dan moet je vooraf al nee zeggen tegen benficaquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Dat eens natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar had liever voor 25 naar Benfica gehad
Loop dan niet te bazelen dat een Senesi en Sini bankzitters zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Senesi speelt gewoon basis hoor, Sini ook maar die is geblesseerd geweest.
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Kokcu wel missen. Aanvoerder en leider van een kampioenselftal uit de eigen opleiding die heel veel geld gaat opbrengen, daar zijn er niet veel van.
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.
Toch hoop ik nog steeds dat de interesse van Benfica slechts een inleiding is voor betere clubs. Snap dat ongeduld van iedereen niet.
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.
Daarom is het juist verstandig om bij Benfica te tekenen Hans. Eens dat zo’n stap als Malacia nam of het merendeel van de eredivisiespelers die naar dergelijke clubs gaan 9 van de 10 keer te groot is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Misschien dat hij daarom juist naar Benfica gaat, ze willen hem graag, de trainer kent hem een beetje en de stap is niet zo enorm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.
Later in de window wordt het een ander verhaal.
Maar dat was niet wat Pietje bedoelde, die zei dat Senesi bankzitter was, wat gewoon niet waar is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Wat is een flop? Vaak als je naar een topclub gaat voor veel geld floppen spelers. Een Senesi is geen flop, speelt gewoon op zijn niveau, kan wellicht nog een stapje doen. Malacia is daar ook een aankoop voor de breedte. Een Bergwijn of Vincent Jansen bij de Spurs, dat zijn flops.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.
Nee dat weet ik niet maar wel dat hij naar Benfica wil anders zou hij het zelf ook wel afhouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Benfica is al zo lang geïnteresseerd, die zullen dus ook al behoorlijk lang contact hebben met de familie Kokcu. Niet voor niets 4 maanden geleden het huis te koop gezetquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zou wachten tot 14 juni dan gaat de Engelse transfermarkt open
We kunnen veel meer voor hem krijgen als de Engelse clubs tegen elkaar gaan opbieden
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat biedenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat bieden
quote:Volgens info van deze site willen de Portugezen niet binnen 24 uur, maar voor zondag toeslaan. Die dag maakt Kökçü zich op voor de international-break met Turkije. Benfica zoekt pas contact met Feyenoord na een persoonlijk akkoord. Een officieel bod bleef dus vooralsnog uit.
Heb je deze gemist ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Die gaat dus naar Dortmund of zo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
Ik bedoel van een Engelse club, waar jij het over had. Dat die transfermarkt dicht zit doet er geen reet toe.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |