abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2023 @ 19:12:11 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209645638
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

De vijand? Over wie heb je het nu?
Vladimir Poetin
  zondag 25 juni 2023 @ 19:15:13 #127
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209645677
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
Vergeet niet dat jij dus zelfs een gedeelte van de VVD op gelijke voet hebt gezet met de NVU.
Waar heb ik dat gedaan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 25 juni 2023 @ 19:15:16 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209645679
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vladimir Poetin
Dat is een gevaarlijke dictator, maar daar heb je er helaas wel meer van in de wereld. Wij als Nederland zijn niet in oorlog met Rusland, gelukkig maar. Laten we dat vooral zo houden.
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waar heb ik dat gedaan?
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 25 juni 2023 @ 19:26:51 #129
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209645786
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.
Weet ik niet meer.
Maar als dat al gebeurd is zal het waarschijnlijk het vissen in de rechtse onderbuik op het gebied van vreemdelingenstandpunten zijn geweest. De VVD is er achter gekomen dat ze daar mee zetels kunnen winnen en daarna economisch rechtse standpunten kunnen loslaten op de minima.
pi_209645843
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.

Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
Kerel jij hebt toch ook rechts gestemd? Volgens mij zelfs forum? Maar zelfs toen was je een heel stuk gematigder dan nu, waren je bijdrages onderbouwd en gevrijwaard van geweld? Je lijkt net een bekeerling, die zijn ook meestal stukken extremer, ik zie een overcompensatie gedrag waarbij de persoonlijke emotie de overhand lijkt te nemen.

Jouw reactie is ook de randjes opzoeken met die geweldadige actie. Ik hoor forum jongeren zoiets niet roepen. Ik zit in het midden, zoals veel Nederlanders, leun links of rechts afhankelijk van het onderwerp, maar jij zit in een uiteinde gezien je taalgebruik en mening. Je bent geen haar beter, extremer zelfs merk ik. Ik zou maar hopen dat de grote middengroep binnenkort niet korte metten maakt met beide extremistische kanten, want daar val jij ook onder. Ben wel klaar met dat extremisme uit welk kamp dan ook en dus ook klaar met die extremistische taal van jou, fijne dag.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209645844
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
Modjes... zijn jullie er nog ?
Dit topic is weer ontspoord
Bizar inderdaad hoeveel mensen in dit topic deze smeerpijperij goedkeuren.
  zondag 25 juni 2023 @ 19:54:50 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209646062
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen

Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.

dat is wat er bedoeld wordt
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 25 juni 2023 @ 19:56:04 #133
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209646071
wie is toch die antifla is dat een vrouw ?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209646080
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.

Dit is dus ook waar het fout gaat. Sommigen lijken te denken dat als het bij politicus X of partij Y gebeurd .. 'Ach, dat maakt niet uit, want die vragen er zelf om'. Om vervolgens te stellen dat ze verder echt wel tegen intimidatie en geweld zijn. Ja, vast wel.
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is één tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeëist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.
  zondag 25 juni 2023 @ 20:05:50 #135
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209646172
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is één tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeëist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.
Het enige wat je zit liggen is borrelhapjes ja :') geen stront.

Dit kan net zo goed een omgevallen smoothie zijn waar ze wat foto's van hebben gemaakt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209646320
En wat dan nog, eigen schuld stelletje Poetin pijpers
pi_209646328
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.

Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.

Waarom doe je het niet trouwens? Je kent zat extreemrechtse mensen uit je oude vrienden groep, toch? Of doe ons een lol, en vertel hun gewoon wat je hier anoniem durft uit te braken.

Overigens curieus dat het oproepen tot geweld, een van de duidelijkste grenzen aan vvmu, en waar zelfs straf op staat, hier gewoon kan blijven staan, en door de usual suspects wordt genegeerd.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 25 juni 2023 @ 20:20:36 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209646361
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
En wat dan nog, eigen schuld stelletje Poetin pijpers
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?
pi_209646382
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleuters
  zondag 25 juni 2023 @ 20:24:30 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209646426
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleuters
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.
pi_209646437
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.
Daar geef ik je gelijk in
  zondag 25 juni 2023 @ 20:29:08 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209646505
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.

dat is wat er bedoeld wordt
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.
  zondag 25 juni 2023 @ 20:41:51 #143
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209646720
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.

- geweld tegen en dominatie van andersdenkenden
- demonisatie van bepaalde bevolkingsgroepen (joden of blanke cis mannen)
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd

de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 25 juni 2023 @ 20:41:56 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209646721
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
_O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 25 juni 2023 @ 20:44:26 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209646765
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:

[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.

- geweld tegen en dominatie van andersdenkenden
- demonisatie van bepaalde bevolkingsgroepen (joden of blanke cis mannen)
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd

de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
Verdiep je eens in het fascisme.
  zondag 25 juni 2023 @ 20:47:02 #146
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209646809
quote:
84s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Verdiep je eens in het fascisme.
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.

oh.

- raciaal beladen taal bezigen (daders, slachtoffers).

ik zal ze toevoegen naarmate ik ze bedenk want er zijn er veel meer

oeh..

- uniformen dragen tijdens protesten om te intimideren

ze blijven komen
  zondag 25 juni 2023 @ 20:47:37 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209646816
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.

oh.

- raciaal beladen taal bezigen (daders, slachtoffers).

ik zal ze toevoegen naarmate ik ze bedenk want er zijn er veel meer

oeh..

- uniformen dragen tijdens protesten om te intimideren

ze blijven komen
:')
  zondag 25 juni 2023 @ 20:48:36 #148
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209646831
- engnekkerij en ophitsen om mensen op te hypen voor een manifestatie/ tegenprotest.

- agressie tegen journalisten
  zondag 25 juni 2023 @ 20:51:03 #149
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209646870
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.

Waarom doe je het niet trouwens? Je kent zat extreemrechtse mensen uit je oude vrienden groep, toch? Of doe ons een lol, en vertel hun gewoon wat je hier anoniem durft uit te braken.

Overigens curieus dat het oproepen tot geweld, een van de duidelijkste grenzen aan vvmu, en waar zelfs straf op staat, hier gewoon kan blijven staan, en door de usual suspects wordt genegeerd.
Die doorgesnoven skinheads? Die vooral bezig waren met incidenteel hier en daar een Turk in elkaar probeerden te rammen en 16 jarige meiden uit Duitse achterstandswijken probeerden te fixen? Nee. Die gasten waren peanuts in vergelijking met bewegingen als dit. Dat moet jij ook in zien.

Dit soort partijen die zich onschuldig voordoen maar landsbeleid proberen te beïnvloeden is het grote gevaar wat aangepakt moet worden.

Je kon bij klassieke skinheads zien dat ze niet fris waren.
Moderne fascisten gedragen zich als voorbeeldburgers met jaren 50 fetisjisme.
  zondag 25 juni 2023 @ 20:55:32 #150
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_209646928
- de algemene aanname dat als je niet voor ze bent je dus tegen ze bent en een vijand bent. (zwart-wit denken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')