SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprentenIk wilde ook dit topic kapen met precies dezelfde TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zei ik al. Afleiding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Georgiers.. verder waren er hier geen russen in Nederland.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Ik ga deze discussie niet nogmaals voeren, ik sta hier anders in.
Iig aangetoond dat de verdediging buiten o.a. Moskou bizar zwak is. En dat Putler (nog) meer vrienden heeft dan Wagner meneer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef Momo het volgende: [..] Maar wat was dan het punt van dit alles? Wat is er nu bereikt?
Afleiding van wat?quote:
In Rusland kan je gewoon een halve coup plegen en een week later door de lokale appie lopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat hij iets gekregen heeft. Maar die man is toch nooit meer veilig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ze zijn ondertussen aan het aanvallen. En reken maar dat de Russische strijdkrachten een dreun hebben gekregen van de afgelopen 24 uur.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk haal Oekraïne veel voordeel uit deze chaos.
Als de Russen ons destijds hadden bevrijd, dan hadden we een halve eeuw lang kunnen fluiten naar vrijheid en democratie. Check Oost-Europa.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen. En sindsdien in vrede leven.
We kunnen niet als dank dat land gaan omsingelen, tegen onze afspraken in, met Amerikaanse bases en wapens overal aan z'n landsgrenzen.
Amerikaanse troepen en nukes in Oekraïne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef Za het volgende:
[..]
Niet voor zijn dromen. Maar om de veiligheid van de Russische bevolking te beschermen, wat zijn taak is. Plus om de machtsverdeling tussen de VS en Rusland gelijkwaardig te houden, om vrede in de regio te kunnen blijven garanderen.
Met nazi's en Amerikaanse troepen, naar later blijkt zelfs met nucleaire wapens in zijn buurland had hij volkomen gelijk daar al 14 jaar een neutrale zone tussen te willen bedwingen.
En daar kunnen we in alle rust zonder gewappie over van mening verschillen.
Mijnenveld gaat niet weg en de russische front soldaten zitten er gewoon nog en waarschijnlijk zonder enige info wat in hun eigen land gebeurtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef superniger het volgende:
Oekraïne had vandaag moeten doordrukken. Gemiste kans.
Za is een fantast van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Amerikaanse troepen en nukes in Oekraïne?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mensen snappen dat er geen colonne onderweg is naar Moskou?
Nouja anders was het wel een all out battle geweest. Al weet je niet hoeveel mensen alsnog waren weggelopen in Moskou.quote:
Dat was in Corona al.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Za is een fantast van de bovenste plank.
Die informatie is alleen beschikbaar als je een premium abo op Tom Tomski hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Staat Kadyrov nog in de file eigenlijk?
Dit kan niet anders dan dat er 1 van de 2 dood gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Maar in hoeverre zijn deze berichten betrouwbaar ? Kan me moeilijk voorstellen dat Poetin hem hier mee weg laat komen. En vraag me ook af wat die huurlingen er zelf van vinden.
Had veel levens kunnen schelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Tengano het volgende:
Oekraine/Zelensky zal ook wel vet teleurgesteld zijn nu.
Het had zo mooi kunnen zijn immers.....
En die 20.000 man getraind, lijken mij ook wel belangrijk in de oorlog voor Rusland...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Maar in hoeverre zijn deze berichten betrouwbaar ? Kan me moeilijk voorstellen dat Poetin hem hier mee weg laat komen. En vraag me ook af wat die huurlingen er zelf van vinden.
Mocht het leiden tot een terugtrekking van Wagner uit de oorlog (je weet het maar nooit); dan is het toch een beetje winst.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:47 schreef Tengano het volgende:
Oekraine/Zelensky zal ook wel vet teleurgesteld zijn nu.
Het had zo mooi kunnen zijn immers.....
1 van de 2 zal binnenkort wel naar Mali vertrekkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan dat er 1 van de 2 dood gaat.
Is nét opgelost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou toch eens een geschiedenisboek lezen, je liegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
En het was zo ongeveer de enige club daar die iets voor elkaar kreeg. Kortom, win voor Oekraïne als Wagner op moet tiefen. Dan blijft nu de incompetente ingezakte bende van MoD over met wat tiktok tsjetsjenen die liever in een file staan te verzaken dan doen waar ze voor betaald worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu maar hopen dat Oekraïne hier goed van heeft kunnen profiteren.
En Wagner zie ik niet meer voor Rusland vechten aan het front, dat vertrouwen is wel gebroken nu.
Ik hield stand.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef AchJa het volgende:
Trok ik het boetekleed aan aangezien ik dacht dat het nu toch wel los ging heb je dit weer...
En zo moeten we na een compleet gekke dag concluderen: de gek van Wagner is nog gekker dan de gek van 't Kremlin. 't Moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Een halfslachtige poging tot een staatsgreep is echt het domste wat je kan doen. Nu kan hij elk moment van de dag over zijn schouder gaan kijken, want reken er maar op dat het Kremlin hem dood wil hebben als ze de kans krijgen.
Och, joined effort.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als de Russen ons destijds hadden bevrijd, dan hadden we een halve eeuw lang kunnen fluiten naar vrijheid en democratie. Check Oost-Europa.
Het is van de zotte wat je beweert.
Nouja, dat is niet bepaald het melden weer waard denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zou toch eens een geschiedenisboek lezen, je liegt.
Ik ga gewoon weer verder met strijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
mooi dan kunnen we ons richten op veel belangrijkere zaken zoals de invasie van tata
Dit gaat nog wel een tijdje door etteren hoor. Best kans dat er de komende dagen weer heel wat uit het raam vallen ongelukken zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef Heph844 het volgende:
Denk dat Prigozhin simpelweg zijn knopen heeft geteld en geconcludeerd dat er onvoldoende troepen met hem meegingen. En dan haal je het niet met 5000 man in de buurt van Moskou
kunnen ook helemaal niks he die figurenquote:
Heeft ie allang ingedekt want dom is ie echt niet. Een politicus gooi je wellicht makkelijk uit het raam, maar een geharde PMC baas weet heel goed hoe dat spelletje er aan toe gaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Een halfslachtige poging tot een staatsgreep is echt het domste wat je kan doen. Nu kan hij elk moment van de dag over zijn schouder gaan kijken, want reken er maar op dat het Kremlin hem dood wil hebben als ze de kans krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:46 schreef heywoodu het volgende:
We zijn niet bevrijd door toedoen van de Russen. De Russen hebben zichzelf vanaf 1 kant zelf bevrijd en daarna hebben we decennia lang een ijzeren gordijn en een koude oorlog gehad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Dat zal best maar de Russisch Keizer staat niet alleen zonder kleren, hij is vandaag gevild.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
De Wagner-groep is niet zomaar een club militairen. Misschien vergis je je met de fabrikant van Pizza's, maar dat is toch echt Nestle Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Maar dat is hoe een maffiaregime rolt. Iedereen in de top daar moet elke dag over zijn schouder kijken. Dat was al zo, dat blijft zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Breekfast het volgende:
Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zaten naar een groot toneelspel te kijken.
Gast, je hebt gisteren vol vuur lopen verdedigen dat het allemaal fabeltjes waren. Wagner die naar Rusland zou trekken, Wagner die in Rostov zou zijn, Wagner die naar Moskou zou trekken. Je hebt het echt iedere keer fout gehad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hield stand.
Want de gedachte alleen al wat te bezopen voor woorden.
Zou kunnen, maar met welk doel?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voorop gezet plan om Rusland een legitieme reden te geven om uit Oekraïne te vertrekken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een leugen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:42 schreef Za het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ooit bevrijd zijn door toedoen van de Russen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |