Nou het zou Putin wel heel goed uit komen dat er veel Russische soldaten achter Wagner aan moesten en zo Oekraïne er verlaten bij ligt en het Oekraïnse leger alles weer terug kan pakken. Zonder al te veel gezichtsverlies…quote:
Ooit klom Boris Jeltsin, ongewapend, op een tank, waarvan de bestuurder eigenlijk van zijn meerderen de opdracht had om de opstand neer te slaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hield stand.
Want de gedachte alleen al wat te bezopen voor woorden.
Ik was vandaag met de boot op pad dus had wel wat anders te doen dan dit te volgen maar ik las bij terugkomst de laatste berichten en ik dacht fuck, ze zetten toch door...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hield stand.
Want de gedachte alleen al wat te bezopen voor woorden.
Forum voor Democr..... ohnee toch niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Tengano het volgende:
Dit pikken we niet! Wie gaat er mee naar Moskou
Mwah.. eerder geluk dat Adolf niet zo'n goede strateeg bleek aan het einde.quote:
En welk doel had dat toneelstuk?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zaten naar een groot toneelspel te kijken.
Zijn ook vliegtuigen neergehaald, ook niet echt horende bij een toneelstuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat ik al zei dit gaat nog een tijdje door etteren.
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.
Maakt niet uit, want we zitten maar een beetje te ouwehoeren op een forum. Maar doe nou niet alsof jij het al die tijd al bij het juiste eind had
Dolfje deed aan overreach..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mwah.. eerder geluk dat Adolf niet zo'n goede strateeg bleek aan het einde.
Maar de coup op Gorbatchev kwam uit de eigen partij, niet uit een bende van criminelen en premiejagers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ooit klom Boris Jeltsin, ongewapend, op een tank, waarvan de bestuurder eigenlijk van zijn meerderen de opdracht had om de opstand neer te slaan.
Jeltsin was destijds omringd door ongewapende burgers.
Wat dat betreft had Prigozjin meer in de melk te brokkelen.
Maar Jeltsin had (toen nog) principes. Prigozjin heeft er geen. Behalve moord en doodslag.
Klein detail, Russen nee.. Sovjet unie..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We zijn niet bevrijd door toedoen van de Russen. De Russen hebben zichzelf vanaf 1 kant zelf bevrijd en daarna hebben we decennia lang een ijzeren gordijn en een koude oorlog gehad.
Natuurlijk rijden die door, het is nepnieuws over nepnieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Zou wel echt een grap zijn als ze nu toch doorrijden naar Moskou.
Ja maar Rob heeft weekend. Dus die kon niet voor Lospedrosa duidenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.
Maakt niet uit, want we zitten maar een beetje te ouwehoeren op een forum. Maar doe nou niet alsof jij het al die tijd al bij het juiste eind had
Hahahahaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.
Meer zeggensschap/inbreng/macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Wat kan Putin hebben geboden om Wagner te stoppen? Hoofd van de generaals in een doosje met strik?
Muiterij binnen Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat ik al zei dit gaat nog een tijdje door etteren.
We zijn blij gemaakt met een dooie Rusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, gaat die vrije dag maandag nou nog door voor de inwoners van Moskou? Beetje kut als ze dat nu opeens ook schrappen, ja toch
Poetin kan hem wel wat hebben aangeboden, maar of hij gaat leveren is zeer de vraag denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Wat kan Putin hebben geboden om Wagner te stoppen? Hoofd van de generaals in een doosje met strik?
Inderdaad. Zowel de invasie als ook de coup zijn mislukt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
kunnen ook helemaal niks he die figuren
zelfs de Turken deden het beter
Misschien komt die binnenkort inderdaad, alleen is de naam veranderd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
We zijn blij gemaakt met een dooie Rus
Maar dat kan toch haast niet? Putin die Wagner meer macht gaat geven, terwijl Wagner al in staat is om dit te flikken. Putin heeft dan intern toch flink aan macht ingeleverd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meer zeggensschap/inbreng/macht.
Dat is het enige wat hij niet kan kopen en schijnt voor dat soort mensen het belangrijkste te zijn wat er is.
Ja, dat wordt anders een B-Film met Steven Seagal als Prigo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Natuurlijk rijden die door, het is nepnieuws over nepnieuws.
Putin afzetten in ruil voor immuniteit, schuiven ze een marionet naar voren, terugtrekken uit Oekraïne met als voorwaarden vervallen van sancties. Paar maanden waait het weer over en hetzelfde kliekje oliegrachen gaan weer verder met business as usual.quote:
Dan zien ze morgen wel, eerst maar eens een avond/nacht goed zuipen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Momo het volgende:
En waar gaan ze nu allemaal heen? Terug naar moeders of de vrouw? Front in Oekraïne, Rostov?
Hij is een dead man walking nuquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Poetin kan hem wel wat hebben aangeboden, maar of hij gaat leveren is zeer de vraag denk ik.
Zoals al eerder vermeld: Prigozjin kon wel eens een groot probleem hebben. Hij is, zonder als zodanig genoemd te worden, op de nationale TV een verrader genoemd. En hij heeft schade toegebracht aan de Russische luchtmacht, en aan Poetins imago.
Idd die zitten inmiddels al aan de 3e fles Vodcaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, gaat die vrije dag maandag nou nog door voor de inwoners van Moskou? Beetje kut als ze dat nu opeens ook schrappen, ja toch
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef core2duo het volgende:
Wat een anticlimax, had gehoopt dat de partijen elkaar te lijf zouden gaan.
Onzin natuurlijk. Je weigert ook antwoord te geven op de vragen waar deze afleiding dan van af moet leiden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat de colonne naar Moskou bullshit was en dat het een vooropgezette show was. Beide waar.
Dus exit Shoygu en Gerasimov. En daarna exit (raam, thee) van iedereen die met Prigozin mee wilde doen. Dat betekend dat de halve legertop plat gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:55 schreef ETA het volgende:
Ze hadden een uurtje terug een of meerdere bruggen opgeblazen aan de weg richting moskou..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:57 schreef Tijn het volgende:
Allemaal voor de show. Waarschijnlijk special effects en opgenomen in een studio van hollywoodski.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hadden een uurtje terug een of meerdere bruggen opgeblazen aan de weg richting moskou..
Dus die moet wel weer gefixt worden incl al die straten wat ze met graafmachines hebben gesloopt!
Op zijn minst de gedachten van de Russen tijdelijk op iets anders dan Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?
Erdoganeske purge in Rusland soon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus exit Shoygu en Gerasimov. En daarna exit (raam, thee) van iedereen die met Prigozin mee wilde doen. Dat betekend dat de halve legertop plat gaat.
In Supermarionation?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Allemaal voor de show. Waarschijnlijk special effects en opgenomen in een studio van hollywoodski.
Ik zie daar eigenlijk voor geen van beiden de voordelen van.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet vrij weinig van de situatie af als ik eerlijk ben, maar ik zat er vanmiddag nog aan te denken. Stel dat dit een één of andere samenwerking zou zijn tussen die twee.
Denken we.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef Ronald het volgende:
Helaas dikke anti climax, de Wagner opmars is al weer afgeblazen
Jij bent echt zo'n smerig ventje. Ik spuug op mensen zoals jij.quote:
Alles een voorgezet plan om de popcorn consumptie te stimuleren.quote:
Minder Russische soldaten in Oekraïne, meer kans voor Oekraïne om Russen eindelijk uit hun land te schoppen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan? Wat zou hier precies de uitkomst van moeten zijn?
En die niet-bestaande colonne keert nu terug. Duidelijk!quote:
Gestruikeld bij de tent en met zijn nek in een scheerlijn vast komen te zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Volgend week een nieuwsbericht:
Leider van huurlingengroep Wagner dood in legerkamp aangetroffen.. Hartaanval..
En dat het nu gaat rommelen bij die deelrepublieken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef byah het volgende:
Ik mag toch hopen dat het hek van de dam is voor al die groepen die wel in zijn voor een coupe
Met twee kogels in zijn nek, en zonder hoofd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Volgend week een nieuwsbericht:
Leider van huurlingengroep Wagner dood in legerkamp aangetroffen.. Hartaanval..
Kunnen straks Rusbots weer zeggen dat in europa de schappen weer leeg zijn.quote:
Maar dan zou Prigo een dealtje moeten hebben gesloten met Oekraïne om chaos te veroorzaken zodat Oekraïne even flink meters kon maken, klinkt wat twijfelachtigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Minder Russische soldaten in Oekraïne, meer kans voor Oekraïne om Russen eindelijk uit hun land te schoppen.
Of de mortiergranaat komt op verkeerde plek neer en boem..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gestruikeld bij de tent en met zijn nek in een scheerlijn vast komen te zitten
Daarom lijkt me dit sowieso geen voorop gezet plan van Poetin en Prigozjin.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Al heeft Prigo nu wel pijnlijk blootgelegd hoe zwak Rusland is, kunnen alle opstandige gebieden gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |