Hoezo? Daarzo:quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Hoezo, na 6 uur in mn nest pitten. IK ben de hele nacht wakker geweest, bezig geweest met dingen.
quote:
Omdat een moderator het beleid moet uitvoeren dat de FA's/ Danny hebben bepaald.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
En nee, nog geen mail verstuurd. Komt nog wel, maar wat heb ik eraan? De post is geplaatst, ik kan het niet wijzigen. Niet verwijderen en google zal ongetwijfeld zn werk wel hebben gedaan.
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?quote:
Mijn punt gaat trouwens puur om dat wel of niet terugplaatsen van de OP in het geval dat er nog geen reacties zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
En nee, nog geen mail verstuurd. Komt nog wel, maar wat heb ik eraan? De post is geplaatst, ik kan het niet wijzigen. Niet verwijderen en google zal ongetwijfeld zn werk wel hebben gedaan.
Dan had je niet meer de situatie gehad dat er nog niet was gereageerd.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?
Zoals gezegd, de Fipo had ook een uurtje eerder geplaatst kunnen zijn, en dan?
quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
Moet je dus geen 3 dagen wachten. Klaarblijkelijk is je belang (dat persoonlijke info online staat) dan ook weer niet zo heel erg groot.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:03 schreef r_one het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een mail naar forum@fok.nl tot gevolg heeft dat een topic alsnog mee naar achter wordt genomen wegens al te veel persoonlijke en gevoelige informatie (een andere reden voor 'right to forget' kan ik niet bedenken).
Ja, of 39seconden of 3 dagen, 7 uur en 11 minunten.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's 6 uur later. Waar is dan de spoed?
Zoals gezegd, de Fipo had ook een uurtje eerder geplaatst kunnen zijn, en dan?
Omdat beleid in beginsel boven jouw keuze gaat.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:25 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, of 39seconden of 3 dagen, 7 uur en 11 minunten.
Mijn punt is, waarom moest die post teruggedraaid worden door een modje. Waarom is mijn keuze de openingpost leeg te halen niet gerespecteerd?
Omdat je niet de eerste zult zijn die die keuze maakt (en ook niet de laatste) en in WGR dat doorgaans niet gewaardeerd wordt (en daarom: beleid).quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:25 schreef Kamelenteen het volgende:
Waarom is mijn keuze de openingpost leeg te halen niet gerespecteerd?
Ja, want dit gebeurd dagelijks meerdere malen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat beleid in beginsel boven jouw keuze gaat.
Anders is het einde ook een beetje zoek en gaat de volgende persoon zeggen, ja maar Kamelenteen mocht het wel en ik niet.
Hierquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
Waar kan ik die beleidsregels vinden?
quote:We proberen zoveel mogelijk open te laten en te laten staan. Grijpen we toch in, dan is dat met een reden. Ben je het niet eens met ingrijpen op een persoonlijk iets - je post is verwijderd bijvoorbeeld - dan kun je terecht in de mail ( forum@fok.nl ).
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
waarom moest Coolguy het overleggen of die post wel/niet teruggeplaatst moest worden?
Omdat ik genegen was je een plezier te doen maar ik op dat moment alleen mijn telefoon ter beschikking had en dan is het lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:37 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ja, want dit gebeurd dagelijks meerdere malen.
Waar kan ik die beleidsregels vinden? En als het beleid is, waarom moest Coolguy het overleggen of die post wel/niet teruggeplaatst moest worden?
Ik snap dat het not-done is om openingsposts plots weg te halen, maar als er nog geen discussie is dan is er niks aan de hand en kan een mod na het lezen van de OP best begrijpen dat iemand zoiets toch niet voor niets weghaalt, maar kennelijk sta ik wat anders in dan een mod die beleid belangrijker vind dan te bedenken waarom iemand een post weghaalt.
Oh, en 'in beginsel'. Dus er zijn uitzonderingen.
Maar ik ben weer pleite
De sluitpost is duidelijk genoeg: ga lekker in een van de niet-serieuze subfora aandacht lopen zoeken en laat WGR verschoond van dit soort (al dan niet verzonnen) geneuzel.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht? Je gaf aan dat het open kan wanneer een staking zou beginnen, maar dit topic ging over de acties vóór de staking en dat gaf ik in de OP ook aan.
Te weinig willekeurige inclusiviteitsplaatjes.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
CoolGuy in WGR / Effectieve acties om druk uit te oefenen op werkgevers?
@:coolguy , waarom is deze dicht?
Kan iemand dit soort racisme ook vegen, en het offtopic geleuter er voor?quote:Op zondag 15 december 2024 18:56 schreef blomke het volgende:
[..]
Nou, als ik bij m'n huisarts op consult wil, kan ik zomaar een week wachten en op de afgesproken tijd kan ik er makkelijk een (half) uur bij optellen. Dan is het In Frankrijk toch een stuk laagdrempeliger.
Ander voorbeeld: voor vorige week een vulling uit m'n kies. Ik bellen...na het weekeind kunt u terecht Exact 6 dagen na het telefoontje. Geholpen door iemand die het Nederlands niet machtig is, blijkt een ex-vluchteling uit Joegoslavië te zijn.
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Tradequote:Op maandag 23 december 2024 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Wellicht kijk ik er overheen, maar is er een centraal topic waarin ik om advies kan vragen voor een beleggings rekening anders dan Meesman? Die is namelijk om redenen geen optie en gebruik liever kennis van hier dan Google voor alternatieven
Ah toch daar, thanksquote:Op maandag 23 december 2024 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
WGR / [Beurs] Beursvloer #334 - The Trump Trade
Jij begint over zonnepanelenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:54 schreef investeerdertje het volgende:
Kan iemand @:achtja even vegen uit het woning topic?
Dit ging toch gewoon over de woningmarkt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]klaar met dat offtopic gedoe[/modbreak]
Niet dat ik weet, wel diverse aparte topics over beleggen en sparen:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:56 schreef capricia het volgende:
Is er ook een soort investeringstopic, ergens? Overlap spaargeld, beurs en crypto.
Wat een triest figuur ben je ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef r_one het volgende:
Ik vraag het niet snel maar .... r_one in WGR / Mag ik filmen in het openbare gedeelte van Het gemeentehuis mag deze dicht?
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
maar je was toch niet op zoek naar inhoudelijke opmerkingen, wat is het euvel dan?
Dit dus :pquote:
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:36 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iig niet zo. Ik bedoelde te zeggen dat ik hetprima vindt dat men inhoudelijk reageert, maar dat het me niet uitmaakte of ze argumenten boor dan wel tegen geven. Was beetje matig geformuleerd. Maar topic dicht gooien terwijl opmerkingen die mij letterlijk voor mongool uitschelden gewoon 3 dagen blijven staan is wel triest hoor.
Dit dus :p
Wat is WGR verworden tot KLB 2.0 zeg. Elke keer als ik een topic open is er geen inhoudelijke opmerking te bekennen en is het alleen TS bashen.
Pot .... ketel ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Dat was een bericht van een andere user. Vond het wel waarquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Elke keer? Je hebt één keer een topic geopend in WGR.
Fixedquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:12 schreef Alpha0 het volgende:
WGR / Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Moet zijn:
Geen gegroepeerd overzicht geldstromen via de bank
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:54 schreef Charged het volgende:
WGR / Hoe word ik workaholic?
Denk dat hier wel een slotje op mag?
Ik heb m'n lolletje wel gehad.
Done.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:46 schreef Alpha0 het volgende:
Kan deze naar WGR?
WGR / Dubieus econometrisch model maakt werknemers arm
Je lijkt minister "Ik hoor geen vraag, voorzitter" Faber welquote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef baskick het volgende:
Wat is het doel van WGR / Geld terugkrijgen van Amazon? Ik lees geen vraag alleen een rant. Meer KLB dan WGR zo.
"Ik lees/hoor geen vraag, mods"quote:Op zondag 13 april 2025 22:48 schreef Leandra het volgende:
Nou, nou, nou... iemand voor Faber uitmaken gaat wel heel ver hoor
Voor zover de impliciete vraag is hoe OP het geld terug kan krijgen, dan is het niet ingewikkelder dan (als de klantenservice in het weekend telefonisch niet bereikbaar is) het op maandag nog eens proberen. Ik lees er niet in dat Amazon heeft geweigerd terug te betalen.quote:
Die laatste reactie van mij was tegen @Leandraquote:Op maandag 14 april 2025 10:58 schreef baskick het volgende:
[..]
Voor zover de impliciete vraag is hoe OP het geld terug kan krijgen, dan is het niet ingewikkelder dan (als de klantenservice in het weekend telefonisch niet bereikbaar is) het op maandag nog eens proberen. Ik lees er niet in dat Amazon heeft geweigerd terug te betalen.
"Ik lees/hoor geen vraag."quote:Op maandag 14 april 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
Ja ho maar, het topic is naar WGR verplaatst vanuit GC
had inderdaad ook naar KLB gekund.
Nu krijgt TS mogelijk nog adviezen, daar niet.
Mocht je een advies willen geven kun je er reageren.
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je toch vaak als een intens akelig kereltje
Ze heeft kritiek op je gedrag. Je kunt je ook afvragen of ze een punt heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?
"Vaak" nog wel, wel ja![]()
Dit is wel vrij persoonlijk, heb die post verwijderd. Snap ergens wel waar t vandaan komt, maar dat mag een stuk anders verwoord worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah, is zulk geflame de nieuwe moraal binnen WGR, iemand voor rotte vis uitmaken?
"Vaak" nog wel, wel ja![]()
Dat kun je ook een beetje normaal brengen, zonder gescheld, zonder geflame.quote:
Die vraag stond er al een tijdje (weliswaar niet van mij maar toch). En zoals gezegd, TS is meermaals online geweest in de 24 uur daarna.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:03 schreef noodgang het volgende:
te vragen of er een korte terugkoppeling gegeven kan worden
Ik vind je gewoon met regelmaat een irritantje. Een voorbeeld is dat gedram om een reactie van TS. Laat dat kind ff zeg en stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Die vraag stond er al een tijdje (weliswaar niet van mij maar toch). En zoals gezegd, TS is meermaals online geweest in de 24 uur daarna.
Ik snap werkelijk niet dat een ludieke 'lemmingachtige' post dan een dergelijke ad hominem rechtvaardigt, met de generaliserende toevoeging "vaak". Dan speelt er oud zeer. Klaarblijkelijk.
Zoveel was me inmiddels wel duidelijk ja. Al langer trouwens.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:26 schreef Queller het volgende:
Ik vind je gewoon met regelmaat een irritantje.
Je PI zegt genoeg. Goed weekend maatquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef r_one het volgende:
WGR / Gloryhole door gewapend beton
Waarom dicht?
Waarom geen schopje naar K&W?
(of ONZ)
Hallo allemaal,quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:18 schreef freak1 het volgende:
[..]
vraag;
presidenten van bevriende landen uitmaken voor oorlogsmisdadiger, is dat okay? gewoon even voor mijn beeldvorming.
Hou toch op @CoolGuy heeft nota bene aangegeven achter neer te hebben gelegd of je dat wel of niet zou mogen posten (ik ga er vanuit van wel) en nu ga je over de post die daar de aanleiding toe gaf vallen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
zou er een moderator dit soort back seat moderatie en off topic kunnen verwijderen?
En is er een forumregel dat je alleen pro-Amerika/trump zaken mag posten of is die er niet?
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op @:Coolguy heeft nota bene aangegeven achter neer te hebben gelegd of je dat wel of niet zou mogen posten (ik ga er vanuit van wel) en nu ga je over de post die daar de aanleiding toe gaf vallen?
Ben je bang dat het niet mag ofzo?
Flikker op met je beschuldigingen, ik heb helemaal niks verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.
Topic dichtdoen gebeurt wel vaker, topic volledig verwijderen luidt meestal een ban in is mijn ervaring.
het volledige topic is niet verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Inmiddels is het volledige topic door CoolGuy verwijderd, dus ik vermoed dat er binnen nu en 24 u een permaban op dit account staat ja.
Topic dichtdoen gebeurt wel vaker, topic volledig verwijderen luidt meestal een ban in is mijn ervaring.
Over welk topic gaat dit?! Ik heb geen topics verwijderd, ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het volledige topic is niet verwijderd.
Ik heb een aantal reacties weggehaald
Voordat ik door had dat CG al in het topic aanwezig was.
ik heb in het topic van pedaalemmer WGR / Demonstreren tegen Trump die langs mijn huis rijdtquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Over welk topic gaat dit?! Ik heb geen topics verwijderd, ik heb geen idee waar dit over gaat
Maar het topic bestaat toch nog gewoon? Er wordt geroepen dat een topic is verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb in het topic van pedaalemmer WGR / Demonstreren tegen Trump die langs mijn huis rijdt
een aantal posts weg gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |