abonnement Unibet Coolblue
pi_209393695
Alles wat betreft F1 TV (Pro).





https://f1tv.formula1.com/
pi_209394793
Quote:” @AnneX, die optie is juist als een luxe voor de premium abonnees , nu heb je geen VPN meer nodig om te luisteren, je moet juist België aanklikken zodat de app weet dat je het commentaar wilt horen en er geen VPN meer voor nodig hebt. Als je voor Nederland kiest heb je alsnog een VPN nodig. Het is als het ware een verborgen trucje van ze, want anders mogen ze het niet legaal aan je aanbieden in Nederland met een Belgische licentie, als je als premium gebruiker op België klikt mogen ze dat wél.
De normale gebruikers krijgen deze keuze optie niet.”


@Eagles89 dank voor je antwoord. Uiteindelijk was ik ws hooooogst ongeduldig.
Inmiddels opgezegd en blijkbaar voor een maand betaald.
Inmiddels stemgeluid gehoord. Even vanmiddag afwachten.
Jack :r Olav O+ hoort bij F1. Mooi dat het allemaal kan. Alleen wat is het allemaal in,ge.wikkeld! En dan bedoel ik vnl. de hele site.
pi_209394837
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 23:30 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En je hebt geen VPN meer nodig en de verbinding is veel stabieler en je kunt ook nog terugluisteren wat voor mij heel fijn is omdat ik vaak werk op zondagen :)

@:AnneX, die optie is juist als een luxe voor de premium abonnees , nu heb je geen VPN meer nodig om te luisteren, je moet juist België aanklikken zodat de app weet dat je het commentaar wilt horen en er geen VPN meer voor nodig hebt. Als je voor Nederland kiest heb je alsnog een VPN nodig. Het is als het ware een verborgen trucje van ze, want anders mogen ze het niet legaal aan je aanbieden in Nederland met een Belgische licentie, als je als premium gebruiker op België klikt mogen ze dat wél.
De normale gebruikers krijgen deze keuze optie niet.
Terugluisteren kan ook via deze link

https://omny.fm/shows/race-gemist
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 4 juni 2023 @ 12:34:51 #4
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_209396939
Deze boys verdienen wel een shoutout.
https://multiviewer.app/

Ik kan niet meer zonder.

"So good even F1 teams use it"
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zondag 4 juni 2023 @ 14:40:31 #5
18653 crew  D.
pi_209397875
Tot dit weekend kon ik op de iPhone het scherm klein maken, maar nu is het volledig scherm of uit. Iemand een idee waardoor dat komt?
pi_209400101
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2023 14:40 schreef D. het volgende:
Tot dit weekend kon ik op de iPhone het scherm klein maken, maar nu is het volledig scherm of uit. Iemand een idee waardoor dat komt?
Normaal gesproken wel. Met tv kijken bijv.
Misschien toestel draaien? dat er dan ruimte is voor de optie.
Zegt ook eens wat technisch…😎
Met F1 nooit gebruikt.

Verder heb ik “genoten” van de combi gpradio en f1 w/
Alleen stom, dat de optie inloggen/uitloggen buiten beeld valt.
Dat je dan moet scrollen. Dat zag ik pas later.
Zelf houd ik er niet zo van om continu ingelogd te zijn ( behalve fok O+ ).
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2023 @ 18:36:57 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209544955
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209546446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet weten :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zaterdag 17 juni 2023 @ 23:03:53 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_209548699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Kan je de app van F1TV Pro niet rechtstreek op de Chromecast zetten? Ik heb dat gedaan en ik kan zonder problemen kijken, werkt perfect. Anders zou ik het niet weten :@
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moeten :P Maar heb het na een hoop gevloek nu maar op de ipad gezet en nu cast die gewoon prima.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_209548963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik kan geen apps op een chromecast zetten, geen idee hoe dat zou moeten :P Maar heb het na een hoop gevloek nu maar op de ipad gezet en nu cast die gewoon prima.
Kan alleen met de nieuwe chromecasts met google tv.
pi_209570510
Dju…wat een gebruikersonvriendelijke site is grandprixradio :R met al die stomme reclame.
Talloze malen in- en uitgelogd. Kreeg geen geluid.
Toen gaf ik het op en kwam alsnog Olav door. 8)7
pi_209570578
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2023 18:33 schreef AnneX het volgende:
Dju…wat een gebruikersonvriendelijke site is grandprixradio :R met al die stomme reclame.
Talloze malen in- en uitgelogd. Kreeg geen geluid.
Toen gaf ik het op en kwam alsnog Olav door. 8)7
Probeer deze anders eens: http://gpradio.hole1988.nl/. Hartstikke simpel, geen inloggen, geen VPN.
pi_209571013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jou
pi_209571018
Kan dat Mol spul naar een eigen topic, heeft weinig te maken met f1tv zelf
  dinsdag 20 juni 2023 @ 10:57:33 #15
37887 Dauthi
Progressive
pi_209577085
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 19:07 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik heb hetzelde probleem dus het ligt niet aan jou
Is jullie app up to date?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_209580362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 10:57 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Is jullie app up to date?
Het si een chromecast.... al het andere cast hij gewoon alleen f1tv doet moeilijk.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 15:42:23 #17
37887 Dauthi
Progressive
pi_209580479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Het si een chromecast.... al het andere cast hij gewoon alleen f1tv doet moeilijk.
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.
Kom ik iedere winter/lente/zomer/3 weken stop weer achter.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_209581436
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 15:42 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Ja, maar wanneer je naar een chromecast cast en de app is niet up to date, dan faalt dat zonder notificatie.
Kom ik iedere winter/lente/zomer/3 weken stop weer achter.
ik cast normaal gewoon vanaf de website naar de chromecast
pi_209583745
Ik heb geen problemen, maar zoals al gezegd is koop voor een paar tientjes een chromecast met afstandsbediening en het is echt hemels, het beeld loopt veel vloeiender en het is ook veel stabieler, het zijn minder handelingen zit niet met gedoe als je op verschillende wifi zit met beide apparaten én je kunt op je telefoon/tablet nog een coureur kiezen of gewoon iets totaal anders doen zonder meteen risico te lopen dat je gecaste programma wegvalt.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:05:03 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209718401
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.

Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209732355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.

Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?
En geen 'alternatief merk' ?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_209732425
2cents: paar weken terug ontdekt, dat het wèl werkt als al het gedoe op hetzelfde wifi netwerk zitten. (Ja, hier in huis zijn er drie :X )
pi_209732446
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 19:54 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb geen problemen, maar zoals al gezegd is koop voor een paar tientjes een chromecast met afstandsbediening en het is echt hemels, het beeld loopt veel vloeiender en het is ook veel stabieler, het zijn minder handelingen zit niet met gedoe als je op verschillende wifi zit met beide apparaten én je kunt op je telefoon/tablet nog een coureur kiezen of gewoon iets totaal anders doen zonder meteen risico te lopen dat je gecaste programma wegvalt.
Dit !
  zondag 2 juli 2023 @ 15:10:07 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209732722
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik heb niet 'de' oplossing, maar: heb je officieel Google Chromecast?
En geen 'alternatief merk' ?
Gewoon casten naar de tv zelf.
Overigens gaat het nu via de laptop beter met een lagere kwaliteit.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209732760
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef daNpy het volgende:

[..]
Gewoon casten naar de tv zelf.
Overigens gaat het nu via de laptop beter met een lagere kwaliteit.
Tip is vóóraf de resolutie naar de hoogste stand te zetten, en daarna weer casten.
(dat moet vooraf). Op Auto laten staan werkt niet echt.

('probleem' van F1 TV zelf, zegt kennis met een 4K tv )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 2 juli 2023 @ 15:15:23 #26
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_209732807
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Tip is vóóraf de resolutie naar de hoogste stand te zetten, en daarna weer casten.
(dat moet vooraf). Op Auto laten staan werkt niet echt.

('probleem' van F1 TV zelf, zegt kennis met een 4K tv )
Zal het proberen!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_209732828
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 15:15 schreef daNpy het volgende:

[..]
Zal het proberen!
(voor NU heb je geen bal aan opmerkingen als 'koop een Chromecast met Google TV', toch? ;) )

Veel kijkplezier nog!

Edit; ook je Taal vooraf instellen, als je F1 TV Live commentaar zou willen.

[anders heb je alleen nog via Tandwieltje keuze tussen Engels (van Sky), Nederlands (Viaplay) en overige buitenlandse talen die er zijn]

[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 02-07-2023 17:56:33 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 23 juli 2023 @ 14:39:27 #28
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_210008530
Even een vraagje voor mijn oom met F1TV en de eerste Apple TV.
Hij kan het commentaar niet meer op Nederlands zetten. Ja ik weet, ruk-commentaar, maar hij snap het Engels niet helemaal :P
Ik zou zelf even gaan kijken als het niet 2 uur rijden was, wellicht iemand hier die weet hoe het werkt.
pi_210008779
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 15:05 schreef daNpy het volgende:
Ik kan met de telefoon ook niet casten naar mijn LG of Samsung TV.
Bij mijn ouders lukte het wel, naar hun Sony TV. Mijn telefoon ging tijdens het casten wel érg raar doen. Casten naar beide TVs met Joetube gaat wel.

Wanneer ik F1TV via de laptop afspeel, hapert het beeld en het geluid om de paar seconden eventjes. Dit ligt aan mijn laptop; bij mijn ouders deed hij precies hetzelfde. Ik start de laptop vooraf opnieuw op, sluit de netwerkkabel aan en start dan alleen Chrome met 1 tabblad, maar het helpt niks.
Sony=Android (chromecast) OS. LG en Samsung niet.
  donderdag 27 juli 2023 @ 12:32:45 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_210056545


Ik gok dat vooral Sky druk uit aan het oefenen is met het oog op hun exclusieve broadcast rechten.
Dit Reddit draadje lezend zijn vooral de Brits over de zeik die afgelopen jaren klaar waren met Sky, abo's hebben afgezegd en een F1TV abo hebben afgesloten om via VPN te kijken.

Ook relevant voor de Turkije VPN gangers hier?
pi_210060312
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juli 2023 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Ik gok dat vooral Sky druk uit aan het oefenen is met het oog op hun exclusieve broadcast rechten.
Dit Reddit draadje lezend zijn vooral de Brits over de zeik die afgelopen jaren klaar waren met Sky, abo's hebben afgezegd en een F1TV abo hebben afgesloten om via VPN te kijken.

Ook relevant voor de Turkije VPN gangers hier?
Nederland is ook een Pro land dus je kan gewoon kijken zonder VPN.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 27 juli 2023 @ 19:10:46 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_210061030
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2023 18:11 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Nederland is ook een Pro land dus je kan gewoon kijken zonder VPN.
I know, maar er zijn wat users die een Turks abonnement hebben afgesloten via VPN met een Turks IP-adres tegen een serieus lagere prijs tov de Nederlandse prijzen. Daar doelde ik op.
Maar wellicht kan je na het afsluiten wel gewoon kijken vanaf je Nederlandse IP adres. Dat is het deel wat ik niet precies weet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 juli 2023 @ 19:16:24 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210061113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 18:36 schreef LTVDK het volgende:
F1TV wil opeens niet meer casten op de chromecast. Krijg hem wel verbonden maar dan krijg ik op de tv het F1TV logo te zien met 'ready to cast' en vervolgens doet die niks. Als ik de cast instellingen op 'scherm' ipv 'tabblad' zet dan doet die het wel, maar krijg je die irritante vertraagde haperingen die je hebt als je een scherm deelt. Plus ik kan mijn laptop dan niet gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, vermoed dat het aan mijn instellingen ergens ligt en niet direct bij F1TV. Gebruik een macbook met Chrome om te casten.
Als je al een Macbook hebt kan ik je een Apple tv aanraden. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage donderdag 27 juli 2023 @ 19:17:58 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_210061146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Als je al een Macbook hebt kan ik je een Apple tv aanraden. :)
Had het probleem al opgelost door mijn ipad te gebruiken om naar de chromecast te sturen, dat deed die gewoon direct zonder allemaal gedoetjes over netwerkprotocollen en weet ik het _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 28 juli 2023 @ 11:02:41 #35
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_210066877
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
I know, maar er zijn wat users die een Turks abonnement hebben afgesloten via VPN met een Turks IP-adres tegen een serieus lagere prijs tov de Nederlandse prijzen. Daar doelde ik op.
Maar wellicht kan je na het afsluiten wel gewoon kijken vanaf je Nederlandse IP adres. Dat is het deel wat ik niet precies weet.
Ik maak geen gebruik van deze constructie, maar volgens mij heb je geen VPN nodig om daadwerkelijk te kijken en dan werkt dit straks nog gewoon, aangezien ze blocken op bekende VPN-ip-adressen. Zou natuurlijk wel kunnen dat ze ook het afsluiten van een abonnement via VPN gaan blocken.

Gelukkig hebben Nederlanders dan nog gewoon de optie om een 'duur' Nederlands F1TV-abo te nemen.

Ik denk dat dit idd vooral vanuit Sky komt en met name de Britten worden ermee genaaid. Hadden ze maar niet voor Brexit moeten kiezen. B-)
Binnen de EU is het probleem natuurlijk minder groot, want zolang je als Duitser/Italiaan/Ier/etc maar een NLs/Belgisch/Pools/etc account hebt, mag je dat overal in de EU gebruiken. En mocht F1TV ook abonneren via VPN gaan blocken, dan zul je even de grens over moeten en je via je telefoon moeten aanmelden + betalen via Apple/Google pay. Daar schijnt geen geoblock op te zitten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_210079380
Het lijkt er op dat ze aan het zieken zijn.
Ik gebruik VPN om het "belgische" geluid van Mol er bij te hebben maar dat levert een slechte of helemaal geen F1TV beeld op.
Als test probeerde in een VPN in een ander EU land maar ook geen beeld.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_210082765
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 12:13 schreef quo_ het volgende:
Het lijkt er op dat ze aan het zieken zijn.
Ik gebruik VPN om het "belgische" geluid van Mol er bij te hebben maar dat levert een slechte of helemaal geen F1TV beeld op.
Als test probeerde in een VPN in een ander EU land maar ook geen beeld.
Voor amper 2 euro ongeveer kun je zonder VPN naar Grand Prix Radio luisteren, werkt uitstekend, als je de app opent en de radio kies je voor België en het werkt overal in de wereld zonder VPN dus. En je steunt ze ook nog een klein beetje met een paar euro, ik vind dat totaal niet erg want ik beleef gewoon meer plezier aan de race met het enthousiaste commentaar van Grand Prix Radio en tegenwoordig met de huidige infoatie is die paar euro toch niks meer waard :)
pi_210430622
@Donna - zie hier het speciale topic :)
Lees ook de ervaringen - en je kan ook hier je vragen stellen wanneer het niet helemaal werkt.

Veel plezier - volgend jaar :D *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:53:57 #39
382129 crew  Donna
pi_210430676
Volg! Ik hoor dus net dat je F1 TV tijdens de race ook gewoon kan delen.
  zondag 27 augustus 2023 @ 13:33:00 #40
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_210442368
wie weet waarom ik F1TV miet op mijn tv kan streamen vanaf mijn mobiel? Ik hoor wel geluid maar zie geen beeld.
pi_210442851
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 13:33 schreef Ypmaha het volgende:
wie weet waarom ik F1TV miet op mijn tv kan streamen vanaf mijn mobiel? Ik hoor wel geluid maar zie geen beeld.
Ouder type chromecast? F1tv doet wat moeilijk met de oudere types.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:06 #42
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_210443541
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef boegschroef het volgende:

[..]
Ouder type chromecast? F1tv doet wat moeilijk met de oudere types.
Ik hoop het niet. Zowel de tv als chromecast heb ik pas nieuw gekocht
pi_210447970
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 14:51 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik hoop het niet. Zowel de tv als chromecast heb ik pas nieuw gekocht
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?
  zondag 27 augustus 2023 @ 19:53:04 #44
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_210449113
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 17:56 schreef GM78 het volgende:

[..]
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?
Oh dat had ik niet gezien :D
pi_210450494
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2023 17:56 schreef GM78 het volgende:

[..]
De app van F1tv staat op de Chromecast, waarom zou je dan gaan streamen via de telefoon naar de Chromecast?
Ik heb nog zo'n ouderwetse chromecast, dus zo kijk ik F1
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 4 september 2023 @ 12:37:28 #46
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_210529366
Ik was gister bij mijn ouders en daarna broertje (tijdens de race) en bij beiden schoot Viaplay er elke keer uit.
Ik heb F1.com en daar gebeurt dat niet. Loopt altijd steady.

en het commentaar bij Viaplay... tenenkrommend. Echt waar. Ik heb altijd Skycommentaar aan staan bij F1com. En dat is veel fijner.

moest ik ff kwijt :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_210529382
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 12:37 schreef J-net het volgende:
en het commentaar bij Viaplay... tenenkrommend. Echt waar.
Ik dacht dat Olav Mol veel coureurs door elkaar haalde (stoorde ik me enorm aan), maar die Viaplay gozer is niks beter. Gisteren was echt dramatisch _O-
  maandag 4 september 2023 @ 12:52:21 #48
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_210529490
Ik heb de F1com commentatoren vorige week voor het eerst op een foutje kunnen betrappen (de tijden van de coureurs waren tussen de opvolgende coureurs en niet t.o.v. de 1e (Max) en zij zeiden van Max heeft 12 seconden; maar dat was 10+12 dus 22 seconden dus bijna genoeg voor een vrije pitstop).
Maar dat is zeldzaam. Zeker t.o.v. Olav Mol ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  maandag 4 september 2023 @ 13:17:29 #49
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_210529649
Heb F1TV sinds de start van het seizoen. Ben er zeer tevreden over. Goede kwaliteit, geen buffer problemen.
Ik kijk zowel via de website als de F1TV app op mijn Android/Philips TV.

Meestal met Sky commentaar, maar gisteren met hun eigen commentators (Coulthard), en dat was ook niet verkeerd.
  maandag 4 september 2023 @ 15:56:13 #50
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_210530863
Ik luister meestal Coulthard en Palmer en de 3e die er zit.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')