Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
ÜBERHAUPT, mensen die heel dat gelul rondom het voetbal zo serieus nemen, verschrikkelijk vermoeiend
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Aursnes bewijst dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou toch liever nu cashen dan 25% doorverkoop.
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Ik herken wel de behoefte om maximaal te cashen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bentquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
'Kökcü bereikt mondeling akkoord met Benfica'
Orkun Kökcü is mondeling akkoord met SL Benfica over een transfer naar de kampioen van Portugal. De verwachting is dat de Portugezen zich nu snel gaan melden in Rotterdam met een openingsbod, zo meldt 1908.nl.
De verwachting is dat het openingsbod een bedrag van minimaal 30 miljoen euro zal zijn, waar het nog kan oplopen met diverse bonussen. Volgens het medium kan Kökcü in Portugal het rugnummer tien verwachten en zal hij drie keer zoveel salaris kunnen verdienen als bij Feyenoord.
Nog altijd zijn er ook verschillende Engelse clubs met interesse in Kökcü, maar alle verwachtingen zijn dat de aanvoerder van Feyenoord vertrekt naar Lissabon. De clubleiding van de Rotterdammers willen een bedrag van 40 miljoen euro overhouden aan de transfer, dit kan ook inclusief doorverkooppercentage zijn.
Zie hem liever idd nog een jaar of twee bij een subtopper blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Kokcu inmiddels ook welquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.
[..]
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.
De nieuwtjes zijn ook best aardig. Soms goed, soms niet, lekker rullefant. Als hij z’n kutpersoontje thuis zou laten zou niemand hier klagen dat ie de plank ook regelmatig misslaat. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met PietjeAids.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het gezeik op ZKA ook behoorlijk overdreven. Het is toch leuk man, dat een Feyenoord-insider hier post.
Voor 35+25% zou ik wel tekenen ja. Zou 30 +10-15% wel karig vinden, dan wachten we gewoon op de PL.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
En 30/35 miljoen met 25% doorverkoop is dikke prima.
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoietsquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:05 schreef F.M.D. het volgende:
Tussen de 25 en 30 miljoen gaat Kokcu opleveren volgens AD, waarmee Feyenoord de Aldi van de voetbalwereld blijft.
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentagequote:De speler kan voor vijf jaar tekenen als Benfica voldoende geld op tafel legt. Dat is een bedrag dat het verkooprecord van circa 25 miljoen van Luis Sinisterra naar Leeds United uit de boeken laat verdwijnen. Het lijkt op een bedrag tussen de 25 en 30 miljoen uit te komen. De mensen die denken dat Engelse clubs een veelvoud voor de speler over zouden hebben, daar was vooralsnog geen sprake van. Benfica is en was het meest concreet en wat die club wil betalen ligt zeker niet onder de prijzen die clubs als Aston Villa en Manchester United zouden willen neerleggen.
Dat zegt meer over die lijst dan wat anders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoiets
100% mee eens, clubs mogen best wat meer over hebben voor de beste speler van de landskampioen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou toch liever nu cashen dan 25% doorverkoop.
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Waar gaat dit ineens overquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Oude tijden herleven maar dan in een nieuwe setting waarbij niemand weet hoe hij/zij/hen/hun er mee om moeten gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gaat dit ineens over
Bipolaire boel hier…
Geen directe vervanger.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:16 schreef superniger het volgende:
Heeft Feyenoord al een vervanger voor Kocku?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |