Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We zetten een STREEP door Pepi
Hunnie nieuwe Veerman.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zitquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders niet
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zit
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoen
Zoals wat? Een shake? De Ramadan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.
Dat had ook met de situatie te maken, ManU niet zo heel goed, nieuwe trainer dus de echte toppers komen dan niet, dus wel logisch dat hij dan bekenden ging halen, denk dat ze nu wel weer een stap verder zijn en er betere spelers willen komen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.
Maar omdat ZKA iedereen heeft opgehyped over Pepi gingen alle simpele zieltjes op Twitter en de fansites(ja, ik weet dat je daar geen aandacht aan moet geven, maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halen
Wederom een W voor Krabby, L voor @:zka
Zoals Malaciaquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Elke keer als men hier weer eens ZKA belachelijk loopt te maken en er nog een paar mensen zijn die het proberen voor hem op te nemen kan je gewoon deze screenshot posten. Dan is het meteen wel klaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die ZKA act sowieso dodelijk vermoeiend. Post gewoon mee als fan en ga niet doen alsof je allemaal connecties hebt en het zo goed weet alleen om jezelf te pluggen. Zeker niet als onder de streep blijkt dat je het even vaak goed hebt als AstroTV
Ja maar dit kan je toch niet serieus menen? Die man speelde zijn beste wedstrijden tijdens de ramadan en dat van die shake was aan het begin van het seizoen.quote:
Prima. Veel te duur voor een tweede spits.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.
Maar wel pak ik liever nu de 40 (excl doorverkoop%) dan 25-30 en een potentiële 24 later. Want waar ik Kökcü minder goed in acht is zich snel aanpassen aan een nieuwe omgeving omdat ik hem op bepaalde vlakken nog steeds vrij onvolwassen vind overkomen. Dus daar zit een groot afbreukrisico in.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.
De zogenaamde verregaande interesse van Feyenoord kwam ook maar van één bron dacht ik (corrigeer mij als ik fout zit) dus ik denk dat het meer wishful thinking was.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het alcoholletje in deze post lees.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |