Nee dankje. Breek liever beide benenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.
Ga er zelf wonen en dan praten we verder.
En even de benen strekken natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, al is het maar om te tanken.
Ach we hebben er wel 417 miljard mee verdient, is ook wat waard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.
Ga er zelf wonen en dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb zo dat ze die linkse gek uit het Kremlin schoppen.
1991 is 32 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ah, links-rechts ontbrak hier nog inderdaad!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
Peukie doen, ff pissen, wat vreten looten bij de pomp.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteraard, al is het maar om te tanken.
Hoezo zitten "ze" halverwege? Waren ze met 25.000 man naar Moskou aan het wandelen en zitten ze nu even langs de weg te picknicken? Het laatste nieuws was dat ze Rostov zouden hebben overgenomen. Wat kaartjes verder zeggen over mogelijke invloedssferen lijkt me niet een heel betrouwbare basis voor dit soort analyses.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.
Een 5e colonne, die schijnt er wel te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij slikt allemaal, maar het klinkt als goed spulquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit zelf met argusogen de ontwikkelingen rond de AMOC te bekijken. De situatie is veel te onzeker om nu de gaskraan volledig dicht te draaien. Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.
Ik snap best dat in geval van nood er nog een opening moet zijn om kleine hoeveelheden voor eigen gebruik in te zetten
Herbouw gewoon die huizen goed. Het is niet alsof daar aardbevingen schaal 8 + zijn ofzo
En eau de colognequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een 5e colonne, die schijnt er wel te zijn.
De stad Cologne is ook onderweg.quote:
Wie zegt dat? Geen enkel nieuws kanaal bevestigd dat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wat dan?
Tanks, pantservoertuigen, anti Air en vrachtwagens rijden om de M4 naar Moskou, maar geen colonne?
Als je nu op z'n tenen sabbelt krijg je van mij 10 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alles beter dan de lichaamsgeur van Prigozjin, vermoed ik.
Poetin is kneiter links man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |