Ik acht de kans ook best groot dat 30-35 met behoudt van minimaal 20% van de transferrechten je uiteindelijk meer oplevert dan die 40 miljoen die veel mensen minimaal willen hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
Wat @:tarado zegt, hij wil gewoon naar Benfica. Heeft vanaf de winter al geregeld contact met Schmidt en stiekem ook wel gewoon een logische stap. Dan kan je als Feyenoord wel je hakken in het zand zetten maar hij is de eredivisie ontgroeid, je aanvoerder, nog verlengd zodat Feyenoord er meer aan over zou houden en 30-35 met een fors percentage is niet extreem slecht. De speler heeft ook gewoon wat te willen @:zka
Mooie openingswedstrijd ook (waar De Aurs en De Kock ons helemaal scheel gaan tikken)
Hier zit ook wel wat inquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook best groot dat 30-35 met behoudt van minimaal 20% van de transferrechten je uiteindelijk meer oplevert dan die 40 miljoen die veel mensen minimaal willen hebben.
Als er nou 1 club een perfect opstapje is naar de PL dan is het Benfica wel. En die weten ook perfect hoe ze PL-clubs helemaal leeg kunnen trekken bij het verkopen van hun spelers.
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessedquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:52 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt wederom geen spaan heel gelaten van @:ZKA
Na dat Slot-debacle begint het toch allemaal toch wel erg pijnlijk te worden.
Alleen wanneer het er echt om gaat is het allemaal net niet hequote:Op donderdag 8 juni 2023 10:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessed
Er is een uitgaand transferrecord aanstaande, maar dat is niks joh 😊 waar las als eerst over Kökcü en Benfica?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alleen wanneer het er echt om gaat is het allemaal net niet he
Die blijft dus nog een jaartje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
De grote uitgaande transfers van afgelopen zomer:quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Senesi speelt gewoon basis hoor, Sini ook maar die is geblesseerd geweest.
Geen Arsenalquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Gezichtsverlies voor Feyenoord en de eredivisie dat de beste speler niet naar de europese top gaat maar naar de kampioen van Portugal.
Wie weet gaat Simons nog naar Arsenal, is de eer weer gered.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Gezichtsverlies voor Feyenoord en de eredivisie dat de beste speler niet naar de europese top gaat maar naar de kampioen van Portugal.
Al besproken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:56 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ensen-lijken-doelwit
Oooh arne @:fetx @:kingroland
Wat een onzin.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Hoeveel Europese prijzen heeft Benfica de laatste 50 jaar gepakt?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Blijf het bijzonder vinden hoe veel mensen Benfica maar omlaag blijven praten.
Bela Guttmann vind dit leuk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel Europese prijzen heeft Benfica de laatste 50 jaar gepakt?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:49 schreef ZKA het volgende:
[..]
Pijnlijk voor jou dat ik daarna alweer een heerlijke hand vol primeurs heb gepakt 😙 keep obsessed
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die hem willen? Met alles respect, maar hij speelt bij Feyenoord zonder CL ervaring tegen topclubs. Roma is tot nu toe zijn grootste weerstand geweest. Een stubtopper uit Italie. Benfica is een prachtige tussenstap. De Engelse top wil hem niet en Kocku wil zelf vast niet naar clubs als West Ham of Aston Villa.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zou wachten tot 14 juni dan gaat de Engelse transfermarkt open
We kunnen veel meer voor hem krijgen als de Engelse clubs tegen elkaar gaan opbieden
Drizzt ligt nog in bed.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haal dan ook de rotzooi van ZKA weg.
Ach zoquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik bedoel van een Engelse club, waar jij het over had. Dat die transfermarkt dicht zit doet er geen reet toe.
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt dat fabeltje vandaan dat die hem willen? Met alles respect, maar hij speelt bij Feyenoord zonder CL ervaring tegen topclubs. Roma is tot nu toe zijn grootste weerstand geweest. Een stubtopper uit Italie. Benfica is een prachtige tussenstap. De Engelse top wil hem niet en Kocku wil zelf vast niet naar clubs als West Ham of Aston Villa.
Maar wel onzin om te denken dat Engelse clubs niets doen omdat het transferwindow nog niet open is, de lijntjes naar spelers waar interesse in is worden al veel eerder uitgegooid.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppen
Dat, en die periode is toch vooral voor het papierwerk. Liverpool presenteerde vandaag nog Mac Allister.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel onzin om te denken dat Engelse clubs niets doen omdat het transferwindow nog niet open is, de lijntjes naar spelers waar interesse in is worden al veel eerder uitgegooid.
Een speler kiest eens voor een wat geleidelijkere route naar de top.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
Tuurlijk wel. Voor die Engelsen is 40 miljoen niks, als ze hem willen, leggen ze dat wel neer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met alle respect, we zijn geen Lidl waar je goedkoop kan schoppen
Het slaat ook totaal nergens op. Ik geniet van het nieuws over Feyenoord en de kern klopt toch altijd wel. En ja dat Slot dan toch besluit om te blijven terwijl ZKA persoonlijk overal roept dat hij verwacht dat ie weggaat. Dikke boeien zeg.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het gezeik op ZKA ook behoorlijk overdreven. Het is toch leuk man, dat een Feyenoord-insider hier post.
Zietquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wat ziet iedereen toch weer tegen ZKA te hakken.
Je kan er maar druk mee zijn.
zinquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen zijn een beetje jaloers als een ander wat aandacht krijgt.
Stukje kleuterklas
KAMPIOENENquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:40 schreef GGMM het volgende:
Ontopic nu
Feyenoord, het is wat met die club he jongens
De zeer volwassen mod @onlogischquote:Op donderdag 8 juni 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Leuk, naast het gedram over ZKA nu een reeks spelfoutjes. Wat leuk!
Wat een dooddoener. Zeg dan niks.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:40 schreef GGMM het volgende:
Ontopic nu
Feyenoord, het is wat met die club he jongens
Dit is denk ik precies de reden dat Kokcu naar Benfica wilt. Want niemand wordt beter als je ala Van de Beek alleen maar de bank mag warmhouden en wordt verhuurt aan clubs onderin de Premier League. Dan beter geleidelijk. Bij Benfica speelt hij altijd, elk jaar Champions League, kans op prijzen, en kan redelijk snel belangrijk en een grote meneer worden daar. Als je dan over 2/3 jaar alsnog naar bv de Liverpools en Arsenals van deze wereld gaat kom je wel ander binnen bij die clubs. En je hebt sowieso meer ervaring opgedaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een speler kiest eens voor een wat geleidelijkere route naar de top.
GEZICHTVERLIES!!! De Gravenberch en Van de Beek van deze wereld kunnen hierover meepraten
Aursnes bewijst dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou toch liever nu cashen dan 25% doorverkoop.
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
ÜBERHAUPT, mensen die heel dat gelul rondom het voetbal zo serieus nemen, verschrikkelijk vermoeiend
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Aursnes bewijst dat dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn.
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iets zegt mij dat Kocku piekt onder een Slot maar minder uit de verf komt onder een Schmid ofzo.
Ik herken wel de behoefte om maximaal te cashen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Het is by far onze beste speler, maar wel omdat de trainer hem goed gebruikt. Plus ik vind Kökcü altijd een beetje een ongeleid projectiel als een tegenstander gaat zuigen/vertragen. Dan ga je het lastig hebben in de Portugese competitie.
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bentquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:27 schreef Ali_boo het volgende:
'Kökcü bereikt mondeling akkoord met Benfica'
Orkun Kökcü is mondeling akkoord met SL Benfica over een transfer naar de kampioen van Portugal. De verwachting is dat de Portugezen zich nu snel gaan melden in Rotterdam met een openingsbod, zo meldt 1908.nl.
De verwachting is dat het openingsbod een bedrag van minimaal 30 miljoen euro zal zijn, waar het nog kan oplopen met diverse bonussen. Volgens het medium kan Kökcü in Portugal het rugnummer tien verwachten en zal hij drie keer zoveel salaris kunnen verdienen als bij Feyenoord.
Nog altijd zijn er ook verschillende Engelse clubs met interesse in Kökcü, maar alle verwachtingen zijn dat de aanvoerder van Feyenoord vertrekt naar Lissabon. De clubleiding van de Rotterdammers willen een bedrag van 40 miljoen euro overhouden aan de transfer, dit kan ook inclusief doorverkooppercentage zijn.
Zie hem liever idd nog een jaar of twee bij een subtopper blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige move. Bij een United ofzo is het bijna onmogelijk om direct te slagen. Tenzij je al een bewezen wereldtopper bent
Kokcu inmiddels ook welquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol neem je eigen advies alsjeblieft eens ter harte ofzo.
[..]
Aursnes is heel ander type, echt op en top professional.
De nieuwtjes zijn ook best aardig. Soms goed, soms niet, lekker rullefant. Als hij z’n kutpersoontje thuis zou laten zou niemand hier klagen dat ie de plank ook regelmatig misslaat. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met PietjeAids.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vind het gezeik op ZKA ook behoorlijk overdreven. Het is toch leuk man, dat een Feyenoord-insider hier post.
Voor 35+25% zou ik wel tekenen ja. Zou 30 +10-15% wel karig vinden, dan wachten we gewoon op de PL.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
En 30/35 miljoen met 25% doorverkoop is dikke prima.
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoietsquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:05 schreef F.M.D. het volgende:
Tussen de 25 en 30 miljoen gaat Kokcu opleveren volgens AD, waarmee Feyenoord de Aldi van de voetbalwereld blijft.
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentagequote:De speler kan voor vijf jaar tekenen als Benfica voldoende geld op tafel legt. Dat is een bedrag dat het verkooprecord van circa 25 miljoen van Luis Sinisterra naar Leeds United uit de boeken laat verdwijnen. Het lijkt op een bedrag tussen de 25 en 30 miljoen uit te komen. De mensen die denken dat Engelse clubs een veelvoud voor de speler over zouden hebben, daar was vooralsnog geen sprake van. Benfica is en was het meest concreet en wat die club wil betalen ligt zeker niet onder de prijzen die clubs als Aston Villa en Manchester United zouden willen neerleggen.
Dat zegt meer over die lijst dan wat anders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik las vandaag nog ergens dat Kenneth Taylor op een lijst van 100 duurste voetballers stond met een waarde van 60 miljoen of zoiets
100% mee eens, clubs mogen best wat meer over hebben voor de beste speler van de landskampioen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Minder dan 30 zou ik wel echt pijnlijk, gênant weinig vinden, ongeacht welk doorverkooppercentage
Alleen al voor de beeldvorming als een soort Aldi richting toekomstige transfers moet je dit niet willen.
Waar gaat dit ineens overquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Oude tijden herleven maar dan in een nieuwe setting waarbij niemand weet hoe hij/zij/hen/hun er mee om moeten gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gaat dit ineens over
Bipolaire boel hier…
Geen directe vervanger.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:16 schreef superniger het volgende:
Heeft Feyenoord al een vervanger voor Kocku?
Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij United had hij wel een kans gekregen met Ten Hag maar schijnbaar is het een jongen die vertrouwen van de trainer nodig heeft dus Schmidt heeft een paar goeie gesprekken met hem gehad waarschijnlijk.
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
We zetten een STREEP door Pepi
Hunnie nieuwe Veerman.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zitquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, voor dat geld haal je hem als eerste spits en anders niet
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoenquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eens. Gimenez moet je uitgesproken man zijn. Niks gedonder over een aankoop van 10+ die op de bank zit
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens gedonder, het is gewoon raar en onverantwoord om een reservespits te halen voor pak hem beet 12 miljoen
Zoals wat? Een shake? De Ramadan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast doet hij nog weleens onverstandige dingen met zijn lichaam, dus hopelijk heeft Schmid ook een hele goede fysieke staf. Ook wat dat betreft kan Kökçü beter naar Engeland gaan, daar wegen, meten en becijferen ze alles.
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu al geen zin in alles en iedereen in de media die gaat roepen dat PSV Feyenoord heeft afgetroefd terwijl dat dus helemaal niet het geval is.
Dat had ook met de situatie te maken, ManU niet zo heel goed, nieuwe trainer dus de echte toppers komen dan niet, dus wel logisch dat hij dan bekenden ging halen, denk dat ze nu wel weer een stap verder zijn en er betere spelers willen komen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Denk niet dat Ten Hag zich nu weer gaat branden aan Eredivisie middelmaat. Zijn aankopen zijn niet echt gelukkig.
Maar omdat ZKA iedereen heeft opgehyped over Pepi gingen alle simpele zieltjes op Twitter en de fansites(ja, ik weet dat je daar geen aandacht aan moet geven, maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese riep een paar weken geleden al tegen Krabby dat ze hem voor dat geld nooit gingen halen
Wederom een W voor Krabby, L voor @:zka
Zoals Malaciaquote:Op donderdag 8 juni 2023 15:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Elke keer als men hier weer eens ZKA belachelijk loopt te maken en er nog een paar mensen zijn die het proberen voor hem op te nemen kan je gewoon deze screenshot posten. Dan is het meteen wel klaar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die ZKA act sowieso dodelijk vermoeiend. Post gewoon mee als fan en ga niet doen alsof je allemaal connecties hebt en het zo goed weet alleen om jezelf te pluggen. Zeker niet als onder de streep blijkt dat je het even vaak goed hebt als AstroTV
Ja maar dit kan je toch niet serieus menen? Die man speelde zijn beste wedstrijden tijdens de ramadan en dat van die shake was aan het begin van het seizoen.quote:
Prima. Veel te duur voor een tweede spits.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het allemaal zo onzeker is of Kokcu wel zo goed is zonder Slot zoals ik hier lees, is 25-30 miljoen een topbedrag.
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 00:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens, het is imo echt (veel) te weinig. De Kökcü van dit seizoen is de beste speler die ik ooit bij ons heb zien spelen. Alles onder de 40/45 als totaalbedrag vind ik een belediging voor zijn kwaliteiten.
Maar wel pak ik liever nu de 40 (excl doorverkoop%) dan 25-30 en een potentiële 24 later. Want waar ik Kökcü minder goed in acht is zich snel aanpassen aan een nieuwe omgeving omdat ik hem op bepaalde vlakken nog steeds vrij onvolwassen vind overkomen. Dus daar zit een groot afbreukrisico in.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit alles wat te Kloese vertelde bleek dat Feyenoord buiten een korte initiële interesse dit als totaal onhaalbaar zag.
De zogenaamde verregaande interesse van Feyenoord kwam ook maar van één bron dacht ik (corrigeer mij als ik fout zit) dus ik denk dat het meer wishful thinking was.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het alcoholletje in deze post lees.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan wel heerlijk overdrijven, dat moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |