Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?quote:Wat een ontspannen boottochtje door Leiden had moeten zijn, is - volgens de JFVD - dankzij een actie van Antifa enigszins in mineur geëindigd. Op Twitter wordt door Nicolas Knoester, raadslid en fractievoorzitter van FVD Eindhoven, gesuggereerd dat er met 'emmers met bloed en uitwerpselen' is gegooid.
Vandaag zijn JFVD-leden aangevallen door Antifa in een laffe aanslag tijdens een boottocht in Leiden. Aangifte is gedaan en de opgelopen schade vergoeden wij, want wij komen op voor onze leden
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuisquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee tochquote:
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis wel overgenomen door zo een Belgisch media magnaat ding? https://en.wikipedia.org/wiki/Mediahuis
Vond tijdens de Covid-periode de mensen wel erg "braaf" in de comments van Dumpert.....
[..]
Telegraaf zit ook bij ze en dat valt nog wel weer mee toch![]()
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Het beleid welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een virus heeft dan ook geen politieke voorkeur.
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neem aan dat als je serieus antwoord zou geven je het ook wel een beetje idioot vindt?
valt al gauw op als je in het wit bent gekleedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over. #Nietmijnoorlog
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef RichardHammond het volgende:
Lijkt mij eerder een false flag en aandachttrekkerij. Bovendien nogal jankerig om een paar spatjes rode vloeistof, maar dat heb je met de huidige snowflakes.
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja sorry maar als jij een emmertje stront naar me gaat gooien, is de kans groot dat ik gericht op je ga schieten.
Dit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Antifa is fa. Zo gedragen ze zich tenminste.
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.quote:Het fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel.[1]
Jammer die eerste zin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.
Maar anders: schandalig!
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa wasquote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Antifa is behoorlijk internationaal, autoritair zijn ze wel, antidemocratisch ook, anticommunistisch(?) lijkt me stug, antiliberaal zijn ze zeker, antiparlementair ook, en ook anti intellectueel.
Ze vinken wel wat hoor, bijna meer dan die 7 vinkjes van Joris Luyendijk.
Die kerel vind ik maar een aandachtshoer. Toen hij politici begon te chanteren met lieve, kleine kinderen, had ik het wel weer gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is ook weer meteen wakker
Antifa en Leiden gaan hand in hand hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit. Maar ik betwijfel wel dat het antifa was
Historisch gezien staan fascistische regimes er inderdaad bekend om dat ze emmers met smurrie over aspirant-fascisten(regimes) in bootjes gooiden.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mocht dit antifa zijn geweest dan is dat natuurlijk weer heerlijk ironisch want waar ze tegen zeggen te strijden maken ze natuurlijk zichzelf schuldig aan. Absolute vorm van fascisme natuurlijk.
Zo werkt het schijnbaar dus wel, als de partij die zichzelf anti-fascistisch noemt zélf geweld gebruikt tegen niet-fascistische groepen, en daar niet in eerste instantie op aangesproken wordt.quote:
Als antifa fascistisch zou zijn, dan hadden ze ook op het bootje gezeten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Flauw weer. Ik twijfelde nog om er 'tot zover je dat überhaupt nog deed' aan toe te voegen, maar besloot in ieder geval nog enige coulance te tonen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:50 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig hoeven we jou over vrijwel geen enkel onderwerp serieus te nemen
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:53 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hauptsache het geteisem van Antifa en de landverraders van de FvD maken elkaar af en vallen ons, normale burgers, niet lastig met hun achterlijkheid.
Daarom is het ook wat een vreemde situatie.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
FvD is veel dingen, maar 'landverraders'?
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef Resistor het volgende:
Ik neem aan dat ze dit boottochtje niet aan de grote klok gehangen hebben om de mensen die dit gedaan hebben een voorbereidingtijd te geven.
Ik haal niet zomaar een emmer met deze rotzooi uit de kast als ik iemand langs zie varen die ik niet leuk vind.
En als ik iemand met zo'n emmer op een brug zie staan pak ik toch even mijn mobiel er bij om het te filmen.
Hoe noem je Mediahuis dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Als je Dumpert links noemt heb je er echt serieus helemaal niets van begrepen.
Ja of je bent zelf gewoon een onfatsoenlijke idiot.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe noem je Mediahuis dan?
Dumpert deugt.
[ twitter ]
Iedereen die de klimaatzaak serieus neemt is links.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gaat vragen.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijk
Goed verzonnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.
Dus ja, dat zijn landverraders.
As vrijdag gaan ze karten in Schagen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Staat zelfs op de fvd website:
https://fvd.nl/events/leidse-boottocht
Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
Haha als je niet tegen een grapje als dit kunt..quote:
moet je echt niets zeggen over een Dumpert dat tegenwoordig alleen nog maar wil deugenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef Raw85 het volgende:
Normaal gesproken zou ik iemand die zo wordt aangevallen direct helpen natuurlijk, maar heb van de moederpartij van ze geleerd dat het hún conflict is waar ik niet in meegetrokken moet worden. Opkomen en helpen van de JVFD zou alleen maar zorgen voor escalatie. #NietMijnRuzie
Zou best kunnen, maar het is wel bijzonder/typerend dat juist daarover dan weer heel nadrukkelijk werd gezegd “bewijs ontbreekt”quote:Op zondag 25 juni 2023 09:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gat vragen.
Minerva? In Leidenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat wist ik niet. Ik zat nog een beetje tussen 'koffie' en 'wakker worden', maar dit maakt veel duidelijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Staat zelfs op de fvd website:
https://fvd.nl/events/leidse-boottocht
Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
Objectief gezien nog erger zonder bewijzen een andere partij beschuldigen, en als ik hier zo lees, geloven de snel op te hitsen populisten het meteen. Waarbij ze zich in de emotionele ophits achtbaan laten meeslepen en zelfs mensen meteen willen afknallen zonder een rechter en het OM deze zaak te laten behandelen. Dat zijn toch weldegelijk ernstig fascistische dictatoriale trekjes die deze opgehitste lieden uitkramen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dan in plaats van ze terug te pakken ga je janken op social media. Snowflakes...
Iedereen die niet fascistisch is die is links.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Brr, eng mannetje ben je.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.
Zeg ik dat het zijn dan? Ik zeg dat ze kenmerken vertonen. En hun will mussst seinnn.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:56 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.
Bovendien is antifa bij uitstek niet autoritair. Ze hebben geen duidelijke hiërarchie, laat staan een sterke leider. Verder ben je niet direct anti-intellectueel, op het moment dat je een aantal mensen die zichzelf heel slim vinden stom vindt.
Grapje, joh, wat denk je nou zelf?quote:
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie.quote:
Dan zou (extreem)rechts ook niets meer mogen zeggen of schrijven, want dat zet dan ook mensen aan tot acties.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?
Werkschuw tuig die Antifa lowlifes!
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie.
Het werd ook wel begrepen, maar pommetje zag een mooie kans om verontwaardiging te veinzen onderwijl hij hetgeen in de OP weglacht.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.quote:
Maar wat klopt er niet aan dan? Ziet er hier goed uit hoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.
Maar onder de streep wel van het zelfde laken en pak als extreem-rechts.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:54 schreef Tekaschi het volgende:
Je kan een andere mening hebben maar in dit land blijven we met de poten van elkaar af. Dat antifa is geen haar beter dan de fvd-jügend of hetgeen waar ze zeggen tegen te strijden.
En wat een reacties hier weer van sommigen, wel schreeuwen als er wat posters op worden gehangen, geschreeuw dat het debat verhard, maar zodra het hier weer om de links fascistische hoek gaat dan valt het allemaal wel weer mee. Mensen die antifa aanhangen of hun gedrag goedpraten horen ook gewoon bij de extremen in deze maatschappij. Maar als dadelijk een groepje fvd-jügend een tegenreactie doet is het land weer te klein. Geen fan van fvd maar tot zulke radicale acties verlagen zij zich toch niet, al is hun gedachtegang net zo fout.
Men heeft zulke narratieven nodig omdat je op die manier een soort van Tweede Wereldoorlog-scenario kan schetsen waarbij de FVD als een quasi NSB opereert. Zo bekijken sommigen dat. Die zijn ook echt de hele tijd met die partij bezig.quote:
Leuk staaltje projectie.quote:
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 02:45 schreef Gehrman het volgende:
Vrij mild nog vergeleken hoe er vroeger met NSB'ers werd omgegaan.
quote:Op zondag 25 juni 2023 06:50 schreef leeell het volgende:
Ohnee zal hun bruine hemden wel verpest hebben dat bloed
quote:Op zondag 25 juni 2023 10:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen die niet fascistisch is die is links.
quote:Op zondag 25 juni 2023 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Hu! Ha! Antifa!
Waar fascisten zijn daar zijn antifascisten. Is toch iets waar je als fascist een beetje mee moet leren dealen ipv te gaan huilen op Twitter.
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik neem aan dat de FvD al aan het onderhandelen is met Antifa om verdere slachtoffers te voorkomen?
If it sounds, moves and acts like a duck....quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
Wat is er mis met mijn post? Ik geef toch aan dat het naar is? En ik geef ze ook nog een tip voor een volgende vaartocht.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.
Nee hoor, ik merkte slechts op dat er sprake is van selectieve verontwaardiging en tevens een voorkeur voor het hanteren van een dubbele standaard. Aan mijn post is dus niets gelogen. Sterker nog, je bewijst eigenhandig hoe correct mijn observatie is.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.
Er is nog hoop voor je in de wereld van gewone redelijke mensen die aan anderen denken
Joh, Die Roséslurpende non-valeur van een Baudet was net heel triomfantelijk aan het twitteren hoe Poetin de coup had overwonnen terwijl alle beschaafde mensen die het einde van de oorlog en een overwinning voor Oekraine in zicht zagen net zwaar teleurgesteld waren. Allemaal leuk en aardig om dan lekker te gaan zitten trollen maar verwacht dan niet al teveel compassie. Uiteraard mag dat niet wat waarschijnlijk Antifa heeft gedaan maar stiekem voelde het toch als verdiende loon voor die Poetinpijpers, sue me.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekraïne te verwijzen
Ok wappiequote:Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
Is wel degelijk echt. Vorige week stonden ze ook bij een jfvd feestje de boel te vergallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je snap de grap nietquote:Op zondag 25 juni 2023 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minerva? In Leiden![]()
![]()
Goeden garp
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?
Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.
Gezien de reacties van enkelen hier hebben we op FOK! ook wel wat last van fascisten.
Ja ik dacht al dat je dat was inderdaad.quote:
Verhullend net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |