SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2023 13:09:35 ]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oei. @:DombohetOlifantje1
Wel eens. Leuk spelertje en mooi dat hij blijft. Maar zó goed en bepalend is hij nou ook weer niet.
ze willen het niet zienquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.
En dat zegt veel over Szymanski. PoolGod
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.quote:
1/3 van het seizoen gemist en toch kampioenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski was afgelopen seizoen onvervangbaar.
En dat zegt veel over Szymanski. PoolGod
Nou dat bleek afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.
Vijf wedstrijden volledig gemist.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1/3 van het seizoen gemist en toch kampioen
Klopt zelfde voor Timber.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef Elan het volgende:
Wel enorm kut dat we die Dilrosun gekocht hebben en dan ook nog eens gelijk grootverdiener hebben gemaakt.
Buitenkansjes kan je prima huren, als het maar niet de overhand krijgt.quote:
1900 minuten oid in de eredivisie van de 3000.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vijf wedstrijden volledig gemist.
Waren overigens de meest walgelijke potten van het seizoen.
Viel je niet op verder dat Kokcu nog beter is gaan spelen met Wieffer naast hem?quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:12 schreef aTypisch het volgende:
en dan allemaal op de banken voor Wieffer die een veel makkelijkere positie goed invult naast de beste speler van de eredivisie
Live opgenomen. @3rr0rquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Pooled. @:beszen of hoe heet die gozer
ik chargeer ietwatquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viel je niet op verder dat Kokcu nog beter is gaan spelen met Wieffer naast hem?
Zijn vervangers lieten inderdaad een onuitwisbare indruk achter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1900 minuten oid in de eredivisie van de 3000.
Hij was niet onmisbaar in elk geval.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Pooled. @:beszen of hoe heet die gozer
Timber zou wellicht nog wel goed kunnen komen, geen idee of Krabby weer wat lult maar die Dilrosun schijnt dus meer knaken te verdienen dan Kokcu. En dan ligt die ook nog 3 jaar vast genot.quote:
dilrosun gaat mondjes snoerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Timber zou wellicht nog wel goed kunnen komen, geen idee of Krabby weer wat lult maar die Dilrosun schijnt dus meer knaken te verdienen dan Kokcu. En dan ligt die ook nog 3 jaar vast genot.
Hopen dat Al Ittihad nog een speler met internationale allure zoekt voor de flanken.
Hoop het.quote:
was ook slachtoffer van het wegvallen van szymanski, moest hij op 10 opdravenquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop het.
Hij laat bij vlagen technisch ook wel zieke dingen zien, maar dan weer weken niks
Liever goede huurspelers die je eigen spelers ook beter laten spelen (en dus hun waarde laat verhogen) dan goedkope gokjes als Taabouni en Kasanwirjo. Je gaat nooit een selectie krijgen met allemaal spelers van 20+ miljoen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed of niet maar je moet wel van huurspelers af wil je stappen zetten met waarde van de selectie.
Hadden we Dilro maar gehuurd uiteindelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Liever goede huurspelers die je eigen spelers ook beter laten spelen (en dus hun waarde laat verhogen) dan goedkope gokjes als Taabouni en Kasanwirjo. Je gaat nooit een selectie krijgen met allemaal spelers van 20+ miljoen.
Die man gaat komend seizoen milkshaken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden we Dilro maar gehuurd uiteindelijk.
Ik vond eigenlijk Bullaude een prima indruk achterlaten in de minuten die hij speelde, ik vond het apart dat hij zo weinig kansen kreeg. Het ergerde mij op een gegeven moment wel dat Slot zelfs tegen de kneuzenploegen hem geen kans in de basis gaf maar wel Dilro bleef opstellen op donnie die daar oncomfortabel speelde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zijn vervangers lieten inderdaad een onuitwisbare indruk achter.
Dus onvervangbaar.
Ik steun dit.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
willen jullie stoppen met het gebruik van donnie
bvd
Die mensen zijn niet helemaal barkiequote:Op woensdag 7 juni 2023 15:27 schreef aTypisch het volgende:
willen jullie stoppen met het gebruik van donnie
bvd
Krabbendam riep een week geleden al dat Kloesgod had gezegd dat Pepi onmogelijk gaat wordenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
Alles wat ZKA over Pepi heeft geluld is complete onzin (goh)
En Nakamura is ook niet de eerste optie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
We zetten een STREEP door Pepi.quote:Ik denk niet dat het slim is om een extra spits te halen die meer zou moeten kosten dan Giménez, onze topscorer
Is Te Kloese eindelijk eens een keertje niet op vakantie, gaat Arne doodleuk vakantie vieren.quote:,,Prima speler, maar nu niet de eerste optie. Kijk, het is simpel: wij brengen nu alles in kaart. Kijken naar mogelijkheden en naar spelers die haalbaar zijn. Straks is de trainer terug en kunnen we eventueel handelen op de markt.’'
Don Dennis weet hoe het spel gespeeld wordt dus ik acht de komst van Pepi zeker niet van de baan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Interview met te Kloese
Spelersbudget is feitelijk het salarispotje hequote:Op woensdag 7 juni 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spelersbudget dus 23 miljoen.
Dat is 46 keer een Aursnes.
Ja dit, en dat is geen nieuwe info. Dat kwam al terug bij dat interview met Te KloeseGod met Rijnmond.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelersbudget is feitelijk het salarispotje he
quote:
quote:Feyenoord is momenteel niet concreet in de markt voor Keito Nakamura, zo laat algemeen directeur Dennis te Kloese weten in gesprek met het Algemeen Dagblad. De Rotterdammers verkennen momenteel de markt en is op dit moment nog niet van plan om toe te slaan op de transfermarkt.
''Prima speler, maar nu niet de eerste optie'', vertelt Te Kloese over de transferplannen van Feyenoord tegenover de krant.
Nou ja als Falentijn het meld dan blijft Kokcu dus..quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:31 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T is Kokcu bijna weg.
Wel grappig hoe veel mensen het verschil tussen een doorverkooppercentage en een deel van de transferrechten houden niet begrijpen.
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:31 schreef Pistolero het volgende:
Volgens de T is Kokcu bijna weg.
Wel grappig hoe veel mensen het verschil tussen een doorverkooppercentage en een deel van de transferrechten houden niet begrijpen.
Ja, of hij speelt 2 jaar lang de sterren van de hemel bij Benfica en je houdt er door de transferrechten uiteindelijk een stuk meer dan 40m aan over.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.
Daarom zou ik een transfersom lager dan 35 miljoen toch wel teleurstellend vinden.
Ook denk ik dat er zich uiteindelijk mooiere clubs gaan melden voor Kökcü als hij even afwacht.
Ik ben vooral blij dat Feyenoord eindelijk eens een keer het ijzer smeed terwijl het heet is en dat het zo vroeg allemaal al rond lijkt te komenquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Kokcu wel missen. Aanvoerder en leider van een kampioenselftal uit de eigen opleiding die heel veel geld gaat opbrengen, daar zijn er niet veel van.
Ik denk na Van Persie de beste speler uit eigen jeugd voortgebracht.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga Kokcu wel missen. Aanvoerder en leider van een kampioenselftal uit de eigen opleiding die heel veel geld gaat opbrengen, daar zijn er niet veel van.
hij zat dit seizoen er mentaal nog doorheen, mede door de druk en blijkbaar wat ander spulquote:Op donderdag 8 juni 2023 07:57 schreef alopio het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal de keuze voor Benfica vanuit Kokcu. Hij is enorm gegroeid en een echte leider en duidelijk toe aan een volgende stap. Dan zou ik toch echt hoger mikken dan de Portugese competitie. Ook gezien zijn leeftijd en dat hij nog beter kan worden. Komt een Arsenal of Liverpool zou ik daarheen gaan.
Aan de andere kant, hij is nog jong, is daar gegarandeerd basis, kan over 2/3 jaar de echte stap maken, lekker weer. En ik snap wel dat je een keus maakt, want een Arsenal of Liverpool is nog helemaal niet concreet.
Vanuit Feyenoord oogpunt is een Benfica wel lekker, want als je een doorverkoop hebt of nog een x% van de transferrechten, dan is de kans groot dat je daar op verdient omdat een stap na Benfica (met bijbehorende transfersom) groot is.
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel altijd een zeker risico is verbonden aan een doorverkooppercentage. Voor hetzelfde geld raakt Kökcü geblesseerd of komt hij weinig aan spelen toe en neemt zijn transferwaarde af en stelt het doorverkooppercentage dan dus weinig voor.
Daarom zou ik een transfersom lager dan 35 miljoen toch wel teleurstellend vinden.
Ook denk ik dat er zich uiteindelijk mooiere clubs gaan melden voor Kökcü als hij even afwacht.
pure stront weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.
Dat speelt ook mee ja. Misschien wel een verstandige keuze. Het is voor ons supporters natuurlijk mooier als een speler naar zeg Liverpool, Arsenal of Barca gaat. Maar uiteindelijk kan dit beter uitpakken voor zowel Kokcu als de club.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij zat dit seizoen er mentaal nog doorheen, mede door de druk en blijkbaar wat ander spul
vind het wel een mooie stap voor hem
ja dat heb ik niet zoquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat speelt ook mee ja. Misschien wel een verstandige keuze. Het is voor ons supporters natuurlijk mooier als een speler naar zeg Liverpool, Arsenal of Barca gaat. Maar uiteindelijk kan dit beter uitpakken voor zowel Kokcu als de club.
Verstandige jongen die Kokcu. Bizar ook hoe hij zich als persoon ontwikkeld heeft. En laten we niet vergeten hoe jong hij is. Een echte aanvoerder geweest dit seizoen.
PietjeAids weer.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kökcü is de ultieme Slotspeler. Hoor je waarschijnlijk niet veel meer van, grootste deel van de verkochte Feyenoorspelers eindigt op de bank. Zie ook Sinisterra en Senesi. In dat opzicht is een hoog doorverkooppercentage inderdaad niet verstandig.
ja maar had liever voor 25 naar Benfica gehadquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja vond het toch wel toffer dat Malacia naar Man United ging dan naar een Franse kutclub
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Senesi speelt gewoon basis hoor, Sini ook maar die is geblesseerd geweest.
dan moet je vooraf al nee zeggen tegen benficaquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Dat eens natuurlijkquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar had liever voor 25 naar Benfica gehad
Loop dan niet te bazelen dat een Senesi en Sini bankzitters zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik ben geen fan van doorverkoop.
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:07 schreef alopio het volgende:
[..]
PietjeAids weer.
Senesi speelt gewoon basis hoor, Sini ook maar die is geblesseerd geweest.
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:55 schreef Scrummie het volgende:
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van hem als aanvoerder, dus dat ga ik niet missen. Maar het zal heel moeilijk worden om zijn kwaliteiten op te vangen, hij was echt de regisseur en smeerolie van het elftal. Dit is wel het goede moment om te vertrekken, hij was al de beste speler van de competitie en anders had je z'n contract weer moeten verlengen.
Toch hoop ik nog steeds dat de interesse van Benfica slechts een inleiding is voor betere clubs. Snap dat ongeduld van iedereen niet.
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij lijkt het zelf ook te willen, dan heb je als Feyenoord ook niet zoveel meer in te brengen.
Daarom is het juist verstandig om bij Benfica te tekenen Hans. Eens dat zo’n stap als Malacia nam of het merendeel van de eredivisiespelers die naar dergelijke clubs gaan 9 van de 10 keer te groot is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Misschien dat hij daarom juist naar Benfica gaat, ze willen hem graag, de trainer kent hem een beetje en de stap is niet zo enorm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar vaak floppen Eredivisiespelers. Malacia is ook niet veel bij United. Zou er niet zo zeker van zijn dat Kökcü een succes wordt.
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zeker in juni is het prima te verantwoorden om gewoon een harde minimumprijs te stellen en niet te luisteren naar aanbiedingen daaronder.
Later in de window wordt het een ander verhaal.
Maar dat was niet wat Pietje bedoelde, die zei dat Senesi bankzitter was, wat gewoon niet waar is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er clubs in de rij zullen staan voor een Senesi. Eén van de meest gepasseerde verdedigingen afgelopen seizoen. Alleen degradanten Southampton en Leeds hadden meer goals tegen. Sini gedegradeerd. Misschien kunnen we die voor een prikkie terughalen.
Wat is een flop? Vaak als je naar een topclub gaat voor veel geld floppen spelers. Een Senesi is geen flop, speelt gewoon op zijn niveau, kan wellicht nog een stapje doen. Malacia is daar ook een aankoop voor de breedte. Een Bergwijn of Vincent Jansen bij de Spurs, dat zijn flops.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de speler niet mee hebt is dat gewoon heel moeilijk.
Nee dat weet ik niet maar wel dat hij naar Benfica wil anders zou hij het zelf ook wel afhouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Benfica is al zo lang geïnteresseerd, die zullen dus ook al behoorlijk lang contact hebben met de familie Kokcu. Niet voor niets 4 maanden geleden het huis te koop gezetquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je doet alsof ie géén interesse heeft in andere clubs dan Benfica, maar dat weet je helemaal niet.
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:00 schreef Ali_boo het volgende:
Ik zou wachten tot 14 juni dan gaat de Engelse transfermarkt open
We kunnen veel meer voor hem krijgen als de Engelse clubs tegen elkaar gaan opbieden
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat biedenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook als ze hem niet super graag willen is er vast wel een club die uiteindelijk meer dan Benfica gaat bieden
quote:Volgens info van deze site willen de Portugezen niet binnen 24 uur, maar voor zondag toeslaan. Die dag maakt Kökçü zich op voor de international-break met Turkije. Benfica zoekt pas contact met Feyenoord na een persoonlijk akkoord. Een officieel bod bleef dus vooralsnog uit.
Heb je deze gemist ?quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als die hem zo graag willen zou er nu ook al wel een bod liggen.
Die gaat dus naar Dortmund of zo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
Ik bedoel van een Engelse club, waar jij het over had. Dat die transfermarkt dicht zit doet er geen reet toe.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb je deze gemist ?
Telegraaf: Kökcü gaat binnen 24 uur transferrecord verbreken
Orkun Kökcü gaat Feyenoord zo goed als zeker verlaten, zo meldt De Telegraaf. Vandaag wil Benfica de miljoenentransfer afronden. De Rotterdammers mikken op een transfersom van veertig miljoen euro, en de Portugezen zijn bereid een groot deel in één keer over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |