Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wilquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:ZKA, gratis titels voor je clickbait
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wil
Pusic heeft vast nog wel wat vriendjes van vroeger die even langs zijn gegaan bij Stojkovic, Ivanusec en de bijbehorende directeurtjes.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk doet Don Kloesoe een steekvestje aan als hij de deal rond maakt maar neem aan dat hij in Mexico wel voor hetere vuren heeft gestaan.
Rondom Bijlow is het vast stil nu?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Zo lang ik anonieme lafaards als jou kan bezig houden, prima 👌 heb ik je precies waar ik je hebben wil
Beste keeper van de Eredivisiequote:Op maandag 14 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondom Bijlow is het vast stil nu?
Dat is nog de grootste uitdaging tegenwoordig: een voetballer met een normaal kapsel vindenquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?
__________ en Ninoquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wie zijn nou die krullenbol en gast met normaal kapsel?
Ja is wel weg bij Aliquote:Op maandag 14 augustus 2023 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Rondom Bijlow is het vast stil nu?
Waar staat dit bericht?quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat we punten scoren bij Zagreb. #EindetijdperkIvanusec
Ook natuurlijk van onze eigen selectie. Ik ben geneigd vorig jaar tweede seizoenshelft als benchmark te zien, maar op dat niveau zitten we (nog) niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de loting, uiteindelijk is de bal rond
Maargoed, de Galacticos worden uiteindelijk ook steevast derde op een gouden pik jaartje na om er vervolgens uitgeschopt te worden tegen schijtploegen in de EL. Dus ik zou er ook niet al teveel op hopen, gewoon miljoenen harken, hopelijk (makkelijk) derde worden en dan nog hopen op wat leuke potjes in de EL.
TRIGGERED.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het wordt ook wel een drukke selectie zo. De tering.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie wil Dilrosun hebben met zo’n salaris?
Idrissi terughalen hoeft van mij ook niet.
Ben benieuwd welke Kroatische media ze allemaal volgen daar om die uitspraken op het spoor te komenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)ddenvelder-stojkovic
Ik ben inmiddels wel zo ver het allemaal nog te lezen maar vooral ter kennisgeving. Het is zo vermoeiend allemaal, we zien wel wat er op 31 augustus van over is geblevenquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Kroatische media ze allemaal volgen daar om die uitspraken op het spoor te komen
Dani de Wit wordt onze 10quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik zie ze einde maand nog wel bij El Ghazi uitkomen als Dilro ofzo weggaat
Ja er wordt inmiddels wel heel erg met namen gesmeten, zal nooit allemaal concreet zijnquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel zo ver het allemaal nog te lezen maar vooral ter kennisgeving. Het is zo vermoeiend allemaal, we zien wel wat er op 31 augustus van over is gebleven.
Dat was vorig seizoen precies hetzelfde. Toen gaf de kwaliteit van de trainer de doorslagquote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard is de transfermarkt nog wel effe open en kan er dus nog veel veranderen, maar vooralsnog denk ik dat we hard op weg zijn naar de 3e plek.
Zowel Krabby als Slotgod zelf hebben het de afgelopen dagen goed omschreven; het lukt Feyenoord niet om van bovenaf aan te vullen, in plaats van van onderaf. We hebben simpelweg niet de slagkracht, kunnen of durven het risico niet te nemen om in te zetten op het opnieuw halen van de CL. We moeten het hebben van het collectief, niet van het individu.
Vooralsnog is er niet 1 speler gehaald waarvan je echt zegt “goh, dat we zo’n topper kunnen halen zeg! Die maakt ons (1e 11) direct beter!”. Ivan de verschrikkelijke zou wat dat betreft de eerste kunnen zijn. Sini zou werelds zijn maar zie ik niet gebeuren.
Ondertussen haalt PSV in 1 window een half elftal aan spelers >10m, en ook Ajax is bezig met spelers die voor ons godsonmogelijk zouden zijn.
Dit soort posts doen me altijd beetje denken aan een vriend die na 1 speelronde stopt met de voetbalpoule invullen omdat die bijna laatste stond.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Uiteraard is de transfermarkt nog wel effe open en kan er dus nog veel veranderen, maar vooralsnog denk ik dat we hard op weg zijn naar de 3e plek.
Zowel Krabby als Slotgod zelf hebben het de afgelopen dagen goed omschreven; het lukt Feyenoord niet om van bovenaf aan te vullen, in plaats van van onderaf. We hebben simpelweg niet de slagkracht, kunnen of durven het risico niet te nemen om in te zetten op het opnieuw halen van de CL. We moeten het hebben van het collectief, niet van het individu.
Vooralsnog is er niet 1 speler gehaald waarvan je echt zegt “goh, dat we zo’n topper kunnen halen zeg! Die maakt ons (1e 11) direct beter!”. Ivan de verschrikkelijke zou wat dat betreft de eerste kunnen zijn. Sini zou werelds zijn maar zie ik niet gebeuren.
Ondertussen haalt PSV in 1 window een half elftal aan spelers >10m, en ook Ajax is bezig met spelers die voor ons godsonmogelijk zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |