wat wil je anders doen? advocaat inhuren?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).
Ik heb de mail wel gehad, maar er staat gewoon 65 in mijn account.
Verwarrend.quote:Subscription Amount
INTRO PRICE ¤51.99 First Year
THEN ¤64.99 PER YEAR
Next Payment Date 04-03-2024
Idem.quote:
quote:
quote:
Ik de 20e van februari. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn verlengdatum ligt op 8 maart, dus ik wacht de komende 12 dagen nog af.
Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik de 20e van februari. Ben benieuwd
Ik heb gelukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.
Het mijne ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
Hmm mijne verloopt pas 8 mei maar er staat nog steeds dat verlengen ¤65 kost. Mijn abonnement loopt via Google Playstore.
Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal in mei wel aangepast zijn denk
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Iedereen met Google Play moet even in de store naar hun abonnementen kijken
Net gedaan, nog steeds 64,99quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Volgens mij heb ik dat destijds via deze F1 app gedaan.quote:
Ik verwacht dat de prijs in de Google Play store ook omhoog gaat voor die tijd. Maar we zullen zien. Zal wel weer betalen uiteraard maar vind het wel een bizar hoge prijsstijging ineens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaar
Helaas pindakaas voor mij dus vorig jaar niet kunnen doen, want ik wilde de aanbieding weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |