Ligt dat dan niet aan ViaPlay zelf?quote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel apart dat het artikel rept over dat Viaplay geen jaarabbo's beschikbaar stelt, maar nu wel doen.

Er was even sprake van dat die zouden verdwijnen, maar ze zijn er nog steeds. Nu voor ¤12,99 per maand.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel apart dat het artikel rept over dat Viaplay geen jaarabbo's beschikbaar stelt, maar nu wel doen.

Dat staat er bij mij ook nog als ik inlog, maar ik heb wel de mail met de verhoging naar 94,99 ontvangen.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij mij staat er dit. Ik weet over 2 weken meer of ik de 65 euro betaal of niet

28 februari, tenminste dat staat in de mail.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Bij jou staat op de site vanaf verlengdatum 95? En wanneer is je verlengdatum?

Ah dan zijn we allemaal de sjaak. Ik ga over op torrents (dagje later kijken). Enige nadeel is dat je niet perongeluk nu.nl moet aanklikken anders weet je de uitslag al.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
28 februari, tenminste dat staat in de mail.

Oh, dan verwacht ik die mail ook binnenkort.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook nog als ik inlog, maar ik heb wel de mail met de verhoging naar 94,99 ontvangen.

quote:Op maandag 22 januari 2024 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een mail gehad waarin staat dat het abonnement automatisch verlengd wordt met 64,99, via Google Play.
Dat is toch wel vreemd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:32 schreef DX11 het volgende:
Ook hier is de mail binnen dat ik verlengd wordt voor 94,99. Laatmaar dan byebye.

Misschien blijft het via Google Pay hetzelfde en als je direct via F1TV abonneert niet.quote:

ik moet per 4-3 verlengen en zie nu dit nog staan. Je zou denken dat ze dan gewoon overal het nieuwe tarief tonen als dat zou wijzigen.quote:INTRODUCTIEPRIJS ¤51.99Eerste jaar
DAARNA PER JAAR ¤64.99

Dat zal dan wel het geval zijn...prut voor mij vorig jaar...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Misschien blijft het via Google Pay hetzelfde en als je direct via F1TV abonneert niet.

Deze heb ik ook gekregen, maar in de app staat nog steeds dat het komende jaar 64 gaat kosten. Bizar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:32 schreef DX11 het volgende:
Ook hier is de mail binnen dat ik verlengd wordt voor 94,99. Laatmaar dan byebye.

Jij zit safe, want ze moeten een maand van tevoren een prijsverhoging bekend makenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:09 schreef D.Licious het volgende:
Mijn volgende betaaldatum is as. donderdag, met een vermeld bedrag van ¤ 64,99. Ik houd jullie op de hoogte 👍🏻

Psies.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:23 schreef Cilantro het volgende:
Ook bestaande F1 TV Pro-abonnees krijgen met prijsverhoging te maken
Was te verwachten.

Ik zat idd safe; vandaag een mail gehad met de bevestiging van de verlenging:quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij zit safe, want ze moeten een maand van tevoren een prijsverhoging bekend maken
Volgend jaar zien we wel weer verder.quote:-knip-
Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van ¤ 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot zaterdag 25 januari 2025.
-knip-

Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:09 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Ik zat idd safe; vandaag een mail gehad met de bevestiging van de verlenging:
[..]
Volgend jaar zien we wel weer verder.
quote:JustRickvD
Ik heb dit ook net nagevraagd bij customerservice van F1TV. Tegen mij is gezegd dat de prijzen per 15 januari geupdate worden voor bestaande klanten, en dus wel moeten verlengen voor de nieuwe prijs.

quote:Tu suscripción a F1 TV vence el 01 febrero 2024. Si deseas seguir con tu suscripción de F1 TV, tu precio mensual aumentará en $1.00 para un total de $7.99 a partir del 01 marzo 2024.

Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 17:15 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb een mail gekregen met verlenging maar dan wel voor 94 euro. Vorig jaar afgesloten.

Als dat zo is zeg ik het op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.
Dit zij iemand op tweakers.
[..]

Dan wacht ik nog even af wat mijn prijs gaat doen. Er staat nu nog steeds 64,99.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is ook misschien de reden waarom bij iedereen nog die 64,99 ziet staan als je inlogt. Hun systeem kan het blijkbaar niet aan om bij iedereen het juiste verlengtarief te tonen. Iedereen die voor 15 februari een jaar verlengt zit nog voor het oude bedrag en de rest betaalt het nieuwe zo lijkt het.
[..]

Ja, de hoogte van de stijging vind ik ook niet zo handig. Doe er dan elk jaar 5% bij ipv jaren niks en dan opeens de helft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:27 schreef DjVero het volgende:
Bij mij inmiddels ook ¤94. Halverwege het seizoen maar eens gaan delen met m'n pa (die pas vorig jaar juni overstapte naar F1TV). Prijsverhoging tot daar aan toe, maar zóveel...schandalig.

Die verhoging geldt alleen voor Nederland. In België is het verhoogd naar 74,99.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de hoogte van de stijging vind ik ook niet zo handig. Doe er dan elk jaar 5% bij ipv jaren niks en dan opeens de helft.

¤20 SuperMaxTax.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die verhoging geldt alleen voor Nederland. In België is het verhoogd naar 74,99.

Ja, dat staat hier ook in het account.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even af wat mijn prijs gaat doen. Er staat nu nog steeds 64,99.

Sorry hoor. Het is makkelijk configurablr te maken dat de juiste prijs is te zienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]

Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.quote:

Uiteraard, maar daar hebben ze blijkbaar geen zin in.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry hoor. Het is makkelijk configurablr te maken dat de juiste prijs is te zien

Kan wel juridische consequenties hebben van foutieve informatie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar hebben ze blijkbaar geen zin in.

Dat denk ik dus niet, daar is het ook een beetje (te) laat voor, het zal niet lang duren voor die tender plaatsvindt en dan heb je nog maar een paar races gehad, dus niet genoeg om er al conclusies aan te verbinden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.
Ik denk serieus dat F1 de optie overweegt om de rechten zelf exclusief te gaan exploiteren als het hierboven genoemde positief uitvalt.

Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Viaplay klanten krijgen gratis toegang en dat gaat gepaard met extra kosten. En die kosten worden denk ik gecompenseerd met deze extra hoge verhoging. Ik denk ook dat het meespeelt voor F1 dat de rechten voor 2025-2027 binnenkort op de markt komen en dat ze willen weten wat de financiële positie is van F1TV. Door F1TV gratis beschikbaar te maken voor Viaplay klanten kunnen die zonder kosten kennis maken met hun platform en kunnen ze kijken of hun platform dat aankan en hoeveel animo er is.
Ik denk serieus dat F1 de optie overweegt om de rechten zelf exclusief te gaan exploiteren als het hierboven genoemde positief uitvalt.

Dat was in 2020 en 2021. F1TV bestaat sinds 2018. In die periode ging het meer om naamsbekendheid en F1TV mocht zijn app ook op TV's aanbieden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef SeaOfRegrets het volgende:
[..]
Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.
Dan zit je aan de goede kant.quote:Mijn abonnement wordt op 9-2-2024 verlengd, maar tot de dag van vandaag staat er nog 64,99. Dus hopelijk blijft dat zo.

Volgende week zouden belangrijke partijen naar Londen gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, daar is het ook een beetje (te) laat voor, het zal niet lang duren voor die tender plaatsvindt
Ik denk dat ze pas na de zomer een klap opgeven.quote:en dan heb je nog maar een paar races gehad, dus niet genoeg om er al conclusies aan te verbinden.

Streams zijn meestal bagger, gewoon die avond niet nu.nl kijken en de volgende dag de torrent pakken, dan heb je hoge kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:22 schreef Donderkonijn het volgende:
Dan ga ik wel weer een jaartje streams opzoeken hoor. VPN aan en gaan

Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).quote:

Ja dat weet ik. Als je voor 15 februari verlengd dan zit je voor het oude tarief. Verleng je later dan het nieuwe.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).
Ik heb de mail wel gehad, maar er staat gewoon 65 in mijn account.

Klik wat rond in je account en je krijgt wat ik hierboven plaatste in # 236quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef SeaOfRegrets het volgende:
[..]
Toen de Formule 1 bij Ziggo zat, kreeg je via ziggo ook gratis toegang tot F1TV. Daar werd ook niet ineens de prijs zwaar door verhoogd. Het is gewoon winst bejag.
Mijn abonnement wordt op 9-2-2024 verlengd, maar tot de dag van vandaag staat er nog 64,99. Dus hopelijk blijft dat zo.

wat wil je anders doen? advocaat inhuren?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:13 schreef DX11 het volgende:
[..]
Neehoor, dat staat bij iedereen. Alleen als je nog minder dan een maand hebt tot verlenging, EN je hebt geen mail gehad, dan zit je veilig (ze moeten een maand voor verhoging mailen).
Ik heb de mail wel gehad, maar er staat gewoon 65 in mijn account.

Verwarrend.quote:Subscription Amount
INTRO PRICE ¤51.99 First Year
THEN ¤64.99 PER YEAR
Next Payment Date 04-03-2024

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |