abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209639847
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 08:58 schreef NaarMensje het volgende:
Als je Dumpert links noemt heb je er echt serieus helemaal niets van begrepen.
Hoe noem je Mediahuis dan?

Dumpert deugt.

twitter
pi_209639859
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:09 schreef Nober het volgende:

[..]
Hoe noem je Mediahuis dan?

Dumpert deugt.

[ twitter ]
Ja of je bent zelf gewoon een onfatsoenlijke idiot.
pi_209639865
quote:
Iedereen die de klimaatzaak serieus neemt is links.
  zondag 25 juni 2023 @ 09:13:21 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209639883
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 02:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Doet me denken aan NOS die even geleden de antifa dacht te moeten dekken https://nos.nl/l/2335859 “ Trump zegt dat Antifa schuldig is aan geweld bij protesten, bewijs ontbreekt” echt een pareltje natuurlijk
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gaat vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 25-06-2023 09:43:06 ]
pi_209639884
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
FvD zou bij een fictieve inval van Rusland in Nederland voor Rusland zijn.
Dus ja, dat zijn landverraders.

Goed verzonnen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 25 juni 2023 @ 09:15:21 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209639905
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Staat zelfs op de fvd website:

https://fvd.nl/events/leidse-boottocht

Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
As vrijdag gaan ze karten in Schagen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209639910
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Spiegel.
[..]

Haha als je niet tegen een grapje als dit kunt..
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef Raw85 het volgende:
Normaal gesproken zou ik iemand die zo wordt aangevallen direct helpen natuurlijk, maar heb van de moederpartij van ze geleerd dat het hún conflict is waar ik niet in meegetrokken moet worden. Opkomen en helpen van de JVFD zou alleen maar zorgen voor escalatie. #NietMijnRuzie
moet je echt niets zeggen over een Dumpert dat tegenwoordig alleen nog maar wil deugen :')
  Moderator zondag 25 juni 2023 @ 09:21:17 #58
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_209639935
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien de reputatie van leugens verspreiden die Trump heeft, is het ook niet onterecht dat je dan om bewijzen gat vragen.
Zou best kunnen, maar het is wel bijzonder/typerend dat juist daarover dan weer heel nadrukkelijk werd gezegd “bewijs ontbreekt”
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 25 juni 2023 @ 09:35:36 #59
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_209640058
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.

Maar anders: schandalig!
Minerva? In Leiden :D :D

Goeden garp _O-
-XOXO-
pi_209640075
en dan in plaats van ze terug te pakken ga je janken op social media. Snowflakes...
graag op anoniem
pi_209640138
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:08 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Met gebruik van Google had je gezien dat ze hun events aankondigen, op hun instagram staat dat ze een boottocht door Leiden hadden. Meldt je je aan zal je zeer zeker ook op de website en/of mail updates krijgen over hun events. En wedden dat er gewoon antifa mensen tussen zitten om zulke events te verstoren, is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

Staat zelfs op de fvd website:

https://fvd.nl/events/leidse-boottocht

Tijdstip vertrek staat erbij en dan is het een heel koud kunstje om ook de route te achterhalen en wie er op die boot stappen, want die zullen ze gehuurd hebben.
Dat wist ik niet. Ik zat nog een beetje tussen 'koffie' en 'wakker worden', maar dit maakt veel duidelijk.

Geeft wel een goede indruk over hun intelligentie, normaal denkende mensen hadden dit soort acties (emmer bagger) wel kunnen verwachten :P

Of het was bewuste uitlokking.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_209640174
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dan in plaats van ze terug te pakken ga je janken op social media. Snowflakes...
Objectief gezien nog erger zonder bewijzen een andere partij beschuldigen, en als ik hier zo lees, geloven de snel op te hitsen populisten het meteen. Waarbij ze zich in de emotionele ophits achtbaan laten meeslepen en zelfs mensen meteen willen afknallen zonder een rechter en het OM deze zaak te laten behandelen. Dat zijn toch weldegelijk ernstig fascistische dictatoriale trekjes die deze opgehitste lieden uitkramen.
  zondag 25 juni 2023 @ 10:01:46 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209640236
quote:
Iedereen die niet fascistisch is die is links.
  Moderator zondag 25 juni 2023 @ 10:06:20 #64
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_209640276
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2023 00:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doodslag is ook wel proportioneel als het antifa is.
Brr, eng mannetje ben je.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209640286
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 06:56 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja zo werkt het dus niet. Ze voldoen om te beginnen al niet aan de beschrijving van een extreme vorm van autoritair nationalisme. Daarmee is het dus al klaar. Je kunt niet zomaar steekwoorden uit zo'n zin halen en dan zeggen "o, maar ze voldoen wel aan een deel, dus ze zijn best wel fascistisch". Met die redenering zijn sociaaldemocraten ook wel een beetje christendemocraten.

Bovendien is antifa bij uitstek niet autoritair. Ze hebben geen duidelijke hiërarchie, laat staan een sterke leider. Verder ben je niet direct anti-intellectueel, op het moment dat je een aantal mensen die zichzelf heel slim vinden stom vindt.
Zeg ik dat het zijn dan? Ik zeg dat ze kenmerken vertonen. En hun will mussst seinnn.

Zonder enige nuance en met allerhande extremiteiten die ronduit hypocriet zijn ook nog heb je wel dikke schijt aan de ratio hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_209640304
quote:
13s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Grapje, joh, wat denk je nou zelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_209640315
Hoeveel zetels heeft de Fvd-wappiepartij in de Tweede Kamer ook al weer?
pi_209640340
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Grapje, joh, wat denk je nou zelf?
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie. :')
pi_209640462
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik zie steeds meer extremisme van linksen op internet, sites zoals dumpert ect, reddit. Dit zet mensen aan tot acties en whats next, net zoals Pim Fortuyn? iemand die weer gaat schieten?

Werkschuw tuig die Antifa lowlifes!
Dan zou (extreem)rechts ook niets meer mogen zeggen of schrijven, want dat zet dan ook mensen aan tot acties.
Daarbij (extreem)rechts is doof voor mensen met rede.
pi_209640571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja, weet je wel, dat linkse Dumpert, onderdeel van het nog linksere Geenstijl.
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.
pi_209640618
Ik vind dit echt te ranzig voor woorden en ik hoop dat ze de daders pakken.
pi_209641457
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ah de zogenaamde hypocriete rechtse humor die normale mensen niet begrijpen waarbij het normaal is om zulke dingen te schreeuwen maar dan later wel weer janken over polarisatie. :')
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.
pi_209642071
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Leek me nou net dermate over the top dat dat wel begrepen werd maar ach ok laat ik het rectificeren dan, geen doodslag voor antifa, maar levenslange celstraf dan.
Het werd ook wel begrepen, maar pommetje zag een mooie kans om verontwaardiging te veinzen onderwijl hij hetgeen in de OP weglacht.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 25 juni 2023 @ 13:02:30 #74
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209642082
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
waarom?
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209642355
quote:
16s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Omdat je in je woedende waanzin niet eens meer goed kan quoten ouwe tapir.
Maar wat klopt er niet aan dan? Ziet er hier goed uit hoor.
  zondag 25 juni 2023 @ 14:33:05 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209642827
Hu! Ha! Antifa!

Waar fascisten zijn daar zijn antifascisten. Is toch iets waar je als fascist een beetje mee moet leren dealen ipv te gaan huilen op Twitter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 25 juni 2023 @ 14:44:57 #77
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_209642910
Ik neem aan dat de FvD al aan het onderhandelen is met Antifa om verdere slachtoffers te voorkomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209642944
:r :X
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen

Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Maar onder de streep wel van het zelfde laken en pak als extreem-rechts.
  zondag 25 juni 2023 @ 14:54:43 #79
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209642990
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekraïne te verwijzen. Het benadrukt dat sommige linkse en progressieve mensen daar echt veel te veel mee bezig zijn. Men kan niets anders dan bij elke situatie naar die oorlog te refereren. Tijd om even uit te loggen van Twitter. Is er niet ergens nog een klimaatmars, BLM-demonstratie of een Pride festival dat jullie steun kan gebruiken?
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 08:54 schreef Tekaschi het volgende:
Je kan een andere mening hebben maar in dit land blijven we met de poten van elkaar af. Dat antifa is geen haar beter dan de fvd-jügend of hetgeen waar ze zeggen tegen te strijden.

En wat een reacties hier weer van sommigen, wel schreeuwen als er wat posters op worden gehangen, geschreeuw dat het debat verhard, maar zodra het hier weer om de links fascistische hoek gaat dan valt het allemaal wel weer mee. Mensen die antifa aanhangen of hun gedrag goedpraten horen ook gewoon bij de extremen in deze maatschappij. Maar als dadelijk een groepje fvd-jügend een tegenreactie doet is het land weer te klein. Geen fan van fvd maar tot zulke radicale acties verlagen zij zich toch niet, al is hun gedachtegang net zo fout.
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Goed verzonnen.
Men heeft zulke narratieven nodig omdat je op die manier een soort van Tweede Wereldoorlog-scenario kan schetsen waarbij de FVD als een quasi NSB opereert. Zo bekijken sommigen dat. Die zijn ook echt de hele tijd met die partij bezig.
quote:
13s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Leuk staaltje projectie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209643148
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:

We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.

Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.
  zondag 25 juni 2023 @ 15:41:51 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209643316
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 15:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.

Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 23:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
Moet je maar geen fascist zijn hè.
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 02:45 schreef Gehrman het volgende:
Vrij mild nog vergeleken hoe er vroeger met NSB'ers werd omgegaan.
quote:
9s.gif Op zondag 25 juni 2023 06:50 schreef leeell het volgende:
Ohnee zal hun bruine hemden wel verpest hebben dat bloed
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Iedereen die niet fascistisch is die is links.
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2023 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Hu! Ha! Antifa!

Waar fascisten zijn daar zijn antifascisten. Is toch iets waar je als fascist een beetje mee moet leren dealen ipv te gaan huilen op Twitter.
quote:
5s.gif Op zondag 25 juni 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik neem aan dat de FvD al aan het onderhandelen is met Antifa om verdere slachtoffers te voorkomen?
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 25 juni 2023 @ 15:46:44 #82
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209643351
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen

Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
If it sounds, moves and acts like a duck....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209643361
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.
Er is nog hoop voor je in de wereld van gewone redelijke mensen die aan anderen denken
pi_209643374
Modjes... zijn jullie er nog ?
Dit topic is weer ontspoord
  zondag 25 juni 2023 @ 15:52:00 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209643401
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
Wat is er mis met mijn post? Ik geef toch aan dat het naar is? En ik geef ze ook nog een tip voor een volgende vaartocht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209643404
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zondag 25 juni 2023 @ 15:54:18 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209643418
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 15:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.
Er is nog hoop voor je in de wereld van gewone redelijke mensen die aan anderen denken
Nee hoor, ik merkte slechts op dat er sprake is van selectieve verontwaardiging en tevens een voorkeur voor het hanteren van een dubbele standaard. Aan mijn post is dus niets gelogen. Sterker nog, je bewijst eigenhandig hoe correct mijn observatie is.
  zondag 25 juni 2023 @ 16:07:26 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209643531
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekraïne te verwijzen
Joh, Die Roséslurpende non-valeur van een Baudet was net heel triomfantelijk aan het twitteren hoe Poetin de coup had overwonnen terwijl alle beschaafde mensen die het einde van de oorlog en een overwinning voor Oekraine in zicht zagen net zwaar teleurgesteld waren. Allemaal leuk en aardig om dan lekker te gaan zitten trollen maar verwacht dan niet al teveel compassie. Uiteraard mag dat niet wat waarschijnlijk Antifa heeft gedaan maar stiekem voelde het toch als verdiende loon voor die Poetinpijpers, sue me.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_209643680
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.
Ok wappie
pi_209643717
Het blijft wel een raadselachtig verhaal. Is er geen enkele andere bron dan die ene tweet van JFvD zelf? Niet meer informatie dan dat?
pi_209643772
Vergt toch wel enige zelfkennis om niet te weten wie verantwoordelijk is, maar wel te weten dat het antifascisten betreft.

[ Bericht 41% gewijzigd door SnertMetChoco op 25-06-2023 16:56:49 ]
  zondag 25 juni 2023 @ 16:56:19 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209644116
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?

Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
  zondag 25 juni 2023 @ 16:59:29 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209644153
FvD is niets meer dan een "schijnfatsoenlijkere" versie van de NvU op veel vlakken. Ik vind het niet raar dat ze worden geterroriseerd door linksen.
  zondag 25 juni 2023 @ 17:02:50 #94
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_209644202
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.

Maar anders: schandalig!
Is wel degelijk echt. Vorige week stonden ze ook bij een jfvd feestje de boel te vergallen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 25 juni 2023 @ 17:05:21 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_209644231
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Minerva? In Leiden :D :D

Goeden garp _O-
Je snap de grap niet :D :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_209644312
quote:
10s.gif Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?

Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.

Gezien de reacties van enkelen hier hebben we op FOK! ook wel wat last van fascisten.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 25 juni 2023 @ 17:12:54 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209644337
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.

Gezien de reacties van enkelen hier hebben we op FOK! ook wel wat last van fascisten.
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.
pi_209644478
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ok wappie
Ja ik dacht al dat je dat was inderdaad.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  zondag 25 juni 2023 @ 17:28:26 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209644506
wie is antifa ?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 25 juni 2023 @ 17:30:00 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209644522
quote:
maar een nette post van mij niet
Verhullend net.
Wolf in schaapskleren, dat is wat jij bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')