Terugluisteren kan ook via deze linkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En je hebt geen VPN meer nodig en de verbinding is veel stabieler en je kunt ook nog terugluisteren wat voor mij heel fijn is omdat ik vaak werk op zondagen
@:AnneX, die optie is juist als een luxe voor de premium abonnees , nu heb je geen VPN meer nodig om te luisteren, je moet juist België aanklikken zodat de app weet dat je het commentaar wilt horen en er geen VPN meer voor nodig hebt. Als je voor Nederland kiest heb je alsnog een VPN nodig. Het is als het ware een verborgen trucje van ze, want anders mogen ze het niet legaal aan je aanbieden in Nederland met een Belgische licentie, als je als premium gebruiker op België klikt mogen ze dat wél.
De normale gebruikers krijgen deze keuze optie niet.
Normaal gesproken wel. Met tv kijken bijv.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef D. het volgende:
Tot dit weekend kon ik op de iPhone het scherm klein maken, maar nu is het volledig scherm of uit. Iemand een idee waardoor dat komt?
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet wetenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moetenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet weten
Kan alleen met de nieuwe chromecasts met google tv.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moetenMaar heb het na een hoop gevloek nu maar op de ipad gezet en nu cast die gewoon prima.
Probeer deze anders eens: http://gpradio.hole1988.nl/. Hartstikke simpel, geen inloggen, geen VPN.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef AnneX het volgende:
Dju…wat een gebruikersonvriendelijke site is grandprixradiomet al die stomme reclame.
Talloze malen in- en uitgelogd. Kreeg geen geluid.
Toen gaf ik het op en kwam alsnog Olav door.
Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Is jullie app up to date?quote:Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jou
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het si een chromecast.... al het andere cast hij gewoon alleen f1tv doet moeilijk.
ik cast normaal gewoon vanaf de website naar de chromecastquote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.
Kom ik iedere winter/lente/zomer/3 weken stop weer achter.
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.
Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
Dit !quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb geen problemen, maar zoals al gezegd is koop voor een paar tientjes een chromecast met afstandsbediening en het is echt hemels, het beeld loopt veel vloeiender en het is ook veel stabieler, het zijn minder handelingen zit niet met gedoe als je op verschillende wifi zit met beide apparaten én je kunt op je telefoon/tablet nog een coureur kiezen of gewoon iets totaal anders doen zonder meteen risico te lopen dat je gecaste programma wegvalt.
Gewoon casten naar de tv zelf.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?
En geen 'alternatief merk' ?
Tip is vóóraf de resolutie naar de hoogste stand te zetten, en daarna weer casten.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gewoon casten naar de tv zelf.
Overigens gaat het nu via de laptop beter met een lagere kwaliteit.
Zal het proberen!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Tip is vóóraf de resolutie naar de hoogste stand te zetten, en daarna weer casten.
(dat moet vooraf). Op Auto laten staan werkt niet echt.
('probleem' van F1 TV zelf, zegt kennis met een 4K tv )
(voor NU heb je geen bal aan opmerkingen als 'koop een Chromecast met Google TV', toch?quote:
Sony=Android (chromecast) OS. LG en Samsung niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.
Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
Nederland is ook een Pro land dus je kan gewoon kijken zonder VPN.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat vooral Sky druk uit aan het oefenen is met het oog op hun exclusieve broadcast rechten.
Dit Reddit draadje lezend zijn vooral de Brits over de zeik die afgelopen jaren klaar waren met Sky, abo's hebben afgezegd en een F1TV abo hebben afgesloten om via VPN te kijken.
Ook relevant voor de Turkije VPN gangers hier?
I know, maar er zijn wat users die een Turks abonnement hebben afgesloten via VPN met een Turks IP-adres tegen een serieus lagere prijs tov de Nederlandse prijzen. Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nederland is ook een Pro land dus je kan gewoon kijken zonder VPN.
Als je al een Macbook hebt kan ik je een Apple tv aanraden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
Had het probleem al opgelost door mijn ipad te gebruiken om naar de chromecast te sturen, dat deed die gewoon direct zonder allemaal gedoetjes over netwerkprotocollen en weet ik hetquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je al een Macbook hebt kan ik je een Apple tv aanraden.
Ik maak geen gebruik van deze constructie, maar volgens mij heb je geen VPN nodig om daadwerkelijk te kijken en dan werkt dit straks nog gewoon, aangezien ze blocken op bekende VPN-ip-adressen. Zou natuurlijk wel kunnen dat ze ook het afsluiten van een abonnement via VPN gaan blocken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
I know, maar er zijn wat users die een Turks abonnement hebben afgesloten via VPN met een Turks IP-adres tegen een serieus lagere prijs tov de Nederlandse prijzen. Daar doelde ik op.
Maar wellicht kan je na het afsluiten wel gewoon kijken vanaf je Nederlandse IP adres. Dat is het deel wat ik niet precies weet.
Voor amper 2 euro ongeveer kun je zonder VPN naar Grand Prix Radio luisteren, werkt uitstekend, als je de app opent en de radio kies je voor België en het werkt overal in de wereld zonder VPN dus. En je steunt ze ook nog een klein beetje met een paar euro, ik vind dat totaal niet erg want ik beleef gewoon meer plezier aan de race met het enthousiaste commentaar van Grand Prix Radio en tegenwoordig met de huidige infoatie is die paar euro toch niks meer waardquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:13 schreef quo_ het volgende:
Het lijkt er op dat ze aan het zieken zijn.
Ik gebruik VPN om het "belgische" geluid van Mol er bij te hebben maar dat levert een slechte of helemaal geen F1TV beeld op.
Als test probeerde in een VPN in een ander EU land maar ook geen beeld.
Ouder type chromecast? F1tv doet wat moeilijk met de oudere types.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef Ypmaha het volgende:
wie weet waarom ik F1TV miet op mijn tv kan streamen vanaf mijn mobiel? Ik hoor wel geluid maar zie geen beeld.
Ik hoop het niet. Zowel de tv als chromecast heb ik pas nieuw gekochtquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ouder type chromecast? F1tv doet wat moeilijk met de oudere types.
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zowel de tv als chromecast heb ik pas nieuw gekocht
Oh dat had ik niet gezienquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?
Ik heb nog zo'n ouderwetse chromecast, dus zo kijk ik F1quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?
Ik dacht dat Olav Mol veel coureurs door elkaar haalde (stoorde ik me enorm aan), maar die Viaplay gozer is niks beter. Gisteren was echt dramatischquote:Op maandag 4 september 2023 12:37 schreef J-net het volgende:
en het commentaar bij Viaplay... tenenkrommend. Echt waar.
"International" is sky.quote:Op maandag 4 september 2023 16:55 schreef exile79 het volgende:
Ik kan geloof ik alleen maar viaplay of f1tv commentaar kiezen, geen sky.
Je hebt de keuze tussen International en F1Live commentaar. En bij International kun je meerdere talen kiezen, waaronder Nederlands (Viaplay) en Engels (Sky).quote:Op maandag 4 september 2023 16:55 schreef exile79 het volgende:
Ik kan geloof ik alleen maar viaplay of f1tv commentaar kiezen, geen sky.
Wat laat de kids versie zien?quote:Op zondag 17 september 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze hebben zelf een kids versie van de uitzending
https://f1tv.formula1.com(...)ingapore?action=playquote:Op zondag 17 september 2023 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat laat de kids versie zien?
Kwam er niet aan toe.
Poppetjes en kleurtjes. Thats it? in een samenvatting.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://f1tv.formula1.com(...)ingapore?action=play
Veel geanimmeerde poppetjes.quote:Op zondag 17 september 2023 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat laat de kids versie zien?
Kwam er niet aan toe.
Ow, dank je.quote:Op zondag 17 september 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Veel geanimmeerde poppetjes.
F1 uitleg in jip en janneke taal.
Kids die de race becommentariëren.
Geen hele boardradio''s vanwege piepjes enzo
Update Iphone naar IOS 16.7 heeft geholpenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:49 schreef Gerard-Joling het volgende:
Sinds dit weekend kan ik geen verbinding maken via Apple Airplay. Continu de error BM2101. Kijk via Iphone en LG CX tv. Meer mensen met dit probleem? Ik heb al gezocht naar oplossingen maar niks lijkt te werken.
Zet een laptop naast je tv en gebruik multiviewer, dan heb je ten eerste alles mooi op 1 scherm, evt zelfs met gpradio er bij, en automatisch gesynct.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:37 schreef Sally het volgende:
Volgens mij loopt mijn beeld wel heel erg achter![]()
Meer mensen met Google TV die dit hebben?
(Google TV HD, al geprobeerd om zo ver mogelijk vooruit te speolen, maar blijft zo. Moet Live Timing ook altijd even pauzeren. Wel lastigdaar heb ik het niet voor aangeschaft
Ehm, ook op de laptop liep LT Live TIming vóór op de tv.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zet een laptop naast je tv en gebruik multiviewer, dan heb je ten eerste alles mooi op 1 scherm, en automatisch gesynct.
Ja als je dit gaat doen moet je of de laptop op de tv aansluiten, of je hele scherm delen via je chrome browser, dat kan ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, ook op de LT Live TIming liep achter op de tv.
Of moet ik dan de laptop op de tv aansluiten?
Daar heb ik toch geen Google TV voor (met de F1 TV-app)?
maar maar... dan kan ik niet meer typen op het FOK! forumquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja als je dit gaat doen moet je of de laptop op de tv aansluiten, of je hele scherm delen via je chrome browser, dat kan ook.
Ik snap dat je daarvoor geen Google TV hebt gekocht, maar dit is nog 10x beter.
Maar de race is belangrijker!!!quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
maar maar... dan kan ik niet meer typen op het FOK! forum![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar de race is belangrijker!!!
Op je mobielquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
maar maar... dan kan ik niet meer typen op het FOK! forum![]()
https://support.formula1.(...)blems?language=en_USquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:01 schreef Gerard-Joling het volgende:
Weer continu de BM2101 error bij het kijken via Apple Airplay op mijn LG CX tv. Iemand die meer deze problemen heeft en wellicht een oplossing weet?
quote:We support air-playing from a compatible Apple device to an Apple TV box only.
Many modern TV’s will generally support airplay from an Apple device.
In some case’s the airplay may be disconnected. If this happens your TV may not be supported. You should try to use another streaming method if this is the case.
Yep dat heb ik al eens eerder gelezen. Maar vreemde is dat het tot dusver altijd heeft gewerkt. Wellicht toch maar een Chromecast aanschaffen. Twijfel alleen of dit een HD of 4K zal worden. Gaat om 40 versus 70 euro. F1 TV zendt nu full HD uit maar wellicht op korte termijn ook 4K? Dan ben je maar voorbereid.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://support.formula1.(...)blems?language=en_US
[..]
met black friday zit er 40% korting op bij amazonquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:49 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Yep dat heb ik al eens eerder gelezen. Maar vreemde is dat het tot dusver altijd heeft gewerkt. Wellicht toch maar een Chromecast aanschaffen. Twijfel alleen of dit een HD of 4K zal worden. Gaat om 40 versus 70 euro. F1 TV zendt nu full HD uit maar wellicht op korte termijn ook 4K? Dan ben je maar voorbereid.
of er is een update voor je tv of het is over en je moet dan iets erbij komen zoals een chromecast of een firestick.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Estate2 het volgende:
F1TV app werkt niet meer op mijn Philps TV. Vorige versie word niet meer ondersteund is de melding.
Na nieuwe APK installeren krijg ik wel een opstart scherm met Cookie melding maar kan daar niets bevestigen. Is trouwens ook vvs beeld.
Al meerdere versie geprobeerd maar nog geen oplossing.
Meer mensen met Philips TV deze problemen?
Automatische update werkt niet en laatste versie APK van de F1TV app werk niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of er is een update voor je tv of het is over en je moet dan iets erbij komen zoals een chromecast of een firestick.
Das dus niet helemaal waar, 90% van de tv's "mogen" de app niet rechstreeks uit de play store downloaden (niemand weet waarom, heel vaag) en moeten het dus doen met de apk die ik een paar posts hoger postte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of er is een update voor je tv of het is over en je moet dan iets erbij komen zoals een chromecast of een firestick.
Sorry geen idee, hier (Sony) kreeg ik de melding je moet updaten, dus die apk gedraaid en alles werkt in 1x zonder cookie melding of opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Estate2 het volgende:
F1TV app werkt niet meer op mijn Philps TV. Vorige versie word niet meer ondersteund is de melding.
Na nieuwe APK installeren krijg ik wel een opstart scherm met Cookie melding maar kan daar niets bevestigen. Is trouwens ook vvs beeld.
Al meerdere versie geprobeerd maar nog geen oplossing.
Nee, werkt goed bij mij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Estate2 het volgende:
Ja blijkbaar de verkeerde versie gedownloadquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, werkt goed bij mij.
Heb je misschien de normale app ipv de tv app geïnstalleerd?
Heb je wat meer info...?quote:
Ik gebruik F1TV op telefoon+TV en op mijn notebook.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:53 schreef Ypmaha het volgende:
Kan je je F1 account op meerdere plekken tegelijk gebruiken?
6 of 8 geloof ikquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:53 schreef Ypmaha het volgende:
Kan je je F1 account op meerdere plekken tegelijk gebruiken?
Wat stond er in de kleine lettertjes die je uiteraard gelezen hebt voordat je op "I Agree" klikte?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:25 schreef Ypmaha het volgende:
Ah ok, en is het ook toegestaan als andere mensen je account gebruiken? Een maat vraagt of hij mn account mag gebruiken, maar ik weet niet of dat mag of niet
het mag niet, maar het kan ook je vriend zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:25 schreef Ypmaha het volgende:
Ah ok, en is het ook toegestaan als andere mensen je account gebruiken? Een maat vraagt of hij mn account mag gebruiken, maar ik weet niet of dat mag of niet
6.quote:
6 Apparaten mogen geregistreerd staan (inloggen wanneer dan ook = geregistreerd), deze kunnen allen tegelijkertijd kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:25 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb wel regelmatig maximaal aantal ingelogde apparaten. Dus dan mag ik idd op de website kijken wie ik uit moet loggenquote:Op vrijdag 3 november 2023 21:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
6 Apparaten mogen geregistreerd staan (inloggen wanneer dan ook = geregistreerd), deze kunnen allen tegelijkertijd kijken.
Bij de zevende gaat hij melden dat je aan je max zit, je kan in je account (via browser, niet in de app) gewoon apparaten verwijderen.
Gewoon afspreken dat diegene maar één apparaat gebruikt (casten vanaf telefoon telt niet als extra).
Overigens registreert hij sinds een tijdje de helft van de apparaten niet terwijl je wel gewoon ingelogd bent, ik deel het nu met 4 man maar er is maar één apparaat terug te vinden, dus in de praktijk heb je eigenlijk nooit gezeik.
Ik heb die destijds met de hand overgeschreven, ik zal het even opzoeken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat stond er in de kleine lettertjes die je uiteraard gelezen hebt voordat je op "I Agree" klikte?
Ik zou je zelf aanraden om F1TV te nemen (tenzij je ook voor andere dan F1-content wil kijken naar ViaPlay - al is het nog niet helemaal duidelijk wat die gaat doen, hun cijfers en plannen worden wo. 29 nov. bekend gemaakt (zie andere topic))quote:Op zondag 26 november 2023 14:22 schreef fietsie het volgende:
Hmmm volgend jaar misschien toch ergens een abbo nemen.
De race 'kijken' door jullie posts te lezen is best ingewikkeld
Haha - foutje, verkeerde topic?quote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef RAVW het volgende:
VLag maar af , dan mag Merc de derde plek krijgen![]()
met deze uitlegquote:Op woensdag 20 december 2023 10:48 schreef D.Licious het volgende:
[..]quote:meteen even alle reclame uitgezet dus alleen app's zichtbaar. geeft rust aan de ogen.
En met een buttondinges gezorgd dat dubbel klikken op de knop meteen F1TV meteen opent.
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?
Thnx, eens uitproberen ja!quote:met deze uitlegquote:Op woensdag 20 december 2023 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Even offtopic: hoe heb je dat precies gedaan?![]()
https://www.androidplanet(...)le-tv-sneller-maken/
en de button mapper uitleg staat hier
https://www.androidplanet(...)iening-programmeren/
Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
F1TV gaat fors duurder worden voor nieuwe abonees
Mag toch hopen dat dit ook met kwaliteitsverhoging gaat komen.
Zeker. Wel de eerste verhoging sinds de introductie van de dienst.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
Damn. Dat is een forse verhoging.
die denken, we gaan vierentwintig races uitmelken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
alsquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft
Ja, even afwachten hoe dat loopt natuurlijk. Maar als ik nu bij F1TV Pro inlog, kan ik daar voor 65 euro een jaar verlengen volgens de website.quote:
Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Je kan in my subscription als het goed is "renew" weer aanzetten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft
Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef hole1988 het volgende:
De meeste landen zijn naar 74,99 gegaan Nederland dus naar 94,99. Fransen kunnen geen pro meer afsluiten.
Canal+ in Nederland is een vrij kleine speler op dit moment als OTT/Satelliet provider, maar ze zijn wel op overname tour geweest de laatste 10 jaar. Misschien lijven ze ViaPlay Nederland in.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.
Bij mij staat er:quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.
De tijden dat je 30% korting kon krijgen vlak voor de start van een seizoen zijn wel voorbij denk ik
65 is op het randje voor mij als niet-zo-fan. Heb afgelopen seizoen ook lang niet alles gekeken.
Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
Kan iemand hier al verlengen? Ik heb zitten zoeken naar hoe dan, maar niet gevonden...
Edit:
Next Payment Date
04-03-2024
Subscription end date
04-03-2024
Nee, niet meer bij mij - heb via CC laten gaan vorige keer.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegdquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
Misschien helemaal nergens op gebaseerd maar ik heb wel het gevoel dat door de (gedeeltelijke) overname van Viaplay door Canal+ en in 24 F1TV kunnen kijken met een Viaplay account dit een voorbode is dat er vanaf 25 maar 1 aanbieder gaat zijn. Die prijsverhoging lijkt me meer een move om het verschil kleiner te maken met wat ons te wachten staat.
In Frankrijk heeft Canal+ die rechten al exclusief.
Per jaar? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegd
Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.quote:
Ja zullen wel meer dan 90 willen maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.
Als de nieuwe aanbieder de kwaliteit op orde heeft dan willen F1 fans best wel een meerprijs betalen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zullen wel meer dan 90 willen maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod.
Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de nieuwe aanbieder de kwaliteit op orde heeft dan willen F1 fans best wel een meerprijs betalen.
Ik weiger gewoon om ViaPlay te (moeten) nemen. Ik zit zelf niet te wachten op die 'extra content' die ViaPlay dan ook nog biedt. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.
Dat is wat ik inderdaad hierboven bedoelde met "dat kun je hier ook verwachten als Canal+ de rechten krijgt"quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
Misschien helemaal nergens op gebaseerd maar ik heb wel het gevoel dat door de (gedeeltelijke) overname van Viaplay door Canal+ en in 24 F1TV kunnen kijken met een Viaplay account dit een voorbode is dat er vanaf 25 maar 1 aanbieder gaat zijn. Die prijsverhoging lijkt me meer een move om het verschil kleiner te maken met wat ons te wachten staat.
In Frankrijk heeft Canal+ die rechten al exclusief.
Wat ik las: Viaplay, Ziggo en misschien Canal+ zelf. Verdere gegadigden heb ik (nog) niet gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.
Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om ViaPlay te (moeten) nemen. Ik zit zelf niet te wachten op die 'extra content' die ViaPlay dan ook nog biedt. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen.
De optie voor F1 TV Pro naast mn huidige tv-abo vond ik op deze manier prima, en die 65 euro per jaar ook nog wel (kon 2x gebruik maken van de mogeljikheid om een aanbieding te pakken, gelukkig). Hopelijk is de verlenging ook nog altijd die 65 euri dan....
We gaan het wel meemaken.
De toeval wil dat ik Ziggo heb, jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.
Toen F1TV begon, had Ziggo nog exclusieve rechten. In 2019 kwam er een nieuw contract, waarmee die exclusiviteit verdween.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.
Exclusiviteit zal een stuk duurder dan dat zijn. De FOM verdient momenteel een hoop geld met F1TV-abonnementen, dus als ze dat moeten opgeven wegens een exclusief contract, willen ze daar een hoop geld voor terugzien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegd
Ik vraag me af of ze er een hoop op verdienen, die prijsverhoging zal daar toch een beetje mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Exclusiviteit zal een stuk duurder dan dat zijn. De FOM verdient momenteel een hoop geld met F1TV-abonnementen, dus als ze dat moeten opgeven wegens een exclusief contract, willen ze daar een hoop geld voor terugzien.
F1TV begon in 2018. De contracten die daarvoor zijn afgesloten waren standaard exclusief vandaar dat het een paar jaar duurden, voordat het in de meeste landen beschikbaar kwam. In 2020 en 2021 kreeg je gratis Pro als je ziggo met ziggo sport totaal had.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is gewoon omdat het ook geldwolven zijn die een kans zien, omdatquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze er een hoop op verdienen, die prijsverhoging zal daar toch een beetje mee te maken hebben.
Sorry maar vind dat niet echt een overtuigend verhaal, hoeveel abonnees heeft F1TV in NL dan, niemand die het weet, ik kwam ooit iets tegen van 75k maar dat zal vast achterhaald zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is gewoon omdat het ook geldwolven zijn die een kans zien, omdat
A) F1TV al populair is in Nederland (als je nauwelijks abonnees hebt, heeft het geen zin om de prijs te verhogen en wil je juist nieuwe klanten lokken) en
B) Viaplay duurder is en een onzekere toekomst heeft (kans dat mensen om dat laatste nu gaan overstappen).
Bovendien gok ik dat hiermee bij de aanstaande onderhandelingen over de rechten vanaf 2025, de prijs die betaald moet worden voor eventuele exclusieve rechten ook omhoog gaat. Daar wordt ongetwijfeld de opbrengst van abonnementsgelden op F1TVPro in doorgerekend. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Overigens zijn er voor zover ik zie ook nog verschillende mates van exclusiviteit, qua periode die het duurt voordat een recente race terug te kijken is via F1TV Access. Het overzicht in de link is nog van vorig jaar/seizoen, maar daar kun je wel zien wat ik bedoel: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html
De periode dat je moet wachten verschilt enorm, van 2 dagen tot 2 jaar.
Anyway, sowieso niet opzeggen als je F1TVPro wil houden, want zoals uit dat lijstje ook duidelijk wordt, blijft het vaak beschikbaar voor bestaande klanten nadat er exclusieve rechten zijn verkocht. In ieder geval voor een periode.
-edit- En nog even over of F1TV er überhaupt aan verdient...
Dat lijkt me wel, aangezien zij al eigenaar van de rechten zijn en de kosten daarvan dus al niet meer hoeven af te betalen. Ze hoeven er alleen wat bandbreedte en de productiekosten van de programma's van de betalen, maar die laatste worden natuurlijk gedeeld met de hele wereld. Ze houden er (veel) meer aan over dan Viaplay, is mijn overtuiging.
Het maakt toch niet uit hoeveel abonnees ze in Nederland hebben? Ze maken die uitzending niet voor Nederland specifiek, maar wereldwijd. Of je nou in Utrecht of Los Angeles zit te kijken, zal de FOM verder worst wezen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar vind dat niet echt een overtuigend verhaal, hoeveel abonnees heeft F1TV in NL dan, niemand die het weet, ik kwam ooit iets tegen van 75k maar dat zal vast achterhaald zijn.
Ik denk dat het ze best wel een worst is, kostenloos is het natuurlijk niet voor want commentaar alleen al moeten ze inkopen en bandbreedte (of hoe noem je dat?) om uit de zenden via de stream.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoeveel abonnees ze in Nederland hebben? Ze maken die uitzending niet voor Nederland specifiek, maar wereldwijd. Of je nou in Utrecht of Los Angeles zit te kijken, zal de FOM verder worst wezen.
Ja, maar die bandbreedte hebben ze sowieso, ongeacht waar je kijkt. Tarieven zullen wellicht subtiel per land verschillen, maar Amsterdam lijkt me nou niet bepaald een dure plek om naartoe te streamen.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze best wel een worst is, kostenloos is het natuurlijk niet voor want commentaar alleen al moeten ze inkopen en bandbreedte (of hoe noem je dat?) om uit de zenden via de stream.
Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar die bandbreedte hebben ze sowieso, ongeacht waar je kijkt. Tarieven zullen wellicht subtiel per land verschillen, maar Amsterdam lijkt me nou niet bepaald een dure plek om naartoe te streamen.
Hoe het commentaar is geregeld is wel een vraag, ja. Aangezien je nu ook F1TV bij Viaplay krijgt, vraag ik me af of daar nou daadwerkelijk voor betaald wordt, en zo ja wie dan aan wie. Werkelijk geen idee.
Ja precies, zoiets denk ik eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.
De prijs is nog niet aangepast, waarschijnlijk morgen wel.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kijk net in de Play Store waar ik mijn abonnement heb, en daar staat nog steeds ¤64,99 wat op 20 februari verlengd wordt.
Of zeg ik nu iets wat al bekend is?
Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:45 schreef Starflyer het volgende:
Voor Viaplay had F1TV het Nederlands commentaar van Ziggo, dus of GP Radio de aanleiding was, waag ik te betwijfelen.
Half jaartje. Bij de GP van Azerbaijan in 2022 was er weer NL commentaar. https://www.xgn.nl/artike(...)aar-in-f1-tv-pro-uitquote:Op zondag 14 januari 2024 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.
Ongeveer een half seizoen in 2022. En vóór 2019 was er ook geen NLs commentaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.
Ik weet niet of er betaald wordt. SKY, Canal+ en DAZN hebben allemaal exclusieve rechten, het zal hun worst wezen dat hun commentaar gebruikt wordt.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.
Ze kunnen natuurlijk ook het commentaar van de Vlamingen (play sports) uitzenden.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ongeveer een half seizoen in 2022. En vóór 2019 was er ook geen NLs commentaar.
Maar nogmaals, in Scandinavië is F1TVPro ook gewoon beschikbaar en heeft Viaplay dus ook de exclusieve rechten niet. Net als in NL. Echter, daar is het Zweedse/Noorse/Deense commentaar niet voor beschikbaar op F1TV. Mijn conclusie is derhalve dat Viaplay in de regel hun audio niet beschikbaar stelt, maar daar om een of andere reden in Nederland na een half seizoen van afgeweken is. Over het waarom daarvan kun je alleen maar speculeren, maar ik denk zelf dus dat het er wellicht mee te maken had dat F1TV het commentaar van GP Radio onder hun streams wilde zetten en dat Viaplay dat wilde voorkomen.
Het is natuurlijk een vrij unieke situatie dat in NL de (inmiddels oud-)commentator al jaren de radiorechten had en op zijn eigen radiostation uitzond. Ook een officiële partner dus waarmee onderhandeld kon worden. F1TV had wat dat betreft keuze qua NL audiokanaal. In die andere landen zal zo'n alternatief wrs niet voor handen zijn en kon Viaplay er makkelijker voor kiezen om de enige zender met commentaar in de landstaal te blijven door F1TV geen toestemming te geven het over te nemen.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat[/url] het volgende:
Als die daar toestemming voor geven wel, ja. Kennelijk hebben ze dat niet gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook het commentaar van de Vlamingen (play sports) uitzenden.
Klopt. Maar daarnaast... het commentaar komt natuurlijk ook in het archief terecht en dus is F1TV er zelf zeker bij gebaat om daar diverse talen beschikbaar te hebben, voor hun Access abonnementen, zeker in landen waar de bevolking het Engels doorgaans minder machtig is. Er zal dus wel wat tegenover staan, maar ik denk niet dat het echt een significante korting op de rechten betreft.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er betaald wordt. SKY, Canal+ en DAZN hebben allemaal exclusieve rechten, het zal hun worst wezen dat hun commentaar gebruikt wordt.
Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?quote:Op maandag 15 januari 2024 03:30 schreef Eagles89 het volgende:
Bij mij kost het m me nog steeds hetzelfde: 64,99 euro om te verlengen. Ik had vorig jaar die introductieprijs van 51 nog wat euro. Enfin ze hebben de prijzen dus hetzelfde gehouden voor mensen die al lid waren.
Bij mij staat ook nog steeds 64,99.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?
Want de mijne verloopt pas op 4 maart. Dus ik weet nog niet of ik 64,99 moet afrekenen, of dus die 94,99.
Ditoquote:Op maandag 15 januari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij staat ook nog steeds 64,99.
quote:
Dat is dan ook best wel fors omhoog gegaan, zeg!quote:Op maandag 15 januari 2024 06:58 schreef hole1988 het volgende:
Ik betaal ook nog steeds de oude Turkse tarief á ₺39,99 p/m, maar als je nu abonneert betaal je ₺284,99 p/m
Ja, de Turkse inflatie is dan wel absurd, maar zo absurd nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is dan ook best wel fors omhoog gegaan, zeg!
Je krijgt er een toeter bijquote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
24 februari vorig jaar ging het al omhoog naar ₺ 159,99 p/m toen een waarde van ¤ 7,99. En op 12 december naar ₺ 284,99 wat toen een waarde had van ¤ 8,99. De eerste jaren hebben ze niet geïndexeerd want het bedrag van 39,99 p/m was al sinds 2018.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag vandaag een bericht in Google Play, en ik betaal straks nog steeds 64,99
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:18 schreef DX11 het volgende:
Als bestaande klanten inderdaad 64,99 houden (daar lijkt het op), dan is dat alsnog een verhoging voor velen die net als ik elk jaar de nieuwe-user korting pakte. De korting vanaf 94,99 zal vast niet onder de 64,99 komen.
Nog harder als ze Viaplay nemen.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.
Dat zal ze leren, de "wannabe fans"quote:Op zondag 21 januari 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog harder als ze Viaplay nemen.
Als ze voor 4 februari de nieuwe prijs niet aan jou aankondigen dan betaal je nog steeds de 65 euro.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?
Want de mijne verloopt pas op 4 maart. Dus ik weet nog niet of ik 64,99 moet afrekenen, of dus die 94,99.
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopjequote:Op zondag 21 januari 2024 07:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.
Was het maar 65quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje
Voor mij welquote:
Plus het terugkijken van de f1 per wedstrijd in bijv. De jaren 80. Dat zet ik soms op als ik met een hobby bezig ben.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje
Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.quote:Op maandag 15 januari 2024 03:30 schreef Eagles89 het volgende:
Bij mij kost het m me nog steeds hetzelfde: 64,99 euro om te verlengen. Ik had vorig jaar die introductieprijs van 51 nog wat euro. Enfin ze hebben de prijzen dus hetzelfde gehouden voor mensen die al lid waren.
Bij jou staat op de site vanaf verlengdatum 95? En wanneer is je verlengdatum?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.
als ze met een aanbieding koen is dat zeker een optie idd.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?
Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?
ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...
Maar of er dit seizoen ook weer een 'introductie' of gereduceerde prijs zal zijn voor nieuwe abonnees...?
Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)quote:Op maandag 22 januari 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijn
10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel grootquote:Op maandag 22 januari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)
Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel groot
Ik had per ongeluk mijn oude CC nummer erin staanquote:Op maandag 22 januari 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.
Want het lullige is A) het gaat niet via PayPal, en B) kan het ook niet meer via de Google Playstore doen want dan heb ik de verhoging wrs, en C) ik moet een top-up op de CC doen, wat me nog een paar euro extra kost.
Maar het zijn vooral nu de onzekerheid en ook voor mij het in de gaten houden en extra handelingen.
Vorig jaar kon (ik) die aanbieding alleen via CC doen - allerlaatste dag.
Ik heb echter een prepaid CC, dus er moet al geld op staan, en storten is niet gratis. Het ding zelf verder wel.
Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging. Er staat bij mij nog steeds 64,99.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.
Ik ook nog niet, maar kan nog komen want pas per 4 maart moet ik verlengen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging.
En ook dat is bij mij het geval, maar blijkt geen garantie?quote:Er staat bij mij nog steeds 64,99.
Ik ook, al hoop ik weer op een introductieprijs....quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders met die verhoging dan neem ik het alsnog af
Hoezo 2 wekenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat er dit. Ik weet over 2 weken meer of ik de 65 euro betaal of niet
Een prijsverhoging bij een verlenging moeten ze een maand van tevoren aangeven, zodat je op tijd kan opzeggen. (Wetgeving)quote:
Ik had wat op Streamwijzer vanuit mn nieuwsbrief:quote:Op maandag 22 januari 2024 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou het komen dat Viaplay geklaagd heeft, dat de prijs van F1tv te laag?. Dat is waar ze bij Tweakers erover hebben.
quote:Slecht nieuws voor alle Formule 1-kijkers, want F1 TV heeft vlak voor de start van het nieuwe F1-seizoen bekendgemaakt per direct de prijzen te verhogen. Nieuwe abonnees moeten daardoor flink meer gaan betalen. Zo gaat het maandelijkse abonnement met 4 euro omhoog en kan het jaarabonnement op een prijsstijging van bijna 50% rekenen.
F1 TV voert prijsverhoging door
In Nederland zijn er twee manieren om naar Formule 1 te kijken. Voor velen is het bekend wat de prijs van een abonnement op Viaplay is. Vanwege de hoge kosten besluiten veel mensen over te stappen naar F1 TV. Vlak voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen heeft de streamingdienst echter de prijzen voor beide abonnementsvormen verhoogd. Let op: deze prijsstijging geldt echter alleen voor het afsluiten van een nieuw abonnement. Huidige abonnees blijven voorlopig dezelfde prijs betalen.
Voor het maandabonnement op F1 TV Pro betaalde je voorheen ¤7,99 per maand. Vanaf nu is de maandelijkse prijs gestegen met bijna ¤4, waardoor je iedere maand ¤12,90 kwijt bent. Ook het jaarabonnement kan rekenen op een fikse prijsverhoging. Eerder betaalde je hiervoor ¤64,99 op jaarbasis, maar dit bedrag is veranderd naar ¤94,99 per jaar. Dit is een stijging van bijna 50%.
Dan is er ook nog de goedkopere abonnementsvorm F1 TV Access. Hiermee kun je niet live naar de races kijken en zijn er enkele andere beperkingen (geen livestream van de F2, F3 en Porsche supercup en geen toegang tot alle onboard-camera’s en boardradio). Het is dus enkel een manier om races terug te kijken. Hiervoor betaalde je voorheen ¤2,99 per maand of ¤26,99 per jaar. Helaas moet ook dit abonnement aan de prijsstijging geloven. De nieuwe prijs is nu ¤3,99 voor een maandabonnement en ¤34,99 op jaarbasis.
Prijsverhoging mogelijk te maken met Viaplay
Het viel te verwachten dat ook F1 TV de prijzen zou gaan verhogen. Het gaat namelijk niet goed met Viaplay, waardoor zij eerder al lieten weten geen jaarabonnementen meer aan te bieden. Ook daalt het abonnees van de streamingdienst flink. Helaas hebben alle eerder doorgevoerde bezuinigingen niet het gewenste effect. Viaplay zou namelijk op dit moment zelfs evenveel waard zijn als het bedrag dat zij betalen voor de uitzendrechten van de Formule 1. Door de kritiek op de prijs van een lidmaatschap, besluiten daarom veel mensen over te stappen van Viaplay naar F1 TV Pro.
F1 TV blijft goedkoper alternatief
Hoewel de prijzen bij F1 TV nu ook stijgen, blijft de streamingdienst een goedkoper alternatief dan Viaplay. Een normaal abonnement kost hier namelijk ¤15,99 per maand. Dit is nog steeds ¤3 meer dan dat je kwijt bent voor het duurste maandabonnement F1 TV Pro. Ook op jaarbasis is het abonnement van F1 TV Pro goedkoper dan bij Viaplay. Voor het jaarabonnement bij F1 TV Pro betaal je als nieuwe abonnee nu omgerekend namelijk ¤7,91 per maand (12x ¤7,91 =) ¤94,99. Bij Viaplay ben je op jaarbasis ruim ¤190 kwijt.
Voor jou makkelijkquote:Op maandag 22 januari 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
Ik wacht wel tot Viaplay met het gratis F1TV abonnement komt.
Wel apart dat het artikel rept over dat Viaplay geen jaarabbo's beschikbaar stelt, maar nu wel doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had wat op Streamwijzer vanuit mn nieuwsbrief:
F1 TV verhoogt prijzen vlak voor start nieuw Formule 1-seizoen
Door Manuela Al -11 januari 2024
[..]
Ligt dat dan niet aan ViaPlay zelf?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel apart dat het artikel rept over dat Viaplay geen jaarabbo's beschikbaar stelt, maar nu wel doen.
Er was even sprake van dat die zouden verdwijnen, maar ze zijn er nog steeds. Nu voor ¤12,99 per maand.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel apart dat het artikel rept over dat Viaplay geen jaarabbo's beschikbaar stelt, maar nu wel doen.
Dat staat er bij mij ook nog als ik inlog, maar ik heb wel de mail met de verhoging naar 94,99 ontvangen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij mij staat er dit. Ik weet over 2 weken meer of ik de 65 euro betaal of niet
28 februari, tenminste dat staat in de mail.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Bij jou staat op de site vanaf verlengdatum 95? En wanneer is je verlengdatum?
Ah dan zijn we allemaal de sjaak. Ik ga over op torrents (dagje later kijken). Enige nadeel is dat je niet perongeluk nu.nl moet aanklikken anders weet je de uitslag al.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
28 februari, tenminste dat staat in de mail.
Oh, dan verwacht ik die mail ook binnenkort.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook nog als ik inlog, maar ik heb wel de mail met de verhoging naar 94,99 ontvangen.
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een mail gehad waarin staat dat het abonnement automatisch verlengd wordt met 64,99, via Google Play.
Dat is toch wel vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:32 schreef DX11 het volgende:
Ook hier is de mail binnen dat ik verlengd wordt voor 94,99. Laatmaar dan byebye.
Misschien blijft het via Google Pay hetzelfde en als je direct via F1TV abonneert niet.quote:
ik moet per 4-3 verlengen en zie nu dit nog staan. Je zou denken dat ze dan gewoon overal het nieuwe tarief tonen als dat zou wijzigen.quote:INTRODUCTIEPRIJS ¤51.99Eerste jaar
DAARNA PER JAAR ¤64.99
Dat zal dan wel het geval zijn...prut voor mij vorig jaar...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien blijft het via Google Pay hetzelfde en als je direct via F1TV abonneert niet.
Deze heb ik ook gekregen, maar in de app staat nog steeds dat het komende jaar 64 gaat kosten. Bizar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:32 schreef DX11 het volgende:
Ook hier is de mail binnen dat ik verlengd wordt voor 94,99. Laatmaar dan byebye.
Jij zit safe, want ze moeten een maand van tevoren een prijsverhoging bekend makenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:09 schreef D.Licious het volgende:
Mijn volgende betaaldatum is as. donderdag, met een vermeld bedrag van ¤ 64,99. Ik houd jullie op de hoogte 👍🏻
Psies.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:23 schreef Cilantro het volgende:
Ook bestaande F1 TV Pro-abonnees krijgen met prijsverhoging te maken
Was te verwachten.
Ik zat idd safe; vandaag een mail gehad met de bevestiging van de verlenging:quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit safe, want ze moeten een maand van tevoren een prijsverhoging bekend maken
Volgend jaar zien we wel weer verder.quote:-knip-
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van ¤ 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot zaterdag 25 januari 2025.
-knip-
Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:09 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik zat idd safe; vandaag een mail gehad met de bevestiging van de verlenging:
[..]
Volgend jaar zien we wel weer verder.
quote:JustRickvD
Ik heb dit ook net nagevraagd bij customerservice van F1TV. Tegen mij is gezegd dat de prijzen per 15 januari geupdate worden voor bestaande klanten, en dus wel moeten verlengen voor de nieuwe prijs.
quote:Tu suscripción a F1 TV vence el 01 febrero 2024. Si deseas seguir con tu suscripción de F1 TV, tu precio mensual aumentará en $1.00 para un total de $7.99 a partir del 01 marzo 2024.
Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:15 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb een mail gekregen met verlenging maar dan wel voor 94 euro. Vorig jaar afgesloten.
Als dat zo is zeg ik het op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.
Dit zij iemand op tweakers.
[..]
Dan wacht ik nog even af wat mijn prijs gaat doen. Er staat nu nog steeds 64,99.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.
[..]
Ja, de hoogte van de stijging vind ik ook niet zo handig. Doe er dan elk jaar 5% bij ipv jaren niks en dan opeens de helft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:27 schreef DjVero het volgende:
Bij mij inmiddels ook ¤94. Halverwege het seizoen maar eens gaan delen met m'n pa (die pas vorig jaar juni overstapte naar F1TV). Prijsverhoging tot daar aan toe, maar zóveel...schandalig.
Die verhoging geldt alleen voor Nederland. In België is het verhoogd naar 74,99.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de hoogte van de stijging vind ik ook niet zo handig. Doe er dan elk jaar 5% bij ipv jaren niks en dan opeens de helft.
¤20 SuperMaxTax.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die verhoging geldt alleen voor Nederland. In België is het verhoogd naar 74,99.
Ja, dat staat hier ook in het account.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even af wat mijn prijs gaat doen. Er staat nu nog steeds 64,99.
Sorry hoor. Het is makkelijk configurablr te maken dat de juiste prijs is te zienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.quote:
Uiteraard, maar daar hebben ze blijkbaar geen zin in.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry hoor. Het is makkelijk configurablr te maken dat de juiste prijs is te zien
Kan wel juridische consequenties hebben van foutieve informatie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar hebben ze blijkbaar geen zin in.
Dat denk ik dus niet, daar is het ook een beetje (te) laat voor, het zal niet lang duren voor die tender plaatsvindt en dan heb je nog maar een paar races gehad, dus niet genoeg om er al conclusies aan te verbinden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.
Ik denk serieus dat F1 de optie overweegt om de rechten zelf exclusief te gaan exploiteren als het hierboven genoemde positief uitvalt.
Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.
Ik denk serieus dat F1 de optie overweegt om de rechten zelf exclusief te gaan exploiteren als het hierboven genoemde positief uitvalt.
Dat was in 2020 en 2021. F1TV bestaat sinds 2018. In die periode ging het meer om naamsbekendheid en F1TV mocht zijn app ook op TV's aanbieden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef SeaOfRegrets het volgende:
[..]
Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.
Dan zit je aan de goede kant.quote:Mijn abonnement wordt op 9-2-2024 verlengd, maar tot de dag van vandaag staat er nog 64,99. Dus hopelijk blijft dat zo.
Volgende week zouden belangrijke partijen naar Londen gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, daar is het ook een beetje (te) laat voor, het zal niet lang duren voor die tender plaatsvindt
Ik denk dat ze pas na de zomer een klap opgeven.quote:en dan heb je nog maar een paar races gehad, dus niet genoeg om er al conclusies aan te verbinden.
Streams zijn meestal bagger, gewoon die avond niet nu.nl kijken en de volgende dag de torrent pakken, dan heb je hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Dan ga ik wel weer een jaartje streams opzoeken hoor. VPN aan en gaan
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).quote:
Ja dat weet ik. Als je voor 15 februari verlengd dan zit je voor het oude tarief. Verleng je later dan het nieuwe.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).
Ik heb de mail wel gehad, maar er staat gewoon 65 in mijn account.
Klik wat rond in je account en je krijgt wat ik hierboven plaatste in # 236quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef SeaOfRegrets het volgende:
[..]
Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.
Mijn abonnement wordt op 9-2-2024 verlengd, maar tot de dag van vandaag staat er nog 64,99. Dus hopelijk blijft dat zo.
wat wil je anders doen? advocaat inhuren?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).
Ik heb de mail wel gehad, maar er staat gewoon 65 in mijn account.
Verwarrend.quote:Subscription Amount
INTRO PRICE ¤51.99 First Year
THEN ¤64.99 PER YEAR
Next Payment Date 04-03-2024
Idem.quote:
quote:
quote:
Ik de 20e van februari. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn verlengdatum ligt op 8 maart, dus ik wacht de komende 12 dagen nog af.
Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik de 20e van februari. Ben benieuwd
Ik heb gelukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.
Het mijne ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
Hmm mijne verloopt pas 8 mei maar er staat nog steeds dat verlengen ¤65 kost. Mijn abonnement loopt via Google Playstore.
Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal in mei wel aangepast zijn denk
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Iedereen met Google Play moet even in de store naar hun abonnementen kijken
Net gedaan, nog steeds 64,99quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Volgens mij heb ik dat destijds via deze F1 app gedaan.quote:
Ik verwacht dat de prijs in de Google Play store ook omhoog gaat voor die tijd. Maar we zullen zien. Zal wel weer betalen uiteraard maar vind het wel een bizar hoge prijsstijging ineens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaar
Helaas pindakaas voor mij dus vorig jaar niet kunnen doen, want ik wilde de aanbieding weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Eerst wel even het bedrag bij elkaar sparen met Google Rewardsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat destijds via deze F1 app gedaan.
https://play.google.com/s(...)1timingapp2014.basic
Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Troel het volgende:
En eigenlijk zouden we dus allemaal moeten opzeggen in plaats van gewoon gaan verlengen
Nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?
Je stelt de vraag denk ik in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Is viaplay eigenlijk te delen?
Ouders hebben dit nu, en als ik ook gewoon thuis kan kijken is dat ook prima.
Neuh, met 23 races, kwali’s en vrije trainingen zit je onder een euro per uur met de nieuwe prijs. En dan heb ik de sprint-races niet meegeteld. Plus de historische races die je evt nog kan kijken. Dikke prima.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Troel het volgende:
En eigenlijk zouden we dus allemaal moeten opzeggen in plaats van gewoon gaan verlengen
Streamingservices moeten niet vergeten dat ze net iets handiger zijn dan alternatieve streams. Ik ben wel klaar met alle verhogingen overal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neuh, met 23 races, kwali’s en vrije trainingen zit je onder een euro per uur met de nieuwe prijs. En dan heb ik de sprint-races niet meegeteld. Plus de historische races die je evt nog kan kijken. Dikke prima.
Dat heb ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Kickinalfa het volgende:
In de abonnementen pagina van mijn account staat overigens nog
"
Subscription Amount
INTRO PRICE
¤51.99First Year
THEN¤64.99PER YEAR
Next Payment Date
28-02-2024
Subscription end date
28-02-2024"
Ach, met de koers van F1 met al die stratenzooi en de teloorgang van alle prachtige klassiekers wordt dat wel met het jaar makkelijker.quote:
Ik ga over op torrents (dagje later kijken).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet live, niet legaal. Laat maar zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik ga over op torrents (dagje later kijken).
Dat is volgens mij vooral illegaal voor degene die het streamt, ik denk niet dat je je als kijker al teveel zorgen hoeft te maken. Mijn ervaring is echter wel dat dergelijke streams nogal onbetrouwbaar zijn en er is weinig zo irritant als een stream die tijdens de race opeens eindeloos begint te bufferen of zo.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef PPL het volgende:
Er zijn genoeg websites die streams van Sky Sports aanbieden. Is dat geen alternatief voor (sommigen van) jullie?
Geen idee hoe legaal dat precies is, maar men kan mij toch niet verbieden bepaalde websites te bezoeken?
Het is ook illegaal van degene die het ontvangt maar het heeft alleen geen consquenties voor de gebruiker anders dan dat het op zwart kan gaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral illegaal voor degene die het streamt, ik denk niet dat je je als kijker al teveel zorgen hoeft te maken. Mijn ervaring is echter wel dat dergelijke streams nogal onbetrouwbaar zijn en er is weinig zo irritant als een stream die tijdens de race opeens eindeloos begint te bufferen of zo.
Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:12 schreef flipsen het volgende:
Ik heb wel een tijd die streams geprobeerd, maar was vaak gekloot en veel troep erbij. Ik betaal liever gewoon.
* flipsen is een brave Hendrik.
True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.
Zo erg is het nou ook weer niet om een paar euro per maand te lappen voor je hobby.
Helemaal mee eens ja, maar soit. Moet trouwens bekennen dat ik tegenwoordig Crofty nog wel eens afzet en luister naar Coulthard en coquote:Op maandag 29 januari 2024 13:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.
Daar ben ik het ook welmee eens, maar toch..... Ik heb gekozen voor F1Tv voor aanvankelijk ca. 50 euro en een VPN (die ik nergens anders voor nodig heb) van ook ongeveer 50 euro.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.
Zo erg is het nou ook weer niet om een paar euro per maand te lappen voor je hobby.
Is wat moeilijk in NL toch, officieel dan?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.
Ja, dat kan niet. Dan ben je aangewezen op illegale streams.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat moeilijk in NL toch, officieel dan?
abo sky sportsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |