SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprentenIk wilde ook dit topic kapen met precies dezelfde TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zei ik al. Afleiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Georgiers.. verder waren er hier geen russen in Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Ik ga deze discussie niet nogmaals voeren, ik sta hier anders in.
Iig aangetoond dat de verdediging buiten o.a. Moskou bizar zwak is. En dat Putler (nog) meer vrienden heeft dan Wagner meneer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende: [..] Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Afleiding van wat?quote:
In Rusland kan je gewoon een halve coup plegen en een week later door de lokale appie lopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat hij iets gekregen heeft. Maar die man is toch nooit meer veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ze zijn ondertussen aan het aanvallen. En reken maar dat de Russische strijdkrachten een dreun hebben gekregen van de afgelopen 24 uur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk haal Oekraïne veel voordeel uit deze chaos.
Als de Russen ons destijds hadden bevrijd, dan hadden we een halve eeuw lang kunnen fluiten naar vrijheid en democratie. Check Oost-Europa.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Amerikaanse troepen en nukes in Oekraïne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef Za het volgende:
[..]
Niet voor zijn dromen. Maar om de veiligheid van de Russische bevolking te beschermen, wat zijn taak is. Plus om de machtsverdeling tussen de VS en Rusland gelijkwaardig te houden, om vrede in de regio te kunnen blijven garanderen.
Met nazi's en Amerikaanse troepen, naar later blijkt zelfs met nucleaire wapens in zijn buurland had hij volkomen gelijk daar al 14 jaar een neutrale zone tussen te willen bedwingen.
En daar kunnen we in alle rust zonder gewappie over van mening verschillen.
Mijnenveld gaat niet weg en de russische front soldaten zitten er gewoon nog en waarschijnlijk zonder enige info wat in hun eigen land gebeurtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef superniger het volgende:
Oekraïne had vandaag moeten doordrukken. Gemiste kans.
Za is een fantast van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Amerikaanse troepen en nukes in Oekraïne?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?
Nouja anders was het wel een all out battle geweest. Al weet je niet hoeveel mensen alsnog waren weggelopen in Moskou.quote:
Dat was in Corona al.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Za is een fantast van de bovenste plank.
Die informatie is alleen beschikbaar als je een premium abo op Tom Tomski hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Staat Kadyrov nog in de file eigenlijk?
Dit kan niet anders dan dat er 1 van de 2 dood gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Maar in hoeverre zijn deze berichten betrouwbaar ? Kan me moeilijk voorstellen dat Poetin hem hier mee weg laat komen. En vraag me ook af wat die huurlingen er zelf van vinden.
Had veel levens kunnen schelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Tengano het volgende:
Oekraine/Zelensky zal ook wel vet teleurgesteld zijn nu.
Het had zo mooi kunnen zijn immers.....
En die 20.000 man getraind, lijken mij ook wel belangrijk in de oorlog voor Rusland...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Maar in hoeverre zijn deze berichten betrouwbaar ? Kan me moeilijk voorstellen dat Poetin hem hier mee weg laat komen. En vraag me ook af wat die huurlingen er zelf van vinden.
Mocht het leiden tot een terugtrekking van Wagner uit de oorlog (je weet het maar nooit); dan is het toch een beetje winst.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Tengano het volgende:
Oekraine/Zelensky zal ook wel vet teleurgesteld zijn nu.
Het had zo mooi kunnen zijn immers.....
1 van de 2 zal binnenkort wel naar Mali vertrekkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan dat er 1 van de 2 dood gaat.
Is nét opgelost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou toch eens een geschiedenisboek lezen, je liegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
En het was zo ongeveer de enige club daar die iets voor elkaar kreeg. Kortom, win voor Oekraïne als Wagner op moet tiefen. Dan blijft nu de incompetente ingezakte bende van MoD over met wat tiktok tsjetsjenen die liever in een file staan te verzaken dan doen waar ze voor betaald worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu maar hopen dat Oekraïne hier goed van heeft kunnen profiteren.
En Wagner zie ik niet meer voor Rusland vechten aan het front, dat vertrouwen is wel gebroken nu.
Ik hield stand.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef AchJa het volgende:
Trok ik het boetekleed aan aangezien ik dacht dat het nu toch wel los ging heb je dit weer...
En zo moeten we na een compleet gekke dag concluderen: de gek van Wagner is nog gekker dan de gek van 't Kremlin. 't Moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Een halfslachtige poging tot een staatsgreep is echt het domste wat je kan doen. Nu kan hij elk moment van de dag over zijn schouder gaan kijken, want reken er maar op dat het Kremlin hem dood wil hebben als ze de kans krijgen.
Och, joined effort.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als de Russen ons destijds hadden bevrijd, dan hadden we een halve eeuw lang kunnen fluiten naar vrijheid en democratie. Check Oost-Europa.
Het is van de zotte wat je beweert.
Nouja, dat is niet bepaald het melden weer waard denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zou toch eens een geschiedenisboek lezen, je liegt.
Ik ga gewoon weer verder met strijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
mooi dan kunnen we ons richten op veel belangrijkere zaken zoals de invasie van tata
Dit gaat nog wel een tijdje door etteren hoor. Best kans dat er de komende dagen weer heel wat uit het raam vallen ongelukken zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Heph844 het volgende:
Denk dat Prigozhin simpelweg zijn knopen heeft geteld en geconcludeerd dat er onvoldoende troepen met hem meegingen. En dan haal je het niet met 5000 man in de buurt van Moskou
kunnen ook helemaal niks he die figurenquote:
Heeft ie allang ingedekt want dom is ie echt niet. Een politicus gooi je wellicht makkelijk uit het raam, maar een geharde PMC baas weet heel goed hoe dat spelletje er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Een halfslachtige poging tot een staatsgreep is echt het domste wat je kan doen. Nu kan hij elk moment van de dag over zijn schouder gaan kijken, want reken er maar op dat het Kremlin hem dood wil hebben als ze de kans krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
We zijn niet bevrijd door toedoen van de Russen. De Russen hebben zichzelf vanaf 1 kant zelf bevrijd en daarna hebben we decennia lang een ijzeren gordijn en een koude oorlog gehad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zal best maar de Russisch Keizer staat niet alleen zonder kleren, hij is vandaag gevild.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
De Wagner-groep is niet zomaar een club militairen. Misschien vergis je je met de fabrikant van Pizza's, maar dat is toch echt Nestle Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Maar dat is hoe een maffiaregime rolt. Iedereen in de top daar moet elke dag over zijn schouder kijken. Dat was al zo, dat blijft zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zaten naar een groot toneelspel te kijken.
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hield stand.
Want de gedachte alleen al wat te bezopen voor woorden.
Zou kunnen, maar met welk doel?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voorop gezet plan om Rusland een legitieme reden te geven om uit Oekraïne te vertrekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een leugen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen.
Nou het zou Putin wel heel goed uit komen dat er veel Russische soldaten achter Wagner aan moesten en zo Oekraïne er verlaten bij ligt en het Oekraïnse leger alles weer terug kan pakken. Zonder al te veel gezichtsverlies…quote:
Ooit klom Boris Jeltsin, ongewapend, op een tank, waarvan de bestuurder eigenlijk van zijn meerderen de opdracht had om de opstand neer te slaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hield stand.
Ik was vandaag met de boot op pad dus had wel wat anders te doen dan dit te volgen maar ik las bij terugkomst de laatste berichten en ik dacht fuck, ze zetten toch door...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hield stand.
Forum voor Democr..... ohnee toch niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Tengano het volgende:
Dit pikken we niet! Wie gaat er mee naar Moskou
Mwah.. eerder geluk dat Adolf niet zo'n goede strateeg bleek aan het einde.quote:
En welk doel had dat toneelstuk?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ook vliegtuigen neergehaald, ook niet echt horende bij een toneelstuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat ik al zei dit gaat nog een tijdje door etteren.
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.
Maakt niet uit, want we zitten maar een beetje te ouwehoeren op een forum. Maar doe nou niet alsof jij het al die tijd al bij het juiste eind had
Dolfje deed aan overreach..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mwah.. eerder geluk dat Adolf niet zo'n goede strateeg bleek aan het einde.
Maar de coup op Gorbatchev kwam uit de eigen partij, niet uit een bende van criminelen en premiejagers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ooit klom Boris Jeltsin, ongewapend, op een tank, waarvan de bestuurder eigenlijk van zijn meerderen de opdracht had om de opstand neer te slaan.
Jeltsin was destijds omringd door ongewapende burgers.
Wat dat betreft had Prigozjin meer in de melk te brokkelen.
Maar Jeltsin had (toen nog) principes. Prigozjin heeft er geen. Behalve moord en doodslag.
Klein detail, Russen nee.. Sovjet unie..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We zijn niet bevrijd door toedoen van de Russen. De Russen hebben zichzelf vanaf 1 kant zelf bevrijd en daarna hebben we decennia lang een ijzeren gordijn en een koude oorlog gehad.
Natuurlijk rijden die door, het is nepnieuws over nepnieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Zou wel echt een grap zijn als ze nu toch doorrijden naar Moskou.
Ja maar Rob heeft weekend. Dus die kon niet voor Lospedrosa duidenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.
Maakt niet uit, want we zitten maar een beetje te ouwehoeren op een forum. Maar doe nou niet alsof jij het al die tijd al bij het juiste eind had
Hahahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.
Meer zeggensschap/inbreng/macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Wat kan Putin hebben geboden om Wagner te stoppen? Hoofd van de generaals in een doosje met strik?
Muiterij binnen Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat ik al zei dit gaat nog een tijdje door etteren.
We zijn blij gemaakt met een dooie Rusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, gaat die vrije dag maandag nou nog door voor de inwoners van Moskou? Beetje kut als ze dat nu opeens ook schrappen, ja toch
Poetin kan hem wel wat hebben aangeboden, maar of hij gaat leveren is zeer de vraag denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Wat kan Putin hebben geboden om Wagner te stoppen? Hoofd van de generaals in een doosje met strik?
Inderdaad. Zowel de invasie als ook de coup zijn mislukt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
kunnen ook helemaal niks he die figuren
zelfs de Turken deden het beter
Misschien komt die binnenkort inderdaad, alleen is de naam veranderd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
We zijn blij gemaakt met een dooie Rus
Maar dat kan toch haast niet? Putin die Wagner meer macht gaat geven, terwijl Wagner al in staat is om dit te flikken. Putin heeft dan intern toch flink aan macht ingeleverd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meer zeggensschap/inbreng/macht.
Dat is het enige wat hij niet kan kopen en schijnt voor dat soort mensen het belangrijkste te zijn wat er is.
Ja, dat wordt anders een B-Film met Steven Seagal als Prigo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Natuurlijk rijden die door, het is nepnieuws over nepnieuws.
Putin afzetten in ruil voor immuniteit, schuiven ze een marionet naar voren, terugtrekken uit Oekraïne met als voorwaarden vervallen van sancties. Paar maanden waait het weer over en hetzelfde kliekje oliegrachen gaan weer verder met business as usual.quote:
Dan zien ze morgen wel, eerst maar eens een avond/nacht goed zuipen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
En waar gaan ze nu allemaal heen? Terug naar moeders of de vrouw? Front in Oekraïne, Rostov?
Hopelijk ome Vlad ook uiteindelijk..quote:
Hij is een dead man walking nuquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetin kan hem wel wat hebben aangeboden, maar of hij gaat leveren is zeer de vraag denk ik.
Zoals al eerder vermeld: Prigozjin kon wel eens een groot probleem hebben. Hij is, zonder als zodanig genoemd te worden, op de nationale TV een verrader genoemd. En hij heeft schade toegebracht aan de Russische luchtmacht, en aan Poetins imago.
Idd die zitten inmiddels al aan de 3e fles Vodcaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, gaat die vrije dag maandag nou nog door voor de inwoners van Moskou? Beetje kut als ze dat nu opeens ook schrappen, ja toch
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef core2duo het volgende:
Wat een anticlimax, had gehoopt dat de partijen elkaar te lijf zouden gaan.
Onzin natuurlijk. Je weigert ook antwoord te geven op de vragen waar deze afleiding dan van af moet leiden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.
Dus exit Shoygu en Gerasimov. En daarna exit (raam, thee) van iedereen die met Prigozin mee wilde doen. Dat betekend dat de halve legertop plat gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Ze hadden een uurtje terug een of meerdere bruggen opgeblazen aan de weg richting moskou..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Allemaal voor de show. Waarschijnlijk special effects en opgenomen in een studio van hollywoodski.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hadden een uurtje terug een of meerdere bruggen opgeblazen aan de weg richting moskou..
Dus die moet wel weer gefixt worden incl al die straten wat ze met graafmachines hebben gesloopt!
Op zijn minst de gedachten van de Russen tijdelijk op iets anders dan Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?
Erdoganeske purge in Rusland soon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus exit Shoygu en Gerasimov. En daarna exit (raam, thee) van iedereen die met Prigozin mee wilde doen. Dat betekend dat de halve legertop plat gaat.
In Supermarionation?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Allemaal voor de show. Waarschijnlijk special effects en opgenomen in een studio van hollywoodski.
Ik zie daar eigenlijk voor geen van beiden de voordelen van.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet vrij weinig van de situatie af als ik eerlijk ben, maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken. Stel dat dit een één of andere samenwerking zou zijn tussen die twee.
Denken we.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef Ronald het volgende:
Helaas dikke anti climax, de Wagner opmars is al weer afgeblazen
Jij bent echt zo'n smerig ventje. Ik spuug op mensen zoals jij.quote:
Alles een voorgezet plan om de popcorn consumptie te stimuleren.quote:
Minder Russische soldaten in Oekraïne, meer kans voor Oekraïne om Russen eindelijk uit hun land te schoppen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?
En die niet-bestaande colonne keert nu terug. Duidelijk!quote:
Gestruikeld bij de tent en met zijn nek in een scheerlijn vast komen te zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Volgend week een nieuwsbericht:
Leider van huurlingengroep Wagner dood in legerkamp aangetroffen.. Hartaanval..
En dat het nu gaat rommelen bij die deelrepublieken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef byah het volgende:
Ik mag toch hopen dat het hek van de dam is voor al die groepen die wel in zijn voor een coupe
Met twee kogels in zijn nek, en zonder hoofd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Kunnen straks Rusbots weer zeggen dat in europa de schappen weer leeg zijn.quote:
Maar dan zou Prigo een dealtje moeten hebben gesloten met Oekraïne om chaos te veroorzaken zodat Oekraïne even flink meters kon maken, klinkt wat twijfelachtigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Minder Russische soldaten in Oekraïne, meer kans voor Oekraïne om Russen eindelijk uit hun land te schoppen.
Of de mortiergranaat komt op verkeerde plek neer en boem..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gestruikeld bij de tent en met zijn nek in een scheerlijn vast komen te zitten
Daarom lijkt me dit sowieso geen voorop gezet plan van Poetin en Prigozjin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Al heeft Prigo nu wel pijnlijk blootgelegd hoe zwak Rusland is, kunnen alle opstandige gebieden gebruik van maken
Ja Za we weten wel dat je Putin de meeste geweldige man op aarde vind, heerlijk morgen weer een paar bommen op wat flats in Oekraïne, de nobele Putin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
Livestream: Wagner troepen bewegen zich weg van Moskou.
Noemen Putin een master strateeg die geen moment de controle kwijt is geweest.
Ondertussen hebben zoveel mensen zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Elders kreeg ik wel de wind van voren toen ik zei dat dit verwacht was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Starhopper het volgende: Hier in het topic had ik ook heel veel meer trollen verwacht. [ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Leider van huurlingengroep Wagner dood in legerkamp aangetroffen.. Hartaanval.. uit een raam gevallen
Ben bang dat het in dit geval niet het laatste seizoen isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:10 schreef plesner het volgende:
Deze anticlimax voelt net als het laatste seizoen van GOT, was een teleurstelling
Ik denk dat de huidige situatie dat al heeft weten te bewerkstelligen. Poetin is wellicht in naam wel de leider, maar Prigozhin heeft eigenlijk het machtigste leger achter zich. Dit was een behoorlijk gênante vertoning voor Poetin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:04 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Op zijn minst de gedachten van de Russen tijdelijk op iets anders dan Oekraïne.
Met welke bedoelingen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Daarom lijkt me dit sowieso geen voorop gezet plan van Poetin en Prigozjin.
Echt eeuwig zonde. Over tot de orde van de dag.quote:
Uit het raam van de tent gevallenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Denk dat die in zijn handjes mag klappen als die gelijk wordt afgemaakt en niet nog jaren een proefdier voor de FSB in Siberië gaat spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Of de mortiergranaat komt op verkeerde plek neer en boem..
Er is genoeg manieren om hem laten te ombrengen.
Ik verwacht alleen zeker dat hij straks dood moet opkopen. Poetin heeft nog de geheim dienst in handen.
Misschien waren niet alleen die Russiche officieren ladderzat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit alles is echt volkomen onlogisch![]()
Daar heeft hij toch echt Wagner voor nodig. Die knappen het vuile werk meestal op.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef Grishenko_ het volgende:
Dan kan Poetin zich weer volledig richten op de genocide op Oekraïners.
wappiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:10 schreef Tengano het volgende:
Ben benieuwd wat dat twitteraccount van die pseudo Poetin nou mee komt.
Dat kanaal met I am a master genius.
Dat zou treurig zijn, m.n. Gerasimov wordt in Ruslandkenner kringen gezien als behoorlijk incompetent, ook ten opzichte van bijvoorbeeld Surovikin.quote:
De Russen als "bevrijders" zien getuigt vooral van jouw ontstellend slechte kennis van de geschiedenis. Dat land omsingelen met westerse bases is de enige wijze waarop landen en volkeren die niet binnen de Russische invloedssfeer wensen te vallen die "bevrijders" buiten de deur kunnen houden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
wel opmerken dat het mislukken van "Unternehmen Walküre" er deels voor gezorgd heeft dat Duitsland de oorlog heeft verloren. Als Von Stauffenberg het stokje had overgenomen had de uitkomst van de oorlog er naw anders uitgezien.quote:
Ja, en dat is dus niet zo'n beste tweet.quote:
Ja, ik had ook eerder stukken gezien dat die Wagner gasten juist achter verkrachtingen en dat soort wreedheden zaten in Oekraïne, ik hoop dat ze nu niet meer terugkeren....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch echt Wagner voor nodig. Die knappen het vuile werk meestal op.
Niemand is onsterfelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
Je gaat geen politieke tegenstanders belagen op deze zaterdagavond?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga maar GTA opstarten. Echt jammer dit.
Ja dikke kans ook dat het een toneelstukje van putin Shoigu en Prigo was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Poetin heeft zijn macht laten zien? Wagner is omgekeerd hè, anders had ik echt nog wel willen zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Hoe had je dat voor je gezien? Onderhandelde overgave?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef AchJa het volgende:
Overigens wil ik ihkv deze opmerking:
[..]
wel opmerken dat het mislukken van "Unternehmen Walküre" er deels voor gezorgd heeft dat Duitsland de oorlog heeft verloren. Als Von Stauffenberg het stokje had overgenomen had de uitkomst van de oorlog er naw anders uitgezien.
Als je echt anders onder controle hebt, dan schieten je troepen niet bewust op elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zoals vanochtend al menigmaal gezegd: Wagner is extreem schoftentuig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik had ook eerder stukken gezien dat die Wagner gasten juist achter verkrachtingen en dat soort wreedheden zaten in Oekraïne, ik hoop dat ze nu niet meer terugkeren....
Lol, in een dronken roes je priveleger op Moskou afsturen om het in te nemen en iedereen af te zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien waren niet alleen die Russiche officieren ladderzat.
Maar Prigozjin ook.
Poetin heeft deze crisis gemanaged en afgeslagen. Hij heeft zijn macht dus getoond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Poetin heeft zijn macht laten zien? Wagner is omgekeerd hè, anders had ik echt nog wel willen zien.
Prigo: "it was just a prank bro"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Misschien was het gewoon een lolletje tussen twee oude kameraden.
Prigo: Ik kom vanmiddag even langs voor een lekkere kop koffie.
Putin: Grappenmaker
[10 uur later]
Putin: Hahaha je komt echt langs
Prigo: Nee man, was maar een grapje
Lol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol, in een dronken roes je priveleger op Moskou afsturen om het in te nemen en iedereen af te zetten
Das pittig wakker worden
Er lijkt voor jou geen logica, omdat je er simpelweg helemaal niets van begrijpt. Dat blijkt namelijk uit je oliedomme bewering dat er gevochten wordt tegen nazi's in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals vanochtend al menigmaal gezegd: Wagner is extreem schoftentuig.
Tegenstand jegens Poetin juich ik normaliter toe. Maar als het uit deze kringen komt: moeilijk. Dit zijn pas echte neo-Nazi's. Die dan weer vechten tegen de Nazi's in Oekraïne.
Zoals ook al eerder vermeld (zucht): er is in dit verhaal geen enkele logica.
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Poetin heeft deze crisis gemanaged en afgeslagen. Hij heeft zijn macht dus getoond.
Ook als was het allemaal compleet in scene gezet, dat is wel de uitkomst.
Jij zult idd wel weten hoe dat voeltquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
Tja, het blijft een opportunistist.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef quirina het volgende:
Prigo heeft opgegeven hè?
Jaja… het was waarschijnlijk dat of dood natuurlijk
Walk of shame voor Prigozhin?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:10 schreef plesner het volgende:
Deze anticlimax voelt net als het laatste seizoen van GOT, wat een teleurstelling
Dat was ironie, broeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er lijkt voor jou geen logica, omdat je er simpelweg helemaal niets van begrijpt. Dat blijkt namelijk uit je oliedomme bewering dat er gevochten wordt tegen nazi's in Oekraïne.
Ben ff weg geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergestelde
Een Erdogannetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Excuses, ik ben te verzuurd door deze wendingen om ironie op waarde te schattenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was ironie, broeder.
De echte Nazi's zitten in Wagner, en in het Kremlin.
Wat valt er te vieren dan?quote:
Poetin zit nog steeds in het zadel nu. Vanmorgen dachten we dat dat morgen al voorbij zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergestelde
Dit was gewoon 'En attendant Godot' deel 2.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Ik heb wel eens betere toneelstukken gezien.
Gewoon een egotripje van Prigo om zijn eigen hachje te redden dusquote:
Als hoogste baas had hij Shoigu en Gerasimov toch ook kunnen ontslaan? De afgelopen 24 uur heeft Poetin geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Hier Final Fantasy 16 ook weer aangezet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga maar GTA opstarten. Echt jammer dit.
Nou ze gaan gewoon weer verder zoals ze voorheen deden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar wat betekent dit voor de strijd in Oekraïne?
Heel weinig denkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geen zorgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Excuses, ik ben te verzuurd door deze wendingen om ironie op waarde te schatten
Ik ga denk ik ff Pornhub aankletsen. Ik ben hier helemaal ziek vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
Hier Final Fantasy 16 ook weer aangezet.
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Shoigu en co weg, hardliners erin - algehele mobilisatie- u las het hier als eerst.
helaasquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Shoigu en co weg, hardliners erin - algehele mobilisatie- u las het hier als eerst.
Te warm.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ff Pornhub aankletsen. Ik ben hier helemaal ziek van
Nee, nog niet. Maar ik lees wel dat dat de deal zou zijn voor het terugtrekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben ff weg geweest.
Zijn zij weg dan inmiddels?
Idd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar, was het dan ook een een-tweetje?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ondertussen worden huizen van Wagner-soldaten bestormd door de FSB...quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik lees wel dat dat de deal zou zijn voor het terugtrekken.
Oekraine moest meteen doordrukken, maar deden ze niet (denk ik)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat dacht ik ook even... maar misschien zijn Poetin en Prigozjin vanaf nu pas ECHT in de echt verbonden.quote:
Daarom. De gebeurtenissen in de afgelopen afgelopen 12+ uren zijn gewoon echt zo onlogisch als wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als hoogste baas had hij Shoigu en Gerasimov toch ook kunnen ontslaan? De afgelopen 24 uur heeft Poetin geen goed gedaan.
Zou kunnen dat ze zijn familie hebben gegijzeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef myShizzle het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens op. Die kale weet ook wel dat hij sws gedood gaat worden; moet de rest van zijn leven in een gat onder een vloer wonen wil hij blijven leven. Dus, het klopt gewoon niet. Waar was dit afleiding voor?
Of ze zijn weer vrienden en gaan samen met Shoigu en putin en de vrouwen en kinderen weer op vakantie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:23 schreef KingRoland het volgende:
oke wat win je ermee
1. putin gaat je vroeg of laat helemaal kapot maken
2. je hele kliekje gaan gratis op kamp (enkeltje) naar siberie of in het meest gunstige geval de gulag
En/of van iedere pief die achter Wagner stond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze zijn familie hebben gegijzeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |