Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
F1TV gaat fors duurder worden voor nieuwe abonees
Mag toch hopen dat dit ook met kwaliteitsverhoging gaat komen.

Zeker. Wel de eerste verhoging sinds de introductie van de dienst.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
Damn. Dat is een forse verhoging.

die denken, we gaan vierentwintig races uitmelken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:

alsquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft

Ja, even afwachten hoe dat loopt natuurlijk. Maar als ik nu bij F1TV Pro inlog, kan ik daar voor 65 euro een jaar verlengen volgens de website.quote:

Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:

Je kan in my subscription als het goed is "renew" weer aanzetten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft

Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef hole1988 het volgende:
De meeste landen zijn naar 74,99 gegaan Nederland dus naar 94,99. Fransen kunnen geen pro meer afsluiten.

Canal+ in Nederland is een vrij kleine speler op dit moment als OTT/Satelliet provider, maar ze zijn wel op overname tour geweest de laatste 10 jaar. Misschien lijven ze ViaPlay Nederland in.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.

Bij mij staat er:quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.
De tijden dat je 30% korting kon krijgen vlak voor de start van een seizoen zijn wel voorbij denk ik
65 is op het randje voor mij als niet-zo-fan. Heb afgelopen seizoen ook lang niet alles gekeken.

Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
Kan iemand hier al verlengen? Ik heb zitten zoeken naar hoe dan, maar niet gevonden...
Edit:
Next Payment Date
04-03-2024
Subscription end date
04-03-2024

Nee, niet meer bij mij - heb via CC laten gaan vorige keer.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.

Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegdquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
Misschien helemaal nergens op gebaseerd maar ik heb wel het gevoel dat door de (gedeeltelijke) overname van Viaplay door Canal+ en in 24 F1TV kunnen kijken met een Viaplay account dit een voorbode is dat er vanaf 25 maar 1 aanbieder gaat zijn. Die prijsverhoging lijkt me meer een move om het verschil kleiner te maken met wat ons te wachten staat.
In Frankrijk heeft Canal+ die rechten al exclusief.

Per jaar? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegd

Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.quote:

Ja zullen wel meer dan 90 willen maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.

Als de nieuwe aanbieder de kwaliteit op orde heeft dan willen F1 fans best wel een meerprijs betalen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja zullen wel meer dan 90 willen maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod.

Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de nieuwe aanbieder de kwaliteit op orde heeft dan willen F1 fans best wel een meerprijs betalen.

Ik weiger gewoon om ViaPlay te (moeten) nemen. Ik zit zelf niet te wachten op die 'extra content' die ViaPlay dan ook nog biedt. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.

Dat is wat ik inderdaad hierboven bedoelde met "dat kun je hier ook verwachten als Canal+ de rechten krijgt"quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
Misschien helemaal nergens op gebaseerd maar ik heb wel het gevoel dat door de (gedeeltelijke) overname van Viaplay door Canal+ en in 24 F1TV kunnen kijken met een Viaplay account dit een voorbode is dat er vanaf 25 maar 1 aanbieder gaat zijn. Die prijsverhoging lijkt me meer een move om het verschil kleiner te maken met wat ons te wachten staat.
In Frankrijk heeft Canal+ die rechten al exclusief.

Wat ik las: Viaplay, Ziggo en misschien Canal+ zelf. Verdere gegadigden heb ik (nog) niet gezien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar ik weet niet in hoeverre Viaplay de vorige keer heeft overboden en wie er nog meer in de markt is.

Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om ViaPlay te (moeten) nemen. Ik zit zelf niet te wachten op die 'extra content' die ViaPlay dan ook nog biedt. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel willen.
De optie voor F1 TV Pro naast mn huidige tv-abo vond ik op deze manier prima, en die 65 euro per jaar ook nog wel (kon 2x gebruik maken van de mogeljikheid om een aanbieding te pakken, gelukkig). Hopelijk is de verlenging ook nog altijd die 65 euri dan....
We gaan het wel meemaken.

De toeval wil dat ik Ziggo heb, jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.

Toen F1TV begon, had Ziggo nog exclusieve rechten. In 2019 kwam er een nieuw contract, waarmee die exclusiviteit verdween.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch ook een tijdje geweest dat Ziggo het exclusief had? Ik kan me iets herinneren dat ik F1TV erbij kreeg maar het exclusief via Ziggo was, weet niet meer precies hoe dat zat.

Exclusiviteit zal een stuk duurder dan dat zijn. De FOM verdient momenteel een hoop geld met F1TV-abonnementen, dus als ze dat moeten opgeven wegens een exclusief contract, willen ze daar een hoop geld voor terugzien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegd

Ik vraag me af of ze er een hoop op verdienen, die prijsverhoging zal daar toch een beetje mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Exclusiviteit zal een stuk duurder dan dat zijn. De FOM verdient momenteel een hoop geld met F1TV-abonnementen, dus als ze dat moeten opgeven wegens een exclusief contract, willen ze daar een hoop geld voor terugzien.

F1TV begon in 2018. De contracten die daarvoor zijn afgesloten waren standaard exclusief vandaar dat het een paar jaar duurden, voordat het in de meeste landen beschikbaar kwam. In 2020 en 2021 kreeg je gratis Pro als je ziggo met ziggo sport totaal had.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]

Die prijsverhoging is gewoon omdat het ook geldwolven zijn die een kans zien, omdatquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze er een hoop op verdienen, die prijsverhoging zal daar toch een beetje mee te maken hebben.

Sorry maar vind dat niet echt een overtuigend verhaal, hoeveel abonnees heeft F1TV in NL dan, niemand die het weet, ik kwam ooit iets tegen van 75k maar dat zal vast achterhaald zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Die prijsverhoging is gewoon omdat het ook geldwolven zijn die een kans zien, omdat
A) F1TV al populair is in Nederland (als je nauwelijks abonnees hebt, heeft het geen zin om de prijs te verhogen en wil je juist nieuwe klanten lokken) en
B) Viaplay duurder is en een onzekere toekomst heeft (kans dat mensen om dat laatste nu gaan overstappen).
Bovendien gok ik dat hiermee bij de aanstaande onderhandelingen over de rechten vanaf 2025, de prijs die betaald moet worden voor eventuele exclusieve rechten ook omhoog gaat. Daar wordt ongetwijfeld de opbrengst van abonnementsgelden op F1TVPro in doorgerekend. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Overigens zijn er voor zover ik zie ook nog verschillende mates van exclusiviteit, qua periode die het duurt voordat een recente race terug te kijken is via F1TV Access. Het overzicht in de link is nog van vorig jaar/seizoen, maar daar kun je wel zien wat ik bedoel: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule-nl.html
De periode dat je moet wachten verschilt enorm, van 2 dagen tot 2 jaar.
Anyway, sowieso niet opzeggen als je F1TVPro wil houden, want zoals uit dat lijstje ook duidelijk wordt, blijft het vaak beschikbaar voor bestaande klanten nadat er exclusieve rechten zijn verkocht. In ieder geval voor een periode.
-edit- En nog even over of F1TV er überhaupt aan verdient...
Dat lijkt me wel, aangezien zij al eigenaar van de rechten zijn en de kosten daarvan dus al niet meer hoeven af te betalen. Ze hoeven er alleen wat bandbreedte en de productiekosten van de programma's van de betalen, maar die laatste worden natuurlijk gedeeld met de hele wereld. Ze houden er (veel) meer aan over dan Viaplay, is mijn overtuiging.

Het maakt toch niet uit hoeveel abonnees ze in Nederland hebben? Ze maken die uitzending niet voor Nederland specifiek, maar wereldwijd. Of je nou in Utrecht of Los Angeles zit te kijken, zal de FOM verder worst wezen.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar vind dat niet echt een overtuigend verhaal, hoeveel abonnees heeft F1TV in NL dan, niemand die het weet, ik kwam ooit iets tegen van 75k maar dat zal vast achterhaald zijn.

Ik denk dat het ze best wel een worst is, kostenloos is het natuurlijk niet voor want commentaar alleen al moeten ze inkopen en bandbreedte (of hoe noem je dat?) om uit de zenden via de stream.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoeveel abonnees ze in Nederland hebben? Ze maken die uitzending niet voor Nederland specifiek, maar wereldwijd. Of je nou in Utrecht of Los Angeles zit te kijken, zal de FOM verder worst wezen.

Ja, maar die bandbreedte hebben ze sowieso, ongeacht waar je kijkt. Tarieven zullen wellicht subtiel per land verschillen, maar Amsterdam lijkt me nou niet bepaald een dure plek om naartoe te streamen.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze best wel een worst is, kostenloos is het natuurlijk niet voor want commentaar alleen al moeten ze inkopen en bandbreedte (of hoe noem je dat?) om uit de zenden via de stream.

Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar die bandbreedte hebben ze sowieso, ongeacht waar je kijkt. Tarieven zullen wellicht subtiel per land verschillen, maar Amsterdam lijkt me nou niet bepaald een dure plek om naartoe te streamen.
Hoe het commentaar is geregeld is wel een vraag, ja. Aangezien je nu ook F1TV bij Viaplay krijgt, vraag ik me af of daar nou daadwerkelijk voor betaald wordt, en zo ja wie dan aan wie. Werkelijk geen idee.

Ja precies, zoiets denk ik eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.

De prijs is nog niet aangepast, waarschijnlijk morgen wel.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kijk net in de Play Store waar ik mijn abonnement heb, en daar staat nog steeds ¤64,99 wat op 20 februari verlengd wordt.
Of zeg ik nu iets wat al bekend is?

Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:45 schreef Starflyer het volgende:
Voor Viaplay had F1TV het Nederlands commentaar van Ziggo, dus of GP Radio de aanleiding was, waag ik te betwijfelen.

Half jaartje. Bij de GP van Azerbaijan in 2022 was er weer NL commentaar. https://www.xgn.nl/artike(...)aar-in-f1-tv-pro-uitquote:Op zondag 14 januari 2024 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.

Ongeveer een half seizoen in 2022. En vóór 2019 was er ook geen NLs commentaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet direct, het is ook een jaar zonder Nederlands commentaar geweest.

Ik weet niet of er betaald wordt. SKY, Canal+ en DAZN hebben allemaal exclusieve rechten, het zal hun worst wezen dat hun commentaar gebruikt wordt.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal best voor betaald worden, hoe is de vraag, misschien is het daarom wel inclusief voor Viaplay klanten vanaf dit jaar, dus een soort betaling in natura, geen idee.

Ze kunnen natuurlijk ook het commentaar van de Vlamingen (play sports) uitzenden.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ongeveer een half seizoen in 2022. En vóór 2019 was er ook geen NLs commentaar.
Maar nogmaals, in Scandinavië is F1TVPro ook gewoon beschikbaar en heeft Viaplay dus ook de exclusieve rechten niet. Net als in NL. Echter, daar is het Zweedse/Noorse/Deense commentaar niet voor beschikbaar op F1TV. Mijn conclusie is derhalve dat Viaplay in de regel hun audio niet beschikbaar stelt, maar daar om een of andere reden in Nederland na een half seizoen van afgeweken is. Over het waarom daarvan kun je alleen maar speculeren, maar ik denk zelf dus dat het er wellicht mee te maken had dat F1TV het commentaar van GP Radio onder hun streams wilde zetten en dat Viaplay dat wilde voorkomen.
Het is natuurlijk een vrij unieke situatie dat in NL de (inmiddels oud-)commentator al jaren de radiorechten had en op zijn eigen radiostation uitzond. Ook een officiële partner dus waarmee onderhandeld kon worden. F1TV had wat dat betreft keuze qua NL audiokanaal. In die andere landen zal zo'n alternatief wrs niet voor handen zijn en kon Viaplay er makkelijker voor kiezen om de enige zender met commentaar in de landstaal te blijven door F1TV geen toestemming te geven het over te nemen.

quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat[/url] het volgende:

Als die daar toestemming voor geven wel, ja. Kennelijk hebben ze dat niet gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook het commentaar van de Vlamingen (play sports) uitzenden.
Klopt. Maar daarnaast... het commentaar komt natuurlijk ook in het archief terecht en dus is F1TV er zelf zeker bij gebaat om daar diverse talen beschikbaar te hebben, voor hun Access abonnementen, zeker in landen waar de bevolking het Engels doorgaans minder machtig is. Er zal dus wel wat tegenover staan, maar ik denk niet dat het echt een significante korting op de rechten betreft.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er betaald wordt. SKY, Canal+ en DAZN hebben allemaal exclusieve rechten, het zal hun worst wezen dat hun commentaar gebruikt wordt.

Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?quote:Op maandag 15 januari 2024 03:30 schreef Eagles89 het volgende:
Bij mij kost het m me nog steeds hetzelfde: 64,99 euro om te verlengen. Ik had vorig jaar die introductieprijs van 51 nog wat euro. Enfin ze hebben de prijzen dus hetzelfde gehouden voor mensen die al lid waren.

Bij mij staat ook nog steeds 64,99.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?
Want de mijne verloopt pas op 4 maart. Dus ik weet nog niet of ik 64,99 moet afrekenen, of dus die 94,99.

Ditoquote:Op maandag 15 januari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij staat ook nog steeds 64,99.

quote:

Dat is dan ook best wel fors omhoog gegaan, zeg!quote:Op maandag 15 januari 2024 06:58 schreef hole1988 het volgende:
Ik betaal ook nog steeds de oude Turkse tarief á ₺39,99 p/m, maar als je nu abonneert betaal je ₺284,99 p/m

Ja, de Turkse inflatie is dan wel absurd, maar zo absurd nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is dan ook best wel fors omhoog gegaan, zeg!

Je krijgt er een toeter bijquote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]

24 februari vorig jaar ging het al omhoog naar ₺ 159,99 p/m toen een waarde van ¤ 7,99. En op 12 december naar ₺ 284,99 wat toen een waarde had van ¤ 8,99. De eerste jaren hebben ze niet geďndexeerd want het bedrag van 39,99 p/m was al sinds 2018.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:24 schreef Jane het volgende:
[..]

quote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zag vandaag een bericht in Google Play, en ik betaal straks nog steeds 64,99

De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.quote:Op zondag 21 januari 2024 01:18 schreef DX11 het volgende:
Als bestaande klanten inderdaad 64,99 houden (daar lijkt het op), dan is dat alsnog een verhoging voor velen die net als ik elk jaar de nieuwe-user korting pakte. De korting vanaf 94,99 zal vast niet onder de 64,99 komen.

Nog harder als ze Viaplay nemen.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.

Dat zal ze leren, de "wannabe fans"quote:Op zondag 21 januari 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog harder als ze Viaplay nemen.

Als ze voor 4 februari de nieuwe prijs niet aan jou aankondigen dan betaal je nog steeds de 65 euro.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar, staat dat in je account vermeld? Of heb je dat ook daadwerkelijk betaald inmiddels en heb jij nu al een verlengd abo?
Want de mijne verloopt pas op 4 maart. Dus ik weet nog niet of ik 64,99 moet afrekenen, of dus die 94,99.

Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopjequote:Op zondag 21 januari 2024 07:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.

Was het maar 65quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje

Voor mij welquote:

Plus het terugkijken van de f1 per wedstrijd in bijv. De jaren 80. Dat zet ik soms op als ik met een hobby bezig ben.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje

Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.quote:Op maandag 15 januari 2024 03:30 schreef Eagles89 het volgende:
Bij mij kost het m me nog steeds hetzelfde: 64,99 euro om te verlengen. Ik had vorig jaar die introductieprijs van 51 nog wat euro. Enfin ze hebben de prijzen dus hetzelfde gehouden voor mensen die al lid waren.

Bij jou staat op de site vanaf verlengdatum 95? En wanneer is je verlengdatum?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.

als ze met een aanbieding koen is dat zeker een optie idd.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?

Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?

ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...
Maar of er dit seizoen ook weer een 'introductie' of gereduceerde prijs zal zijn voor nieuwe abonnees...?

Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)quote:Op maandag 22 januari 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijn

10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel grootquote:Op maandag 22 januari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)

Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel groot

Ik had per ongeluk mijn oude CC nummer erin staanquote:Op maandag 22 januari 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.
Want het lullige is A) het gaat niet via PayPal, en B) kan het ook niet meer via de Google Playstore doen want dan heb ik de verhoging wrs, en C) ik moet een top-up op de CC doen, wat me nog een paar euro extra kost.
Maar het zijn vooral nu de onzekerheid en ook voor mij het in de gaten houden en extra handelingen.
Vorig jaar kon (ik) die aanbieding alleen via CC doen - allerlaatste dag.
Ik heb echter een prepaid CC, dus er moet al geld op staan, en storten is niet gratis. Het ding zelf verder wel.

Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging. Er staat bij mij nog steeds 64,99.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.

Ik ook nog niet, maar kan nog komen want pas per 4 maart moet ik verlengen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging.
En ook dat is bij mij het geval, maar blijkt geen garantie?quote:Er staat bij mij nog steeds 64,99.

Ik ook, al hoop ik weer op een introductieprijs....quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders met die verhoging dan neem ik het alsnog af

Hoezo 2 wekenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat er dit. Ik weet over 2 weken meer of ik de 65 euro betaal of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |