Bedoel je dat je voortdurend hele kleine schokjes in het beeld had? Had ik ook op de Chromecast, bloedirritant was dat. Ik dacht dat het bij mij kwam omdat ik vrij kort ervoor de DNS-instellingen veranderd had, maar kennelijk hadden meer mensen er last van.quote:Op zondag 23 augustus 2026 23:18 schreef APK het volgende:
het ging bij mij (en niet alleen bij mij) op mijn Nvidia Shield niet goed met die nieuwe layout en het weghalen van de beeldkwaliteitkeuze.
Frame rate lijkt niet goed te syncen met de mediaspeler, ben maar op de laptop gaan kijken![]()
Jarenlang prima beeld, maar vandaag was het echt niet te bekijken op tv met de haperende sync.
Nee, het was echt veel erger, flinke schokken en bibberig beeld. Kon er gewoon niet meer naar kijken, totaal geen vloeiend beeld meer. Op Tweakers wordt het ook gemeld: https://gathering.tweaker(...)ge/85987256#85987256quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:19 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Bedoel je dat je voortdurend hele kleine schokjes in het beeld had? Had ik ook op de Chromecast, bloedirritant was dat. Ik dacht dat het bij mij kwam omdat ik vrij kort ervoor de DNS-instellingen veranderd had, maar kennelijk hadden meer mensen er last van.
Verschil? Een verschil zit tussen 2 dingen, niet in 1quote:Op zondag 13 september 2026 17:00 schreef Troel het volgende:
Wat ik het meest irritant vind is dat er soms echt seconden verschil zit in de stream, ook al is alles bedraad.
Als we op twee computers naast elkaar kijken...quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verschil? Een verschil zit tussen 2 dingen, niet in 1
dat heb ik ook al als ik de ene op de laptop de andere op de pc en de derde op de mobiel aan heb staan. Blijft het nadeel van streamen, de data is dan toch altijd afhankelijk van éénen en nullenquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we op twee computers naast elkaar kijken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |