abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 15:50:47 #276
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212824918
quote:
12s.gif Op donderdag 14 maart 2024 15:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien gaat F1 TV er vanuit dat tegen het einde van de race de Lewis fans al afgehaakt zijn dus schakelen ze die terug naar 480P
Totaal onterecht dus. 😉
quote:
[ afbeelding ]

Je kan bij de volgende race ook een ventilator richten op je chromecast, kijken of het beeld dan wel normaal blijft.
Denk dat ik gewoon het laptoppie aan de tv vast ga hangen want ik ben er done mee
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  donderdag 14 maart 2024 @ 19:25:22 #277
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_212826897
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben hier mensen ook last van ongeveer in de slotfase van een race ineens kwaliteitsverlies van de stream met een Chromecast?

Zou dat aan oververhitting van het apparaat kunnen liggen? Ding is bijna 8 jaar oud dus wellicht.
Ik heb hier soms ook weleens last van. Mijn gok is dat er een geheugenlek in de F1tv Chromecast receiver zit, en dat die na ongeveer 2 uur simpelweg daardoor begint te stotteren. Hoe langer je dus voor de race de stream aanzet, hoe eerder je de problemen krijgt tijdens de race in dat geval.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 01:12:48 #278
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212831891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 19:25 schreef Sirolf het volgende:

[..]
Ik heb hier soms ook weleens last van. Mijn gok is dat er een geheugenlek in de F1tv Chromecast receiver zit, en dat die na ongeveer 2 uur simpelweg daardoor begint te stotteren. Hoe langer je dus voor de race de stream aanzet, hoe eerder je de problemen krijgt tijdens de race in dat geval.
Ik ga maar eens een klacht indienen bij F1TV
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_212833293
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 01:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik ga maar eens een klacht indienen bij F1TV
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.

Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
Het enige waar ze goed in zijn is vlug terug antwoorden (binnen 24 tot 27 uur).
pi_212837659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:

[..]
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.

Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
Het enige waar ze goed in zijn is vlug terug antwoorden (binnen 24 tot 27 uur).
Die hulpjes bij de chat weten niet zoveel heb ik zelf ook ervaren.
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 18:31:36 #281
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212839148
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:

[..]
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.

Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
Het enige waar ze goed in zijn is vlug terug antwoorden (binnen 24 tot 27 uur).
Thanks. Heb zelf net binnen een half uur al antwoord gekregen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 18:32:30 #282
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_212839155
Word er weinig wijzer van helaas. En ik sluit niet uit dat een chatbot antwoord heeft gegeven
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_212840676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Sorella het volgende:

[..]
Succes daarmee, ik ben al twee weken bezig om mijn account weer terug te vinden die ze kwijt zijn geraakt, incl. de betaling die ze ook niet kunnen vinden terwijl zij die van de visa hebben afgehouden.
Chat kan mij niet helpen want ja ze kunnen niets vinden, dan maar emailen en na 8 keer mijn gegevens en betaalbewijzen (+ authorisatiecode van de visa) en emails die ik van hun gekregen heb dat ik betaald heb(die op hetzelfde emailadress binnen komen als die ze kwijt zijn) naar hun gestuurd te hebben vragen ze nu alleen nog maar om een screenshot van mijn account ? die zij dus niet kunnen vinden.

Elke keer staat er een andere naam onder hun email en de ene keer is het in het engels en dan weer in het nederlands dus dat schiet niet echt op op deze manier.
Het enige waar ze goed in zijn is vlug terug antwoorden (binnen 24 tot 27 uur).
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 15:03 schreef Sorella het volgende:
Gisteren betaald en daarna mijn account overgezet op mijn broer zijn naam en email. Resultaat: mijn account is verdwenen incl. emailadres volgens de chat want die konden niets vinden, mijn broer kan wel inloggen maar moet betalen. Chat kon niets doen omdat het account nu dus op een andere naam staat als de betaling. Account weer terug gezet na voor de bewerking maar nu moet ik ook betalen.
Nu support maar gemaild.
Moraal van het verhaal verander nooit je account naar een ander zijn naam
Even voor de goede orde. Je hebt in jouw account het e-mailadres veranderd naar het e-mailadres van je broer?
Als dat zo is moet je vanaf dat moment inloggen met het e-mailadres van je broer en met jouw wachtwoord. Als je broer zelf ook al een account bij F1TV had met het desbetreffende e-mailadres kan dit leiden tot een conflict, omdat er 2 accounts zijn met dezelfde e-mailadres.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_212841795
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[..]
Even voor de goede orde. Je hebt in jouw account het e-mailadres veranderd naar het e-mailadres van je broer?
Als dat zo is moet je vanaf dat moment inloggen met het e-mailadres van je broer en met jouw wachtwoord. Als je broer zelf ook al een account bij F1TV had met het desbetreffende e-mailadres kan dit leiden tot een conflict, omdat er 2 accounts zijn met dezelfde e-mailadres.
Mijn broer had geen account die had ik, en die had ik dus verandert in die van mijn broer en die heeft hij geverifieerd. Hij kon wel inloggen maar dan stond er dus dat hij een abonnement moest nemen, op advies van de chat alles weer terug gezet naar mijn account maar dat heeft dus niet geholpen.

In de chat zitten geen bots, ik heb geen idee waar vanuit ze werken maar ze werken met een of ander vertalingsprogramma.

We gaan het geld terughalen bij de visa, ik ben er klaar mee

[ Bericht 2% gewijzigd door Sorella op 16-03-2024 09:58:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')