dat je niet hoeft in te werpen naar iemand die eerst nog een voorzet hoeft te geven).quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:55 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |