quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ter verdediging, ik zat ingebeld en zag dit in een flits voorbij komen:
[ twitter ]
Ik heb er ook helemaal geen zin in man. Ik overweeg steeds meer de @Irritatie100 tactiek.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ook weer geruchten over Santi.
Ik ben er wel uit, die transferzomer mag wel weer voorbij zijn.
Is wel lekker hoor, gewoon met een paar lekkere blondjes op een terras zitten en genieten van de zon en je vrije dagen (als je vakantie hebt dan). Misschien eens per dag even op VI kijken maar niet druk om maken. Gaat bij mij vaak vanzelf eigenlijk, het druk maken doe ik pas bij de eerste wedstrijd om het echie weer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin in man. Ik overweeg steeds meer de @:irritatie100 tactiek.
Gewoon in augustus weer inschakelen, kijken wie er op het veld staan en dan genieten van de grote Arne show.
Het komt toch wel goed.
Slot heeft 'm amper minuten gegeven. Lijkt mij niet dat ie het in hem ziet zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:48 schreef DonRaja het volgende:
Ter verdediging, ik zat ingebeld en zag dit in een flits voorbij komen:
[ twitter ]
Ik ben nog niet klaar voor een afscheid van Ferquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ook weer geruchten over Santi.
Ik ben er wel uit, die transferzomer mag wel weer voorbij zijn.
• Er is nog geen speler weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:26 schreef F.M.D. het volgende:
Wat maakt Te Kloese eigenlijk een goede verkoper? Hij heeft nou niet bepaald een trackrecord. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen technische man wordt aangesteld voor dit soort zaken. Media slapen ook in plaats van kritische vragen te stellen.
Ik zal hem kritische vragen stellen als ik hem op vakantie tegenkom.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:26 schreef F.M.D. het volgende:
Wat maakt Te Kloese eigenlijk een goede verkoper? Hij heeft nou niet bepaald een trackrecord. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat er geen technische man wordt aangesteld voor dit soort zaken. Media slapen ook in plaats van kritische vragen te stellen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor een afscheid van Fer
Mexicaantjes nergens bangquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie en ik zijn groot fan
Godinquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Scrummie en ik zijn groot fan
Brugse Zot en Leffe ja?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer voor als mijn vriendin dit leest: met lekkere blondjes bedoel ik een Brugse Zot, Leffe, La Chouffe etc.
Kritiek is gezond en houdt de boel scherp. Heeft niks met een hetze te maken. Ook bij een kamioenschap betekent het niet dat alles goed gaat. Ik mag hopen dat ze er intern ook zo naar kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Ah, de Kloese-hetze is alweer stilletjes aan het beginnen merk ik.
Jij zou denken dat men als supporter wat geleerd heedt van de paniek en hysterie van vorig jaar. Valt tegen.
Nou ja, in de meeste kroegen hier komen ze niet veel verder dan dat en het speciaalbiercafe heeft geen terrasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brugse Zot en Leffe ja?
Over smaak valt niet te twisten maar laten we hopen dat Feyenoord wat meer nastreeft
Gurney is meer van de kriekjes denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, in de meeste kroegen hier komen ze niet veel verder dan dat en het speciaalbiercafe heeft geen terras
Hij speelde zijn beste wedstrijden ondanks de Ramadan. Hij is nog piepjong en dan kan het lichaam een hoop herstellen, maar het is ontzettend ongezond en onprofessioneel om je lichaam dit aan te doen als je topsportprestaties moet leveren. Als hij ouder wordt zal hij echt goede begeleiding nodig hebben om dit zonder risico te blijven doen. Uiteraard hoop ik voor hem dat dit lukt, zowel voor zijn teams als voor hem.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar dit kan je toch niet serieus menen? Die man speelde zijn beste wedstrijden tijdens de ramadan en dat van die shake was aan het begin van het seizoen.
Omdat het een enorm omhooggevallen en zelfingenomen vent is geworden? Dan krijg je vanzelf dat mensen ervan genieten als je het een keer niet juist hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er wordt nog steeds gepraat. Waarom dat gehak op @:ZKA?
ik vind jou maar een lastige userquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gurney is meer van de kriekjes denk ik.
Uitkeringsgerechtigd en veroordeeld zedendelinquent. Trots racist. D66.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat zelfs een Braddie tweet tussen. @:Wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |