Ja Benfica is een geweldig mooie club en als je daar de sterren van de hemel speelt maak je directe en toptransfer naar de top. En een hele goede tussenstap.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Benfica is denk ik ook een leuke club voor die jongen, niet ergens op de bank wegrotten
Eens, wel twijfelachtig of hij meteen kan aanhaken en daar heb je er momenteel op de flanken net wat teveel van.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi, ik ben wel enthousiast over die jongen in elk geval.
Dat klopt wel ja, maar ergens denk ik dat er wel wat gaat gebeuren met Dilrosun, Walemark en misschien Alireza. Idrissi zien we denk ik niet meer terug, dus de spoeling op links is wel erg dun.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, wel twijfelachtig of hij meteen kan aanhaken en daar heb je er momenteel op de flanken net wat teveel van.
Vind het wel opmerkelijk dat ze Paixao echt als rechtsbuiten zien. Hij kan het allebei, maar ik denk dat links wel zijn beste positie is eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar ergens denk ik dat er wel wat gaat gebeuren met Dilrosun, Walemark en misschien Alireza. Idrissi zien we denk ik niet meer terug, dus de spoeling op links is wel erg dun.
Dat dacht ik ook eerst hoor, maar ik vond 'm steeds beter worden op rechts eigenlijk. Vooral wat onvoorspelbaarder, om 1 of andere reden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind het wel opmerkelijk dat ze Paixao echt als rechtsbuiten zien. Hij kan het allebei, maar ik denk dat links wel zijn beste positie is eigenlijk.
Zijn (vroege) voorzetten vanaf rechts zijn wel echt genot. Alleen daar heeft hij dan weer een stuk minder passeeracties dan op links.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst hoor, maar ik vond 'm steeds beter worden op rechts eigenlijk. Vooral wat onvoorspelbaarder, om 1 of andere reden.
Die lijkt op die gast van Rijnmond!quote:
zijn snelle voorzet is wel echt genot vanaf rechtsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vind het wel opmerkelijk dat ze Paixao echt als rechtsbuiten zien. Hij kan het allebei, maar ik denk dat links wel zijn beste positie is eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn snelle voorzet is wel echt genot vanaf rechts
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn (vroege) voorzetten vanaf rechts zijn wel echt genot.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
beter doet hij ook telkens een buiging als hij bijv. gewisseld wordt net zoals Koki Saito. Kankerschattig
Die Japaneesjes houden zichzelf wel kort meestal.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
beter doet hij ook telkens een buiging als hij bijv. gewisseld wordt net zoals Koki Saito. Kankerschattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |