komen uit afrika ?? Of zijn het joden , of Indiers , das o wat hoor, en vlak die italianen niet uit das raar volkquote:Op zondag 25 juni 2023 08:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als antifa fascistisch zou zijn, dan hadden ze ook op het bootje gezeten.
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?
Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
FvD is niets meer dan een "schijnfatsoenlijkere" versie van de NvU op veel vlakken. Ik vind het niet raar dat ze worden geterroriseerd door linksen.
Haha, dit was toch volgens jou zelfs de VVD voor een deel?quote:Op zondag 25 juni 2023 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
FvD is niets meer dan een "schijnfatsoenlijkere" versie van de NvU op veel vlakken. Ik vind het niet raar dat ze worden geterroriseerd door linksen.
Nee jij niet nee...quote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.
Ik ben er geen fan van Harvest89, maar wij hebben in dit land nog altijd vrijheid van meningsuiting. We kunnen het beiden niet eens zijn met fvd maar zodra ze over de grens gaan is het aan de rechtstaat om hier wat aan te doen. Er zijn wel meer extremistische groepen in deze samenleving aan beide kanten, en alle kanten zijn vrij die mening binnen de grenzen van onze wet te uiten, vooral als dat op een democratische manier gebeurd. Dat is waar Nederland voor staat. Antifa is geen partij die op een democratische manier hun mening uit, het is een geweldadige knokploeg die niet schuwt om zulke acties te doen, net zoals in de tijden van de bruinhemden. In dit conflict is er maar één partij die zich beroept op fascisme en dat is nog altijd antifa. Maar ze zijn vrij om te demonstreren, hun mening te ventileren of de discussie aan te gaan, maar ik kan en zal nooit in mijn leven partij keizen voor een kliek in deze samenleving die zich keer op keer beroept op geweld en ik vind het heel vervelend om te zien dat enkelen hier in hun haat voor fvd niet meer nuchter kunnen kijken naar dit conflict tussen twee excessen in de Nederlandse samenleving en partij kiezen voor één van de extremen omdat het beter aansluit bij hun politieke opvatting, die mensen zijn geen haar beter als antifa.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.
o mesjokkesse en zoquote:
sjerrie is een topper, die weet dat de reptielen die ik ook altijd zie als ik veel wodka drink , dat die ons regerenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind FvD persoonlijk een behoorlijk enge partij waar je veel van kunt zeggen (bijvoorbeeld: fantasierijk, hysterisch, reactionair, complotterig, populistisch, polariserend) maar fascistisch is niet een label dat ik aan hun zou willen geven nee.
Daadwerkelijk fascisme kenmerkt zich onder andere door sterk antidemocratisch beleid, een partij die telkens dwepen met allerlei wazige voorstellen voor landelijke referenda en een directe democratie sluit daar niet op aan.
[..]
Dat mag je vinden, maar als deze individuen een boottochtje willen maken moet dat gewoon kunnen zonder dat ze belaagd worden. Daar hadden we het recent nog over in dat topic mbt Kaag. Het is belangrijk dat alle volksvertegenwoordigers en hun partijen rustig over straat kunnen en evenementen organiseren zonder lastig gevallen te worden.
Dit is dus ook waar het fout gaat. Sommigen lijken te denken dat als het bij politicus X of partij Y gebeurd .. 'Ach, dat maakt niet uit, want die vragen er zelf om'. Om vervolgens te stellen dat ze verder echt wel tegen intimidatie en geweld zijn. Ja, vast wel.
[..]
Haha, dit was toch volgens jou zelfs de VVD voor een deel?
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
[..]
Progressief = iedereen die het niet met z’n aartsconservatieve waanideeën eens isquote:Op zondag 25 juni 2023 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.
Maar "progressieven" zijn natuurlijk een collectief met 1 gedachtengoed, allemaal exact dezelfde mening en exact hetzelfde gedrag. Uiteraard
Nee hoor, ik heb het vaak over 'sommige(n)'. Dat ontbreekt misschien toevallig bij deze post, maar kun je ook daar gerust zelf invullen. Ik benoem slechts een bredere trend die waar te nemen valt. Verschillende posts in dit topic zijn daar een bewijs van.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Opvallen hoe jij alleen genuanceerd kan zijn wanneer het conservatieven betreft.
Maar "progressieven" zijn natuurlijk een collectief met 1 gedachtengoed, allemaal exact dezelfde mening en exact hetzelfde gedrag. Uiteraard
Mwoa ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier graag slachtoffer van zijn. Tis gewoon een zieke smerige actie.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:44 schreef ems. het volgende:
FvD is echt zo'n slachtofferspartij. Die vinden dit soort shit geweldig zodat ze weer bij hun eenvoudige volgelingen kunnen verkondigen hoe zielig en onderdrukt ze zijn.
"toevallig".quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het vaak over 'sommige(n)'. Dat ontbreekt misschien toevallig bij deze post, maar kun je ook daar gerust zelf invullen. Ik benoem slechts een bredere trend die waar te nemen valt. Verschillende posts in dit topic zijn daar een bewijs van.
Haha, 'aartsconservatieve waanideeën' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Progressief = iedereen die het niet met z’n aartsconservatieve waanideeën eens is
Je standaard wedervraagjes-act is dit keer niet nodig. Je ideeën zullen bij de meesten wel bekend zijn aangezien je ongeveer 43x per dag dezelfde stokpaardjes berijdt, of het nou gaat om een oorlog of een scheef liggende stoeptegelquote:Op zondag 25 juni 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, 'aartsconservatieve waanideeën' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?
Ach gut. De toonpolitie is er ook weer hoor. En dat nog wel bij een topic over de FvD jugend. Er is wat ranzigs gebeurd, maar er is niemand dood en bijvoorbeeld xpompompomx zegt niks wat we niet al jaren van FvD over slachtoffers van wel dodelijk geweld horen.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
Niet zo vreemd met een partij die openlijk collaborateur is met de vijand.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekraïne te verwijzen. Het benadrukt dat sommige linkse en progressieve mensen daar echt veel te veel mee bezig zijn. Men kan niets anders dan bij elke situatie naar die oorlog te refereren. Tijd om even uit te loggen van Twitter. Is er niet ergens nog een klimaatmars, BLM-demonstratie of een Pride festival dat jullie steun kan gebruiken?
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van Harvest89, maar wij hebben in dit land nog altijd vrijheid van meningsuiting. We kunnen het beiden niet eens zijn met fvd maar zodra ze over de grens gaan is het aan de rechtstaat om hier wat aan te doen. Er zijn wel meer extremistische groepen in deze samenleving aan beide kanten, en alle kanten zijn vrij die mening binnen de grenzen van onze wet te uiten, vooral als dat op een democratische manier gebeurd. Dat is waar Nederland voor staat. Antifa is geen partij die op een democratische manier hun mening uit, het is een geweldadige knokploeg die niet schuwt om zulke acties te doen, net zoals in de tijden van de bruinhemden. In dit conflict is er maar één partij die zich beroept op fascisme en dat is nog altijd antifa. Maar ze zijn vrij om te demonstreren, hun mening te ventileren of de discussie aan te gaan, maar ik kan en zal nooit in mijn leven partij keizen voor een kliek in deze samenleving die zich keer op keer beroept op geweld en ik vind het heel vervelend om te zien dat enkelen hier in hun haat voor fvd niet meer nuchter kunnen kijken naar dit conflict tussen twee excessen in de Nederlandse samenleving en partij kiezen voor één van de extremen omdat het beter aansluit bij hun politieke opvatting, die mensen zijn geen haar beter als antifa.
Lees alle standpunten van organisaties en politici waar jij kontjelik bij doet er maar op na.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, 'aartsconservatieve waanideeën' nog wel. Kun je een paar voorbeelden geven?
Bijzondere smoes om openlijke geweldpleging tegen politieke tegenstanders goed te praten. Vergeet niet dat jij dus zelfs een gedeelte van de VVD op gelijke voet hebt gezet met de NVU. Kijk nu maar uit, straks ga je nog van homo's in elkaar slaan naar rechts en conservatieven in elkaar slaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, de rechtstaat inderdaad. Die hier niets aan durven te doen want als je politieke partijen gaat aanpakken, dan is het einde zoek. Een hellend vlak waar FvD ook dankbaar misbruik van maakt.
Maar burgers hebben de plicht om fascisten aan te pakken. Je zou ze met bakstenen moeten bekogelen.
De vijand? Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met een partij die openlijk collaborateur is met de vijand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |