Dat zou treurig zijn, m.n. Gerasimov wordt in Ruslandkenner kringen gezien als behoorlijk incompetent, ook ten opzichte van bijvoorbeeld Surovikin.quote:
De Russen als "bevrijders" zien getuigt vooral van jouw ontstellend slechte kennis van de geschiedenis. Dat land omsingelen met westerse bases is de enige wijze waarop landen en volkeren die niet binnen de Russische invloedssfeer wensen te vallen die "bevrijders" buiten de deur kunnen houden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Ik ga deze discussie niet nogmaals voeren, ik sta hier anders in.
wel opmerken dat het mislukken van "Unternehmen Walküre" er deels voor gezorgd heeft dat Duitsland de oorlog heeft verloren. Als Von Stauffenberg het stokje had overgenomen had de uitkomst van de oorlog er naw anders uitgezien.quote:
Ja, ik had ook eerder stukken gezien dat die Wagner gasten juist achter verkrachtingen en dat soort wreedheden zaten in Oekraïne, ik hoop dat ze nu niet meer terugkeren....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch echt Wagner voor nodig. Die knappen het vuile werk meestal op.
Niemand is onsterfelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:08 schreef Za het volgende:
Livestream: Wagner troepen bewegen zich weg van Moskou.
Noemen Putin een master strateeg die geen moment de controle kwijt is geweest.
Ondertussen hebben zoveel mensen zich onsterfelijk belachelijk gemaakt.
Je gaat geen politieke tegenstanders belagen op deze zaterdagavond?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga maar GTA opstarten. Echt jammer dit.
Ja dikke kans ook dat het een toneelstukje van putin Shoigu en Prigo was.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Poetin heeft zijn macht laten zien? Wagner is omgekeerd hè, anders had ik echt nog wel willen zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zou dat het zijn.... dat dit helemaal in scene is gezet zodat Poetin als het ware zijn macht kan laten zien.
In feite heeft hij het binnen een dag weer onder controle gekregen en gaat iedereen weer braaf naar zijn mand.
Hoe had je dat voor je gezien? Onderhandelde overgave?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef AchJa het volgende:
Overigens wil ik ihkv deze opmerking:
[..]
wel opmerken dat het mislukken van "Unternehmen Walküre" er deels voor gezorgd heeft dat Duitsland de oorlog heeft verloren. Als Von Stauffenberg het stokje had overgenomen had de uitkomst van de oorlog er naw anders uitgezien.
Als je echt anders onder controle hebt, dan schieten je troepen niet bewust op elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef Tengano het volgende:
Zoals vanochtend al menigmaal gezegd: Wagner is extreem schoftentuig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik had ook eerder stukken gezien dat die Wagner gasten juist achter verkrachtingen en dat soort wreedheden zaten in Oekraïne, ik hoop dat ze nu niet meer terugkeren....
Lol, in een dronken roes je priveleger op Moskou afsturen om het in te nemen en iedereen af te zettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Misschien waren niet alleen die Russiche officieren ladderzat.
Maar Prigozjin ook.
Poetin heeft deze crisis gemanaged en afgeslagen. Hij heeft zijn macht dus getoond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef HowardRoark het volgende:
Poetin heeft zijn macht laten zien? Wagner is omgekeerd hè, anders had ik echt nog wel willen zien.
Prigo: "it was just a prank bro"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Misschien was het gewoon een lolletje tussen twee oude kameraden.
Prigo: Ik kom vanmiddag even langs voor een lekkere kop koffie.
Putin: Grappenmaker
[10 uur later]
Putin: Hahaha je komt echt langs
Prigo: Nee man, was maar een grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |