Denk dat het specifiek met Monaco te maken heeft (mag ik hopen). Ik had overigens gelukkig nog wel in elk geval soepel beeld en geen enkele keer een hapering 2 uur lang gekeken via Apple TV. Maar dus wel heel veel beelden heel duidelijk niet in 4Kquote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
ja ze hebben nu hun geld binnen met zoveel mensen die i hun 4K gimmik getuind zijn.
nu kunnen ze de kwaliteit weer wat laten gaan... slachtoffers hebben toch voor een jaar betaald
vreemdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
En zij heeft het gefikstTig schouderklopjes.
Gister een Formule 1 account gemaakt - betaald en gister P2 gezien. Daarna deed niks het meer.
Lekker chatten met de support. Reset x 12 . Niks hielp.
Toen toch maar naar Chrome, toevallig wel een account, nooit gebruikt behalve voor de gedeelde agenda met werk.
Die deed het wel.en dan ook nog - alleen thuis - weten te casten naar de tv. Wow.
Vragen blijven: gister wel ingelogd met Safari op mini 7 . En weer uitgelogd.
Daarna niets meer mogelijk. Iet Inloggen op site en niet inloggen op de app.
Was ook een tijdje met de Firefox browser, heeft te maken met de user-agent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:57 schreef AnneX het volgende:
En zij heeft het gefikstTig schouderklopjes.
Gister een Formule 1 account gemaakt - betaald en gister P2 gezien. Daarna deed niks het meer.
Lekker chatten met de support. Reset x 12 . Niks hielp.
Toen toch maar naar Chrome, toevallig wel een account, nooit gebruikt behalve voor de gedeelde agenda met werk.
Die deed het wel.en dan ook nog - alleen thuis - weten te casten naar de tv. Wow.
Vragen blijven: gister wel ingelogd met Safari op mini 7 . En weer uitgelogd.
Daarna niets meer mogelijk. Iet Inloggen op site en niet inloggen op de app.
Geen idee waarover je het hebt😂 Eigenlijk ben ik een simpele user en pensionada.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was ook een tijdje met de Firefox browser, heeft te maken met de user-agent.
Firefox heeft het aangepast waardoor het weer werkt op F1 TV maar ik had toch ook wel een weekje een user-agent switcher nodig om te kunnen kijken.
Chromium browsers hebben er als het goed is geen last van
De user agent die in de browser ingebakken zit geeft aan welke browser het is maar je kan een plugin gebruiken om een website te laten denken dat het om een andere browser gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt😂 Eigenlijk ben ik een simpele user en pensionada.![]()
Het werkt
Maar jij bent modje in Sport, F1 weet dat en heeft jou speciale permissies gegevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap er echt niets van, want ik gebruik al het hele seizoen FF zonder extensies zonder problemen
Vlak Palmer niet uit. En Coulthard, ach... dat is Coulthardquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef RotatoR het volgende:
Ik vind het commentaar van Alex Jacques op het F1TV kanaal echt goed! De mix van enthousiasme, scherpte, neutraliteit en kennis van de regels is erg prettig. Denk wel de beste F1 commentator van dit moment.
Ik mis Buxton echt als kiespijn. Man man man ik kon die gast echt niet meer aanzien. In het begin was het aardig, maar daarna werd die kerel een karikatuur van zichzelf.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:07 schreef Eagles89 het volgende:
Ik mis die Canadees maar vooral Buxton echt enorm. Op dit moment zou ik blind kiezen voor het oude Ziggo. Buxton verzachtte de pijn enorm, maar die is sinds dit seizoen ook wegEnige positieve is 4K dat is echt super scherp en mooi op mn oled. Maar voor de rest vind ik t allemaal maar matig.
Juist dat was zo mooiquote:Op maandag 2 juni 2025 08:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mis Buxton echt als kiespijn. Man man man ik kon die gast echt niet meer aanzien. In het begin was het aardig, maar daarna werd die kerel een karikatuur van zichzelf.
Cringe was datquote:Op woensdag 4 juni 2025 03:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Juist dat was zo mooizijn gridwalks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |