Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopjequote:Op zondag 21 januari 2024 07:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De krenterige Nederlander wordt bij f1tv hard afgestraft.
Was het maar 65quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje
Voor mij welquote:
Plus het terugkijken van de f1 per wedstrijd in bijv. De jaren 80. Dat zet ik soms op als ik met een hobby bezig ben.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind 65 euro per jaar voor F1, F2 en F3 een koopje
Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.quote:Op maandag 15 januari 2024 03:30 schreef Eagles89 het volgende:
Bij mij kost het m me nog steeds hetzelfde: 64,99 euro om te verlengen. Ik had vorig jaar die introductieprijs van 51 nog wat euro. Enfin ze hebben de prijzen dus hetzelfde gehouden voor mensen die al lid waren.
Bij jou staat op de site vanaf verlengdatum 95? En wanneer is je verlengdatum?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hmm ik krijg gewoon een verhoging voor mijn kiezen naar 95 eur.
als ze met een aanbieding koen is dat zeker een optie idd.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?
Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.
Misschien beter om op te zeggen en dat mn vriendin dan een nieuw abbo neemt zodat we weer de introductie prijs krijgen? Of werkt dat niet zo?
ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow jee... ik vrees mijn eigen abo...
Maar of er dit seizoen ook weer een 'introductie' of gereduceerde prijs zal zijn voor nieuwe abonnees...?
Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)quote:Op maandag 22 januari 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat als er al een nieuwe klanten abo prijs komt die korting niet groot zal zijn
10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel grootquote:Op maandag 22 januari 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, dat zal niet de 30% zoals andere jaren zijn. (want dan zou het nog wel aardig in de buurt komen van die 65 euro)
Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
10, hooguit 15 euro. maar ik acht de kans niet heel groot
Ik had per ongeluk mijn oude CC nummer erin staanquote:Op maandag 22 januari 2024 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind voor mijzelf vooral het wachten op wat ik moet betalen erg vervelend.
Want het lullige is A) het gaat niet via PayPal, en B) kan het ook niet meer via de Google Playstore doen want dan heb ik de verhoging wrs, en C) ik moet een top-up op de CC doen, wat me nog een paar euro extra kost.
Maar het zijn vooral nu de onzekerheid en ook voor mij het in de gaten houden en extra handelingen.
Vorig jaar kon (ik) die aanbieding alleen via CC doen - allerlaatste dag.
Ik heb echter een prepaid CC, dus er moet al geld op staan, en storten is niet gratis. Het ding zelf verder wel.
Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging. Er staat bij mij nog steeds 64,99.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:52 schreef Middelpunt het volgende:
Ik krijg net dit mailtje:
"Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 27 februari 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 27 februari 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Flinke verhoging zeg.
Ik ook nog niet, maar kan nog komen want pas per 4 maart moet ik verlengen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad over prijsverhoging.
En ook dat is bij mij het geval, maar blijkt geen garantie?quote:Er staat bij mij nog steeds 64,99.
Ik ook, al hoop ik weer op een introductieprijs....quote:Op maandag 22 januari 2024 17:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders met die verhoging dan neem ik het alsnog af
Hoezo 2 wekenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staat er dit. Ik weet over 2 weken meer of ik de 65 euro betaal of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |