quote:
quote:

Ik de 20e van februari. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn verlengdatum ligt op 8 maart, dus ik wacht de komende 12 dagen nog af.

Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik de 20e van februari. Ben benieuwd

Ik heb gelukquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit goed met 65 euro. Voor mij is nog afwachten.

Het mijne ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:42 schreef Sjemmert het volgende:
Hmm mijne verloopt pas 8 mei maar er staat nog steeds dat verlengen ¤65 kost. Mijn abonnement loopt via Google Playstore.

Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zal in mei wel aangepast zijn denk

quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.
Iedereen met Google Play moet even in de store naar hun abonnementen kijken

Net gedaan, nog steeds 64,99quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.

Volgens mij heb ik dat destijds via deze F1 app gedaan.quote:

Ik verwacht dat de prijs in de Google Play store ook omhoog gaat voor die tijd. Maar we zullen zien. Zal wel weer betalen uiteraard maar vind het wel een bizar hoge prijsstijging ineens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het te laat en een zorg voor volgend jaar

Helaas pindakaas voor mij dus vorig jaar niet kunnen doen, want ik wilde de aanbieding weer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik heb hem al.

Eerst wel even het bedrag bij elkaar sparen met Google Rewardsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat destijds via deze F1 app gedaan.
https://play.google.com/s(...)1timingapp2014.basic

Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Troel het volgende:
En eigenlijk zouden we dus allemaal moeten opzeggen in plaats van gewoon gaan verlengen

Nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?

Je stelt de vraag denk ik in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:22 schreef Kickinalfa het volgende:
Is viaplay eigenlijk te delen?
Ouders hebben dit nu, en als ik ook gewoon thuis kan kijken is dat ook prima.

Neuh, met 23 races, kwali’s en vrije trainingen zit je onder een euro per uur met de nieuwe prijs. En dan heb ik de sprint-races niet meegeteld. Plus de historische races die je evt nog kan kijken. Dikke prima.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:15 schreef Troel het volgende:
En eigenlijk zouden we dus allemaal moeten opzeggen in plaats van gewoon gaan verlengen

Streamingservices moeten niet vergeten dat ze net iets handiger zijn dan alternatieve streams. Ik ben wel klaar met alle verhogingen overal.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neuh, met 23 races, kwali’s en vrije trainingen zit je onder een euro per uur met de nieuwe prijs. En dan heb ik de sprint-races niet meegeteld. Plus de historische races die je evt nog kan kijken. Dikke prima.

Dat heb ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:27 schreef Kickinalfa het volgende:
In de abonnementen pagina van mijn account staat overigens nog
"
Subscription Amount
INTRO PRICE
¤51.99First Year
THEN¤64.99PER YEAR
Next Payment Date
28-02-2024
Subscription end date
28-02-2024"

Ach, met de koers van F1 met al die stratenzooi en de teloorgang van alle prachtige klassiekers wordt dat wel met het jaar makkelijker.quote:

Ik ga over op torrents (dagje later kijken).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]

Niet live, niet legaal. Laat maar zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik ga over op torrents (dagje later kijken).

Dat is volgens mij vooral illegaal voor degene die het streamt, ik denk niet dat je je als kijker al teveel zorgen hoeft te maken. Mijn ervaring is echter wel dat dergelijke streams nogal onbetrouwbaar zijn en er is weinig zo irritant als een stream die tijdens de race opeens eindeloos begint te bufferen of zo.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef PPL het volgende:
Er zijn genoeg websites die streams van Sky Sports aanbieden. Is dat geen alternatief voor (sommigen van) jullie?
Geen idee hoe legaal dat precies is, maar men kan mij toch niet verbieden bepaalde websites te bezoeken?

Het is ook illegaal van degene die het ontvangt maar het heeft alleen geen consquenties voor de gebruiker anders dan dat het op zwart kan gaan.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral illegaal voor degene die het streamt, ik denk niet dat je je als kijker al teveel zorgen hoeft te maken. Mijn ervaring is echter wel dat dergelijke streams nogal onbetrouwbaar zijn en er is weinig zo irritant als een stream die tijdens de race opeens eindeloos begint te bufferen of zo.

Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:12 schreef flipsen het volgende:
Ik heb wel een tijd die streams geprobeerd, maar was vaak gekloot en veel troep erbij. Ik betaal liever gewoon.
* flipsen is een brave Hendrik.

True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.
Zo erg is het nou ook weer niet om een paar euro per maand te lappen voor je hobby.

Helemaal mee eens ja, maar soit. Moet trouwens bekennen dat ik tegenwoordig Crofty nog wel eens afzet en luister naar Coulthard en coquote:Op maandag 29 januari 2024 13:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.

Daar ben ik het ook welmee eens, maar toch..... Ik heb gekozen voor F1Tv voor aanvankelijk ca. 50 euro en een VPN (die ik nergens anders voor nodig heb) van ook ongeveer 50 euro.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of het mag of niet vind ik niet zo boeiend, maar ik heb totaal geen zin in het gezeik om elk raceweekend weer wat te moeten hosselen en dan maar te hopen dat het werkt en blijft werken.
Zo erg is het nou ook weer niet om een paar euro per maand te lappen voor je hobby.

Is wat moeilijk in NL toch, officieel dan?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
True. Hoewel ik het liefst volledig naar Sky zou kijken, in plaats van F1TV met Sky-commentaar. Kwaliteit van de voor- en nabeschouwingen e.d. ligt bij Sky toch op een hoger niveau.

Ja, dat kan niet. Dan ben je aangewezen op illegale streams.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wat moeilijk in NL toch, officieel dan?

abo sky sportsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |