Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?quote:Wat een ontspannen boottochtje door Leiden had moeten zijn, is - volgens de JFVD - dankzij een actie van Antifa enigszins in mineur geëindigd. Op Twitter wordt door Nicolas Knoester, raadslid en fractievoorzitter van FVD Eindhoven, gesuggereerd dat er met 'emmers met bloed en uitwerpselen' is gegooid.
Vandaag zijn JFVD-leden aangevallen door Antifa in een laffe aanslag tijdens een boottocht in Leiden. Aangifte is gedaan en de opgelopen schade vergoeden wij, want wij komen op voor onze leden
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuisquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee tochquote:
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Vond tijdens de Covid-periode de mensen wel erg "braaf" in de comments van Dumpert.....
[..]
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee toch![]()
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Het beleid welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?
valt al gauw op als je in het wit bent gekleedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlog
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.
Dit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Antifa is fa. Zo gedragen ze zich tenminste.
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.quote:Het fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel.[1]
Jammer die eerste zin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.
Maar anders: schandalig!
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa wasquote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.
Ze vinken wel wat hoor, bijna meer dan die 7 vinkjes van Joris Luyendijk.
Die kerel vind ik maar een aandachtshoer. Toen hij politici begon te chanteren met lieve, kleine kinderen, had ik het wel weer gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Antifa en Leiden gaan hand in hand hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa was
Historisch gezien staan fascistische regimes er inderdaad bekend om dat ze emmers met smurrie over aspirant-fascisten(regimes) in bootjes gooiden.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Zo werkt het schijnbaar dus wel, als de partij die zichzelf anti-fascistisch noemt zélf geweld gebruikt tegen niet-fascistische groepen, en daar niet in eerste instantie op aangesproken wordt.quote:
Als antifa fascistisch zou zijn, dan hadden ze ook op het bootje gezeten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Flauw weer. Ik twijfelde nog om er 'tot zover je dat überhaupt nog deed' aan toe te voegen, maar besloot in ieder geval nog enige coulance te tonen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:50 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig hoeven we jou over vrijwel geen enkel onderwerp serieus te nemen
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:53 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.
Daarom is het ook wat een vreemde situatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
En als ik iemand met zo'n emmer op een brug zie staan pak ik toch even mijn mobiel er bij om het te filmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |