Momenteel heb je Paixใo, Jahanbakhsh en Wๅlemark als buitenspelers, mag toch hopen dat Nakamura wel beter is dan 2 van de 3.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he Nakamura, Stengs, Pepi, Zerrouki zijn nog geen namen waar van ik denk wow die moet je persee halen.
Geen namen waarvan je nu al weet die zijn beter als wat we hebben.
Feyenoord is ook helemaal niet in de positie om bewezen topspelers voor 10+ miljoen te halen. Dan kom je automatisch uit bij deze categorie spelers.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch he Nakamura, Stengs, Pepi, Zerrouki zijn nog geen namen waar van ik denk wow die moet je persee halen.
Geen namen waarvan je nu al weet die zijn beter als wat we hebben.
Ik zou ook gewoon Summerville proberen overigens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie is ons lek naar PSV? (Of andersom natuurlijk)
Eensquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon Summerville proberen overigens.
hancko zie ik wel vertrekkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:04 schreef alopio het volgende:
Prima nieuwsPoolGod
Het idee dat selectie dit jaar gewoon ruim op tijd op orde begint te raken. Ja er zal nog wat bijkomen als er last minute een buitenkansje komt (huurspeler van een grote club) en ja er gaat nog wat weg, maar buiten Kokcu en Geert zie ik niemand weggaan.
Arne gaat volgend jaar nog meer knallen met de club
Valt toch stiekem ook vrij regelmatig tegen dus moet komend seizoen wel echt een ontwikkeling doormaken wil je hem voor dat bedrag gaan overnemen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Ook wel lekker dat het gewoon weer een jaar huur is, scheelt toch 10 miljoen.
Oei. @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch stiekem ook vrij regelmatig tegen dus moet komend seizoen wel echt een ontwikkeling doormaken wil je hem voor dat bedrag gaan overnemen.
wtf lees ik hierquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch stiekem ook vrij regelmatig tegen dus moet komend seizoen wel echt een ontwikkeling doormaken wil je hem voor dat bedrag gaan overnemen.
Hij mag nog wel wat beslissender zijn met zijn kwaliteiten.quote:
@klaasweetallesquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag nog wel wat beslissender zijn met zijn kwaliteiten.
Prime Toornstra>Pool
is wel wat lastig om in dit elftal nog meer naar je toe te trekken met Kokcu in de rugquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij mag nog wel wat beslissender zijn met zijn kwaliteiten.
Prime Toornstra>Pool
Ja eens.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |