SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2023 13:09:35 ]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oei. @:DombohetOlifantje1
Wel eens. Leuk spelertje en mooi dat hij blijft. Maar zó goed en bepalend is hij nou ook weer niet.
ze willen het niet zienquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.
En dat zegt veel over Szymanski. PoolGod
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.quote:
1/3 van het seizoen gemist en toch kampioenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.
En dat zegt veel over Szymanski. PoolGod
Nou dat bleek afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.
Vijf wedstrijden volledig gemist.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1/3 van het seizoen gemist en toch kampioen
Klopt zelfde voor Timber.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef Elan het volgende:
Wel enorm kut dat we die Dilrosun gekocht hebben en dan ook nog eens gelijk grootverdiener hebben gemaakt.
Buitenkansjes kan je prima huren, als het maar niet de overhand krijgt.quote:
1900 minuten oid in de eredivisie van de 3000.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vijf wedstrijden volledig gemist.
Waren overigens de meest walgelijke potten van het seizoen.
Viel je niet op verder dat Kokcu nog beter is gaan spelen met Wieffer naast hem?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:12 schreef aTypisch het volgende:
en dan allemaal op de banken voor Wieffer die een veel makkelijkere positie goed invult naast de beste speler van de eredivisie
Live opgenomen. @3rr0rquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Pooled. @:beszen of hoe heet die gozer
ik chargeer ietwatquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viel je niet op verder dat Kokcu nog beter is gaan spelen met Wieffer naast hem?
Zijn vervangers lieten inderdaad een onuitwisbare indruk achter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1900 minuten oid in de eredivisie van de 3000.
Hij was niet onmisbaar in elk geval.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Pooled. @:beszen of hoe heet die gozer
Timber zou wellicht nog wel goed kunnen komen, geen idee of Krabby weer wat lult maar die Dilrosun schijnt dus meer knaken te verdienen dan Kokcu. En dan ligt die ook nog 3 jaar vast genot.quote:
dilrosun gaat mondjes snoerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Timber zou wellicht nog wel goed kunnen komen, geen idee of Krabby weer wat lult maar die Dilrosun schijnt dus meer knaken te verdienen dan Kokcu. En dan ligt die ook nog 3 jaar vast genot.
Hopen dat Al Ittihad nog een speler met internationale allure zoekt voor de flanken.
Hoop het.quote:
was ook slachtoffer van het wegvallen van szymanski, moest hij op 10 opdravenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop het.
Hij laat bij vlagen technisch ook wel zieke dingen zien, maar dan weer weken niks
Liever goede huurspelers die je eigen spelers ook beter laten spelen (en dus hun waarde laat verhogen) dan goedkope gokjes als Taabouni en Kasanwirjo. Je gaat nooit een selectie krijgen met allemaal spelers van 20+ miljoen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.
Hadden we Dilro maar gehuurd uiteindelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Liever goede huurspelers die je eigen spelers ook beter laten spelen (en dus hun waarde laat verhogen) dan goedkope gokjes als Taabouni en Kasanwirjo. Je gaat nooit een selectie krijgen met allemaal spelers van 20+ miljoen.
Die man gaat komend seizoen milkshaken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden we Dilro maar gehuurd uiteindelijk.
Ik vond eigenlijk Bullaude een prima indruk achterlaten in de minuten die hij speelde, ik vond het apart dat hij zo weinig kansen kreeg. Het ergerde mij op een gegeven moment wel dat Slot zelfs tegen de kneuzenploegen hem geen kans in de basis gaf maar wel Dilro bleef opstellen op donnie die daar oncomfortabel speelde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn vervangers lieten inderdaad een onuitwisbare indruk achter.
Dus onvervangbaar.
Ik steun dit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
willen jullie stoppen met het gebruik van donnie
bvd
Die mensen zijn niet helemaal barkiequote:Op woensdag 7 juni 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
willen jullie stoppen met het gebruik van donnie
bvd
Krabbendam riep een week geleden al dat Kloesgod had gezegd dat Pepi onmogelijk gaat wordenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
Alles wat ZKA over Pepi heeft geluld is complete onzin (goh)
En Nakamura is ook niet de eerste optie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
We zetten een STREEP door Pepi.quote:Ik denk niet dat het slim is om een extra spits te halen die meer zou moeten kosten dan Giménez, onze topscorer
Is Te Kloese eindelijk eens een keertje niet op vakantie, gaat Arne doodleuk vakantie vieren.quote:,,Prima speler, maar nu niet de eerste optie. Kijk, het is simpel: wij brengen nu alles in kaart. Kijken naar mogelijkheden en naar spelers die haalbaar zijn. Straks is de trainer terug en kunnen we eventueel handelen op de markt.’'
Don Dennis weet hoe het spel gespeeld wordt dus ik acht de komst van Pepi zeker niet van de baan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
Spelersbudget is feitelijk het salarispotje hequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spelersbudget dus 23 miljoen.
Dat is 46 keer een Aursnes.
Ja dit, en dat is geen nieuwe info. Dat kwam al terug bij dat interview met Te KloeseGod met Rijnmond.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelersbudget is feitelijk het salarispotje he
quote:
quote:Feyenoord is momenteel niet concreet in de markt voor Keito Nakamura, zo laat algemeen directeur Dennis te Kloese weten in gesprek met het Algemeen Dagblad. De Rotterdammers verkennen momenteel de markt en is op dit moment nog niet van plan om toe te slaan op de transfermarkt.
''Prima speler, maar nu niet de eerste optie'', vertelt Te Kloese over de transferplannen van Feyenoord tegenover de krant.
Nou ja als Falentijn het meld dan blijft Kokcu dus..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:31 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T is Kokcu bijna weg.
Wel grappig hoe veel mensen het verschil tussen een doorverkooppercentage en een deel van de transferrechten houden niet begrijpen.
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:31 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T is Kokcu bijna weg.
Wel grappig hoe veel mensen het verschil tussen een doorverkooppercentage en een deel van de transferrechten houden niet begrijpen.
Ja, of hij speelt 2 jaar lang de sterren van de hemel bij Benfica en je houdt er door de transferrechten uiteindelijk een stuk meer dan 40m aan over.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.
Daarom zou ik een transfersom lager dan 35 miljoen toch wel teleurstellend vinden.
Ook denk ik dat er zich uiteindelijk mooiere clubs gaan melden voor Kökcü als hij even afwacht.
Ik ben vooral blij dat Feyenoord eindelijk eens een keer het ijzer smeed terwijl het heet is en dat het zo vroeg allemaal al rond lijkt te komenquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Kokcu wel missen. Aanvoerder en leider van een kampioenselftal uit de eigen opleiding die heel veel geld gaat opbrengen, daar zijn er niet veel van.
Ik denk na Van Persie de beste speler uit eigen jeugd voortgebracht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Kokcu wel missen. Aanvoerder en leider van een kampioenselftal uit de eigen opleiding die heel veel geld gaat opbrengen, daar zijn er niet veel van.
hij zat dit seizoen er mentaal nog doorheen, mede door de druk en blijkbaar wat ander spulquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:57 schreef alopio het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal de keuze voor Benfica vanuit Kokcu. Hij is enorm gegroeid en een echte leider en duidelijk toe aan een volgende stap. Dan zou ik toch echt hoger mikken dan de Portugese competitie. Ook gezien zijn leeftijd en dat hij nog beter kan worden. Komt een Arsenal of Liverpool zou ik daarheen gaan.
Aan de andere kant, hij is nog jong, is daar gegarandeerd basis, kan over 2/3 jaar de echte stap maken, lekker weer. En ik snap wel dat je een keus maakt, want een Arsenal of Liverpool is nog helemaal niet concreet.
Vanuit Feyenoord oogpunt is een Benfica wel lekker, want als je een doorverkoop hebt of nog een x% van de transferrechten, dan is de kans groot dat je daar op verdient omdat een stap na Benfica (met bijbehorende transfersom) groot is.
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.
Daarom zou ik een transfersom lager dan 35 miljoen toch wel teleurstellend vinden.
Ook denk ik dat er zich uiteindelijk mooiere clubs gaan melden voor Kökcü als hij even afwacht.
pure stront weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.
Dat speelt ook mee ja. Misschien wel een verstandige keuze. Het is voor ons supporters natuurlijk mooier als een speler naar zeg Liverpool, Arsenal of Barca gaat. Maar uiteindelijk kan dit beter uitpakken voor zowel Kokcu als de club.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij zat dit seizoen er mentaal nog doorheen, mede door de druk en blijkbaar wat ander spul
vind het wel een mooie stap voor hem
ja dat heb ik niet zoquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee ja. Misschien wel een verstandige keuze. Het is voor ons supporters natuurlijk mooier als een speler naar zeg Liverpool, Arsenal of Barca gaat. Maar uiteindelijk kan dit beter uitpakken voor zowel Kokcu als de club.
Verstandige jongen die Kokcu. Bizar ook hoe hij zich als persoon ontwikkeld heeft. En laten we niet vergeten hoe jong hij is. Een echte aanvoerder geweest dit seizoen.
PietjeAids weer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.
ja maar had liever voor 25 naar Benfica gehadquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja vond het toch wel toffer dat Malacia naar Man United ging dan naar een Franse kutclub
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Senesi speelt gewoon basis hoor, Sini ook maar die is geblesseerd geweest.
dan moet je vooraf al nee zeggen tegen benficaquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Dat eens natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar had liever voor 25 naar Benfica gehad
Loop dan niet te bazelen dat een Senesi en Sini bankzitters zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.
Toch hoop ik nog steeds dat de interesse van Benfica slechts een inleiding is voor betere clubs. Snap dat ongeduld van iedereen niet.
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.
Daarom is het juist verstandig om bij Benfica te tekenen Hans. Eens dat zo’n stap als Malacia nam of het merendeel van de eredivisiespelers die naar dergelijke clubs gaan 9 van de 10 keer te groot is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Misschien dat hij daarom juist naar Benfica gaat, ze willen hem graag, de trainer kent hem een beetje en de stap is niet zo enorm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.
Later in de window wordt het een ander verhaal.
Maar dat was niet wat Pietje bedoelde, die zei dat Senesi bankzitter was, wat gewoon niet waar is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Wat is een flop? Vaak als je naar een topclub gaat voor veel geld floppen spelers. Een Senesi is geen flop, speelt gewoon op zijn niveau, kan wellicht nog een stapje doen. Malacia is daar ook een aankoop voor de breedte. Een Bergwijn of Vincent Jansen bij de Spurs, dat zijn flops.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.
Nee dat weet ik niet maar wel dat hij naar Benfica wil anders zou hij het zelf ook wel afhouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Benfica is al zo lang geïnteresseerd, die zullen dus ook al behoorlijk lang contact hebben met de familie Kokcu. Niet voor niets 4 maanden geleden het huis te koop gezetquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zou wachten tot 14 juni dan gaat de Engelse transfermarkt open
We kunnen veel meer voor hem krijgen als de Engelse clubs tegen elkaar gaan opbieden
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat biedenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat bieden
quote:Volgens info van deze site willen de Portugezen niet binnen 24 uur, maar voor zondag toeslaan. Die dag maakt Kökçü zich op voor de international-break met Turkije. Benfica zoekt pas contact met Feyenoord na een persoonlijk akkoord. Een officieel bod bleef dus vooralsnog uit.
Heb je deze gemist ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Die gaat dus naar Dortmund of zo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
Ik bedoel van een Engelse club, waar jij het over had. Dat die transfermarkt dicht zit doet er geen reet toe.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
Ik acht de kans ook best groot dat 30-35 met behoudt van minimaal 20% van de transferrechten je uiteindelijk meer oplevert dan die 40 miljoen die veel mensen minimaal willen hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat @:tarado zegt, hij wil gewoon naar Benfica. Heeft vanaf de winter al geregeld contact met Schmidt en stiekem ook wel gewoon een logische stap. Dan kan je als Feyenoord wel je hakken in het zand zetten maar hij is de eredivisie ontgroeid, je aanvoerder, nog verlengd zodat Feyenoord er meer aan over zou houden en 30-35 met een fors percentage is niet extreem slecht. De speler heeft ook gewoon wat te willen @:zka
Mooie openingswedstrijd ook (waar De Aurs en De Kock ons helemaal scheel gaan tikken)
Hier zit ook wel wat inquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook best groot dat 30-35 met behoudt van minimaal 20% van de transferrechten je uiteindelijk meer oplevert dan die 40 miljoen die veel mensen minimaal willen hebben.
Als er nou 1 club een perfect opstapje is naar de PL dan is het Benfica wel. En die weten ook perfect hoe ze PL-clubs helemaal leeg kunnen trekken bij het verkopen van hun spelers.
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessedquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:52 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt wederom geen spaan heel gelaten van @:ZKA
Na dat Slot-debacle begint het toch allemaal toch wel erg pijnlijk te worden.
Alleen wanneer het er echt om gaat is het allemaal net niet hequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessed
Er is een uitgaand transferrecord aanstaande, maar dat is niks joh 😊 waar las als eerst over Kökcü en Benfica?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alleen wanneer het er echt om gaat is het allemaal net niet he
Die blijft dus nog een jaartje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
De grote uitgaande transfers van afgelopen zomer:quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Geen Arsenalquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Gezichtsverlies voor Feyenoord en de eredivisie dat de beste speler niet naar de europese top gaat maar naar de kampioen van Portugal.
Wie weet gaat Simons nog naar Arsenal, is de eer weer gered.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Gezichtsverlies voor Feyenoord en de eredivisie dat de beste speler niet naar de europese top gaat maar naar de kampioen van Portugal.
Al besproken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:56 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ensen-lijken-doelwit
Oooh arne @:fetx @:kingroland
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Hoeveel Europese prijzen heeft Benfica de laatste 50 jaar gepakt?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Blijf het bijzonder vinden hoe veel mensen Benfica maar omlaag blijven praten.
Bela Guttmann vind dit leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel Europese prijzen heeft Benfica de laatste 50 jaar gepakt?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessed
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die hem willen? Met alles respect, maar hij speelt bij Feyenoord zonder CL ervaring tegen topclubs. Roma is tot nu toe zijn grootste weerstand geweest. Een stubtopper uit Italie. Benfica is een prachtige tussenstap. De Engelse top wil hem niet en Kocku wil zelf vast niet naar clubs als West Ham of Aston Villa.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zou wachten tot 14 juni dan gaat de Engelse transfermarkt open
We kunnen veel meer voor hem krijgen als de Engelse clubs tegen elkaar gaan opbieden
Drizzt ligt nog in bed.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haal dan ook de rotzooi van ZKA weg.
Ach zoquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik bedoel van een Engelse club, waar jij het over had. Dat die transfermarkt dicht zit doet er geen reet toe.
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die hem willen? Met alles respect, maar hij speelt bij Feyenoord zonder CL ervaring tegen topclubs. Roma is tot nu toe zijn grootste weerstand geweest. Een stubtopper uit Italie. Benfica is een prachtige tussenstap. De Engelse top wil hem niet en Kocku wil zelf vast niet naar clubs als West Ham of Aston Villa.
Maar wel onzin om te denken dat Engelse clubs niets doen omdat het transferwindow nog niet open is, de lijntjes naar spelers waar interesse in is worden al veel eerder uitgegooid.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppen
Dat, en die periode is toch vooral voor het papierwerk. Liverpool presenteerde vandaag nog Mac Allister.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel onzin om te denken dat Engelse clubs niets doen omdat het transferwindow nog niet open is, de lijntjes naar spelers waar interesse in is worden al veel eerder uitgegooid.
Een speler kiest eens voor een wat geleidelijkere route naar de top.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Tuurlijk wel. Voor die Engelsen is 40 miljoen niks, als ze hem willen, leggen ze dat wel neer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppen
Het slaat ook totaal nergens op. Ik geniet van het nieuws over Feyenoord en de kern klopt toch altijd wel. En ja dat Slot dan toch besluit om te blijven terwijl ZKA persoonlijk overal roept dat hij verwacht dat ie weggaat. Dikke boeien zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het gezeik op ZKA ook behoorlijk overdreven. Het is toch leuk man, dat een Feyenoord-insider hier post.
Zietquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat ziet iedereen toch weer tegen ZKA te hakken.
Je kan er maar druk mee zijn.
zinquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje jaloers als een ander wat aandacht krijgt.
Stukje kleuterklas
KAMPIOENENquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:40 schreef GGMM het volgende:
Ontopic nu
Feyenoord, het is wat met die club he jongens
De zeer volwassen mod @onlogischquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Leuk, naast het gedram over ZKA nu een reeks spelfoutjes. Wat leuk!
Wat een dooddoener. Zeg dan niks.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:40 schreef GGMM het volgende:
Ontopic nu
Feyenoord, het is wat met die club he jongens
Dit is denk ik precies de reden dat Kokcu naar Benfica wilt. Want niemand wordt beter als je ala Van de Beek alleen maar de bank mag warmhouden en wordt verhuurt aan clubs onderin de Premier League. Dan beter geleidelijk. Bij Benfica speelt hij altijd, elk jaar Champions League, kans op prijzen, en kan redelijk snel belangrijk en een grote meneer worden daar. Als je dan over 2/3 jaar alsnog naar bv de Liverpools en Arsenals van deze wereld gaat kom je wel ander binnen bij die clubs. En je hebt sowieso meer ervaring opgedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een speler kiest eens voor een wat geleidelijkere route naar de top.
GEZICHTVERLIES!!! De Gravenberch en Van de Beek van deze wereld kunnen hierover meepraten
Aursnes bewijst dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou toch liever nu cashen dan 25% doorverkoop.
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
ÜBERHAUPT, mensen die heel dat gelul rondom het voetbal zo serieus nemen, verschrikkelijk vermoeiend
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Aursnes bewijst dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Ik herken wel de behoefte om maximaal te cashen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bentquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
'Kökcü bereikt mondeling akkoord met Benfica'
Orkun Kökcü is mondeling akkoord met SL Benfica over een transfer naar de kampioen van Portugal. De verwachting is dat de Portugezen zich nu snel gaan melden in Rotterdam met een openingsbod, zo meldt 1908.nl.
De verwachting is dat het openingsbod een bedrag van minimaal 30 miljoen euro zal zijn, waar het nog kan oplopen met diverse bonussen. Volgens het medium kan Kökcü in Portugal het rugnummer tien verwachten en zal hij drie keer zoveel salaris kunnen verdienen als bij Feyenoord.
Nog altijd zijn er ook verschillende Engelse clubs met interesse in Kökcü, maar alle verwachtingen zijn dat de aanvoerder van Feyenoord vertrekt naar Lissabon. De clubleiding van de Rotterdammers willen een bedrag van 40 miljoen euro overhouden aan de transfer, dit kan ook inclusief doorverkooppercentage zijn.
Zie hem liever idd nog een jaar of twee bij een subtopper blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Kokcu inmiddels ook welquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.
[..]
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.
De nieuwtjes zijn ook best aardig. Soms goed, soms niet, lekker rullefant. Als hij z’n kutpersoontje thuis zou laten zou niemand hier klagen dat ie de plank ook regelmatig misslaat. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met PietjeAids.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het gezeik op ZKA ook behoorlijk overdreven. Het is toch leuk man, dat een Feyenoord-insider hier post.
Voor 35+25% zou ik wel tekenen ja. Zou 30 +10-15% wel karig vinden, dan wachten we gewoon op de PL.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
En 30/35 miljoen met 25% doorverkoop is dikke prima.
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoietsquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:05 schreef F.M.D. het volgende:
Tussen de 25 en 30 miljoen gaat Kokcu opleveren volgens AD, waarmee Feyenoord de Aldi van de voetbalwereld blijft.
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentagequote:De speler kan voor vijf jaar tekenen als Benfica voldoende geld op tafel legt. Dat is een bedrag dat het verkooprecord van circa 25 miljoen van Luis Sinisterra naar Leeds United uit de boeken laat verdwijnen. Het lijkt op een bedrag tussen de 25 en 30 miljoen uit te komen. De mensen die denken dat Engelse clubs een veelvoud voor de speler over zouden hebben, daar was vooralsnog geen sprake van. Benfica is en was het meest concreet en wat die club wil betalen ligt zeker niet onder de prijzen die clubs als Aston Villa en Manchester United zouden willen neerleggen.
Dat zegt meer over die lijst dan wat anders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoiets
100% mee eens, clubs mogen best wat meer over hebben voor de beste speler van de landskampioen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Waar gaat dit ineens overquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Oude tijden herleven maar dan in een nieuwe setting waarbij niemand weet hoe hij/zij/hen/hun er mee om moeten gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gaat dit ineens over
Bipolaire boel hier…
Geen directe vervanger.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:16 schreef superniger het volgende:
Heeft Feyenoord al een vervanger voor Kocku?
Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We zetten een STREEP door Pepi
Hunnie nieuwe Veerman.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zitquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders niet
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zit
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoen
Zoals wat? Een shake? De Ramadan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.
Dat had ook met de situatie te maken, ManU niet zo heel goed, nieuwe trainer dus de echte toppers komen dan niet, dus wel logisch dat hij dan bekenden ging halen, denk dat ze nu wel weer een stap verder zijn en er betere spelers willen komen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.
Maar omdat ZKA iedereen heeft opgehyped over Pepi gingen alle simpele zieltjes op Twitter en de fansites(ja, ik weet dat je daar geen aandacht aan moet geven, maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halen
Wederom een W voor Krabby, L voor @:zka
Zoals Malaciaquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Elke keer als men hier weer eens ZKA belachelijk loopt te maken en er nog een paar mensen zijn die het proberen voor hem op te nemen kan je gewoon deze screenshot posten. Dan is het meteen wel klaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die ZKA act sowieso dodelijk vermoeiend. Post gewoon mee als fan en ga niet doen alsof je allemaal connecties hebt en het zo goed weet alleen om jezelf te pluggen. Zeker niet als onder de streep blijkt dat je het even vaak goed hebt als AstroTV
Ja maar dit kan je toch niet serieus menen? Die man speelde zijn beste wedstrijden tijdens de ramadan en dat van die shake was aan het begin van het seizoen.quote:
Prima. Veel te duur voor een tweede spits.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.
Maar wel pak ik liever nu de 40 (excl doorverkoop%) dan 25-30 en een potentiële 24 later. Want waar ik Kökcü minder goed in acht is zich snel aanpassen aan een nieuwe omgeving omdat ik hem op bepaalde vlakken nog steeds vrij onvolwassen vind overkomen. Dus daar zit een groot afbreukrisico in.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.
De zogenaamde verregaande interesse van Feyenoord kwam ook maar van één bron dacht ik (corrigeer mij als ik fout zit) dus ik denk dat het meer wishful thinking was.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het alcoholletje in deze post lees.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.
Geen enkel probleem makker. Donderdagavond is immers friday junior. Toch @tong80 ?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het alcoholletje in deze post lees.
Dan gaan de PSV-shirtjes weer als warme broodjes over de toonbank in de Walmart. Stukje Brainport in de United States of America. @Scarface88quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Er wordt nog steeds gepraat. Waarom dat gehak op @ZKA? Die heeft nooit gezegd dat hij komt, alleen dat er interesse is en er gepraat wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.
De zogenaamde verregaande interesse van Feyenoord kwam ook maar van één bron dacht ik (corrigeer mij als ik fout zit) dus ik denk dat het meer wishful thinking was.
Feyenoord gaat natuurlijk nooit een bod doen dat ook maar in de buurt komt van 11m + 25%, dus het lijkt me sterk dat er nog serieus gepraat wordt..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds gepraat. Waarom dat gehak op @:ZKA? Die heeft nooit gezegd dat hij komt, alleen dat er interesse is en er gepraat wordt.
[ twitter ]
Stel je toch eens voor dat het 25 miljoen is wat je vangt voor het TOPPRODUCT van de eredivisie. Dit kan toch niet mensenquote:Orkun Kökcü gaat zo goed als zeker de transfer maken naar Benfica, weet het Algemeen Dagblad. Ook heeft de krant meer nieuwe details over de aanstaande overstap van de middenvelder.
De transfersom ligt naar verluidt tussen de 25 en 30 miljoen euro. Wel heeft ‘een fors’ doorverkooppercentage bedongen. Naar verluidt krijgt Kökcü een afkoopclausule van 120 miljoen euro in zijn contract. Mocht de middenvelder goed presteren, kan Feyenoord nog een bedrag tegemoet zien.
Kökcü wordt met zijn uitgaande transfer de duurste Feyenoordspeler aller tijden. De international van Turkije gaat een vijfjarig contract tekenen bij Benfica. Hier gaat hij opnieuw samenspelen met Fredrik Aursnes.
Wel een gemiste kans op 40-45 maar ok.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het 25 miljoen is wat je vangt voor het TOPPRODUCT van de eredivisie. Dit kan toch niet mensen
Veel te weinig inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het 25 miljoen is wat je vangt voor het TOPPRODUCT van de eredivisie. Dit kan toch niet mensen
En je moeder is in te huren voor 5 donniesquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. De Jong ging voor 3 Kökcü's naar Barca.
Grote Portugese sportkrant meldt nu dat 'Kökcü de duurste ooit wordt'quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En je moeder is in te huren voor 5 donnies
Mij ontgaat het nut van dit soort vergelijkingen altijd
Misschien als we er Antonucci bij geven...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk nooit een bod doen dat ook maar in de buurt komt van 11m + 25%, dus het lijkt me sterk dat er nog serieus gepraat wordt..
Kokcu kan daar drie keer zoveel verdienen, al vind ik de competitie nogal Jut en Jul.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een paniek weer om niks trouwens. Dit wordt gewoon 30+ met een mooie doorverkooppercentage/transferrechten.
Dikke prima en Feyenoord kan meteen de markt op met een mooie zak geld.
Competitie staat ook niet bovenaan mijn lijstje maar het is een prima opstap. Iets meer topwedstrijden, altijd CL en nu kan hij het laten zien op een zondagmiddag in Estoril ipv het aftandse Waalwijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kokcu kan daar drie keer zoveel verdienen, al vind ik de competitie nogal Jut en Jul.
Dat bedrag voor Enzo Fernandez is alleen zo hoog omdat River Plate ook nog 25% van de som kreeg die Chelsea betaalde (ong. 30 miljoen). Het was 10 miljoen + 8 miljoen in bonussen in eerste instantie. Dus de duurste ooit voor Benfica kan ook gewoon 28 miljoen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grote Portugese sportkrant meldt nu dat 'Kökcü de duurste ooit wordt'
[ twitter ]
https://www.footballtrans(...)ca/transfers/duurste
Wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Bullaude weg, ergens wel jammer. Ik vond hem altijd wel goed invallen.
Kan Slotball fysiek niet aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:35 schreef Kerftminister het volgende:
Begrijp echt niet waarom Azarkan geen kans krijgt in de voorbereiding en maar voor een appel en een ei weg wordt gedaan.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ter verdediging, ik zat ingebeld en zag dit in een flits voorbij komen:
[ twitter ]
Ik heb er ook helemaal geen zin in man. Ik overweeg steeds meer de @Irritatie100 tactiek.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ook weer geruchten over Santi.
Ik ben er wel uit, die transferzomer mag wel weer voorbij zijn.
Is wel lekker hoor, gewoon met een paar lekkere blondjes op een terras zitten en genieten van de zon en je vrije dagen (als je vakantie hebt dan). Misschien eens per dag even op VI kijken maar niet druk om maken. Gaat bij mij vaak vanzelf eigenlijk, het druk maken doe ik pas bij de eerste wedstrijd om het echie weer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin in man. Ik overweeg steeds meer de @:irritatie100 tactiek.
Gewoon in augustus weer inschakelen, kijken wie er op het veld staan en dan genieten van de grote Arne show.
Het komt toch wel goed.
Slot heeft 'm amper minuten gegeven. Lijkt mij niet dat ie het in hem ziet zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ter verdediging, ik zat ingebeld en zag dit in een flits voorbij komen:
[ twitter ]
Ik ben nog niet klaar voor een afscheid van Ferquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ook weer geruchten over Santi.
Ik ben er wel uit, die transferzomer mag wel weer voorbij zijn.
• Er is nog geen speler weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:26 schreef F.M.D. het volgende:
Wat maakt Te Kloese eigenlijk een goede verkoper? Hij heeft nou niet bepaald een trackrecord. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen technische man wordt aangesteld voor dit soort zaken. Media slapen ook in plaats van kritische vragen te stellen.
Ik zal hem kritische vragen stellen als ik hem op vakantie tegenkom.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:26 schreef F.M.D. het volgende:
Wat maakt Te Kloese eigenlijk een goede verkoper? Hij heeft nou niet bepaald een trackrecord. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen technische man wordt aangesteld voor dit soort zaken. Media slapen ook in plaats van kritische vragen te stellen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor een afscheid van Fer
Mexicaantjes nergens bangquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie en ik zijn groot fan
Godinquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie en ik zijn groot fan
Brugse Zot en Leffe ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer voor als mijn vriendin dit leest: met lekkere blondjes bedoel ik een Brugse Zot, Leffe, La Chouffe etc.
Kritiek is gezond en houdt de boel scherp. Heeft niks met een hetze te maken. Ook bij een kamioenschap betekent het niet dat alles goed gaat. Ik mag hopen dat ze er intern ook zo naar kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Ah, de Kloese-hetze is alweer stilletjes aan het beginnen merk ik.
Jij zou denken dat men als supporter wat geleerd heedt van de paniek en hysterie van vorig jaar. Valt tegen.
Nou ja, in de meeste kroegen hier komen ze niet veel verder dan dat en het speciaalbiercafe heeft geen terrasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brugse Zot en Leffe ja?
Over smaak valt niet te twisten maar laten we hopen dat Feyenoord wat meer nastreeft
Gurney is meer van de kriekjes denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, in de meeste kroegen hier komen ze niet veel verder dan dat en het speciaalbiercafe heeft geen terras
Hij speelde zijn beste wedstrijden ondanks de Ramadan. Hij is nog piepjong en dan kan het lichaam een hoop herstellen, maar het is ontzettend ongezond en onprofessioneel om je lichaam dit aan te doen als je topsportprestaties moet leveren. Als hij ouder wordt zal hij echt goede begeleiding nodig hebben om dit zonder risico te blijven doen. Uiteraard hoop ik voor hem dat dit lukt, zowel voor zijn teams als voor hem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar dit kan je toch niet serieus menen? Die man speelde zijn beste wedstrijden tijdens de ramadan en dat van die shake was aan het begin van het seizoen.
Omdat het een enorm omhooggevallen en zelfingenomen vent is geworden? Dan krijg je vanzelf dat mensen ervan genieten als je het een keer niet juist hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds gepraat. Waarom dat gehak op @:ZKA?
ik vind jou maar een lastige userquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gurney is meer van de kriekjes denk ik.
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Trots racist. D66.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat zelfs een Braddie tweet tussen. @:Wereldgozer
quote:Feyenoord heeft vanaf het begin ingestoken op een vraagprijs van minimaal dertig miljoen euro en zo’n groot percentage doorverkoop en bonussen dat de uiteindelijke transfersom boven de 40 miljoen euro kan worden.
Zie je wel, geen paniek jongens. Don Kloesoe gaat hier gewoon een meer dan prima deal uit halen. 30+ miljoen + bonussen + dik doorverkooppercentage. Niks mis mee, en ook nog eens als extra voordeel dat het lekker vroeg rond is.quote:Benfica wil Kökcü heel snel presenteren, want komende week moet hij afreizen naar Turkije voor interlands in de Nations League met zijn Turkse team. In de afgelopen dagen is er koortsachtig overleg gevoerd op de burelen van zowel Benfica als Feyenoord. Daarbij heeft Feyenoords algemeen directeur Dennis te Kloese duidelijk gemaakt dat over een verkoop voor een eerste bedrag onder de 30 miljoen euro (plus doorverkoop en bonusssen) niet viel te praten.
Ik snap dat feyenoord pepi wilde hebben....quote:Atlético Madrid schaart zich in rijtje geïnteresseerde clubs voor Giménez
13.01,
Vandaag
vi.nl
.
Atlético Madrid schaart zich in rijtje geïnteresseerde clubs voor Giménez
© Pro Shots
DELEN:
De Mexicaans international wordt volgens zijn zaakwaarnemer Morris Pagniello nauwlettend in de gaten gehouden door Los Colchoneros. 'Het klopt dat Atlético belangstelling heeft. Ik denk dat het een van de beste opties zou kunnen zijn', zegt de Italiaan in gesprek met Mundo Deportivo.
Naast de Spaanse grootmacht werd de tienvoudig international eerder ook al gelinkt aan Benfica, dat ook Orkun Kökçü hoog op het verlanglijstje heeft staan. Pagniello geeft nog een aantal namen prijs. 'Er zijn meer clubs die naar hem hebben geïnformeerd, waaronder Napoli, Inter en clubs uit de Engelse Premier League.'
In zijn debuutseizoen in Rotterdam kwam de 22-jarige Gimenez in 32 competitieduels in actie. Daarin kwam de spits tot vijftien treffers. Bij Feyenoord heeft de linkspoot nog een contract tot medio 2026. Vorige zomer namen de Rotterdammers de Mexicaan voor circa vier miljoen euro over van Cruz Azul.
KloeseGodquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:25 schreef Pistolero het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ica-zo-goed-als-rond
[..]
Zie je wel, geen paniek jongens. Don Kloesoe gaat hier gewoon een meer dan prima deal uit halen. 30+ miljoen + bonussen + dik doorverkooppercentage. Niks mis mee, en ook nog eens als extra voordeel dat het lekker vroeg rond is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/selectie/orkun-kokcuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
404 niet gevonden.
https://eredivisie.nl/doelpuntvanhetjaar/quote:STEM OP HET DOELPUNT VAN HET JAAR!
Ook dit jaar bepalen de fans welk doelpunt uit de Eredivisie en Azerion Vrouwen Eredivisie wordt gekroond tot Doelpunt van het Jaar. Op 4 september, tijdens de uitreiking van de Eredivisie Awards, wordt de winnaar bekend gemaakt. En jij maakt kans op een wedstrijdbal die door de winnaar is gesigneerd!
Kan daar nog wel akkoord mee gaan. Meer een beetje zuur dat die houthakkers van PSV en Ajax op het middenveld waarschijnlijk duurder gaan zijn, maar dat heeft niks met Kloesoe te maken nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:25 schreef Pistolero het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ica-zo-goed-als-rond
[..]
Zie je wel, geen paniek jongens. Don Kloesoe gaat hier gewoon een meer dan prima deal uit halen. 30+ miljoen + bonussen + dik doorverkooppercentage. Niks mis mee, en ook nog eens als extra voordeel dat het lekker vroeg rond is.
Uiteindelijk is de kans best aanzienlijk dat je hier gewoon 40+ aan gaat overhouden op lange termijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan daar nog wel akkoord mee gaan. Meer een beetje zuur dat die houthakkers van PSV en Ajax op het middenveld waarschijnlijk duurder gaan zijn, maar dat heeft niks met Kloesoe te maken nee.
quote:
Huh, juist ja.quote:Feyenoord en SL Benfica hebben dit weekend een akkoord bereikt over de transfer van Orkun Kökçü.
onbetrouwbare teringzooi deze sitequote:
Superrik Elfrink heeft pas in de podcast een en ander uitgelegd over transferbedragen. Die deal van Gakpo naar Leeds die is geklapt was uiteindelijk maar een miljoen of 15 waard, ondanks dat er over 30 werd gesproken. Maar daar zaten zoveel haken en ogen aan en spreiding van het bedrag dat het eigenlijk niet heel erg interessant is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de kans best aanzienlijk dat je hier gewoon 40+ aan gaat overhouden op lange termijn.
En dat bedragen vergelijken met andere clubs heb ik ook nooit begrepen, daar kan je precies niks mee.
Gaan wij hem daarna hurenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarbij komt dat er nog steeds een mogelijkheid bestaat dat Simons voor 12 miljoen naar PSG gaat.
Ik denk niet dat hij wil downgraden.quote:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De site van @:zka was weer eens onvolledig in eerste instantie
KloesGOD
Nee, ik denk ook niet dat hij bij PSV wil blijven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij wil downgraden.
Superrik Elfrink acht die kans groot.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat hij bij PSV wil blijven.
Orrie gaat dus 2 jaar de sterren van de hemel spelen onder Schmidt samen met grote vriend Aurnes, waarna een gekke PL-club 120m voor hem gaat neertikken en we nog eens 24m krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De site van @:zka was weer eens onvolledig in eerste instantie
KloesGOD
Nah, die clausules worden echt nooit neergelegdquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Orrie gaat dus 2 jaar de sterren van de hemel spelen onder Schmidt samen met grote vriend Aurnes, waarna een gekke PL-club 120m voor hem gaat neertikken en we nog eens 24m krijgen.
Orrie
KloeseGod
Ik geloof er ook niet in dat het daadwerkelijk 120m wordt hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, die clausules worden echt nooit neergelegd
Duidelijkheid aan het begin van de transferperiode en gelijk een bult geld hebben is ook wat waard. Plus mocht Benfica hem slechts voor 30 weer verkopen vang je alsnog een heel leuk bedrag.
Internationalfee. Die krijg je niet als je voor het wanstaltig matige Turkije uitkomtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in dat het daadwerkelijk 120m wordt hoor.
Alhoewel, Enzo Fernandez ging ook gewoon voor zijn clausule van 120m weg. En de schatkisten in de PL nemen elk jaar exponentieel toe.
En Chelseafee er nog bovenop, scheelde ook wel dat er meerdere PL clubs geinteresseerd waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Internationalfee. Die krijg je niet als je voor het wanstaltig matige Turkije uitkomt
HUh?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Bombvis het volgende:
Spelersruil met gesloten beurs incoming, krijgen we er niks extra voor
Hij bedoeld dat Kokcu straks 'gratis' wordt geruild met een andere speler ipv verkocht waardoor je niks hebt aan die 20%.quote:
Als je 2 jaar geleden had geroepen dat Feyenoord 2 spelers voor samen 40-45 miljoen zou gaan verkopem werd je direct afgevoerd naar de GGZ. En niet omdat het te bedrag laag zou zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
Benfica supporters over een paar maanden wanneer ze zich realiseren dat Aursnes en Kokcu samen 40-45 miljoen hebben gekost
[ afbeelding ]
Stel dat Benfica volgend jaar (of later) Kökçü ruilt voor een andere speler, krijg je er geen geld voor. Kans is niet zo groot, maar niet uitgeslotenquote:
Natuurlijk, looijkartelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Trots racist. D66.
Is dit een fake account?
De speler heeft ook wat te willenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:11 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)kening-lvarez/420141
Ik hoopte op een dergelijk scenario, maar Benfica doet het heel goed door de deal snel te willen maken.
Dennis, vanwaar de haast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |