Lol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol, in een dronken roes je priveleger op Moskou afsturen om het in te nemen en iedereen af te zetten
Das pittig wakker worden
Er lijkt voor jou geen logica, omdat je er simpelweg helemaal niets van begrijpt. Dat blijkt namelijk uit je oliedomme bewering dat er gevochten wordt tegen nazi's in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals vanochtend al menigmaal gezegd: Wagner is extreem schoftentuig.
Tegenstand jegens Poetin juich ik normaliter toe. Maar als het uit deze kringen komt: moeilijk. Dit zijn pas echte neo-Nazi's. Die dan weer vechten tegen de Nazi's in Oekraïne.
Zoals ook al eerder vermeld (zucht): er is in dit verhaal geen enkele logica.
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
Poetin heeft deze crisis gemanaged en afgeslagen. Hij heeft zijn macht dus getoond.
Ook als was het allemaal compleet in scene gezet, dat is wel de uitkomst.
Jij zult idd wel weten hoe dat voeltquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
Ondertussen hebben zoveel mensen zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Tja, het blijft een opportunistist.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef quirina het volgende:
Prigo heeft opgegeven hè?
Jaja… het was waarschijnlijk dat of dood natuurlijk
Walk of shame voor Prigozhin?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:10 schreef plesner het volgende:
Deze anticlimax voelt net als het laatste seizoen van GOT, wat een teleurstelling
Dat was ironie, broeder.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er lijkt voor jou geen logica, omdat je er simpelweg helemaal niets van begrijpt. Dat blijkt namelijk uit je oliedomme bewering dat er gevochten wordt tegen nazi's in Oekraïne.
Ben ff weg geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergestelde
Een Erdogannetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Excuses, ik ben te verzuurd door deze wendingen om ironie op waarde te schattenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was ironie, broeder.
De echte Nazi's zitten in Wagner, en in het Kremlin.
Wat valt er te vieren dan?quote:
Poetin zit nog steeds in het zadel nu. Vanmorgen dachten we dat dat morgen al voorbij zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Putin geeft toegegeven aan chantage en Shoigo en Gerasimov opgeofferd. Dat noem ik geen macht tonen. Eerder het tegenovergestelde
Dit was gewoon 'En attendant Godot' deel 2.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:18 schreef quirina het volgende:
Ik heb wel eens betere toneelstukken gezien.
Gewoon een egotripje van Prigo om zijn eigen hachje te redden dusquote:
Als hoogste baas had hij Shoigu en Gerasimov toch ook kunnen ontslaan? De afgelopen 24 uur heeft Poetin geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Hier Final Fantasy 16 ook weer aangezet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga maar GTA opstarten. Echt jammer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |