Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
F1TV gaat fors duurder worden voor nieuwe abonees
Mag toch hopen dat dit ook met kwaliteitsverhoging gaat komen.
Zeker. Wel de eerste verhoging sinds de introductie van de dienst.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
Damn. Dat is een forse verhoging.
die denken, we gaan vierentwintig races uitmelken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
alsquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft
Ja, even afwachten hoe dat loopt natuurlijk. Maar als ik nu bij F1TV Pro inlog, kan ik daar voor 65 euro een jaar verlengen volgens de website.quote:
Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Je kan in my subscription als het goed is "renew" weer aanzetten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje jammer voor mensen die denken slim te zijn en het na het seizoen opzeggen om vervolgens van de aanbieding gebruik hopen te maken wanneer het seizoen weer begint.
Maar wel fijn voor de blijvers dat de oude prijs hetzelfde blijft
Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef hole1988 het volgende:
De meeste landen zijn naar 74,99 gegaan Nederland dus naar 94,99. Fransen kunnen geen pro meer afsluiten.
Canal+ in Nederland is een vrij kleine speler op dit moment als OTT/Satelliet provider, maar ze zijn wel op overname tour geweest de laatste 10 jaar. Misschien lijven ze ViaPlay Nederland in.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopen dat Canal+ niet de rechten krijgt voor 2025 e.v. anders kun je dat hier ook verwachten.
Bij mij staat er:quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb ff gekeken maar voor mij staat ie gelukkig nog op 65 voor 2024. Verlenging in maart.
De tijden dat je 30% korting kon krijgen vlak voor de start van een seizoen zijn wel voorbij denk ik
65 is op het randje voor mij als niet-zo-fan. Heb afgelopen seizoen ook lang niet alles gekeken.
Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:31 schreef Sally het volgende:
Kan iemand hier al verlengen? Ik heb zitten zoeken naar hoe dan, maar niet gevonden...
Edit:
Next Payment Date
04-03-2024
Subscription end date
04-03-2024
Nee, niet meer bij mij - heb via CC laten gaan vorige keer.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem hier. Zal wellicht via Google Play gaan.
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegdquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
Misschien helemaal nergens op gebaseerd maar ik heb wel het gevoel dat door de (gedeeltelijke) overname van Viaplay door Canal+ en in 24 F1TV kunnen kijken met een Viaplay account dit een voorbode is dat er vanaf 25 maar 1 aanbieder gaat zijn. Die prijsverhoging lijkt me meer een move om het verschil kleiner te maken met wat ons te wachten staat.
In Frankrijk heeft Canal+ die rechten al exclusief.
Per jaar? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zal er 110+ miljoen voor de rechten + exclusiviteit worden neergelegd
Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.quote:
Ja zullen wel meer dan 90 willen maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de 3 jaar. De vorige keer was in totaal 90 miljoen. Ik denk dat de FOM dat bedrag minstens wil hebben voor de rechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |