Maar onder de streep wel van het zelfde laken en pak als extreem-rechts.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Dat weten we toch. We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:54 schreef Tekaschi het volgende:
Je kan een andere mening hebben maar in dit land blijven we met de poten van elkaar af. Dat antifa is geen haar beter dan de fvd-jügend of hetgeen waar ze zeggen tegen te strijden.
En wat een reacties hier weer van sommigen, wel schreeuwen als er wat posters op worden gehangen, geschreeuw dat het debat verhard, maar zodra het hier weer om de links fascistische hoek gaat dan valt het allemaal wel weer mee. Mensen die antifa aanhangen of hun gedrag goedpraten horen ook gewoon bij de extremen in deze maatschappij. Maar als dadelijk een groepje fvd-jügend een tegenreactie doet is het land weer te klein. Geen fan van fvd maar tot zulke radicale acties verlagen zij zich toch niet, al is hun gedachtegang net zo fout.
Men heeft zulke narratieven nodig omdat je op die manier een soort van Tweede Wereldoorlog-scenario kan schetsen waarbij de FVD als een quasi NSB opereert. Zo bekijken sommigen dat. Die zijn ook echt de hele tijd met die partij bezig.quote:
Leuk staaltje projectie.quote:
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
We weten hoe de progressieve medemens in elkaar steekt. Zij willen respect krijgen, maar voelen zelf niet de noodzaak of verplichting om anderen met respect te behandelen. Dat zie je in alles terug. Normen en waarden van respect en netjes met elkaar omgaan zien zij als iets eendimensionaal.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Tjonge... het is weer lekker liegen, fantaseren en trollen.. Domme haat.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Wat naar.
Misschien moeten ze de volgende keer maar bootje varen in Moskou. Daar heb je dit niet.
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 02:45 schreef Gehrman het volgende:
Vrij mild nog vergeleken hoe er vroeger met NSB'ers werd omgegaan.
quote:Op zondag 25 juni 2023 06:50 schreef leeell het volgende:
Ohnee zal hun bruine hemden wel verpest hebben dat bloed
quote:Op zondag 25 juni 2023 10:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen die niet fascistisch is die is links.
quote:Op zondag 25 juni 2023 14:33 schreef Harvest89 het volgende:
Hu! Ha! Antifa!
Waar fascisten zijn daar zijn antifascisten. Is toch iets waar je als fascist een beetje mee moet leren dealen ipv te gaan huilen op Twitter.
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik neem aan dat de FvD al aan het onderhandelen is met Antifa om verdere slachtoffers te voorkomen?
If it sounds, moves and acts like a duck....quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Hexagon het volgende:
Je kan antifa uitmaken voor veel lelijks uitmaken als anarchisten, marxisten, extreemlinksen, terroristen
Maar ze zijn simpelweg niet fascistisch. Hele andere politieke aanvliegroute.
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
Wat is er mis met mijn post? Ik geef toch aan dat het naar is? En ik geef ze ook nog een tip voor een volgende vaartocht.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Waarom zeg je niets over dit soort bijdragen?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze zijn geen onderdeel meer van GeenStijl. En de comments keuren tegenwoordig van alles af waar ze 10 jaar geleden nog om hadden gelachen.
Nee hoor, ik merkte slechts op dat er sprake is van selectieve verontwaardiging en tevens een voorkeur voor het hanteren van een dubbele standaard. Aan mijn post is dus niets gelogen. Sterker nog, je bewijst eigenhandig hoe correct mijn observatie is.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Prima dat je erkent dat je liegt, fantaseert en trolt.
Er is nog hoop voor je in de wereld van gewone redelijke mensen die aan anderen denken
Joh, Die Roséslurpende non-valeur van een Baudet was net heel triomfantelijk aan het twitteren hoe Poetin de coup had overwonnen terwijl alle beschaafde mensen die het einde van de oorlog en een overwinning voor Oekraine in zicht zagen net zwaar teleurgesteld waren. Allemaal leuk en aardig om dan lekker te gaan zitten trollen maar verwacht dan niet al teveel compassie. Uiteraard mag dat niet wat waarschijnlijk Antifa heeft gedaan maar stiekem voelde het toch als verdiende loon voor die Poetinpijpers, sue me.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:54 schreef HowardRoark het volgende:
Het is opvallend hoe bepaalde users deze kwestie gebruiken om naar de oorlog in Oekraïne te verwijzen
Ok wappiequote:Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
De comments daar zijn bijna allemaal alleen maar van het politiewebcareteam, die het zelfs nog goed zouden praten als een agent op beeld een weerloos persoon zou executeren.
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk voorbeelden van smalende, trollende posts of zelfs gewoon een beetje haat spuwen. Blijkbaar vindt je dit wel kunnen, maar een nette post van mij niet. Deze selectieve verontwaardiging geeft blijk van eendimensionale verwachting van normen en waarden. Lekker willen uitdelen als het over rechts gaat, niet kunnen incasseren als er iets over links wordt gezegd.
Is wel degelijk echt. Vorige week stonden ze ook bij een jfvd feestje de boel te vergallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kan natuurlijk een false flag geweest zijn.
Of de Uil van Minerva heeft dit gedropt.
Maar anders: schandalig!
Je snap de grap nietquote:Op zondag 25 juni 2023 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Minerva? In Leiden![]()
![]()
Goeden garp
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is er mis? Je gaat nu met droge ogen beweren dat de Fvd en bijbehorende jongerenjugend niet fascistish is?
Is het dan heel raar dat antifa op dat soort lieden af gaat komen?
Inderdaad. Neonazi's moeten bijvoorbeeld gewoon in alle rust hun blut und boden politiek kunnen uiten.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerst maar eens moet verdiepen in wat fascisme is, want zodra je de betekenis weet kun je niet anders concluderen dat antifa staat voor fascisme. Antifa is vrij om met die jongeren in discussie te gaan, maar je houdt je poten gewoon thuis en vernield geen andermans eigendommen omdat ze een andere mening aanhangen beste Harvest89, dat is namelijk ook fascisme.
Gezien de reacties van enkelen hier hebben we op FOK! ook wel wat last van fascisten.
Ja ik dacht al dat je dat was inderdaad.quote:
Verhullend net.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |