Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?quote:Wat een ontspannen boottochtje door Leiden had moeten zijn, is - volgens de JFVD - dankzij een actie van Antifa enigszins in mineur geindigd. Op Twitter wordt door Nicolas Knoester, raadslid en fractievoorzitter van FVD Eindhoven, gesuggereerd dat er met 'emmers met bloed en uitwerpselen' is gegooid.
Vandaag zijn JFVD-leden aangevallen door Antifa in een laffe aanslag tijdens een boottocht in Leiden. Aangifte is gedaan en de opgelopen schade vergoeden wij, want wij komen op voor onze leden
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuisquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee tochquote:
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Vond tijdens de Covid-periode de mensen wel erg "braaf" in de comments van Dumpert.....
[..]
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee toch![]()
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Het beleid welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?
valt al gauw op als je in het wit bent gekleedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlog
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.
Dit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Antifa is fa. Zo gedragen ze zich tenminste.
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.quote:Het fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel.[1]
Jammer die eerste zin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.
Maar anders: schandalig!
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa wasquote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.
Ze vinken wel wat hoor, bijna meer dan die 7 vinkjes van Joris Luyendijk.
Die kerel vind ik maar een aandachtshoer. Toen hij politici begon te chanteren met lieve, kleine kinderen, had ik het wel weer gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Antifa en Leiden gaan hand in hand hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa was
Historisch gezien staan fascistische regimes er inderdaad bekend om dat ze emmers met smurrie over aspirant-fascisten(regimes) in bootjes gooiden.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Zo werkt het schijnbaar dus wel, als de partij die zichzelf anti-fascistisch noemt zlf geweld gebruikt tegen niet-fascistische groepen, en daar niet in eerste instantie op aangesproken wordt.quote:
Als antifa fascistisch zou zijn, dan hadden ze ook op het bootje gezeten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Flauw weer. Ik twijfelde nog om er 'tot zover je dat berhaupt nog deed' aan toe te voegen, maar besloot in ieder geval nog enige coulance te tonen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:50 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig hoeven we jou over vrijwel geen enkel onderwerp serieus te nemen
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:53 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.
Daarom is het ook wat een vreemde situatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
En als ik iemand met zo'n emmer op een brug zie staan pak ik toch even mijn mobiel er bij om het te filmen.
Hoe noem je Mediahuis dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Als je Dumpert links noemt heb je er echt serieus helemaal niets van begrepen.
Ja of je bent zelf gewoon een onfatsoenlijke idiot.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe noem je Mediahuis dan?
Dumpert deugt.
[ twitter ]
Iedereen die de klimaatzaak serieus neemt is links.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gaat vragen.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijk
Goed verzonnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.
Dus ja, dat zijn landverraders.
As vrijdag gaan ze karten in Schagen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Staat zelfs op de fvd website:
https://fvd.nl/events/leidse-boottocht
Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
Haha als je niet tegen een grapje als dit kunt..quote:
moet je echt niets zeggen over een Dumpert dat tegenwoordig alleen nog maar wil deugenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef Raw85 het volgende:
Normaal gesproken zou ik iemand die zo wordt aangevallen direct helpen natuurlijk, maar heb van de moederpartij van ze geleerd dat het hn conflict is waar ik niet in meegetrokken moet worden. Opkomen en helpen van de JVFD zou alleen maar zorgen voor escalatie. #NietMijnRuzie
Zou best kunnen, maar het is wel bijzonder/typerend dat juist daarover dan weer heel nadrukkelijk werd gezegd “bewijs ontbreekt”quote:Op zondag 25 juni 2023 09:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gat vragen.
Minerva? In Leidenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat wist ik niet. Ik zat nog een beetje tussen 'koffie' en 'wakker worden', maar dit maakt veel duidelijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Staat zelfs op de fvd website:
https://fvd.nl/events/leidse-boottocht
Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
Objectief gezien nog erger zonder bewijzen een andere partij beschuldigen, en als ik hier zo lees, geloven de snel op te hitsen populisten het meteen. Waarbij ze zich in de emotionele ophits achtbaan laten meeslepen en zelfs mensen meteen willen afknallen zonder een rechter en het OM deze zaak te laten behandelen. Dat zijn toch weldegelijk ernstig fascistische dictatoriale trekjes die deze opgehitste lieden uitkramen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dan in plaats van ze terug te pakken ga je janken op social media. Snowflakes...
Iedereen die niet fascistisch is die is links.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Brr, eng mannetje ben je.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.
Zeg ik dat het zijn dan? Ik zeg dat ze kenmerken vertonen. En hun will mussst seinnn.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.
Bovendien is antifa bij uitstek niet autoritair. Ze hebben geen duidelijke hirarchie, laat staan een sterke leider. Verder ben je niet direct anti-intellectueel, op het moment dat je een aantal mensen die zichzelf heel slim vinden stom vindt.
Grapje, joh, wat denk je nou zelf?quote:
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie.quote:
Dan zou (extreem)rechts ook niets meer mogen zeggen of schrijven, want dat zet dan ook mensen aan tot acties.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?
Werkschuw tuig die Antifa lowlifes!
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie.
Het werd ook wel begrepen, maar pommetje zag een mooie kans om verontwaardiging te veinzen onderwijl hij hetgeen in de OP weglacht.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.quote:
Maar wat klopt er niet aan dan? Ziet er hier goed uit hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.
Maar onder de streep wel van het zelfde laken en pak als extreem-rechts.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:54 schreef Tekaschi het volgende:
Je kan een andere mening hebben maar in dit land blijven we met de poten van elkaar af. Dat antifa is geen haar beter dan de fvd-jgend of hetgeen waar ze zeggen tegen te strijden.
En wat een reacties hier weer van sommigen, wel schreeuwen als er wat posters op worden gehangen, geschreeuw dat het debat verhard, maar zodra het hier weer om de links fascistische hoek gaat dan valt het allemaal wel weer mee. Mensen die antifa aanhangen of hun gedrag goedpraten horen ook gewoon bij de extremen in deze maatschappij. Maar als dadelijk een groepje fvd-jgend een tegenreactie doet is het land weer te klein. Geen fan van fvd maar tot zulke radicale acties verlagen zij zich toch niet, al is hun gedachtegang net zo fout.
Men heeft zulke narratieven nodig omdat je op die manier een soort van Tweede Wereldoorlog-scenario kan schetsen waarbij de FVD als een quasi NSB opereert. Zo bekijken sommigen dat. Die zijn ook echt de hele tijd met die partij bezig.quote:
Leuk staaltje projectie.quote:
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 02:45 schreef Gehrman het volgende:
Vrij mild nog vergeleken hoe er vroeger met NSB'ers werd omgegaan.
quote:Op zondag 25 juni 2023 06:50 schreef leeell het volgende:
Ohnee zal hun bruine hemden wel verpest hebben dat bloed
quote:Op zondag 25 juni 2023 10:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen die niet fascistisch is die is links.
quote:Op zondag 25 juni 2023 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Hu! Ha! Antifa!
Waar fascisten zijn daar zijn antifascisten. Is toch iets waar je als fascist een beetje mee moet leren dealen ipv te gaan huilen op Twitter.
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik neem aan dat de FvD al aan het onderhandelen is met Antifa om verdere slachtoffers te voorkomen?
If it sounds, moves and acts like a duck....quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
Wat is er mis met mijn post? Ik geef toch aan dat het naar is? En ik geef ze ook nog een tip voor een volgende vaartocht.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.
Nee hoor, ik merkte slechts op dat er sprake is van selectieve verontwaardiging en tevens een voorkeur voor het hanteren van een dubbele standaard. Aan mijn post is dus niets gelogen. Sterker nog, je bewijst eigenhandig hoe correct mijn observatie is.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.
Er is nog hoop voor je in de wereld van gewone redelijke mensen die aan anderen denken
Joh, Die Rosslurpende non-valeur van een Baudet was net heel triomfantelijk aan het twitteren hoe Poetin de coup had overwonnen terwijl alle beschaafde mensen die het einde van de oorlog en een overwinning voor Oekraine in zicht zagen net zwaar teleurgesteld waren. Allemaal leuk en aardig om dan lekker te gaan zitten trollen maar verwacht dan niet al teveel compassie. Uiteraard mag dat niet wat waarschijnlijk Antifa heeft gedaan maar stiekem voelde het toch als verdiende loon voor die Poetinpijpers, sue me.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekrane te verwijzen
Ok wappiequote:Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
Is wel degelijk echt. Vorige week stonden ze ook bij een jfvd feestje de boel te vergallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je snap de grap nietquote:Op zondag 25 juni 2023 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minerva? In Leiden![]()
![]()
Goeden garp
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?
Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.
Gezien de reacties van enkelen hier hebben we op FOK! ook wel wat last van fascisten.
Ja ik dacht al dat je dat was inderdaad.quote:
Verhullend net.quote:
komen uit afrika ?? Of zijn het joden , of Indiers , das o wat hoor, en vlak die italianen niet uit das raar volkquote:Op zondag 25 juni 2023 08:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als antifa fascistisch zou zijn, dan hadden ze ook op het bootje gezeten.
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?
Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
FvD is niets meer dan een "schijnfatsoenlijkere" versie van de NvU op veel vlakken. Ik vind het niet raar dat ze worden geterroriseerd door linksen.
Haha, dit was toch volgens jou zelfs de VVD voor een deel?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
FvD is niets meer dan een "schijnfatsoenlijkere" versie van de NvU op veel vlakken. Ik vind het niet raar dat ze worden geterroriseerd door linksen.
Nee jij niet nee...quote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.
Ik ben er geen fan van Harvest89, maar wij hebben in dit land nog altijd vrijheid van meningsuiting. We kunnen het beiden niet eens zijn met fvd maar zodra ze over de grens gaan is het aan de rechtstaat om hier wat aan te doen. Er zijn wel meer extremistische groepen in deze samenleving aan beide kanten, en alle kanten zijn vrij die mening binnen de grenzen van onze wet te uiten, vooral als dat op een democratische manier gebeurd. Dat is waar Nederland voor staat. Antifa is geen partij die op een democratische manier hun mening uit, het is een geweldadige knokploeg die niet schuwt om zulke acties te doen, net zoals in de tijden van de bruinhemden. In dit conflict is er maar n partij die zich beroept op fascisme en dat is nog altijd antifa. Maar ze zijn vrij om te demonstreren, hun mening te ventileren of de discussie aan te gaan, maar ik kan en zal nooit in mijn leven partij keizen voor een kliek in deze samenleving die zich keer op keer beroept op geweld en ik vind het heel vervelend om te zien dat enkelen hier in hun haat voor fvd niet meer nuchter kunnen kijken naar dit conflict tussen twee excessen in de Nederlandse samenleving en partij kiezen voor n van de extremen omdat het beter aansluit bij hun politieke opvatting, die mensen zijn geen haar beter als antifa.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.
o mesjokkesse en zoquote:
sjerrie is een topper, die weet dat de reptielen die ik ook altijd zie als ik veel wodka drink , dat die ons regerenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.
Daadwerkelijk fascisme kenmerkt zich onder andere door sterk antidemocratisch beleid, een partij die telkens dwepen met allerlei wazige voorstellen voor landelijke referenda en een directe democratie sluit daar niet op aan.
[..]
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.
Dit is dus ook waar het fout gaat. Sommigen lijken te denken dat als het bij politicus X of partij Y gebeurd .. 'Ach, dat maakt niet uit, want die vragen er zelf om'. Om vervolgens te stellen dat ze verder echt wel tegen intimidatie en geweld zijn. Ja, vast wel.
[..]
Haha, dit was toch volgens jou zelfs de VVD voor een deel?
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
[..]
Progressief = iedereen die het niet met z’n aartsconservatieve waanideen eens isquote:Op zondag 25 juni 2023 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.
Maar "progressieven" zijn natuurlijk een collectief met 1 gedachtengoed, allemaal exact dezelfde mening en exact hetzelfde gedrag. Uiteraard
Nee hoor, ik heb het vaak over 'sommige(n)'. Dat ontbreekt misschien toevallig bij deze post, maar kun je ook daar gerust zelf invullen. Ik benoem slechts een bredere trend die waar te nemen valt. Verschillende posts in dit topic zijn daar een bewijs van.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.
Maar "progressieven" zijn natuurlijk een collectief met 1 gedachtengoed, allemaal exact dezelfde mening en exact hetzelfde gedrag. Uiteraard
Mwoa ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier graag slachtoffer van zijn. Tis gewoon een zieke smerige actie.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:44 schreef ems. het volgende:
FvD is echt zo'n slachtofferspartij. Die vinden dit soort shit geweldig zodat ze weer bij hun eenvoudige volgelingen kunnen verkondigen hoe zielig en onderdrukt ze zijn.
"toevallig".quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het vaak over 'sommige(n)'. Dat ontbreekt misschien toevallig bij deze post, maar kun je ook daar gerust zelf invullen. Ik benoem slechts een bredere trend die waar te nemen valt. Verschillende posts in dit topic zijn daar een bewijs van.
Haha, 'aartsconservatieve waanideen' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Progressief = iedereen die het niet met z’n aartsconservatieve waanideen eens is
Je standaard wedervraagjes-act is dit keer niet nodig. Je ideen zullen bij de meesten wel bekend zijn aangezien je ongeveer 43x per dag dezelfde stokpaardjes berijdt, of het nou gaat om een oorlog of een scheef liggende stoeptegelquote:Op zondag 25 juni 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, 'aartsconservatieve waanideen' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?
Ach gut. De toonpolitie is er ook weer hoor. En dat nog wel bij een topic over de FvD jugend. Er is wat ranzigs gebeurd, maar er is niemand dood en bijvoorbeeld xpompompomx zegt niks wat we niet al jaren van FvD over slachtoffers van wel dodelijk geweld horen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet zo vreemd met een partij die openlijk collaborateur is met de vijand.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekrane te verwijzen. Het benadrukt dat sommige linkse en progressieve mensen daar echt veel te veel mee bezig zijn. Men kan niets anders dan bij elke situatie naar die oorlog te refereren. Tijd om even uit te loggen van Twitter. Is er niet ergens nog een klimaatmars, BLM-demonstratie of een Pride festival dat jullie steun kan gebruiken?
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van Harvest89, maar wij hebben in dit land nog altijd vrijheid van meningsuiting. We kunnen het beiden niet eens zijn met fvd maar zodra ze over de grens gaan is het aan de rechtstaat om hier wat aan te doen. Er zijn wel meer extremistische groepen in deze samenleving aan beide kanten, en alle kanten zijn vrij die mening binnen de grenzen van onze wet te uiten, vooral als dat op een democratische manier gebeurd. Dat is waar Nederland voor staat. Antifa is geen partij die op een democratische manier hun mening uit, het is een geweldadige knokploeg die niet schuwt om zulke acties te doen, net zoals in de tijden van de bruinhemden. In dit conflict is er maar n partij die zich beroept op fascisme en dat is nog altijd antifa. Maar ze zijn vrij om te demonstreren, hun mening te ventileren of de discussie aan te gaan, maar ik kan en zal nooit in mijn leven partij keizen voor een kliek in deze samenleving die zich keer op keer beroept op geweld en ik vind het heel vervelend om te zien dat enkelen hier in hun haat voor fvd niet meer nuchter kunnen kijken naar dit conflict tussen twee excessen in de Nederlandse samenleving en partij kiezen voor n van de extremen omdat het beter aansluit bij hun politieke opvatting, die mensen zijn geen haar beter als antifa.
Lees alle standpunten van organisaties en politici waar jij kontjelik bij doet er maar op na.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, 'aartsconservatieve waanideen' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?
Bijzondere smoes om openlijke geweldpleging tegen politieke tegenstanders goed te praten. Vergeet niet dat jij dus zelfs een gedeelte van de VVD op gelijke voet hebt gezet met de NVU. Kijk nu maar uit, straks ga je nog van homo's in elkaar slaan naar rechts en conservatieven in elkaar slaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.
Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
De vijand? Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met een partij die openlijk collaborateur is met de vijand.
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
Vergeet niet dat jij dus zelfs een gedeelte van de VVD op gelijke voet hebt gezet met de NVU.
Dat is een gevaarlijke dictator, maar daar heb je er helaas wel meer van in de wereld. Wij als Nederland zijn niet in oorlog met Rusland, gelukkig maar. Laten we dat vooral zo houden.quote:
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.quote:
Weet ik niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.
Kerel jij hebt toch ook rechts gestemd? Volgens mij zelfs forum? Maar zelfs toen was je een heel stuk gematigder dan nu, waren je bijdrages onderbouwd en gevrijwaard van geweld? Je lijkt net een bekeerling, die zijn ook meestal stukken extremer, ik zie een overcompensatie gedrag waarbij de persoonlijke emotie de overhand lijkt te nemen.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.
Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
Bizar inderdaad hoeveel mensen in dit topic deze smeerpijperij goedkeuren.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
Modjes... zijn jullie er nog ?
Dit topic is weer ontspoord
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is n tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.
Dit is dus ook waar het fout gaat. Sommigen lijken te denken dat als het bij politicus X of partij Y gebeurd .. 'Ach, dat maakt niet uit, want die vragen er zelf om'. Om vervolgens te stellen dat ze verder echt wel tegen intimidatie en geweld zijn. Ja, vast wel.
Het enige wat je zit liggen is borrelhapjes jaquote:Op zondag 25 juni 2023 19:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is n tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
En wat dan nog, eigen schuld stelletje Poetin pijpers
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleutersquote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleuters
Daar geef ik je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.
dat is wat er bedoeld wordt
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.
Verdiep je eens in het fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.
- geweld tegen en dominatie van andersdenkenden
- demonisatie van bepaalde bevolkingsgroepen (joden of blanke cis mannen)
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd
de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.
oh.
- raciaal beladen taal bezigen (daders, slachtoffers).
ik zal ze toevoegen naarmate ik ze bedenk want er zijn er veel meer
oeh..
- uniformen dragen tijdens protesten om te intimideren
ze blijven komen
Die doorgesnoven skinheads? Die vooral bezig waren met incidenteel hier en daar een Turk in elkaar probeerden te rammen en 16 jarige meiden uit Duitse achterstandswijken probeerden te fixen? Nee. Die gasten waren peanuts in vergelijking met bewegingen als dit. Dat moet jij ook in zien.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.
Waarom doe je het niet trouwens? Je kent zat extreemrechtse mensen uit je oude vrienden groep, toch? Of doe ons een lol, en vertel hun gewoon wat je hier anoniem durft uit te braken.
Overigens curieus dat het oproepen tot geweld, een van de duidelijkste grenzen aan vvmu, en waar zelfs straf op staat, hier gewoon kan blijven staan, en door de usual suspects wordt genegeerd.
quote:Op zondag 25 juni 2023 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
wie is toch die antifla is dat een vrouw ?/
Waar is de aanslag?quote:
ik weet het niet joh is links niet goed meer,.quote:
Dat zegt Michel, dat er een aanslag is.quote:
Zo is toch iedere partij/ideologie?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef SpecialK het volgende:
- de algemene aanname dat als je niet voor ze bent je dus tegen ze bent en een vijand bent. (zwart-wit denken)
Nee, en het is ook veel te warm.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik weet het niet joh is links niet goed meer,.
ik weet heel niet wie antivla is
nou zeg dat wel , en ik lust geen vlaquote:
Tis vooral bijzonder dat mensen die openlijk erkend zijn als leugenaars door zoveel mensen hier geloofd worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.
eh nee.quote:
Dit is Amsterdam en niet Leiden?quote:
nou geef mijmaar een paar harde tietenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Tis vooral bijzonder dat mensen die openlijk erkend zijn als leugenaars door zoveel mensen hier geloofd worden.
Waar is het bewijs dat jFVD bekogeld is? En dat dit door antifa is gebeurd?
Zijn ze niet meegevolueerd dan? Sowieso een grote kans dat ze op forum stemmen, als ze beide fascistisch van aard zijn, toch? Nee, ik zeg; volg je plan, raap wat bakstenen bijeen en zoek je oude maten op.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:51 schreef Harvest89 het volgende:
Die doorgesnoven skinheads? Die vooral bezig waren met incidenteel hier en daar een Turk in elkaar probeerden te rammen en 16 jarige meiden uit Duitse achterstandswijken probeerden te fixen? Nee. Die gasten waren peanuts in vergelijking met bewegingen als dit. Dat moet jij ook in zien.
Dit soort partijen die zich onschuldig voordoen maar landsbeleid proberen te benvloeden is het grote gevaar wat aangepakt moet worden.
Je kon bij klassieke skinheads zien dat ze niet fris waren.
Moderne fascisten gedragen zich als voorbeeldburgers met jaren 50 fetisjisme.
Ze zouden wss op Forum stemmen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zijn ze niet meegevolueerd dan? Grote kans dat ze op forum stemmen, als ze beide fascistisch van aard zijn, toch?
Weer gezopen?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou geef mijmaar een paar harde tieten
teveel gedronken of zo?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou geef mijmaar een paar harde tieten
Ik ben niet links en niet progressief maar ik heb wel een hekel aan NSB'ers. FvD is een kwaadaardig NSB clubje dat met de Russen heult. Geen medelijden dus met deze sukkeltjes.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekrane te verwijzen. Het benadrukt dat sommige linkse en progressieve mensen daar echt veel te veel mee bezig zijn.
Ik weet niet waar het is maar het was puur om te laten zien wat Antifa was en "aanslag" is trending op twitter.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd
de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
quote:- engnekkerij en ophitsen om mensen op te hypen voor een manifestatie/ tegenprotest.
- agressie tegen journalisten
Dit begint wel heel erg op het partijprogramma van FvD te lijken.quote:- de algemene aanname dat als je niet voor ze bent je dus tegen ze bent en een vijand bent. (zwart-wit denken)
Ok, je hebt jezelf een mooie vrijbrief gegeven met dit hyperbolische gelul, maar voor wat precies? Vertel eens tot hoever men wat jou betreft mag gaan om het gevaar dat FvD heet in te dammen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben niet links en niet progressief maar ik heb wel een hekel aan NSB'ers. FvD is een kwaadaardig NSB clubje dat met de Russen heult. Geen medelijden dus met deze sukkeltjes.
Niemand heeft het over indammen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ok, je hebt jezelf een mooie vrijbrief gegeven met dit hyperbolische gelul, maar voor wat precies? Vertel eens tot hoever men wat jou betreft mag gaan om het gevaar dat FvD heet in te dammen.
Hoezo hyperbolen? FvD is openlijk pro-Rusland.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ok, je hebt jezelf een mooie vrijbrief gegeven met dit hyperbolische gelul, maar voor wat precies? Vertel eens tot hoever men wat jou betreft mag gaan om het gevaar dat FvD heet in te dammen.
Neuh oke, maar als ik hoor dat het een 'goed gevoel' geeft, of dat er geen 'medelijden' is omdat ze 'slecht' of 'gevaarlijk' zijn, dan lijkt het me in ieder geval wel reel om me af te vragen tot op welk punt het medelijden (wat stiekem natuurlijk gewoon een wijze van goedkeuren is m het vermeende gevaar) afwezig blijft.quote:
Volgens mij noem je de partij NSB, en 'heulen met' impliceert samenwerking. Niet dat ik in het geval daarvan wl een reden zou zien om tot geweld over te gaan. Gelukkig lijd ik sowieso niet aan de waan dat Rusland in elke hoedanigheid een vijand is van Nederland of haar voortbestaan, en mis ik niet het vermogen om te erkennen dat onze regering zich actief bemoeit in een oorlog die Rusland met een ander voert, waarop een Russische reactie richting ons volgt.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef Gehrman het volgende:
Hoezo hyperbolen? FvD is openlijk pro-Rusland.
Het Rusland dat 196 Nederlanders heeft vermoord en NL bedreigt met kernwapens.
een hele grote duifquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen zien die cokeverslaafde randdebiel op een dag als gisteren zich openlijk aftrekken op Poetin en vinden dat ranzig. Iedereen is het er hier wel zo ongeveer over eens dat de actie van Antifa (als deze echt heeft plaatsgevonden) niet deugt maar tegelijkertijd bekommert niemand zich om het wel en wee van het stelletje ransapen. Een beetje smurrie overleven ze wel. Dat krijg je ervan als je je opstelt als landslul.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neuh oke, maar als ik hoor dat het een 'goed gevoel' geeft, of dat er geen 'medelijden' is omdat ze 'slecht' of 'gevaarlijk' zijn, dan lijkt het me in ieder geval wel reel om me af te vragen tot op welk punt het medelijden (wat stiekem natuurlijk gewoon een wijze van goedkeuren is m het vermeende gevaar) afwezig blijft.
De grens ligt dus bij een beetje smurriegegooi?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mensen zien die cokeverslaafde randdebiel op een dag als gisteren zich openlijk aftrekken op Poetin en vinden dat ranzig. Iedereen is het er hier wel zo ongeveer dat de actie van Antifa (als deze echt heeft plaatsgevonden) niet deugt maar tegelijkertijd bekommert niemand zich om het wel en wee van het stelletje ransapen. Een beetje smurrie overleven ze wel.
Ja, het is niet goed en zeker intimiderend. Zou het wat uitmaken als mijn reactie ipv "stik erin" een obligaat "dat keur ik ten stelligste af" zou zijn geweest?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De grens ligt dus bij een beetje smurriegegooi?
Zie je dat trouwens echt zo, 'een beetje smurrie', of zie je ook wat het eigenlijk is, en doet? Qua veiligheidsbeleving, polarisering en de invloed daarvan op de publieke discours?
Bij een vraag als deze moet je altijd doen alsof heel Nederland niet alleen meeleest maar jouw mening ook nog eens hl hoog heeft zitten. En dan is het antwoord: zeer zeker.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
Ja, het is niet goed en zeker intimiderend. Zou het wat uitmaken als mijn reactie ipv "stik erin" een obligaat "dat keur ik ten stelligste af" zou zijn geweest?
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef BjG956 het volgende:
Tis vooral bijzonder dat mensen die openlijk erkend zijn als leugenaars door zoveel mensen hier geloofd worden.
Waar is het bewijs dat jFVD bekogeld is? En dat dit door antifa is gebeurd?
Ik denk dat ik de impact van mijn mening niet moet overschatten en dan ben ik slechts een anonieme poster op een tamelijk obscuur internetforum die op een zaterdagavond zijn irritatie heeft laten spreken.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bij een vraag als deze moet je altijd doen alsof heel Nederland niet alleen meeleest maar jouw mening ook nog eens hl hoog heeft zitten. En dan is het antwoord: zeer zeker.
Er is niet een centraal orgaan ofzo, dus ze weten onderling niet per se van elkaar wie wat doet en er is dus ook niet een centraal punt wat het kan ontkennen, maar wel eventueel zou kunnen bevestigen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.
Haha, lachwekkend weer eens...quote:Op zondag 25 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neuh oke, maar als ik hoor dat het een 'goed gevoel' geeft, of dat er geen 'medelijden' is omdat ze 'slecht' of 'gevaarlijk' zijn, dan lijkt het me in ieder geval wel reel om me af te vragen tot op welk punt het medelijden (wat stiekem natuurlijk gewoon een wijze van goedkeuren is m het vermeende gevaar) afwezig blijft.
Nja, dat moet gewoon kunnen natuurlijk. En jij kan dat vast naast elkaar laten bestaan. Wel zijn er users, bij wie dat nog maar zeer de vraag is.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de impact van mijn mening niet moet overschatten en dan ben ik slechts een anonieme poster op een tamelijk obscuur internetforum die op een zaterdagavond zijn irritatie heeft laten spreken.
Ja hoor. Je bent dus schuldig tot het tegendeel is bewezen? Zo iets?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.
Het zit 'm er vooral in dat er blijk gegeven wordt van het gebrek aan medelijden.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:01 schreef BjG956 het volgende:
Dus als je geen medelijden hebt dan keur je iets goed? Dus in feite moet iedereen medelijden met FvD mensen hebben die onder een beetje smurrie zitten?
Dat is hetzelfde. Je kijkt veel te zwart wit als je dit meent.. Wie niet tegen is is voor. En wie niet voor is is tegen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zit 'm er vooral in dat er blijk gegeven wordt van het gebrek aan medelijden.
Ik ben de eerste die openstaat voor een False Flag-theorie, maar Antifa heeft natuurlijk wel een trackrecord in relatie tot FvD, h.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef BjG956 het volgende:
Ja hoor. Je bent dus schuldig tot het tegendeel is bewezen? Zo iets?
Misschien denken die van Antifa wel "laat zitten"?
Voor alsnog is het niet in het nieuws. Enkel op twitter.
Je bent niet de eerste. Dat zeggen wel meer mensen alhier. "ik ben open minded" "ik bekijk enkel de feiten" "ik ben objectief". Maar als je verder kijkt dan valt dat allemaal wel mee.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die openstaat voor een False Flag-theorie, maar Antifa heeft natuurlijk wel een trackrecord in relatie tot FvD, h.
Net zo betrouwbaar als de claim van FvDquote:Op zondag 25 juni 2023 22:27 schreef Akathisia het volgende:
Och, dat zou ik ook nog wel willen geloven. Maar eh, leuk wel zo een 'betrouwbare bron' maar hoe betrouwbaar is Pu-Chi-Mao - Mi-Hao?
opmerking: lees onderstaande graag eerst helemaal door alvorens te reageren. we zitten waarschijnlijk dichter bij elkaar dan je denkt.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.
Daar kun je van alles van vinden. Maar het is duidelijk iets anders dan was fascisme is.
Even serieus wat voor fascistische dingen heeft de FvD gedaan?quote:
Elk fascistische regime had zulk tuig voor zich werken. En ze werden allemaal centraal aangestuurd. De antifa (misnomer want het zijn zelf fascisten) zijn uniform in t zwart gekleed. Net zoals de communisten.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.
Daar kun je van alles van vinden. Maar het is duidelijk iets anders dan was fascisme is.
Meisje klaagt op twitter over een ooginfectie. Krijg je ooginfectie van bietensap?quote:
Iemand klaagt over een ooginfectie -> "links is vies smerig tuig".quote:Op maandag 26 juni 2023 05:06 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Meisje klaagt op twitter over een ooginfectie. Krijg je ooginfectie van bietensap?
Dit zegt zo veel over het vieze smerige tuig dat links zelf is.
Oh man, wat een poep komt er uit je toetsenbord. Een anti-autoritaire, niet-nationalistische groep zonder sterke hierarchie kan helemaal nooit fascistisch zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 05:03 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Elk fascistische regime had zulk tuig voor zich werken. En ze werden allemaal centraal aangestuurd. De antifa (misnomer want het zijn zelf fascisten) zijn uniform in t zwart gekleed. Net zoals de communisten.
Antifa is duidelijk nooit kritisch tegen de nederlandse communistisch fascistische overheid en haar wanbeleid. Zouden ze voor deze cultuur-marxistische overheid werken. En dus zodanig ook worden aangestuurd?. Dat is wel de meest plausibele uitleg.quote:Op maandag 26 juni 2023 06:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Oh man, wat een poep komt er uit je toetsenbord. Een anti-autoritaire, niet-nationalistische groep zonder sterke hierarchie kan helemaal nooit fascistisch zijn.
Antifa kan echt van alles en nog wat zijn, maar zeker niet fascistisch. Dat is een lulverhaal dat in extreem-/radicaalrechtse kringen graag verteld wordt maar hooguit getuigt het van een enorme domheid bij degenen die daar in geloven.
En dat communisten in het zwart gekleed zouden gaan ... waar haal je dat nou weer vandaan.
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Antifa is duidelijk nooit kritisch tegen de nederlandse communistisch fascistische overheid en haar wanbeleid. Zouden ze voor deze cultuur-marxistische overheid werken. En dus zodanig ook worden aangestuurd?. Dat is wel de meest plausibele uitleg.
Je ziet nooit een enkele verdwaalde antifa in zijn of haar eentje ergens bij een demo waar ze niet thuishoort. Waar ze dus geen opdracht voor heeft gekregen om daar rotzooi te trappen. Aansturing en organisatie van antifa-stinktuig door de overheid is dus wel zeer plausibel.
Hoe betrouwbaar is de eerste bron in dit topic, waarin antifa zonder bewijs beschuldigt wordt. En de conservatief rechtse populisten aan de hand hiervan hun fascistische ideeen over wat te doen met antifa (zonder aangifte, het OM en een rechtzaak) de vrije loplaten gaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:27 schreef Akathisia het volgende:
Och, dat zou ik ook nog wel willen geloven. Maar eh, leuk wel zo een 'betrouwbare bron' maar hoe betrouwbaar is Pu-Chi-Mao - Mi-Hao?
Lugenpropaganda daar is politiek links zelf een ster in. Iedereen hoort elke dag niets anders via alle kanalen politiek en mainstream media.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is de eerste bron in dit topic, waarin antifa zonder bewijs beschuldigt wordt. En de conservatief rechtse populisten aan de hand hiervan hun fascistische ideeen over wat te doen met antifa (zonder aangifte, het OM en een rechtzaak) de vrije loplaten gaan.
Het past precies in de fvd ophitserij en de boehoe alles wat niet rechts is moet extreem links zijn, de typische polarisatie vanuit deze lugenpropaganda.
Tering ...quote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Antifa is duidelijk nooit kritisch tegen de nederlandse communistisch fascistische overheid en haar wanbeleid. Zouden ze voor deze cultuur-marxistische overheid werken. En dus zodanig ook worden aangestuurd?. Dat is wel de meest plausibele uitleg.
Je ziet nooit een enkele verdwaalde antifa in zijn of haar eentje ergens bij een demo waar ze niet thuishoort. Waar ze dus geen opdracht voor heeft gekregen om daar rotzooi te trappen. Aansturing en organisatie van antifa-stinktuig door de overheid is dus wel zeer plausibel.
Het was bietensap, domboquote:Op maandag 26 juni 2023 07:33 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen goede argumenten meer.
Is dat zo? Dat zou wel verklaren waarom het niet heel erg op bloed lijkt.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 06:41 schreef recursief het volgende:
Ik vind het niet op bloed lijken. Vers bloed is helderder rood, minder roze dan dit. Oud bloed is bruin.
Naar verluidt.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou wel verklaren waarom het niet heel erg op bloed lijkt.
[..]
hahhahaquote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Gunnter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:36 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Lugenpropaganda daar is politiek links zelf een ster in. Iedereen hoort elke dag niets anders via alle kanalen politiek en mainstream media.
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:33 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen goede argumenten meer.
maar hulliequote:Op maandag 26 juni 2023 07:36 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Lugenpropaganda daar is politiek links zelf een ster in. Iedereen hoort elke dag niets anders via alle kanalen politiek en mainstream media.
Ze worden alleen niet centraal aangestuurd dus daar gaat de vergelijking met fascisten al mis.quote:Op maandag 26 juni 2023 05:03 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Elk fascistische regime had zulk tuig voor zich werken. En ze werden allemaal centraal aangestuurd. De antifa (misnomer want het zijn zelf fascisten) zijn uniform in t zwart gekleed. Net zoals de communisten.
Oh daar heb je dan vast wel bewijzen voor.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:16 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Jij bent geregeld bij demonstraties waar Antifa tevoorschijn komt?quote:Je ziet nooit een enkele verdwaalde antifa in zijn of haar eentje ergens bij een demo waar ze niet thuishoort. Waar ze dus geen opdracht voor heeft gekregen om daar rotzooi te trappen. Aansturing en organisatie van antifa-stinktuig door de overheid is dus wel zeer plausibel.
Hoe weet je dat eigenlijk? Ben je er deel van?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze worden alleen niet centraal aangestuurd dus daar gaat de vergelijking met fascisten al mis.
Is onderzoek naar gedaanquote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Ben je er deel van?
Dat lijkt meer reclame dan onderzoek.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is onderzoek naar gedaan
https://decorrespondent.n(...)16-0f61-3ba7d27ecad8
Doorzichtige conservatieve rechtse technieken, kritisch zijn op antifa onderzoeken maar de lugenpropaganda van de FvD over een niet bewezen antifa aanval heel serieus nemen.quote:
Oh, (mogelijk) dus toch "false flag".quote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef Starhopper het volgende:
[twitter]https://twitter.com/Pu_Chi_Mao/status/1673057435026685955[/twitter]
[twitter]https://twitter.com/Pu_Chi_Mao/status/1673059549752832001[/twitter]
Ook al is er geen aangifte gedaan, deze uitlatingen zijn sowieso strafbaar mochten ze uit de duim gezogen zijnquote:Op maandag 26 juni 2023 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, (mogelijk) dus toch "false flag".
Als er aangifte is gedaan vindt de politie daar vast ook wel iets van.
Kerel, Halsema, in wier haar stad Antifa door de politie langs Thierry zijn huis werd begeleid, heeft jaren (al zij het weinig) voor dat vodje geschreven.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doorzichtige conservatieve rechtse technieken, kritisch zijn op antifa onderzoeken maar de lugenpropaganda van de FvD over een niet bewezen antifa aanval heel serieus nemen.
Niet op de inhoud van het artikel in de Correspondent ingaan, maar zeiken op Halsema. Netjes, goede afleidingquote:Op maandag 26 juni 2023 11:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kerel, Halsema, in wier haar stad Antifa door de politie langs Thierry zijn huis werd begeleid, heeft jaren (al zij het weinig) voor dat vodje geschreven.
Ik denk dat het alleen strafbaar is als je het ziet als smaad/laster jegens Antifa, maar dan moet Antifa aangifte doen. Dat gaan ze niet doen, voor zover ze het berhaupt knnen doen: wie zou er namens Antifa aangifte moeten doen? Volgens mij bestaat Antifa formeel niet eens. Ze zullen zich niet als stichting of vereniging hebben ingeschreven, lijkt me.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:50 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ook al is er geen aangifte gedaan, deze uitlatingen zijn sowieso strafbaar mochten ze uit de duim gezogen zijn
Sterker nog, ik heb er niet eens op geklikt. Moest alleen lachen om het gebruik van 'onderzoek' in dezen, ondanks dat ik de conclusie schijnbaar wel deel.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet op de inhoud van het artikel in de Correspondent ingaan, maar zeiken op Halsema. Netjes, goede afleiding
Klopt, antifa is een verzonnen term voor mensen die tegen Nazis zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen strafbaar is als je het ziet als smaad/laster jegens Antifa, maar dan moet Antifa aangifte doen. Dat gaan ze niet doen, voor zover ze het berhaupt knnen doen: wie zou er namens Antifa aangifte moeten doen? Volgens mij bestaat Antifa formeel niet eens. Ze zullen zich niet als stichting of vereniging hebben ingeschreven, lijkt me.
Meer dan 240k tweets.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
Pepijn van Houwelingen zitten weer eens dronken te twitteren
[ twitter ]
Als er na de staatsgreep toch tribunalen gaan komen en mensen van straat geplukt kan worden dan Tim Hofman maar trouwens
Triest bende is dat tochquote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Als er na de staatsgreep toch tribunalen gaan komen en mensen van straat geplukt kan worden dan Tim Hofman maar trouwens
quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Keep up hope, always!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, antifa is een verzonnen term voor mensen die tegen Nazis zijn.
Ik mag hopen dat de meesten tegen Nazis zijn
Zo zo, staatsgrepen. De FvD is dus een regelrechte terroristische organisatie...quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dat merkte iemand op twitter ook al op. Blijkbaar zit Peppie dat dwarsquote:
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
"emmers met ranzigheid" = Bietensap.
Oke dan.
En het was toch niet Antifa maar een grap van onze eigen jugend. Hilarisch hoor.
Ah oke.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.
Is er al aangifte gedaan?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.
Enge partij eigenlijk nu ik er zo over nadenk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |