Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?quote:Wat een ontspannen boottochtje door Leiden had moeten zijn, is - volgens de JFVD - dankzij een actie van Antifa enigszins in mineur geëindigd. Op Twitter wordt door Nicolas Knoester, raadslid en fractievoorzitter van FVD Eindhoven, gesuggereerd dat er met 'emmers met bloed en uitwerpselen' is gegooid.
Vandaag zijn JFVD-leden aangevallen door Antifa in een laffe aanslag tijdens een boottocht in Leiden. Aangifte is gedaan en de opgelopen schade vergoeden wij, want wij komen op voor onze leden
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuisquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee tochquote:
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Vond tijdens de Covid-periode de mensen wel erg "braaf" in de comments van Dumpert.....
[..]
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee toch![]()
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Het beleid welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?
valt al gauw op als je in het wit bent gekleedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlog
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |