Pas op dat ze het buffet niet annexerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb mijn ultra de luxe resort op tijd geboekt.
Ultra de luxe, ofwel alles is a la carte. Geen buffet. Dat is voor tokkies.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas op dat ze het buffet niet annexeren
Aha. Hoe laat was dit bericht?quote:
Russen in je hotel is echt het ergste wat er is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Pas op dat ze het buffet niet annexeren
Een ultra de luxe vakantie in Turkije met sgatje is dat ook gewoonquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ultra de luxe, ofwel alles is a la carte. Geen buffet. Dat is voor tokkies.
Dus prigo wacht op de Rus legerleiding. als ze niet komen gaan ze naar Moskouquote:. What we're covering
Russian President Vladimir Putin warns those on “path of treason” or armed rebellion will be “punished” as Wagner insurrection plunges country into crisis.
The Wagner private military group claims to have taken control of key military facilities in two Russian cities, Rostov-on-Don and Voronezh.
Wagner chief Yevgeny Prigozhin pledged to blockade Rostov and move on to Moscow if Russia's Defense Minister and top general did not meet with him in the city, where Russia’s Southern Military District is headquartered.
Security has been stepped up around Moscow — whose mayor said "anti-terrorist measures" are being carried out — and in Rostov, state media reported.
Die dachten 7 minuten is meer dan genoeg we starten gewoon weer de reclame in!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kort bij de NOS
Ze kregen de toespraak van Putin niet eens ingestart
Nou ja, het blijft buitenlands nieuws natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die dachten 7 minuten is meer dan genoeg we starten gewoon weer de reclame in!
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel zo’n 1100 km te gaan tot Moskou.
Ook een manier om een weg te blokkeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Wagner tank zit vast bij het lokale circus.
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft buitenlands nieuws natuurlijk.
De gaskraan in NL gaat helemaal dicht.
Is zeer belangrijk. En dit is geen ironie.
Gingen even tanken las ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:13 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Meer in de buurt van 500 kilometer. (het is van Rostov naar Moskou 1100km) Ze zitten ongeveer halverwege. Tenminste dat zaten ze een aantal uren geleden.
Ik heb nu al spijt dat ik erover begon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Groningers eisen nu weer dat die dicht blijft.
Ik snap best dat in geval van nood er nog een opening moet zijn om kleine hoeveelheden voor eigen gebruik in te zetten
Herbouw gewoon die huizen goed. Het is niet alsof daar aardbevingen schaal 8 + zijn ofzo
Uiteraard, al is het maar om te tanken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel elke twee uur even netjes een pauze ingelasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |