Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
alle dingen die we specifiek onwenselijk vinden aan het fascisme is bij antifa aanwezig.
- geweld tegen en dominatie van andersdenkenden
- demonisatie van bepaalde bevolkingsgroepen (joden of blanke cis mannen)
- militante manifestaties waarin alles geoorloofd is tegen de vijand. de groep is sterk (apes together, strong. met takjes beeldvorming erbij, prime fascisme.)
- vechten namens een ideaal wat in de (voor hun hopelijk nabije) toekomst hardhandig aan iedereen moet worden opgelegd
de tactieken zijn hetzelfde. de doelwitten zijn alleen anders. soms niet eens. tegenwoordig is jodenhaat aan links ook best hip geworden. (door Israel)
Mensen zien die cokeverslaafde randdebiel op een dag als gisteren zich openlijk aftrekken op Poetin en vinden dat ranzig. Iedereen is het er hier wel zo ongeveer over eens dat de actie van Antifa (als deze echt heeft plaatsgevonden) niet deugt maar tegelijkertijd bekommert niemand zich om het wel en wee van het stelletje ransapen. Een beetje smurrie overleven ze wel. Dat krijg je ervan als je je opstelt als landslul.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neuh oke, maar als ik hoor dat het een 'goed gevoel' geeft, of dat er geen 'medelijden' is omdat ze 'slecht' of 'gevaarlijk' zijn, dan lijkt het me in ieder geval wel reëel om me af te vragen tot op welk punt het medelijden (wat stiekem natuurlijk gewoon een wijze van goedkeuren is óm het vermeende gevaar) afwezig blijft.
De grens ligt dus bij een beetje smurriegegooi?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mensen zien die cokeverslaafde randdebiel op een dag als gisteren zich openlijk aftrekken op Poetin en vinden dat ranzig. Iedereen is het er hier wel zo ongeveer dat de actie van Antifa (als deze echt heeft plaatsgevonden) niet deugt maar tegelijkertijd bekommert niemand zich om het wel en wee van het stelletje ransapen. Een beetje smurrie overleven ze wel.
Ja, het is niet goed en zeker intimiderend. Zou het wat uitmaken als mijn reactie ipv "stik erin" een obligaat "dat keur ik ten stelligste af" zou zijn geweest?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De grens ligt dus bij een beetje smurriegegooi?
Zie je dat trouwens echt zo, 'een beetje smurrie', of zie je ook wat het eigenlijk is, en doet? Qua veiligheidsbeleving, polarisering en de invloed daarvan op de publieke discours?
Bij een vraag als deze moet je altijd doen alsof heel Nederland niet alleen meeleest maar jouw mening ook nog eens héél hoog heeft zitten. En dan is het antwoord: zeer zeker.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
Ja, het is niet goed en zeker intimiderend. Zou het wat uitmaken als mijn reactie ipv "stik erin" een obligaat "dat keur ik ten stelligste af" zou zijn geweest?
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef BjG956 het volgende:
Tis vooral bijzonder dat mensen die openlijk erkend zijn als leugenaars door zoveel mensen hier geloofd worden.
Waar is het bewijs dat jFVD bekogeld is? En dat dit door antifa is gebeurd?
Ik denk dat ik de impact van mijn mening niet moet overschatten en dan ben ik slechts een anonieme poster op een tamelijk obscuur internetforum die op een zaterdagavond zijn irritatie heeft laten spreken.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Bij een vraag als deze moet je altijd doen alsof heel Nederland niet alleen meeleest maar jouw mening ook nog eens héél hoog heeft zitten. En dan is het antwoord: zeer zeker.
Er is niet een centraal orgaan ofzo, dus ze weten onderling niet per se van elkaar wie wat doet en er is dus ook niet een centraal punt wat het kan ontkennen, maar wel eventueel zou kunnen bevestigen.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.
Haha, lachwekkend weer eens...quote:Op zondag 25 juni 2023 21:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Neuh oke, maar als ik hoor dat het een 'goed gevoel' geeft, of dat er geen 'medelijden' is omdat ze 'slecht' of 'gevaarlijk' zijn, dan lijkt het me in ieder geval wel reëel om me af te vragen tot op welk punt het medelijden (wat stiekem natuurlijk gewoon een wijze van goedkeuren is óm het vermeende gevaar) afwezig blijft.
Nja, dat moet gewoon kunnen natuurlijk. En jij kan dat vast naast elkaar laten bestaan. Wel zijn er users, bij wie dat nog maar zeer de vraag is.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de impact van mijn mening niet moet overschatten en dan ben ik slechts een anonieme poster op een tamelijk obscuur internetforum die op een zaterdagavond zijn irritatie heeft laten spreken.
Ja hoor. Je bent dus schuldig tot het tegendeel is bewezen? Zo iets?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet zo was geweest had ANTIFA wel moord en brand lopen schreeuwen lijkt me.
Het zit 'm er vooral in dat er blijk gegeven wordt van het gebrek aan medelijden.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:01 schreef BjG956 het volgende:
Dus als je geen medelijden hebt dan keur je iets goed? Dus in feite moet iedereen medelijden met FvD mensen hebben die onder een beetje smurrie zitten?
Dat is hetzelfde. Je kijkt veel te zwart wit als je dit meent.. Wie niet tegen is is voor. En wie niet voor is is tegen.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zit 'm er vooral in dat er blijk gegeven wordt van het gebrek aan medelijden.
Ik ben de eerste die openstaat voor een False Flag-theorie, maar Antifa heeft natuurlijk wel een trackrecord in relatie tot FvD, hè.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:04 schreef BjG956 het volgende:
Ja hoor. Je bent dus schuldig tot het tegendeel is bewezen? Zo iets?
Misschien denken die van Antifa wel "laat zitten"?
Voor alsnog is het niet in het nieuws. Enkel op twitter.
Je bent niet de eerste. Dat zeggen wel meer mensen alhier. "ik ben open minded" "ik bekijk enkel de feiten" "ik ben objectief". Maar als je verder kijkt dan valt dat allemaal wel mee.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die openstaat voor een False Flag-theorie, maar Antifa heeft natuurlijk wel een trackrecord in relatie tot FvD, hè.
Net zo betrouwbaar als de claim van FvDquote:Op zondag 25 juni 2023 22:27 schreef Akathisia het volgende:
Och, dat zou ik ook nog wel willen geloven. Maar eh, leuk wel zo een 'betrouwbare bron' maar hoe betrouwbaar is Pu-Chi-Mao - Mi-Hao?
opmerking: lees onderstaande graag eerst helemaal door alvorens te reageren. we zitten waarschijnlijk dichter bij elkaar dan je denkt.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.
Daar kun je van alles van vinden. Maar het is duidelijk iets anders dan was fascisme is.
Even serieus wat voor fascistische dingen heeft de FvD gedaan?quote:
Elk fascistische regime had zulk tuig voor zich werken. En ze werden allemaal centraal aangestuurd. De antifa (misnomer want het zijn zelf fascisten) zijn uniform in t zwart gekleed. Net zoals de communisten.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Antifa is vooral tegen iets. Ze zijn niet echt voor iets want het is een ratjetoe aan mensen uit extreemlinkse netwerken die wanneer ze dat nodig vinden samenkomen om te gaan rellen tegen extreemrechtsen. Maar verder heeft het geen organisatie, geen leiders en ook geen programma.
Daar kun je van alles van vinden. Maar het is duidelijk iets anders dan was fascisme is.
Meisje klaagt op twitter over een ooginfectie. Krijg je ooginfectie van bietensap?quote:
Iemand klaagt over een ooginfectie -> "links is vies smerig tuig".quote:Op maandag 26 juni 2023 05:06 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Meisje klaagt op twitter over een ooginfectie. Krijg je ooginfectie van bietensap?
Dit zegt zo veel over het vieze smerige tuig dat links zelf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |