quote:Op zondag 15 maart 2026 10:56 schreef Nizno het volgende:
ex had de verkeerde viaplay aangezet bij KPN, alleen tv zender, geen app en dus ook geen f1tv.
Annuleren of wijzigen kon blijkbaar niet, KPN op zijn best laten we maar zeggen.
De bedoeling was om het op te zeggen en dan de juiste aan te zetten. Maar met deze manier van antirace gaat alleen het opzeggen gebeuren.
Dus dit jaar geen F1TV.
Moet zeggen, heb er geen slecht gevoel bij.
euh... neequote:
die staat inderdaad tussen de ondersteunde aparaten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:34 schreef Twieki het volgende:
Is dit het ding wat je moet hebben om F1tv.com te kijken op je tv?
https://www.coolblue.nl/product/952545/google-tv-streamer-4k.html
Merci, hoef dus niet die dure te hebben, kan ook goedkoper zolang d'r maar Google TV bij zit?quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
die staat inderdaad tussen de ondersteunde aparaten.
https://f1help.formula1.c(...)vices?language=nl_NL
Via de browserquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:49 schreef Black-Death het volgende:
Nieuwe tv gekocht, Samsung 65S95F. Tizen OS. Dus geen native F1 TV appOok niet mogelijk via een aparte APK installer.
Chromecast of streamen via tv/tablet enige optie? Pfff
Een Chromecast met Google TV werkt prima bij mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:49 schreef Black-Death het volgende:
Nieuwe tv gekocht, Samsung 65S95F. Tizen OS. Dus geen native F1 TV appOok niet mogelijk via een aparte APK installer.
Mja wil liever geen extra apparaat erbij.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een Chromecast met Google TV werkt prima bij mij.
Jezus lekker gebruiksvriendelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Via de browser
Moet je wel continu opnieuw inloggen.
Ja dat is de meest kansloze feature van heel die site waarvan ik echt niet begrijp dat het bestaat. Het slaat echt helemaal nergens op om die sessies zo kort te houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja wil liever geen extra apparaat erbij.
[..]
Jezus lekker gebruiksvriendelijk
Naja dan stream ik wel even de iPadquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is de meest kansloze feature van heel die site waarvan ik echt niet begrijp dat het bestaat. Het slaat echt helemaal nergens op om die sessies zo kort te houden.
Je kan toch wel eveen keep-a-live scriptje schrijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is de meest kansloze feature van heel die site waarvan ik echt niet begrijp dat het bestaat. Het slaat echt helemaal nergens op om die sessies zo kort te houden.
Op m'n tv helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan toch wel eveen keep-a-live scriptje schrijven
Chromecast is bij mij een ramp. Hier altijd het laptopje via HDMI.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:49 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind dat zo 2012…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chromecast is bij mij een ramp. Hier altijd het laptopje via HDMI.
De moderne variant (Google TV Streamer) is anders prima. Je kunt nog steeds casten maar de meeste apps installeer je gewoon op het apparaat zelf, inclusief afstandsbediening. Nu in de aanbieding in de Google Store voor ¤ 89,-.quote:
En een launcher zoals Projectivy op die Chromecast zetten, dan ben je van al die reclamezooi afquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De moderne variant (Google TV Streamer) is anders prima. Je kunt nog steeds casten maar de meeste apps installeer je gewoon op het apparaat zelf, inclusief afstandsbediening. Nu in de aanbieding in de Google Store voor ¤ 89,-.
https://store.google.com/nl/product/google_tv_streamer?hl=nl
Mijn gehele interieur is zwart dus dit kan er echt niet bij, jammer dat ze in Nederland niet in andere kleuren bestaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De moderne variant (Google TV Streamer) is anders prima. Je kunt nog steeds casten maar de meeste apps installeer je gewoon op het apparaat zelf, inclusief afstandsbediening. Nu in de aanbieding in de Google Store voor ¤ 89,-.
https://store.google.com/nl/product/google_tv_streamer?hl=nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |