Sterker nog, ik heb er niet eens op geklikt. Moest alleen lachen om het gebruik van 'onderzoek' in dezen, ondanks dat ik de conclusie schijnbaar wel deel.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet op de inhoud van het artikel in de Correspondent ingaan, maar zeiken op Halsema. Netjes, goede afleiding
Klopt, antifa is een verzonnen term voor mensen die tegen Nazis zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen strafbaar is als je het ziet als smaad/laster jegens Antifa, maar dan moet Antifa aangifte doen. Dat gaan ze niet doen, voor zover ze het berhaupt knnen doen: wie zou er namens Antifa aangifte moeten doen? Volgens mij bestaat Antifa formeel niet eens. Ze zullen zich niet als stichting of vereniging hebben ingeschreven, lijkt me.
Meer dan 240k tweets.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
Pepijn van Houwelingen zitten weer eens dronken te twitteren
[ twitter ]
Als er na de staatsgreep toch tribunalen gaan komen en mensen van straat geplukt kan worden dan Tim Hofman maar trouwens
Triest bende is dat tochquote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Als er na de staatsgreep toch tribunalen gaan komen en mensen van straat geplukt kan worden dan Tim Hofman maar trouwens
quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Keep up hope, always!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, antifa is een verzonnen term voor mensen die tegen Nazis zijn.
Ik mag hopen dat de meesten tegen Nazis zijn
Zo zo, staatsgrepen. De FvD is dus een regelrechte terroristische organisatie...quote:Op maandag 26 juni 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dat merkte iemand op twitter ook al op. Blijkbaar zit Peppie dat dwarsquote:
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
"emmers met ranzigheid" = Bietensap.
Oke dan.
En het was toch niet Antifa maar een grap van onze eigen jugend. Hilarisch hoor.
Ah oke.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.
Is er al aangifte gedaan?quote:Op maandag 26 juni 2023 19:38 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Voor je laatste bewering is vooralsnog geen enkel serieus bewijs toch? Behalve een half tweetje van een of ander anoniem account? Lijkt me niet dat je op basis daarvan kunt stellen dat het de eigen ‘jugend’ was.
Enge partij eigenlijk nu ik er zo over nadenk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |