Superrik Elfrink acht die kans groot.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat hij bij PSV wil blijven.
Orrie gaat dus 2 jaar de sterren van de hemel spelen onder Schmidt samen met grote vriend Aurnes, waarna een gekke PL-club 120m voor hem gaat neertikken en we nog eens 24m krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De site van @:zka was weer eens onvolledig in eerste instantie
KloesGOD
Nah, die clausules worden echt nooit neergelegdquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Orrie gaat dus 2 jaar de sterren van de hemel spelen onder Schmidt samen met grote vriend Aurnes, waarna een gekke PL-club 120m voor hem gaat neertikken en we nog eens 24m krijgen.
Orrie
KloeseGod
Ik geloof er ook niet in dat het daadwerkelijk 120m wordt hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, die clausules worden echt nooit neergelegd
Duidelijkheid aan het begin van de transferperiode en gelijk een bult geld hebben is ook wat waard. Plus mocht Benfica hem slechts voor 30 weer verkopen vang je alsnog een heel leuk bedrag.
Internationalfee. Die krijg je niet als je voor het wanstaltig matige Turkije uitkomtquote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in dat het daadwerkelijk 120m wordt hoor.
Alhoewel, Enzo Fernandez ging ook gewoon voor zijn clausule van 120m weg. En de schatkisten in de PL nemen elk jaar exponentieel toe.
En Chelseafee er nog bovenop, scheelde ook wel dat er meerdere PL clubs geinteresseerd waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Internationalfee. Die krijg je niet als je voor het wanstaltig matige Turkije uitkomt
HUh?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Bombvis het volgende:
Spelersruil met gesloten beurs incoming, krijgen we er niks extra voor
Hij bedoeld dat Kokcu straks 'gratis' wordt geruild met een andere speler ipv verkocht waardoor je niks hebt aan die 20%.quote:
Als je 2 jaar geleden had geroepen dat Feyenoord 2 spelers voor samen 40-45 miljoen zou gaan verkopem werd je direct afgevoerd naar de GGZ. En niet omdat het te bedrag laag zou zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
Benfica supporters over een paar maanden wanneer ze zich realiseren dat Aursnes en Kokcu samen 40-45 miljoen hebben gekost
[ afbeelding ]
Stel dat Benfica volgend jaar (of later) Kökçü ruilt voor een andere speler, krijg je er geen geld voor. Kans is niet zo groot, maar niet uitgeslotenquote:
Natuurlijk, looijkartelquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Trots racist. D66.
Is dit een fake account?
De speler heeft ook wat te willenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:11 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)kening-lvarez/420141
Ik hoopte op een dergelijk scenario, maar Benfica doet het heel goed door de deal snel te willen maken.
Dennis, vanwaar de haast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |