Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:11 schreef HowardRoark het volgende:
Vergeet niet dat jij dus zelfs een gedeelte van de VVD op gelijke voet hebt gezet met de NVU.
Dat is een gevaarlijke dictator, maar daar heb je er helaas wel meer van in de wereld. Wij als Nederland zijn niet in oorlog met Rusland, gelukkig maar. Laten we dat vooral zo houden.quote:
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.quote:
Weet ik niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
Als ik mij niet vergis in een recent topic over die projecties op de Erasmusbrug tijdens nieuwjaar. Volgens jou waren de FVD, PVV en een deel van VVD de nieuwe NVU.
Kerel jij hebt toch ook rechts gestemd? Volgens mij zelfs forum? Maar zelfs toen was je een heel stuk gematigder dan nu, waren je bijdrages onderbouwd en gevrijwaard van geweld? Je lijkt net een bekeerling, die zijn ook meestal stukken extremer, ik zie een overcompensatie gedrag waarbij de persoonlijke emotie de overhand lijkt te nemen.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.
Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
Bizar inderdaad hoeveel mensen in dit topic deze smeerpijperij goedkeuren.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
Modjes... zijn jullie er nog ?
Dit topic is weer ontspoord
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is één tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeëist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.
Dit is dus ook waar het fout gaat. Sommigen lijken te denken dat als het bij politicus X of partij Y gebeurd .. 'Ach, dat maakt niet uit, want die vragen er zelf om'. Om vervolgens te stellen dat ze verder echt wel tegen intimidatie en geweld zijn. Ja, vast wel.
Het enige wat je zit liggen is borrelhapjes jaquote:Op zondag 25 juni 2023 19:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Eensch. Ik vraag me alleen nog steeds af wat nou het werkelijk verhaal is hier. Er is één tweet, waarin wordt gesteld dat Antifa bloed en stront over ze heen gegooid heeft, maar dat roept bij mij allerlei vragen op. Hoe weten ze dat het Antifa was? Er zijn wel meer mensen die een hekel hebben aan FvD. Heeft Antifa deze 'aanslag opgeëist'? Van stront lijkt op de foto's niks te zien en hoe komt iemand aan liters en liters bloed? En hoe kan het dat niemand anders hier iets over meldt, als het middenin de Leidsche binnenstad gebeurd is? Niemand heeft het zien gebeuren, niemand heeft het gefilmd? Ik vind het een onduidelijk, raar verhaal.
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.
Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
En wat dan nog, eigen schuld stelletje Poetin pijpers
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleutersquote:Op zondag 25 juni 2023 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus als je "deugt" mag je naar hartelust anderen frustreren en de wet overtreden? Hoe werkt zoiets eigenlijk?
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nee het mag niet en ze mogen er ook voor opgepakt worden dat is een ander verhaal, ik heb alleen geen medelijden met die FvD kleuters
Daar geef ik je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2023 20:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat is een andere discussie. Het is natuurlijk wel bijzonder dat men het gewoon geoorloofd vindt.
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ze voldoen aan een hoop oormerken van het woord fascisme.
dat is wat er bedoeld wordt
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja een giraffe voldoet ook aan kenmerken van een olifant.
Verdiep je eens in het fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.
- geweld tegen en dominatie van andersdenkenden
- demonisatie van bepaalde bevolkingsgroepen (joden of blanke cis mannen)
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd
de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
ik nodig je uit om dat vooral eens eerst zelf te doen. en daarna eens na te denken over wat ik bedoelde toen ik zei dat het veel van dezelfde OORMERKEN heeft.
oh.
- raciaal beladen taal bezigen (daders, slachtoffers).
ik zal ze toevoegen naarmate ik ze bedenk want er zijn er veel meer
oeh..
- uniformen dragen tijdens protesten om te intimideren
ze blijven komen
Die doorgesnoven skinheads? Die vooral bezig waren met incidenteel hier en daar een Turk in elkaar probeerden te rammen en 16 jarige meiden uit Duitse achterstandswijken probeerden te fixen? Nee. Die gasten waren peanuts in vergelijking met bewegingen als dit. Dat moet jij ook in zien.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zo zie je maar, een geweldpleger kan van kant wisselen, maar het blijft een geweldpleger desalniettemin.
Waarom doe je het niet trouwens? Je kent zat extreemrechtse mensen uit je oude vrienden groep, toch? Of doe ons een lol, en vertel hun gewoon wat je hier anoniem durft uit te braken.
Overigens curieus dat het oproepen tot geweld, een van de duidelijkste grenzen aan vvmu, en waar zelfs straf op staat, hier gewoon kan blijven staan, en door de usual suspects wordt genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |